Nou zeg.quote:
Beter da hij da zegt dan iemand mé vol verstanndquote:
Dan heb jij je werk goed gedaan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:45 schreef Filosoofert het volgende:
Met mij prima, vrouw en kind ook tevree
Gaat z'n gangetje. Mijn agenda staat bomvol met videoconference- of telefonische afspraken. Werkbezoeken doe ik niet meer, alleen via videoconference. En vandaag hopelijk een rustig dagje met maar twee korte overlegjes (en hopelijk geen noodoverleg zodat ik eindelijk een middag rust hebquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:45 schreef Filosoofert het volgende:
En met jou dan? Druk nu op het werk zeker?
Ah oké, goed zo.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan heb jij je werk goed gedaan.
[..]
Gaat z'n gangetje. Mijn agenda staat bomvol met videoconference- of telefonische afspraken. Werkbezoeken doe ik niet meer, alleen via videoconference. En vandaag hopelijk een rustig dagje met maar twee korte overlegjes (en hopelijk geen noodoverleg zodat ik eindelijk een middag rust heb)
Wat doe je voor werk als ik mag vragen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan heb jij je werk goed gedaan.
[..]
Gaat z'n gangetje. Mijn agenda staat bomvol met videoconference- of telefonische afspraken. Werkbezoeken doe ik niet meer, alleen via videoconference. En vandaag hopelijk een rustig dagje met maar twee korte overlegjes (en hopelijk geen noodoverleg zodat ik eindelijk een middag rust heb)
Stokj is een baasjequote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk als ik mag vragen?
Oke, dat is niet erg vaak inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Af en toe kom ik hier langs, volgens mij was de laatste keer voor de zomer.
Ja inderdaad, vreemde wereld hoor.
Hey Mo0nquote:
Maanlichtquote:
Sowieso, alles voor de welvarendheid van Nederlandquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ah oké, goed zo.
En doorwerken nondejus!
Goedemorgen Maan.quote:
Geld moet rollen, mijn kant op als het kan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Sowieso, alles voor de welvarendheid van Nederland![]()
![]()
Was niet bewustquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |