SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
225quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is je budget? Want in omliggende gemeenten is alles tussen de 2 en 3 ton echt mokersnel weg. Alleen het wat duurdere segment, >350k staat wat langer te koop. Mijn buren hadden ook 14 kijkers in 3 dagen.
5 jaar geleden mocht je blij zijn met 14 kijkers in 3 jaar
Is het ook achterlijk duur anders.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon West-Friesland gaan wonen toch.
@:JanCees
Alleen/samen? Voor 225 ben je wel al snel aangewezen op appartementen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
225
Echt een coronatijdperk als starter
als 2-verdiener?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
225
Echt een coronatijdperk als starter
Ook verpleegtehuizenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:02 schreef Doublepain het volgende:
Denk dat er straks in Spanje genoeg grote huizen voor het uitkiezen zijn
Voor 225 staat bij ons zelfs niets meer te koop. Hissa van de buren hier net verkocht voor 380k. 1,5 week te koop gestaan.quote:
ik kijk niet onder de ~350quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor 225 staat bij ons zelfs niets meer te koop. Hissa van de buren hier net verkocht voor 380k. 1,5 week te koop gestaan.
1 inkomenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen/samen? Voor 225 ben je wel al snel aangewezen op appartementen.
quote:
Hissaquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor 225 staat bij ons zelfs niets meer te koop. Hissa van de buren hier net verkocht voor 380k. 1,5 week te koop gestaan.
Regionale spreektaal.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hissa![]()
@:ggmm @:onlogisch @:kapiteintje @:lenny_leonard
hoezo? spanje zit helemaal vol met oudjesquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wel
Tenminste geen last van die kut boomers
Na het coronavirus niet meerquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoezo? spanje zit helemaal vol met oudjes
als het allemaal voorbij is gaan we ons afvragen of dat alles was waarvoor we economisch 15 jaar voor zijn terug geworpenquote:
Ach die economie zou vroeg of laat toch gaan barstenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het allemaal voorbij is gaan we ons afvragen of dat alles was waarvoor we economisch 15 jaar voor zijn terug geworpen
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach die economie zou vroeg of laat toch gaan barsten
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]dit is geen barsten meer, meer imploderen
Oh ja sorryquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]dit is geen barsten meer, meer imploderen
Dat. TrumpGOAT heeft het als enige bij het rechte eind.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het allemaal voorbij is gaan we ons afvragen of dat alles was waarvoor we economisch 15 jaar voor zijn terug geworpen
Steigingquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wist niet dat huizen in het kamp ook zo'n steiging hadden meegemaakt.
Dank voor mention. Had hem nog niet gezien.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:39 schreef GGMM het volgende:
@:caland @:lenny_leonard @:taglianotwitter:toeterjan twitterde op woensdag 25-03-2020 om 09:38:15Ik heb een mooie lente tekening en Paas tekening gemaakt 2020🌷⚘🌷⚘🌹🐤🐥🐣🌺🌻🌼💐🌸🌷⚘🌹🌳🌲🥚 https://t.co/xX9RWorx3J reageer retweet
Uitstekende keuze. Tilburgquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, makker.
Ik ga alvast zoeken in Tilburg.
@:lenny_leonard
Geld moet rollen, coronageld moet verdient worden @JanCeesquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat. TrumpGOAT heeft het als enige bij het rechte eind.
Economie moet gewoon draaien.
Daar zijn @GGMM en @onlogisch het helemaal mee eens maatquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geld moet rollen, coronageld moet verdient worden @:jancees
Ik denk dat @Caland wel een paar notes heeft gepakt. Stukje mention.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hallo maat.
Ik heb gisteren 0 notes gehad in COR.
verdientquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geld moet rollen, coronageld moet verdient worden @:jancees
Sinds ik een boze PM van niemand minder dan @yvonne godin heb gehad hou ik mij kalm makkerquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Caland wel een paar notes heeft gepakt. Stukje mention.
Dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gebeurdquote:Hoe wordt nu bepaald naar welke vervolgopleiding de leerling doorstroomt?
Een leerling kan op basis van de schoolexamenresultaten een diploma behalen. De doorstroom naar het vervolgonderwijs gebeurd op basis van dat diploma.
In overleg met het vervolgonderwijs komt er extra aandacht voor het begeleiden en ondersteunen van instromende studenten.
Zo kan het dus ook.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds ik een boze PM van niemand minder dan @:yvonne godin heb gehad hou ik mij kalm makker
Hier is wel een nieuwe note uitquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:31 schreef PicoMMP het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)et-onderwijs/examens
[..]
Gebeurd![]()
![]()
![]()
![]()
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:lenny_leonard @:fetx
Zelfs bij rijksoverheid.nl zitten mongolen.
WAT??? IK HEB HELEMAAL NIKS GEDAANquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad
Wat een stoute jongen
Hahahaha. Mooi ontdekt maat. Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:31 schreef PicoMMP het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)et-onderwijs/examens
[..]
Gebeurd![]()
![]()
![]()
![]()
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:lenny_leonard @:fetx
Zelfs bij rijksoverheid.nl zitten mongolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |