quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
One day (of zelfs moment) at a time is echt mijn motto.Werkt voor mij dikke prima.
Nope. Alleen handen wassen. En afstand houden. Ik doe ook gewoon nog boodschappen, maar wel een stuk beperkter dan anders.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:54 schreef AnneX het volgende:
@:Anthraxx...doen jullie zoals wat fietsie eerder beschreef...noem het maar een discipline, vergelijkbaar met de operatiekamer?
(Een ok collega, die óok klm stewardess was, paste het toe met haar kind met nauwelijks immunsysteem). Zoon is nu volwassen en woont op zichzelf.
In de afgesloten bijkeuken / garage omkleden van uniform en schoenen, en in schone kleding het huis in.
Anna kent de procedure vast.
N.B. In een chipsfabriek werkt men ‘sterieler’ dan op een ok.
Ik hoop dat ook heel erg. En het is natuurlijk niet het grootste probleem op dit moment, maar ik vind het wel fijn om nog een beetje ergens naar uit te kunnen kijken. En ik zal heus niet meteen naar de grootste bijeenkomsten gaan, maar weer even met wat vrienden picknicken oid vind ik wel chill of even een ijsje halen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:33 schreef derLudolf het volgende:
Is 1 juli iets realistischer?![]()
Hoop toch wel iets leuks te kunnen doen in de zomer of ergens heen te kunnen.
Het is heel vermoeiend en soms neemt het de overhand in mijn hoofd. Al die theorieen, doemgedachtes van mensen, vage nieuwsberichten. Dat grijpt me dan even naar de keel met een knoop in mijn maag. Heb de afgelopen 2 dagen even COR-'pauze'. Had het echt nodig voor mijn mental healthquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gezien de ellende die in COR voorbij komt zou ik haast alleen al in een grot kruipen en over een jaar weer terug online komen. Met alle zelfbenoemde experts die daar rondhangen. En jij moet het nog modden ook, dat lijkt mij helemaal uitputtend.
Same, maar dan met mijn werk. Ik ben buiten werktijd ook maar gestopt met ook maar iets over corona kijken of lezen, behalve de echte persconferenties. Het was 24/7, ik kreeg zelfs nachtmerries en dat heb ik nooit.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:06 schreef Lonaa het volgende:
Het is heel vermoeiend en soms neemt het de overhand in mijn hoofd. Al die theorieen, doemgedachtes van mensen, vage nieuwsberichten. Dat grijpt me dan even naar de keel met een knoop in mijn maag. Heb de afgelopen 2 dagen even COR-'pauze'. Had het echt nodig voor mijn mental health
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die sociale actieve is een hij
Ik krijg daar ook paniek van. Zonder werk al. Van die andere ook trouwens
Ik skip inderdaad soms, bewust, het nieuws.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Same, maar dan met mijn werk. Ik ben buiten werktijd ook maar gestopt met ook maar iets over corona kijken of lezen, behalve de echte persconferenties. Het was 24/7, ik kreeg zelfs nachtmerries en dat heb ik nooit.
Tot nu toe hebben ze het aardig voor elkaar bij ons. 22000 man tegelijk aan het werk. Ik hoor weinig problemen er mee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:08 schreef Kreator het volgende:
Mijn werk wordt nu ook wel kut. Alle resources in Azure zijn momenteel in gebruik en daardoor kan niemand meer een machine opstarten 'in de cloud'.
Interessant want wij willen juist dingen gaan starten in Azure deze weekquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:08 schreef Kreator het volgende:
Mijn werk wordt nu ook wel kut. Alle resources in Azure zijn momenteel in gebruik en daardoor kan niemand meer een machine opstarten 'in de cloud'.
Niet uiteten kunnen helpt hier ook wel, ja.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:31 schreef PdeHoog het volgende:
Het goeie nieuws: ondanks het thuis zitten val ik nu wel afKan minder snaaien denk ik
Intern hebben wij ook geen issues maar hebben honderden servers in Azure staan van klanten. Daar kun je nu weinig meer mee omdat alle cpu bezet is.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben ze het aardig voor elkaar bij ons. 22000 man tegelijk aan het werk. Ik hoor weinig problemen er mee.
Hier baalt m'n zus van. Ze heeft nooit tegenzin gehad om te vliegen in de 19 jaar dat ze stewardess is maar ze ziet er iedere keer tegenop dat ze NL'ers uit het buitenland moet halen nu.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:41 schreef z80 het volgende:
Dinsdag met KLM terug naar Nederland gevlogen. Waarbij het vliegend personeel aan gaf dat het ook voor hun voorlopig de laatste vlucht was.
Waarom ziet ze er tegen op? Zijn die mensen onaardig geworden of verdrietig of wat?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Hier baalt m'n zus van. Ze heeft nooit tegenzin gehad om te vliegen in de 19 jaar dat ze stewardess is maar ze ziet er iedere keer tegenop dat ze NL'ers uit het buitenland moet halen nu.
Hier moet ik juist snaaienIk heb te veel snoep en chocolade liggen en dat geef ik normaal aan visite enzo weg maar nu heb ik geen visite en het verloopt wel op een gegeven moment.
2 Zakken maltesers, 3 zakken m&m's, kinder bueno's, kinder surprise, 3 pakken snickers en 2 zakken mini snickers, zakken pinda's en nootjes, 5 zakken Haribo, Milka, Verkade.... Nou ja, dat weet ik uit m'n hoofd. Maar heb meer...
Ze is bang dat er ziektes tussen zitten. Ze zitten ook niet met afstand van elkaar omdat de mensen zoveel mogelijk in het vliegtuig moeten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom ziet ze er tegen op? Zijn die mensen onaardig geworden of verdrietig of wat?
Je hebt wel héél veel zoete troep in huisAllemaal op beurzen en zo gekregen?
Och ja, natuurlijk. 1,5 m afstand is een beetje een dingetje in zoiets als een vliegtuig hèquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze is bang dat er ziektes tussen zitten. Ze zitten ook niet met afstand van elkaar omdat de mensen zoveel mogelijk in het vliegtuig moeten.
Ik had dus nog 3x zoveel maar veel al weg kunnen geven gelukkig. En idd, dit is van 2 beurzen afkomstig. Keulen en onze eigen beurs. Vooral onze eigen beurs krijg je dozen vol.
Weet jij als levende snaai-wikipedia toevallig waarom er geen Nuts meer in de supermarkt ligt?quote:
Allemaal gehamsterdquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Weer jij als levende snaai-wikipedia toevallig waarom er geen Nuts meer in de supermarkt ligt?
Goed ideequote:Op woensdag 25 maart 2020 09:45 schreef AnneX het volgende:
@:FFT....misschien naar de voedselbank brengen? Als het zo veel is.
Ik kan de Raiders ook nergens vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Weet jij als levende snaai-wikipedia toevallig waarom er geen Nuts meer in de supermarkt ligt?
quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan de Raiders ook nergens vinden.
Afstand is een uitdaging. Maar ook zijn er nu nog maar weinig stoelen beschikbaar. Singapourairlines b.v. vliegt helemaal niet meer. Directe vluchten worden ook zeldzaam. Uit Azië vliegen nu de meeste via de Emiraten\Doha. 3 Of meer keer overstappen is geen uitzondering meer. Dit was voor mij ook de reden om gister terug te vliegen. Hoe het verder af te handelen qua kosten zien we wel als de stress bij de reisorganisatie er af is.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och ja, natuurlijk. 1,5 m afstand is een beetje een dingetje in zoiets als een vliegtuig hè
Je mag wel wat chocolade hier heen sturen![]()
#bentochaltedik
De goedkope variant van M&M geel gaat er hier per kilo doorheen. Ook een standaard voorraad Haribo dingen liggen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hier baalt m'n zus van. Ze heeft nooit tegenzin gehad om te vliegen in de 19 jaar dat ze stewardess is maar ze ziet er iedere keer tegenop dat ze NL'ers uit het buitenland moet halen nu.
Hier moet ik juist snaaienIk heb te veel snoep en chocolade liggen en dat geef ik normaal aan visite enzo weg maar nu heb ik geen visite en het verloopt wel op een gegeven moment.
2 Zakken maltesers, 3 zakken m&m's, kinder bueno's, kinder surprise, 3 pakken snickers en 2 zakken mini snickers, zakken pinda's en nootjes, 5 zakken Haribo, Milka, Verkade.... Nou ja, dat weet ik uit m'n hoofd. Maar heb meer...
Verder ga ik wel elke dag nog even naar buiten maar ik hou afstand. Alleen hielden mensen ook maar afstand van mij..
Moet vandaag nog even naar de Kruidvat fietsen voor nieuwe zeep en medicijnen, als ze het hebben. Bij terugkomst was ik altijd mn handen en tussendoor probeer ik niet aan m'n gezicht te zitten.
Bij ons deed de pindakaas soms ook een verdwijntruuc. Sommige muizen zijn handig, of sommige vallen niet gevoelig genoeg.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Muizen-update, ik wil jullie deze enorm interessante informatie natuurlijk niet onthouden.
De pindakaas is van de val gegeten. Of de muizen hebben het door of het komt gewoon omdat deze veel te grote klodder pindakaas al 1,5 week op de val lag en tussen het mechanisme is gekomen. Vanavond doen we een nieuwe poging.
Prima hoor als je dat wilt!quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och ja, natuurlijk. 1,5 m afstand is een beetje een dingetje in zoiets als een vliegtuig hè
Je mag wel wat chocolade hier heen sturen![]()
#bentochaltedik
Vind ik zelf ook echt slecht! Begrijp het niet. Lekkerder dan Snickers.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Weet jij als levende snaai-wikipedia toevallig waarom er geen Nuts meer in de supermarkt ligt?
Paar keer geprobeerd. WIllen ze niet hier. Ze stonden bij de supermarkt voor met een lijstje en alleen die producten wilden ze toen ik aanbood dat ik een boel andere producten thuis heb.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:45 schreef AnneX het volgende:
@:FFT....misschien naar de voedselbank brengen? Als het zo veel is.
Mn.X vond paaseitjes terug van 2019, die ik heel ver weg had gelegd ( en vergeten) .
Ze zijn wel lekker.
#kiloos.
En goed van je te horen, Bramito. Be safe.
Ze zijn echt veels te slim die beesten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Muizen-update, ik wil jullie deze enorm interessante informatie natuurlijk niet onthouden.
De pindakaas is van de val gegeten. Of de muizen hebben het door of het komt gewoon omdat deze veel te grote klodder pindakaas al 1,5 week op de val lag en tussen het mechanisme is gekomen. Vanavond doen we een nieuwe poging.
Oh serieus?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:57 schreef fietsie het volgende:
Ah, we hebben een nieuwe stikstofcrisis.
Als gevolg van lettertjes afgedrukt in de StaatsCourant blijkt veel wetenschappelijk onderzoek, waaronder onderzoek naar Corona bestreiding, " om het milieu " niet snel genoeg op te kunnen starten, waardoor het buiten Nederland gedaan wordt. Waar ze geen milieu hebben blijkbaar. Waar slimmere lettertjes in hun Staatscourant gaan, of minder![]()
Elke ochtend is alle pindakaas weg, tot nu toe steeds met een muis er in. We hebben de theorie dat er steeds een muis wordt opgeofferd voor de groep zodat de rest naast zijn lijk lekker kan snoepenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij ons deed de pindakaas soms ook een verdwijntruuc. Sommige muizen zijn handig, of sommige vallen niet gevoelig genoeg.
Oh, mijn favorietquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Goed dat ik het erover heb. Heb zak zoute bommen nu op tafel gelegd voor tijdens m'n werk.
Je ziet t zo voor je dat ze met zn allen in een kringetje eromheen staan en 1 tegenstribbelende muis zo op het "wipje" duwen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Elke ochtend is alle pindakaas weg, tot nu toe steeds met een muis er in. We hebben de theorie dat er steeds een muis wordt opgeofferd voor de groep zodat de rest naast zijn lijk lekker kan snoepen
Gewoon ondersteboven leggen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zal voor de gein ook weer eens op de weegschaal gaan staan.
Precies. Of een soort Russische roulette ofzo.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je ziet t zo voor je dat ze met zn allen in een kringetje eromheen staan en 1 tegenstribbelende muis zo op het "wipje" duwen?
Ik heb vooralsnog wat snackgroenten liggenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:04 schreef fietsie het volgende:
Dat was dus echt 1 van de dingen die ik vanaf dag 1 thuiswerken heb afgezworen: op mijn werkplek komt alleen koffie en water.
En niets-te-snaaien.
Het is moeilijk, maar tot nu toe lukt het.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je ziet t zo voor je dat ze met zn allen in een kringetje eromheen staan en 1 tegenstribbelende muis zo op het "wipje" duwen?
En dat dan de stamoudste uitroept "Nu ons offer is gemaakt, eet allen!"quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Precies. Of een soort Russische roulette ofzo.
Het offer aan de pindakaasgoden inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat dan de stamoudste uitroept "Nu ons offer is gemaakt, eet allen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |