Ik zit momenteel. Whisky zou wel fijn zijn eigenlijkquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar sta je dan Barb, met je whisky en je sigaar.
quote:
Op whisky en een sigaar?quote:
Te lang geleden, denk ik dat ik de films heb gezien. Mijn geheugen is als een zeef.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:41 schreef STING het volgende:
[..]
Het ging me eigenlijk specifiek om het 'Cali maaa' woordgrapje
Hoe dan? Incubatietijd is ongeveer 2 weken. En die mensen die afgelopen weekend nog lekker op stap waren dan? Ik denk dat we nog een piek gaan krijgen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:48 schreef gcjoel het volgende:
goed nieuws vandaag, de exponentiële groei van besmettingen lijkt te stoppen door de maatregelen
Ik ga meteen een boswandeling met 14 vrienden plannen voor zaterdag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:48 schreef gcjoel het volgende:
goed nieuws vandaag, de exponentiële groei van besmettingen lijkt te stoppen door de maatregelen
Hoe ga je er naast Miss opeens nog 13 maken dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga meteen een boswandeling met 14 vrienden plannen voor zaterdag.
Aan het aantal ic opnamen en doden valt dat ook redelijk terug te rekenen... daar hoef je niet voor te testen. Tevens berekenen ze dit met rekenen modellen en kunnen ze zeggen dat het niet meer exponentieel toeneemt. Waarop niemand zegt dat het niet toeneemt. En de piek komt ook nog. Dat zeggen ze ook.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe dan? Incubatietijd is ongeveer 2 weken. En die mensen die afgelopen weekend nog lekker op stap waren dan? Ik denk dat we nog een piek gaan krijgen.
Niet testen is ook een manier om te zeggen dat er geen besmettingen zijn. Om ons heen zijn er volgens mij genoeg mensen die besmet zijn, maar die geen test hebben gehad.
Die mensen die afgelopen weekend op stap waren zijn natuurlijk maar een kleine groep in verhouding tot de mensen die wel gewoon thuis zijn gebleven. En het feit dat we allemaal al een tijdje niet naar ons werk gaan enzo helpt ook flink mee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe dan? Incubatietijd is ongeveer 2 weken. En die mensen die afgelopen weekend nog lekker op stap waren dan? Ik denk dat we nog een piek gaan krijgen.
Niet testen is ook een manier om te zeggen dat er geen besmettingen zijn. Om ons heen zijn er volgens mij genoeg mensen die besmet zijn, maar die geen test hebben gehad.
quote:
Dank uquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die mensen die afgelopen weekend op stap waren zijn natuurlijk maar een kleine groep in verhouding tot de mensen die wel gewoon thuis zijn gebleven. En het feit dat we allemaal al een tijdje niet naar ons werk gaan enzo helpt ook flink mee.
Er is nog wel groei he maar niet meer zo hard.
Denken dat Miss en ik nog vrienden zijn na 14 jaar. De naïviteit.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe ga je er naast Miss opeens nog 13 maken dan?.
Oh ja, sorry, ik ben nog niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denken dat Miss en ik nog vrienden zijn na 14 jaar. De naïviteit.
zeker nu met dat thuiswerken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denken dat Miss en ik nog vrienden zijn na 14 jaar. De naïviteit.
Alsof je kan meekijken hier thuisquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zeker nu met dat thuiswerken.
Elkaar de tent uit vechten
Zo gaat dat bij iedereen nu die langer dan 3 jaar samen is.quote:
Uiteraard, maar niet meer op elkaar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij iedereen nu die langer dan 3 jaar samen is.
Bij ons niet natuurlijk, wij zijn nog verliefd.
Ik mis Dino klef editionquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:56 schreef gcjoel het volgende:
Bij ons niet natuurlijk, wij zijn nog verliefd.
Dat waren 5 mooie minuten ja.quote:
Mannen die geborgen nemen met een 7- vrouwtje. Dino is zijn eigen nachtmerrie geworden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:01 schreef TaMieke het volgende:
Zn huidige vriendin heeft blijkbaar niet dezelfde impact....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |