Vandaag weer 1quote:
Jij bepaalt niet of iets een meme wordt. Maar hilarisch hoor. Een spelfout van iemand herhalen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zie je toch?
Jou moet je echt eerst alles drie keer uitleggen hè.
Daar werk ik al een jaar of 3-4 niet meerquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Stiekem geen connecties meer bij de bezorgers van AH die wat voor je kunnen regelen?
Elan is echt een debielquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar werk ik al een jaar of 3-4 niet meer
Zal me verbazen als daar nog oude collega's werken, voornamelijk studenten. En zo goed contact heb je daar niet mee aangezien je altijd in je ééntje rijdt.
Sonderkommando's zijn nog druk aan het tellen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:09 schreef Caland het volgende:
Nog steeds geen pushmeldingen @:zipportal
Steigende. Hahahaha.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:50 schreef Elan het volgende:
Bijna weer RIVM-cijfers GENOT.
Kijken of we de steigende lijn van gisteren een beetje kunnen vasthouden
Misschien kunnen ze @haags_kwartiertje vragen om mee te tellen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sonderkommando's zijn nog druk aan het tellen.
GENOTquote:DEN HAAG - Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) heeft het medicijn chloroquine ingekocht voor het geval dat blijkt dat het middel werkt tegen het coronavirus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |