Die staat gelukkig ook al geplandquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou normaal ook eind mei een weekje vrij pakken, dat schuif ik nu ook maar even door.
[..]
hmm, snel mijn vakantie voor december maar indienen voordat iedereen dat doet.
Ik dacht eerst YAY heel april geen volle werkweek! Maar nu.. mehquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel lekker rustig daar nu, geen toerist te bekennen.
ja precies. Ben morgen vrij, wat moet ik gaan doen dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik dacht eerst YAY heel april geen volle werkweek! Maar nu.. meh
En dan duurt het nog 2 maanden...quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja precies. Ben morgen vrij, wat moet ik gaan doen dan?
Echt dat thuiswerken is wel leuk geweest nu.
Relaxen, klussen, de natuur in, bingen, schoonmaken, gamen, iedereen klappen die binnen anderhalve meter van je komt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja precies. Ben morgen vrij, wat moet ik gaan doen dan?
Echt dat thuiswerken is wel leuk geweest nu.
Thuiswerken in principe tot 6 april toch?quote:
Oh Sweet summer child.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thuiswerken in principe tot 6 april toch?
middelste keukenkastje, bovenste plank.quote:
In principe.. tot ze einde van de week aankondigen alle maatregelen te verlengen tot 1 juni.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
klussen en schoonmaken doe ik al tijdens werkquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:35 schreef rival het volgende:
[..]
Relaxen, klussen, de natuur in, bingen, schoonmaken, gamen, iedereen klappen die binnen anderhalve meter van je komt.
En natuurlijk de aankondiging van nog meer maatregelen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In principe.. tot ze einde van de week aankondigen alle maatregelen te verlengen tot 1 juni.
En geen mogelijkheid er te komenquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel lekker rustig daar nu, geen toerist te bekennen.
Ik ga er eigenlijk gewoon van uit dat dat gaat gebeuren.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In principe.. tot ze einde van de week aankondigen alle maatregelen te verlengen tot 1 juni.
Gaat allemaal een stuk prettiger als je weet dat je op dat moment betaald krijgt hequote:Op woensdag 25 maart 2020 08:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
klussen en schoonmaken doe ik al tijdens werk
Maar dat is nog niet, dus in principe staat dat nu op 6 aprilquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik veel meer doe? Er wordt alleen wel verwacht dat we dat doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij kan nog werken... Ik werk zo'n 1,5 uur per dag en dan is het weer klaar.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
100% zeker dat dat ook 1 juni wordt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is nog niet, dus in principe staat dat nu op 6 april
Meer tijd voor memes.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij kan nog werken... Ik werk zo'n 1,5 uur per dag en dan is het weer klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |