Ja, net als Newu Zeeland nu doet nog geen 300 besmettingen en toch een lockdownquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heel Nederland op slot vlak voor carnaval en iedereen zonder uitzondering die uit Italië komt isoleren
Dan na twee weken weer verder waar we gebleven waren.
quote:
En dan komen er na die 2 weken geen mensen meer uit het buitenland naar Nederland?quote:
Troll gespotquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk was dat ook meer dan genoeg geweest, iedereen uit Italië isoleren
Maar nee, er moest en zal carnaval gevierd worden.
Dat sowieso niet neequote:Op woensdag 25 maart 2020 09:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
En dan komen er na die 2 weken geen mensen meer uit het buitenland naar Nederland?
Het buitenland zit toch al op slot.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
En dan komen er na die 2 weken geen mensen meer uit het buitenland naar Nederland?
GrEnZeN dIcHt!quote:
En vooral nog op vakantie gaan naar dat land terwijl je weet dat er corona is daarquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Eigenlijk was dat ook meer dan genoeg geweest, iedereen uit Italië isoleren
Maar nee, er moest en zal carnaval gevierd worden.
Op zich was daar niks mis mee, maar je gaat toch niet godverdomme carnaval vieren als je net uit gevaarlijk gebied komtquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En vooral nog op vakantie gaan naar dat land terwijl je weet dat er corona is daar
Toen zag men de ernst nog niet zoquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En vooral nog op vakantie gaan naar dat land terwijl je weet dat er corona is daar
Ik ben fan van de volgende politici:quote:
Zo ongeveerquote:
Lolquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben fan van de volgende politici:
Geert Wilders
Thierry Boodet
Tunahun Kuzu (wat zullen we hem missen)
Sylvana Simons
Esther Ouwehand
Dan is er af en toe ook iets te lachen daar
Klopt ook weer, maar men zei toen ook dat ze niet bang waren te krijgen en dat ze zich niet door zo virus lieten tegen houdenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen zag men de ernst nog niet zo
Ach, niemand had dit verwacht.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt ook weer, maar men zei toen ook dat ze niet bang waren te krijgen en dat ze zich niet door zo virus lieten tegen houden
Toen was het al wel bekend wat het deed toch van china?
Op deze manier zeker.quote:
Gutentag Freund Marioquote:
Af en toe kom ik hier langs, volgens mij was de laatste keer voor de zomer.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Stokj, leuk ik heb je hier nog niet gezien
Je snapt die lui toch niet.
@stokjquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Af en toe kom ik hier langs, volgens mij was de laatste keer voor de zomer.
Ja inderdaad, vreemde wereld hoor.
Ik las zoiets,netjes gedaan.quote:
MAAR DAN OOK ECHTquote:
Uiteraardquote:
Wat?quote:
quote:
Met mij prima, vrouw en kind ook tevreequote:
Nou zeg.quote:
Beter da hij da zegt dan iemand mé vol verstanndquote:
Dan heb jij je werk goed gedaan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:45 schreef Filosoofert het volgende:
Met mij prima, vrouw en kind ook tevree
Gaat z'n gangetje. Mijn agenda staat bomvol met videoconference- of telefonische afspraken. Werkbezoeken doe ik niet meer, alleen via videoconference. En vandaag hopelijk een rustig dagje met maar twee korte overlegjes (en hopelijk geen noodoverleg zodat ik eindelijk een middag rust hebquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:45 schreef Filosoofert het volgende:
En met jou dan? Druk nu op het werk zeker?
Ah oké, goed zo.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan heb jij je werk goed gedaan.
[..]
Gaat z'n gangetje. Mijn agenda staat bomvol met videoconference- of telefonische afspraken. Werkbezoeken doe ik niet meer, alleen via videoconference. En vandaag hopelijk een rustig dagje met maar twee korte overlegjes (en hopelijk geen noodoverleg zodat ik eindelijk een middag rust heb)
Wat doe je voor werk als ik mag vragen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan heb jij je werk goed gedaan.
[..]
Gaat z'n gangetje. Mijn agenda staat bomvol met videoconference- of telefonische afspraken. Werkbezoeken doe ik niet meer, alleen via videoconference. En vandaag hopelijk een rustig dagje met maar twee korte overlegjes (en hopelijk geen noodoverleg zodat ik eindelijk een middag rust heb)
Stokj is een baasjequote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk als ik mag vragen?
Oke, dat is niet erg vaak inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Af en toe kom ik hier langs, volgens mij was de laatste keer voor de zomer.
Ja inderdaad, vreemde wereld hoor.
Hey Mo0nquote:
Maanlichtquote:
Sowieso, alles voor de welvarendheid van Nederlandquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ah oké, goed zo.
En doorwerken nondejus!
Goedemorgen Maan.quote:
Geld moet rollen, mijn kant op als het kan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Sowieso, alles voor de welvarendheid van Nederland![]()
![]()
Was niet bewustquote:
Ow nouja ow oké naja dan maja tochoke okedanquote:
Het was net rustigquote:
En toen kwam jij.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow nouja ow oké naja dan maja tochoke okedan
[..]
Het was net rustig
Zo was het ook voor mijn oudersquote:
redelijk dankjequote:
Ohneequote:Op woensdag 25 maart 2020 09:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow nouja ow oké naja dan maja tochoke okedan
[..]
Het was net rustig
Dat is wel minder ja, maar wordt vast snel warmer buitenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is suoer zonnig maar super koud.. Das schijt
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zo was het ook voor mijn ouders
Ik mag het hopenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel minder ja, maar wordt vast snel warmer buiten
Mij ook svp.quote:
quote:
Ooequote:Op woensdag 25 maart 2020 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb net latte caramel honey gemaakt
Maar is geen koffiequote:
Lekker hequote:
Zeker, met een glaasje water ernaast en een stukje 99% chocolaquote:
Jaaa.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zeker, met een glaasje water ernaast en een stukje 99% chocola