weet ik niet he, heb er nog nooit 1 gehadquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Incubatietijd is 1-14 dagen. Als je symptomen krijgt ben je ook nog 6-14 dagen bezig. Zitten we op 7-28 dagen. Zijn mijn knuffels dat niet waard
Iedereen krijgt het warm van mijquote:
Goed dating concept dit. Ik ga RTL even mailen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Incubatietijd is 1-14 dagen. Als je symptomen krijgt ben je ook nog 6-14 dagen bezig. Zitten we op 7-28 dagen. Zijn mijn knuffels dat niet waard
quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Iedereen krijgt het warm van mij
Ik zou zeggen: Neequote:Op woensdag 25 maart 2020 12:25 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Iedereen krijgt het warm van mij
Russian roulettequote:Op woensdag 25 maart 2020 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed dating concept dit. Ik ga RTL even mailen.
Snap ik ook welquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Nee
Ik wordt al gek van thuis zitten en wel af en toe naar buiten mogen
quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de Faxie-fever.
Smooth hèquote:
Dit fossiel hier kent hetquote:
't Is wel een beetje raar 32 jaarquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de Faxie-fever.
Ik wist dat ik je op kon rekenenquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit fossiel hier kent het
Indiana Jones
Ik dacht iets met temperaturen onder het nulpunt en grote droogte ipv zweten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:30 schreef STING het volgende:
[..]
't Is wel een beetje raar 32 jaar
Trillend op m'n benen (op m'n benen)
Als ze is verdwenen (is verdwenen)
Dat is omdat wij nog uit de tijd komen dat de guldens van hout waren en de mannen van staalquote:
Is dat niet de leeftijdscategorie mannen die oververtegenwoordigd is in de Corona-overlijdensstatistieken?quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is omdat wij nog uit de tijd komen dat de guldens van hout waren en de mannen van staal
Dat waren ze totdat al die jonge kuthipsters aan kwamen waaien omdat retro hip isquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat niet de leeftijdscategorie mannen die oververtegenwoordigd is in de Corona-overlijdensstatistieken?
Daar sta je dan Barb, met je whisky en je sigaar.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:38 schreef Californium het volgende:
En ook nog oude mannen, die roken en drinken? Dan ben je grandioos de lul
Ik ken Indiana Jones wel hoor. Zou ik wel weer eens willen zien die films.quote:
Phew, dan is er nog hoop voor mequote:Op woensdag 25 maart 2020 12:38 schreef Californium het volgende:
En ook nog oude mannen, die roken en drinken? Dan ben je grandioos de lul
Het ging me eigenlijk specifiek om het 'Cali maaa' woordgrapjequote:Op woensdag 25 maart 2020 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ken Indiana Jones wel hoor. Zou ik wel weer eens willen zien die films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |