abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192260241
Mogguh :O Eng perspectief wel, Krea :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 maart 2020 @ 07:38:42 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192260460
Sterkte Uniek :*
Virtuele knuffel voor iedereen :)

Voor mij is het 'slechts' aanpassen aan de realiteit. Ikzelf maak me voor mezelf niet zo druk. Wel een beetje voor oma. 'Heb je nog wat nodig? Nee ik heb alles zelf al gehaald is dan wat ik terug krijg. Ik niet alleen, moeder en oom ook :P. En vind het Ouderenuurtje van de Appie niets en te vroeg :P.

Ipv op een zaterdag naar het land in, wordt het een rondje Duin en Kruidberg en ja ik mis ook wel de vrijdagen van Telstar en/of De Kroeg. Maar ja goed, daar kom ik wel weer overheen. :s) Qua werk komt de eventuele klap pas in 2022 en 2023. Dus voorlopig hoef ik me daarover geen zorgen te maken.

[ Bericht 7% gewijzigd door borisz op 25-03-2020 07:44:35 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_192260551
Wat is het KOUD HE :o
Zo weer in de Black Mirror trein >:)
  woensdag 25 maart 2020 @ 07:57:09 #129
63722 z80
I fink you freaky
pi_192260604
Ook weer thuis. Of beter gezegd, gister avond thuis gekomen. Eerder dan de bedoeling was, en ook via een andere luchthaven. Nu wel met een bioklok die compleet van slag is.

Straks rondje supermarkt voor broodbeleg en versware. En de tas uitpakken direct in de wasmachine.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_192260907
Welkom terug, @z80 :)
Ik ben benieuwd naar je verhalen. :Y
pi_192260916
Dikke knuffel voor @uniekhoorn *;
  woensdag 25 maart 2020 @ 08:24:15 #132
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_192260932
Hier zijn we alweer anderhalve week in isolatie. Wat ben ik blij dat we een tuin hebben. :D
We hebben alle vier gehoest en de kleinste heeft koorts gehad, maar geen idee of dat een koutje was of COVID19. We wachten het rustig af.

Sterkte iedereen met zieke naasten.
Siesta & Fiesta!
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 maart 2020 @ 08:25:25 #133
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192260943
Bizar rustig op de weg. 2x spits, nul file of drukte.
pi_192260967
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 07:57 schreef z80 het volgende:
Ook weer thuis. Of beter gezegd, gister avond thuis gekomen. Eerder dan de bedoeling was, en ook via een andere luchthaven. Nu wel met een bioklok die compleet van slag is.

Straks rondje supermarkt voor broodbeleg en versware. En de tas uitpakken direct in de wasmachine.
Zou jij niet gewoon ff lekker twee weken in quarantaine gaan of zo? Als je uit Azie komt?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 25 maart 2020 @ 08:29:51 #135
63722 z80
I fink you freaky
pi_192261001
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zou jij niet gewoon ff lekker twee weken in quarantaine gaan of zo? Als je uit Azie komt?
Waarom? Waar ik vandaan kom zijn er in land 1 geen corona gevallen en in land 2 nog geen 200.
Hier in Nederland en Duitsland is het risico veel groter.
pi_192261020
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:29 schreef z80 het volgende:

[..]

Waarom? Waar ik vandaan kom zijn er in land 1 geen corona gevallen en in land 2 nog geen 200.
Hier in Nederland en Duitsland is het risico veel groter.
Sodemieter op Zet...
Ben je bijgelezen? 8)7 ~O> o|O

Zelfs ik met nauwelijks sociale contacten ben 3 weken in zelfisolatie, toen er nog weinig “bekend” was.
En dat was slechts ‘bronchitis’.

Als het jou niet aan je kont jeukt, wél je ouders en andere riscigroepen.
Je bent evt. ‘drager van...’

Komop, je weet veel van een heleboel en je bent géen viroloog. Suf Jij!

Dank je wel voor je bijdrage aan de mede menselijkheid. 8)7
pi_192261059
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef Lonaa het volgende:
Want holy shit jongens, misschien ben ik dan wel de extravert van ons allen, maar ik vind het idee verschrikkelijk. 10 weken niks. Als ik daar over nadenk slaat de paniek me om het hart. Dat doet het overigens ook als ik na denk over doodgaan aan Corona. Of anderen die doodgaan aan Corona.
Knip
He-le-maal niks. Niks van die dingen waar ik energie van krijg, voor leef en van geniet. Niks.

En dat vind ik best naar.
Voor 10 weken niks zou ik mijn hand niet omdraaien. Lui, zo lui, niks doen kan ik als de beste. Maar helaas. Vrouw in een vitaal beroep hier (godzijdank maar 24 uur).
10 weken thuis werken en ondertussen proberen een overactieve kleuter met grote sociale behoefte en een zorgintensief kind met interessante onderwijsbehoefte bezig te houden. Daar krijg ik paniek van :D
Ze hebben er nu 3 dagen thuis vakantie op zitten en de jongste heeft al boze huil-en grombuien van eenzaamheid.

Zijn we al te ver in isolatie om nog te ruilen? O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_192261075
Uniek :*

Gisteren even op bezoek geweest bij mijn ouders (in de tuin op meters afstand). Als je dan hoort hoe het bij de verschillende verzorgingstehuizen gaat waar ze werken is het wel heel verdrietig -O- sommige mensen verliezen alle mogelijkheden tot contact.
  woensdag 25 maart 2020 @ 08:41:24 #139
63722 z80
I fink you freaky
pi_192261137
Vakantie was rondje Laos. Met de bedoeling een stopover in Singapore.
Het grootste gedeelte van de reis ging zonder problemen in een land waar het extreem rustig was aangezien alle land grenzen rond mijn aankomstdatum daar dicht gingen. En alle Chinezen en Koreanen er al een paar weken niet meer in mochten, de grootste groep toeristen in Laos.

Echter in het een na laatste dorp ging het mis. In de avond door de gids opgezocht en in overleg met de reisorganisatie, uit de 3 opties, gekozen voor Bangkok.
Dat betekende om 4 uur in de ochtend met de auto naar het vliegveld. Na 16:00 ging namelijk het complete luchtruim van Laos dicht.

In Bangkok gingen vanaf die datum ook steeds strengere maatregelen gelden. Gevolg was dan ook dat iedereen ook zo snel mogelijk de stad, of het land uit wilde. Dinsdag met KLM terug naar Nederland gevlogen. Waarbij het vliegend personeel aan gaf dat het ook voor hun voorlopig de laatste vlucht was.
pi_192261150
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Elkaar sowieso. Andere alleen als ze ook voor de overheid werken.
:W ;)

Trouwens iets te snel over de rest heen gelezen. Zorgen maken om je gezondheid is niet tof. Opeens ben je van min of meer gewoon mens met een dingetje een soort van risicogroep ofzo. Lijkt me raar. En naar.

[ Bericht 7% gewijzigd door Vanyel op 25-03-2020 08:54:44 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 25 maart 2020 @ 08:44:25 #141
63722 z80
I fink you freaky
pi_192261187
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:32 schreef AnneX het volgende:

[..]

Sodemieter op Zet...
Ben je bijgelezen? 8)7 ~O> o|O

Zelfs ik met nauwelijks sociale contacten ben 3 weken in zelfisolatie, toen er nog weinig “bekend” was.
En dat was slechts ‘bronchitis’.

Als het jou niet aan je kont jeukt, wél je ouders en andere riscigroepen.
Je bent evt. ‘drager van...’

Komop, je weet veel van een heleboel en je bent géen viroloog. Suf Jij!

Dank je wel voor je bijdrage aan de mede menselijkheid. 8)7
Ik reageerde meer op de opmerking uit Azië. Die in dit geval nergens op slaat. Het virus is wereldwijd. De beperkingen zijn dus voor iedereen.

Ik ga vandaag dan ook enkel de deur uit voor boodschappen. Of ik volgende week weer ga werken stem ik vrijdag af met een leidinggevende.
Ik ben niet helemaal gek. Al lijkt dat soms wel.
pi_192261203
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:25 schreef Kreator het volgende:
Bizar rustig op de weg. 2x spits, nul file of drukte.
Ik kon net om 8:15 de singel oversteken omdat er geen verkeer was. :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192261223
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Voor 10 weken niks zou ik mijn hand niet omdraaien. Lui, zo lui, niks doen kan ik als de beste. Maar helaas. Vrouw in een vitaal beroep hier (godzijdank maar 24 uur).
10 weken thuis werken en ondertussen proberen een overactieve kleuter met grote sociale behoefte en een zorgintensief kind met interessante onderwijsbehoefte bezig te houden. Daar krijg ik paniek van :D
Ze hebben er nu 3 dagen thuis vakantie op zitten en de jongste heeft al boze huil-en grombuien van eenzaamheid.

Zijn we al te ver in isolatie om nog te ruilen? O-)
:D Ik krijg paniek van overactieve kleuter.

Wel sneu dat ze nu al last heeft van eenzaamheid. ;(
  woensdag 25 maart 2020 @ 08:47:44 #144
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192261225
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:W ;)

Trouwens iets te snel over de rest geen gelezen. Zorgen maken om je gezondheid is niet tof. Opeens ben je van min of meer gewoon mens met een dingetje een soort van risicogroep ofzo. Lijkt me raar. En naar.
Nou ja, ik ben gewoon bang dat ondanks alle maatregelen dat het via mijn vrouw gewoon vrolijk naar binnen waait. Waar ze ook niets aan kan doen. En dan ben ik toch bang voor mijzelf, ondanks dat ik bijzonder weinig ziek ben (laatste keer griep kan ik mij niet heugen) en mijn shit onder controle is. En ook nog eens sport.

Ik snap Lonaa en Ludolf heus wel. Er zijn leukere dingen te bedenken dan thuis zitten zonder dat je geen fuck kan doen. Ik hoop net zo hard dat iedereen in juni al weer leuk naar een festival, concert of BBQ kan gaan. Alleen tot nu toe zie ik dat niet zo hard gebeuren.

En dat is wellicht ook weer gezeik in het ogen van andere mensen, dat kan 8-)
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 maart 2020 @ 08:50:30 #145
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192261267
Jezelf druk maken dat je niks kan doen heeft gewoon niet zoveel zin. Het is nou eenmaal zo. Als je je erbij neerlegt, wordt het een stuk rustiger in je hoofd.
pi_192261291
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:47 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben gewoon bang dat ondanks alle maatregelen dat het via mijn vrouw gewoon vrolijk naar binnen waait. Waar ze ook niets aan kan doen. En dan ben ik toch bang voor mijzelf, ondanks dat ik bijzonder weinig ziek ben (laatste keer griep kan ik mij niet heugen) en mijn shit onder controle is. En ook nog eens sport.

Ik snap Lonaa en Ludolf heus wel. Er zijn leukere dingen te bedenken dan thuis zitten zonder dat je geen fuck kan doen. Ik hoop net zo hard dat iedereen in juni al weer leuk naar een festival, concert of BBQ kan gaan. Alleen tot nu toe zie ik dat niet zo hard gebeuren.

En dat is wellicht ook weer gezeik in het ogen van andere mensen, dat kan 8-)
Ik zie het ook niet zo hard gebeuren hoor (en dat vind ik dan ook weer erg. :') ) En ik snap ook je angst, dat als je risicogroep bent en je vrouw werkt, dat je ziek wordt.

Dat ik mezelf kan 'troosten' met de gedachte dat ik vrouw ben, onder de 30 en geen onderliggende aandoeningen wil niet zeggen dat ik blind ben voor andermans angst om ziek te worden. Of dat ik mijn vrijheden belangrijker vindt dan jouw angst of jouw risico.

Ik ben me er terdege van bewust dat we dit met z'n allen, voor ons allen moeten uitzitten in de hoop dat we ergens van de zomer of na de zomer het 'normale' leven weer op kunnen pakken. Langzaam. En dan realisieer ik me ook dat het nog maar de vraag is hoe dat 'normale' leven er op dat moment uitziet.
pi_192261302
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:50 schreef Kreator het volgende:
Jezelf druk maken dat je niks kan doen heeft gewoon niet zoveel zin. Het is nou eenmaal zo. Als je je erbij neerlegt, wordt het een stuk rustiger in je hoofd.
One day (of zelfs moment) at a time is echt mijn motto. :Y Werkt voor mij dikke prima. *O*
  woensdag 25 maart 2020 @ 08:53:33 #148
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192261317
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

One day (of zelfs moment) at a time is echt mijn motto. :Y Werkt voor mij dikke prima. *O*
Gezien de ellende die in COR voorbij komt zou ik haast alleen al in een grot kruipen en over een jaar weer terug online komen :'). Met alle zelfbenoemde experts die daar rondhangen. En jij moet het nog modden ook, dat lijkt mij helemaal uitputtend.
pi_192261337
@Anthraxx...doen jullie zoals wat fietsie eerder beschreef...noem het maar een discipline, vergelijkbaar met de operatiekamer?
(Een ok collega, die óok klm stewardess was, paste het toe met haar kind met nauwelijks immunsysteem). Zoon is nu volwassen en woont op zichzelf.
In de afgesloten bijkeuken / garage omkleden van uniform en schoenen, en in schone kleding het huis in.
Anna kent de procedure vast.

N.B. In een chipsfabriek werkt men ‘sterieler’ dan op een ok. |:)
pi_192261361
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2020 08:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D Ik krijg paniek van overactieve kleuter.

Wel sneu dat ze nu al last heeft van eenzaamheid. ;(
Die sociale actieve is een hij ;)
Ik krijg daar ook paniek van. Zonder werk al. Van die andere ook trouwens :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')