quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil zo graag heel erg huilen, mis mijn ex als een malle, morgen verder info over broers long, zo alleen maar huilen gaat niet door hoofdpijn...
![]()
![]()
Tja, uniekje...het gaat niet zó maar.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil zo graag heel erg huilen, mis mijn ex als een malle, morgen verder info over broers long, zo alleen maar huilen gaat niet door hoofdpijn...
![]()
![]()
Zou jij niet gewoon ff lekker twee weken in quarantaine gaan of zo? Als je uit Azie komt?quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:57 schreef z80 het volgende:
Ook weer thuis. Of beter gezegd, gister avond thuis gekomen. Eerder dan de bedoeling was, en ook via een andere luchthaven. Nu wel met een bioklok die compleet van slag is.
Straks rondje supermarkt voor broodbeleg en versware. En de tas uitpakken direct in de wasmachine.
Waarom? Waar ik vandaan kom zijn er in land 1 geen corona gevallen en in land 2 nog geen 200.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou jij niet gewoon ff lekker twee weken in quarantaine gaan of zo? Als je uit Azie komt?
Sodemieter op Zet...quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom? Waar ik vandaan kom zijn er in land 1 geen corona gevallen en in land 2 nog geen 200.
Hier in Nederland en Duitsland is het risico veel groter.
Voor 10 weken niks zou ik mijn hand niet omdraaien. Lui, zo lui, niks doen kan ik als de beste. Maar helaas. Vrouw in een vitaal beroep hier (godzijdank maar 24 uur).quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef Lonaa het volgende:
Want holy shit jongens, misschien ben ik dan wel de extravert van ons allen, maar ik vind het idee verschrikkelijk. 10 weken niks. Als ik daar over nadenk slaat de paniek me om het hart. Dat doet het overigens ook als ik na denk over doodgaan aan Corona. Of anderen die doodgaan aan Corona.
Knip
He-le-maal niks. Niks van die dingen waar ik energie van krijg, voor leef en van geniet. Niks.
En dat vind ik best naar.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elkaar sowieso. Andere alleen als ze ook voor de overheid werken.
Ik reageerde meer op de opmerking uit Azië. Die in dit geval nergens op slaat. Het virus is wereldwijd. De beperkingen zijn dus voor iedereen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sodemieter op Zet...
Ben je bijgelezen?![]()
![]()
Zelfs ik met nauwelijks sociale contacten ben 3 weken in zelfisolatie, toen er nog weinig “bekend” was.
En dat was slechts ‘bronchitis’.
Als het jou niet aan je kont jeukt, wél je ouders en andere riscigroepen.
Je bent evt. ‘drager van...’
Komop, je weet veel van een heleboel en je bent géen viroloog. Suf Jij!
Dank je wel voor je bijdrage aan de mede menselijkheid.![]()
Ik kon net om 8:15 de singel oversteken omdat er geen verkeer was.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:25 schreef Kreator het volgende:
Bizar rustig op de weg. 2x spits, nul file of drukte.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Voor 10 weken niks zou ik mijn hand niet omdraaien. Lui, zo lui, niks doen kan ik als de beste. Maar helaas. Vrouw in een vitaal beroep hier (godzijdank maar 24 uur).
10 weken thuis werken en ondertussen proberen een overactieve kleuter met grote sociale behoefte en een zorgintensief kind met interessante onderwijsbehoefte bezig te houden. Daar krijg ik paniek van![]()
Ze hebben er nu 3 dagen thuis vakantie op zitten en de jongste heeft al boze huil-en grombuien van eenzaamheid.
Zijn we al te ver in isolatie om nog te ruilen?
Nou ja, ik ben gewoon bang dat ondanks alle maatregelen dat het via mijn vrouw gewoon vrolijk naar binnen waait. Waar ze ook niets aan kan doen. En dan ben ik toch bang voor mijzelf, ondanks dat ik bijzonder weinig ziek ben (laatste keer griep kan ik mij niet heugen) en mijn shit onder controle is. En ook nog eens sport.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Trouwens iets te snel over de rest geen gelezen. Zorgen maken om je gezondheid is niet tof. Opeens ben je van min of meer gewoon mens met een dingetje een soort van risicogroep ofzo. Lijkt me raar. En naar.
Ik zie het ook niet zo hard gebeuren hoor (en dat vind ik dan ook weer erg.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben gewoon bang dat ondanks alle maatregelen dat het via mijn vrouw gewoon vrolijk naar binnen waait. Waar ze ook niets aan kan doen. En dan ben ik toch bang voor mijzelf, ondanks dat ik bijzonder weinig ziek ben (laatste keer griep kan ik mij niet heugen) en mijn shit onder controle is. En ook nog eens sport.
Ik snap Lonaa en Ludolf heus wel. Er zijn leukere dingen te bedenken dan thuis zitten zonder dat je geen fuck kan doen. Ik hoop net zo hard dat iedereen in juni al weer leuk naar een festival, concert of BBQ kan gaan. Alleen tot nu toe zie ik dat niet zo hard gebeuren.
En dat is wellicht ook weer gezeik in het ogen van andere mensen, dat kan
One day (of zelfs moment) at a time is echt mijn motto.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:50 schreef Kreator het volgende:
Jezelf druk maken dat je niks kan doen heeft gewoon niet zoveel zin. Het is nou eenmaal zo. Als je je erbij neerlegt, wordt het een stuk rustiger in je hoofd.
Gezien de ellende die in COR voorbij komt zou ik haast alleen al in een grot kruipen en over een jaar weer terug online komenquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
One day (of zelfs moment) at a time is echt mijn motto.Werkt voor mij dikke prima.
Die sociale actieve is een hijquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]Ik krijg paniek van overactieve kleuter.
Wel sneu dat ze nu al last heeft van eenzaamheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |