Okequote:Op woensdag 25 maart 2020 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zelfde als praten denk ik, maar dan melodieus
Die voelen nu echt verspildquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:18 schreef Q. het volgende:
Binnenkort een heleboel vrije feestdagen! Nu al zin in!
Waarschijnlijk een duet zingen waarbij je allebei de stemmen doet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Tegen jezelf zingen?
LEKKER ALLEMAAL NAAR HET STRAND!quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:19 schreef gcjoel het volgende:
Wel 1 voordeel, als het goed is is de super dan dicht en moeten mensen echt even niks doen!
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een duet zingen waarbij je allebei de stemmen doet.
Ik heb een weekje vrij gepland staan in mei. Maar als er dan toch niks open is, kan ik net zo goed gaan werken natuurlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:18 schreef Q. het volgende:
Binnenkort een heleboel vrije feestdagen! Nu al zin in!
We gaan allemaal zoveel vakantiedagen overhebben aan het einde van dit jaar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een weekje vrij gepland staan in mei. Maar als er dan toch niks open is, kan ik net zo goed gaan werken natuurlijk.
ja ik zou eind mei naar Spanje, ik zie het niet gebeuren. Maar dan wil ik dus ook geen vrij.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een weekje vrij gepland staan in mei. Maar als er dan toch niks open is, kan ik net zo goed gaan werken natuurlijk.
Joh, ik ben wel eens het hele instrumentarium naast de zangquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ja, dat doe ik wel eens.
ik zou normaal ook eind mei een weekje vrij pakken, dat schuif ik nu ook maar even door.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hmm, snel mijn vakantie voor december maar indienen voordat iedereen dat doet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
We gaan allemaal zoveel vakantiedagen overhebben aan het einde van dit jaar.![]()
Tenzij we gedwongen worden die op te nemen omdat er geen werk meer is.
Ik had al een overschotquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
We gaan allemaal zoveel vakantiedagen overhebben aan het einde van dit jaar.![]()
Tenzij we gedwongen worden die op te nemen omdat er geen werk meer is.
Hier ook Spanje in mei. Volgend jaar nog maar eens een poging wagen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja ik zou eind mei naar Spanje, ik zie het niet gebeuren. Maar dan wil ik dus ook geen vrij.
Dat is makkelijker in je hoofd dan hardopquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een duet zingen waarbij je allebei de stemmen doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |