Lijkt mij dat in deze tijd gewoon een oogje moet worden toegeknepen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:06 schreef rival het volgende:
[..]
Voorheen?
'T is dat et mij niet boeit maar dit zal vast niet de bedoeling zijn
En je het volgende hoort. "Zal ik even een ontbijtje voor je maken?"quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nooit toch.
Oh jawel misschien in het weekend als ik heerlijk heb uitgeslapen.
Oh ja, ook nog eens een kort weekendquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een metertje of 7 zit er wel tussen in.
[..]
mwa, ik vind het tot nu toe een prima ochtend.
dit weekend hebben we een uurtje minder
Dat gaat er na een tijd wel af toch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:08 schreef rival het volgende:
[..]
En je het volgende hoort. "Zal ik even een ontbijtje voor je maken?"
Boh.
Ik praat niet tegen mezelf.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:08 schreef rival het volgende:
[..]
Boh.
Er wordt nu ook ontbijt voor mij gemaaktquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:08 schreef rival het volgende:
[..]
Boh.
Oh? Zo ver ben ik nog nooit gekomen!quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat gaat er na een tijd wel af toch?
Nee hoorquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, ook nog eens een kort weekend
ik zing ook wel eens tegen mezelfquote:
Zover was hij nog nooit gekomenquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet? Zelfs na een aantal jaar niet?
Premium vrouw gespot.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er wordt nu ook ontbijt voor mij gemaakt
Hier 5 jaar samen dit jaar, maak nog elke zondag een ontbijtje voor ons samenquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
zelfde als praten denk ik, maar dan melodieusquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Tegen jezelf zingen?
Misschien is dat anders na een jaar of 5 maar zo ver kom ik nooit, dus nee!quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |