Zijn ook dezelfde groep debiele users die dat soort flaters makenquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik kan de flaters niet bijhouden vandaag.
Goedgekeurd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende:
Heb een nieuwe gif gemaakt.
[ afbeelding ]
Graag jullie mening.
@:coco.
@:jancees
@:lenny_leonard
@:wereldgozer
@#ANONIEM
JWZ.quote:
Waar baseer je dat op?quote:
grappig dat er users zijn die meteen een mening hebben zonder het te proberen.quote:
Uh oke. Goeie.quote:
Weet ik nog niet hè. Heb het net afgesloten.quote:
Ik ken het niet.quote:
Dit inderdaad. Lekker tegendraads doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
grappig dat er users zijn die meteen een mening hebben zonder het te proberen.
Geniet er lekker van
Typisch dat jij weer een serie kijkt die 'The boys' heet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken het niet.
Nergens dus eigenlijk
Nou ja heb wel de serie 'The Boys' proberen te kijken, die superheldenserie en dat was echt waanzinnig achterlijk.
Dus op de serie The Boys
Oké. Mijn zoon wil de Harry Potter films zien en die staan er op. En het is de eerste maand gratis.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken het niet.
Nergens dus eigenlijk
Nou ja heb wel de serie 'The Boys' proberen te kijken, die superheldenserie en dat was echt waanzinnig achterlijk.
Dus op de serie The Boys
Ohquote:Op woensdag 25 maart 2020 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik nog niet hè. Heb het net afgesloten.
Goeie.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch dat jij weer een serie kijkt die 'The boys' heet.
De eerste maand is gratis.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
De meeste mensen kijken eerst naar het aanbod voor ze zich ergens aan committeren. Je lijkt nu net de moeder van @:onlogisch .
En daarna kan je het weer opzeggen als het niks is?quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Mijn zoon wil de Harry Potter films zien en die staan er op. En het is de eerste maand gratis.
Ja. Of 6 maanden 2,99 en daarna 5,99.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
En daarna kan je het weer opzeggen als het niks is?
Dan ga ik het ook eens proberen!
Dat weet ik toch niet.quote:
Ja dat had ik 2 dagen geleden moeten weten, toen heb ik een boek besteld.quote:Op woensdag 25 maart 2020 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
En Twitch Prime gratis en gratis bezorging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |