SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
225quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is je budget? Want in omliggende gemeenten is alles tussen de 2 en 3 ton echt mokersnel weg. Alleen het wat duurdere segment, >350k staat wat langer te koop. Mijn buren hadden ook 14 kijkers in 3 dagen.
5 jaar geleden mocht je blij zijn met 14 kijkers in 3 jaar
Is het ook achterlijk duur anders.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon West-Friesland gaan wonen toch.
@:JanCees
Alleen/samen? Voor 225 ben je wel al snel aangewezen op appartementen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
225
Echt een coronatijdperk als starter
als 2-verdiener?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
225
Echt een coronatijdperk als starter
Ook verpleegtehuizenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:02 schreef Doublepain het volgende:
Denk dat er straks in Spanje genoeg grote huizen voor het uitkiezen zijn
Voor 225 staat bij ons zelfs niets meer te koop. Hissa van de buren hier net verkocht voor 380k. 1,5 week te koop gestaan.quote:
ik kijk niet onder de ~350quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor 225 staat bij ons zelfs niets meer te koop. Hissa van de buren hier net verkocht voor 380k. 1,5 week te koop gestaan.
1 inkomenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen/samen? Voor 225 ben je wel al snel aangewezen op appartementen.
quote:
Hissaquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor 225 staat bij ons zelfs niets meer te koop. Hissa van de buren hier net verkocht voor 380k. 1,5 week te koop gestaan.
Regionale spreektaal.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hissa![]()
@:ggmm @:onlogisch @:kapiteintje @:lenny_leonard
hoezo? spanje zit helemaal vol met oudjesquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wel
Tenminste geen last van die kut boomers
Na het coronavirus niet meerquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoezo? spanje zit helemaal vol met oudjes
als het allemaal voorbij is gaan we ons afvragen of dat alles was waarvoor we economisch 15 jaar voor zijn terug geworpenquote:
Ach die economie zou vroeg of laat toch gaan barstenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het allemaal voorbij is gaan we ons afvragen of dat alles was waarvoor we economisch 15 jaar voor zijn terug geworpen
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach die economie zou vroeg of laat toch gaan barsten
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]dit is geen barsten meer, meer imploderen
Oh ja sorryquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]dit is geen barsten meer, meer imploderen
Dat. TrumpGOAT heeft het als enige bij het rechte eind.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het allemaal voorbij is gaan we ons afvragen of dat alles was waarvoor we economisch 15 jaar voor zijn terug geworpen
Steigingquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wist niet dat huizen in het kamp ook zo'n steiging hadden meegemaakt.
Dank voor mention. Had hem nog niet gezien.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:39 schreef GGMM het volgende:
@:caland @:lenny_leonard @:taglianotwitter:toeterjan twitterde op woensdag 25-03-2020 om 09:38:15Ik heb een mooie lente tekening en Paas tekening gemaakt 2020🌷⚘🌷⚘🌹🐤🐥🐣🌺🌻🌼💐🌸🌷⚘🌹🌳🌲🥚 https://t.co/xX9RWorx3J reageer retweet
Uitstekende keuze. Tilburgquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, makker.
Ik ga alvast zoeken in Tilburg.
@:lenny_leonard
Geld moet rollen, coronageld moet verdient worden @JanCeesquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat. TrumpGOAT heeft het als enige bij het rechte eind.
Economie moet gewoon draaien.
Daar zijn @GGMM en @onlogisch het helemaal mee eens maatquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geld moet rollen, coronageld moet verdient worden @:jancees
Ik denk dat @Caland wel een paar notes heeft gepakt. Stukje mention.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo maat.
Ik heb gisteren 0 notes gehad in COR.
verdientquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geld moet rollen, coronageld moet verdient worden @:jancees
Sinds ik een boze PM van niemand minder dan @yvonne godin heb gehad hou ik mij kalm makkerquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Caland wel een paar notes heeft gepakt. Stukje mention.
Dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gebeurdquote:Hoe wordt nu bepaald naar welke vervolgopleiding de leerling doorstroomt?
Een leerling kan op basis van de schoolexamenresultaten een diploma behalen. De doorstroom naar het vervolgonderwijs gebeurd op basis van dat diploma.
In overleg met het vervolgonderwijs komt er extra aandacht voor het begeleiden en ondersteunen van instromende studenten.
Zo kan het dus ook.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds ik een boze PM van niemand minder dan @:yvonne godin heb gehad hou ik mij kalm makker
Hier is wel een nieuwe note uitquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:31 schreef PicoMMP het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)et-onderwijs/examens
[..]
Gebeurd![]()
![]()
![]()
![]()
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:lenny_leonard @:fetx
Zelfs bij rijksoverheid.nl zitten mongolen.
WAT??? IK HEB HELEMAAL NIKS GEDAANquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad
Wat een stoute jongen
Hahahaha. Mooi ontdekt maat. Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gebeurd![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat wel lukken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:31 schreef Coco. het volgende:
Hopelijk blijft @:Zipportal deze week banvrij
Oeiquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier is wel een nieuwe note uit![]()
![]()
Weer een compleet debiele note.
Een keurige reactie op een live persconferentie. Ik had alleen God genoemd.
NOTED
CORRED
@:tjacka
Uitstekend. Ben nog aan het opstarten.quote:
Ik moest alles ophalen met mijn landelijke examens. Dan ben je mooi de lul.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gebeurd![]()
![]()
![]()
![]()
Zit nu in de eerste van de dag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekend. Ben nog aan het opstarten.
Net al wat telefonische meetings gehad. Op hoeveel sta jij al?
Ik heb een Litmanen shirt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:36 schreef DonRaja het volgende:
@:lange_lans als je echt 'fu strati' wil klinken: het is osso
[ afbeelding ]
Draag je die ooit?quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een Litmanen shirt.
@:lenny_leonard vindt dit leuk
Mwa. Twijfel om hem te verkopen via marktplaatsquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Draag je die ooit?
Ik vraag dit voor een vriend.
@:lange_lans
Ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb zelfs een note gekregen voor de tussenstand van Tilburg-Breda @:lenny_leonard![]()
Wat een wanbeleid.
Nee, veel beter juistquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Erg minder geworden sinds ik daar weg ben hè?
Omdat het skere tijden zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Twijfel om hem te verkopen via marktplaats
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@El-Stinho
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, veel beter juist.
Maar ik deed de slotpost, topic ging op slot. Gaan ze die verwijderen (en nog wat andere posts) waardoor ik geen nieuw topic aan kon maken.
Lolquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hem gekocht voor 15 euro via China. Misschien gaat iemand er in trappen.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:el-stinho
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]Zelfs Stijn is geen fan van Kyran.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:el-stinhoWhat can change the nature of a man?
Ze hadden mij moeten bedanken!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:40 schreef Coco. het volgende:
En dan alle moderators bedanken voor hun geweldige inzet op COR.
Lachwekkend.
Zoals de likkende negert altijd aan befbekje/muskusboktor verbonden zal zijn, is deze gif voor mij voor altijd verbonden aan Stijn.quote:
Preciesquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zoals de likkende negert altijd aan befbekje/muskusboktor verbonden zal zijn, is deze gif voor mij voor altijd verbonden aan Stijn.
Wat doe je daar dan ook?quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:47 schreef Tjacka het volgende:
We worden belachelijk gemaakt in de onz SC.
Wat boeit dat, ik kom daar nooit.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:47 schreef Tjacka het volgende:
We worden belachelijk gemaakt in de onz SC.
Had wel specifieker gemogen. Maja, de grote bazen hebben geen oog voor talent.quote:
Dat was echt liefquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb je ooit een compliment gegeven in COR Feedback.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat. TrumpGOAT heeft het als enige bij het rechte eind.
Economie moet gewoon draaien.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zoals de likkende negert altijd aan befbekje/muskusboktor verbonden zal zijn, is deze gif voor mij voor altijd verbonden aan Stijn.
Opsluiten en martelenquote:
Snapte je 'm toen wel?quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren maarliefst 4 keer geluisterd
Net nog even aan mijn vader laten horen, ook groot fan van Marcelquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren maarliefst 4 keer geluisterd
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga jij je maar eens scheren, viezerik.
Tweehonderd. Koekoek.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:03 schreef Zipportal het volgende:
Gewapende mannen gijzelen tweehonderd sikhs in Afghaanse hoofdstad
https://www.nu.nl/buitenl(...)aanse-hoofdstad.html
Erg mooi.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:03 schreef Zipportal het volgende:
Gewapende mannen gijzelen tweehonderd sikhs in Afghaanse hoofdstad
https://www.nu.nl/buitenl(...)aanse-hoofdstad.html
Erg mooi.
twitter:RTLnieuws twitterde op woensdag 25-03-2020 om 11:42:43Britse prins Charles (71) besmet met corona https://t.co/fiVLp7lwe2 https://t.co/a7fr3fsVfu reageer retweet
Je hebt zelf een pleefiguur geslagen deze ochtend. Met je hazenlip.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Lange_Lans
Het had osso moeten zijn, niet hissa.
Je hebt echt een pleefiguur geslagen vanochtend.
Je doet zelf straat maar bent het niet. Met je micropenis.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lans doet straat maar is het niet.
Oké boomer.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:36 schreef DonRaja het volgende:
@:lange_lans als je echt 'fu strati' wil klinken: het is osso
[ afbeelding ]
Mourinhoquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op woensdag 25-03-2020 om 11:42:43Britse prins Charles (71) besmet met corona https://t.co/fiVLp7lwe2 https://t.co/a7fr3fsVfu reageer retweet
rot op met je appquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor onze VBL vrienden die niet in DE APP zitten maat
Hahaha. Dit kan echt nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gebeurd![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd, je hebt last van paniekaanvallenquote:
Ik ga hier niet op klikken.quote:
Verdomme. Weer geen corona.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt last van paniekaanvallenZoals vele thuiswerkers.
APPgodquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor onze VBL vrienden die niet in DE APP zitten maat
Plaatsvervangende schaamte.quote:
Ik ben aan het eten.quote:
Aanstelleritisquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben niet zo paniekerig. Maar goed, misschien is dat het. Het zal allemaal wel.
Verschijnselen van de hele dag opgesloten zitten makker. Snap ook niet zo goed waarom types als @kapiteintje daar zo goed tegen kunnen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben niet zo paniekerig. Maar goed, misschien is dat het. Het zal allemaal wel.
Ik ga af en toe gewoon lekker naar buiten. En sowieso heerlijk in het zonnetje op het balkon elke dagquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschijnselen van de hele dag opgesloten zitten makker. Snap ook niet zo goed waarom types als @:kapiteintje daar zo goed tegen kunnen.
Tot nu toe is het nog wel redelijk vol te houden (al ga ik wel dagelijks even een wandeling maken, met inachtneming van de 1,5m afstand uiteraard).quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschijnselen van de hele dag opgesloten zitten makker. Snap ook niet zo goed waarom types als @:kapiteintje daar zo goed tegen kunnen.
Het is heerlijk weer. Ik ga zo ook even een rondje rennen in het park.quote:
Dat is niet verbodenquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer. Ik ga zo ook even een rondje rennen in het park.
Ben jij ook zo'n asociale hardloper die op 30cm voorbij komt rennen en me dan nog even lekker in de nek hijgt?quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer. Ik ga zo ook even een rondje rennen in het park.
bezemsteel meenemen en die dan tussen hun poten stekenquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n asociale hardloper die op 30cm voorbij komt rennen en me dan nog even lekker in de nek hijgt?
Nee, zo iemand ben jij vast niet.
Och, dat lijkt me een genot om te doen. Ik heb echt een hekel gekregen aan een deel van de hardlopers.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
bezemsteel meenemen en die dan tussen hun poten steken
hardlopers altijd een apart volk gevonden, ze zien er ook meestal slecht uit en dan zeggen dat het gezond isquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Och, dat lijkt me een genot om te doen. Ik heb echt een hekel gekregen aan een deel van de hardlopers.
Je kunt sommige mensen ook niet eens een kleine verantwoordelijkheid geven
Nee ik ren over het gras. Honden mogen daar toch niet poepen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n asociale hardloper die op 30cm voorbij komt rennen en me dan nog even lekker in de nek hijgt?
Werkt ook bij wielrenners.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
bezemsteel meenemen en die dan tussen hun poten steken
Ik trek zo een sprint naar je moeder.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:45 schreef Coco. het volgende:
Ga toch wat sprintjes trekken. HIIT genot.
De wegen naar de kustgebieden zijn afgesloten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik trek zo een sprint naar je moeder.
Je zwinkt maar een eind weg.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik trek zo een sprint naar je moeder.
En ik hoop dat ik onderweg m'n enkel niet verzwik.
Buk jij maar eens even.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je zwinkt maar een eind weg.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das juist het hele leuke, waarom zou je anders hardlopen nu?quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Buk jij maar eens even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
steigendequote:Op woensdag 25 maart 2020 13:50 schreef Elan het volgende:
Bijna weer RIVM-cijfers GENOT.
Kijken of we de steigende lijn van gisteren een beetje kunnen vasthouden
Deze verwijzing niet doorhebbenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
steigende![]()
Jezus, je bent toch niet echt zwakzinnig? Waar slaat dit op??
Deze verwijzing die doorhebbenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze verwijzing die doorhebben
Admin van lik m'n reet!
@Tjackaquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:50 schreef Elan het volgende:
Ken je memes of stap op.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
steigende![]()
Jezus, je bent toch niet echt zwakzinnig? Waar slaat dit op??
die doorhebben?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze verwijzing die doorhebben
Admin van lik m'n reet!
die doorhebbenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze verwijzing niet doorhebben
Admin van lik m'n reet!
Hier trap ik niet in!quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:00 schreef Coco. het volgende:
Benieuwd of de roverheid nog met nieuwe maatregelen komt.
Je had toch Picnic maat?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Caland het volgende:
Net nog even in de appie geweest @:kapiteintje @:atypisch
Dat doe ik dus ook niet meer met dat verplicht een winkelwagentje voor 3 boodschapjes
Had maar voor een weekje besteld aangezien ik geen @kapiteintje benquote:
Ja dat was dom hèquote:
Nee joh, is gewoon projectie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:03 schreef Tjacka het volgende:
J
[..]
Ja dat was dom hè
Soms denk ik dat de grapjes van GGMM echt waar zijn en ik echt verschrikkelijk verstandelijk beperkingen heb
Stiekem geen connecties meer bij de bezorgers van AH die wat voor je kunnen regelen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Had maar voor een weekje besteld aangezien ik geen @:kapiteintje ben
En nu zitten de tijdssloten vol
Wanbeleid
Dan is elke spelfout tegenwoordig een meme.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dit is meteen een meme nadat @:tjacka deze fout maakte?
Grapjes van GGMM?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:03 schreef Tjacka het volgende:
J
[..]
Ja dat was dom hè
Soms denk ik dat de grapjes van GGMM echt waar zijn en ik echt verschrikkelijk verstandelijk beperkingen heb
Dat jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan is elke spelfout tegenwoordig een meme.
Dat zie je toch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dit is meteen een meme nadat @:tjacka deze fout maakte?
Vandaag weer 1quote:
Jij bepaalt niet of iets een meme wordt. Maar hilarisch hoor. Een spelfout van iemand herhalen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zie je toch?
Jou moet je echt eerst alles drie keer uitleggen hè.
Daar werk ik al een jaar of 3-4 niet meerquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Stiekem geen connecties meer bij de bezorgers van AH die wat voor je kunnen regelen?
Elan is echt een debielquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar werk ik al een jaar of 3-4 niet meer
Zal me verbazen als daar nog oude collega's werken, voornamelijk studenten. En zo goed contact heb je daar niet mee aangezien je altijd in je ééntje rijdt.
Sonderkommando's zijn nog druk aan het tellen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:09 schreef Caland het volgende:
Nog steeds geen pushmeldingen @:zipportal
Steigende. Hahahaha.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:50 schreef Elan het volgende:
Misschien kunnen ze @haags_kwartiertje vragen om mee te tellen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sonderkommando's zijn nog druk aan het tellen.
GENOTquote:DEN HAAG - Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) heeft het medicijn chloroquine ingekocht voor het geval dat blijkt dat het middel werkt tegen het coronavirus.
Ah, dat middel waarvan de ziekenhuizen zeggen dat het in sommige gevallen wat helpt, maar de bijwerkingen meestal erger zijn dan dat het wat oplost.quote:
pas het weer?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie er al 3 op die foto met mondbedekking. Dat zie je normaal nooit, tevens pas het weer wel bij het beeld van vandaag.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah, dat middel waarvan de ziekenhuizen zeggen dat het in sommige gevallen wat helpt, maar de bijwerkingen meestal erger zijn dan dat het wat oplost.
GENOT
pas het weerquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie er al 3 op die foto met mondbedekking. Dat zie je normaal nooit, tevens pas het weer wel bij het beeld van vandaag.
Wat heeft dat met 'viroloog' te maken?quote:
Regionale meme.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Regionale spreektaal?
Bedankt voor de mention @:fetx
Er werkt in Leiden een heel team van specialisten onder leiding van een van een zeer befaamde hoogleraar aan dat middel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met 'viroloog' te maken?
Moeten zij weten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Er werkt in Leiden een heel team van specialisten onder leiding van een van een zeer befaamde hoogleraar aan dat middel.
Ik roep helemaal niets, ik herhaal wat ziekenhuizen riepen in wat artikelen in de media.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Er werkt in Leiden een heel team van specialisten onder leiding van een van een zeer befaamde hoogleraar aan dat middel.
Wie denk je dat je bent om zoiets te roepen man ?
Vorm voor de verandering eens een keer een eigen mening.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik roep helemaal niets, ik herhaal wat ziekenhuizen riepen in wat artikelen in de media.
Ze weten het nog niet omdat het verder getest moet worden. Dat is iets anders dan wat jij zegt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik roep helemaal niets, ik herhaal wat ziekenhuizen riepen in wat artikelen in de media.
Uit je eigen bron.quote:Hij benadrukt dat er nog geen resultaten bekend zijn van onderzoeken bij patiënten met corona, alleen resultaten van laboratoriumstudies. "We weten dat de virusremming werkt in het laboratorium, dat is aangetoond", zegt Van der Eerden. "Dat is op zich gunstig."
Maar: dat wil niet zeggen dat de medicijnen ook werken in het lichaam van de coronapatiënt. Er zijn dus enkel vermoedens dat de medicijnen effectief zouden kunnen zijn.
Hij benadrukt dat er nog geen resultaten bekend zijn van onderzoeken bij patiënten met corona, alleen resultaten van laboratoriumstudies. "We weten dat de virusremming werkt in het laboratorium, dat is aangetoond", zegt Van der Eerden. "Dat is op zich gunstig."quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze weten het nog niet omdat het verder getest moet worden. Dat is iets anders dan wat jij zegt.
Hij benadrukt dat er nog geen resultaten bekend zijn van onderzoeken bij patiënten met corona, alleen resultaten van laboratoriumstudies. "We weten dat de virusremming werkt in het laboratorium, dat is aangetoond", zegt Van der Eerden. "Dat is op zich gunstig."quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze weten het nog niet omdat het verder getest moet worden. Dat is iets anders dan wat jij zegt.
Hoe zou het er nu aan toegaan op het serverpark?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:29 schreef fetX het volgende:
Mijn post stond nog niet eens (in mijn beeld) en is al weg.
Trage kutsite. Godverdomme. @:Zipportal
Heb je niks nuttigs te doen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende:
Heb een nieuwe gif gemaakt.
[ afbeelding ]
Graag jullie mening.
@:coco.
@:jancees
@:wereldgozer
@#ANONIEM
Het voelt alsof dat park al is gesloten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe zou het er nu aan toegaan op het serverpark?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
80 nieuwe doden, 341 nieuwe ziekenhuisopnames
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeggen wij zo hier in de regio makker.
Prima gif. Alleen deze had er ook wel bij gemogen:quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Graag jullie mening.
@#ANONIEM
*insert gif.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe zou het er nu aan toegaan op het serverpark?
CORRED?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:32 schreef fetX het volgende:
De nieuwe note is uit.
@:PicoMMP
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
Een lijst van domme gasten en Tjacka wordt niet genoemd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:36 schreef onlogisch het volgende:
Thanks voor alle mentions @:GGMM
Wat een tering domme gasten zijn @:Caland , @:Elan en uiteraard @:Scrummie2.1
lol.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:43 schreef fetX het volgende:
Zojuist ongetwijfeld weer een nieuwe note binnengekopt. Ik kon me niet inhouden. Slappe zak die ik ben.
stoer zegquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:43 schreef fetX het volgende:
Zojuist ongetwijfeld weer een nieuwe note binnengekopt. Ik kon me niet inhouden. Slappe zak die ik ben.
Zijn ook dezelfde groep debiele users die dat soort flaters makenquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik kan de flaters niet bijhouden vandaag.
Goedgekeurd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Graag jullie mening.
@#ANONIEM
JWZ.quote:
Waar baseer je dat op?quote:
grappig dat er users zijn die meteen een mening hebben zonder het te proberen.quote:
Uh oke. Goeie.quote:
Weet ik nog niet hè. Heb het net afgesloten.quote:
Ik ken het niet.quote:
Dit inderdaad. Lekker tegendraads doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
grappig dat er users zijn die meteen een mening hebben zonder het te proberen.
Geniet er lekker van
Typisch dat jij weer een serie kijkt die 'The boys' heet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken het niet.
Nergens dus eigenlijk
Nou ja heb wel de serie 'The Boys' proberen te kijken, die superheldenserie en dat was echt waanzinnig achterlijk.
Dus op de serie The Boys
Oké. Mijn zoon wil de Harry Potter films zien en die staan er op. En het is de eerste maand gratis.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken het niet.
Nergens dus eigenlijk
Nou ja heb wel de serie 'The Boys' proberen te kijken, die superheldenserie en dat was echt waanzinnig achterlijk.
Dus op de serie The Boys
Ohquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik nog niet hè. Heb het net afgesloten.
Goeie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch dat jij weer een serie kijkt die 'The boys' heet.
De eerste maand is gratis.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
De meeste mensen kijken eerst naar het aanbod voor ze zich ergens aan committeren. Je lijkt nu net de moeder van @:onlogisch .
En daarna kan je het weer opzeggen als het niks is?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Mijn zoon wil de Harry Potter films zien en die staan er op. En het is de eerste maand gratis.
Ja. Of 6 maanden 2,99 en daarna 5,99.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
En daarna kan je het weer opzeggen als het niks is?
Dan ga ik het ook eens proberen!
Dat weet ik toch niet.quote:
Ja dat had ik 2 dagen geleden moeten weten, toen heb ik een boek besteld.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
En Twitch Prime gratis en gratis bezorging.
"En dan nog weet je niet wat de topserie is zonder hem eerst te kijken hè."quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet.
Enfin, hou ons op de hoogte
Kun je trouwens kijken of The Americans bij het aanbod staat? Netflix heeft die rechten verkocht aan Amazon.
Jaaaaaaaa. Geen gepest meer.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een lijst van domme gasten en Tjacka wordt niet genoemd.
@:tjacka check dit
TjackaGOD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |