Good. Wel standpunt op dit hele kleine stukje natuurlijk, ik heb nog veeeeeeeel meer standpunt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh, je beschrijft imho je standpunt. Ik zie er niets negatiefs in.
Er zit een makelaarskantoor tussen, die vervelend gaan doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe belangrijk zijn die inkomsten voor je pa?
Zolang hij kosten voor waterschap, ozb, verzekeringen en deels onderhoud heeft, dan is het opzich goed voor een tijdje toch?
De meeste kan ik alleen niet delen, vanwege werk en werk van Annaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed waarom ik supergeirriteerd werd over die longonsteking-opmerking.![]()
No hard feelings ook hier.
En eenvoor je zorgen.
Daar schoppen we hier met liefde zo nu en dan , links en rechts, tegenaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Good. Wel standpunt op dit hele kleine stukje natuurlijk, ik heb nog veeeeeeeel meer standpunt.
Ja, echte financiele onzekerheid lijkt me ook echt de hel hoor. Dat zit hier nog niet echt in het verschiet. Tenzij de tent waar F. werkt dicht moet. Dat zou wel eens het einde kunnen betekenen. En gezien ik probeer dag-voor-dag te leven om de zorgen overzichtelijk te houden en het me zo min mogelijk naar de keel te laten grijpen denk ik daar maar even niet over na.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Iedereen heeft het op zijn eigen manier moeilijk. Wij hebben 100 dingen te doen, ik ben een huismus, we hebben geen kinderen. Allemaal pluspunten. Maar wel weer financiėle onzekerheid.
Oh, dat is ruk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De meeste kan ik alleen niet delen, vanwege werk en werk van Anna.
Dat is prima. Normaal doet een goede vriend van me dat maar ondanks dat ie nu thuis zit (want ZZP'er in de evenementenbussiness) zijn we allebei niet zo goed met appcontact en IRL zit er nu dus ff niet in.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar schoppen we hier met liefde zo nu en dan , links en rechts, tegenaan.
Om je te kietelen
Elkaar sowieso. Andere alleen als ze ook voor de overheid werken. Geen financiėle zorgen overigens, maar wel om gezondheid. Van personeel of mijzelf. Ik tik wel alle checkboxes aan als het gaat om verhoogd risico. Ondanks mijn leeftijd. Ondanks het feit dat ik sport. En ondanks dat het onder controle is. En dat maakt mij het meest bang.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, dat is ruk.Wel met elkaar en eventueel met anderen?
Op 1,5 meter, zonder sigaretten. Dat was toch net an legaal?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is prima. Normaal doet een goede vriend van me dat maar ondanks dat ie nu thuis zit (want ZZP'er in de evenementenbussiness) zijn we allebei niet zo goed met appcontact en IRL zit er nu dus ff niet in.
Ja, dat doe ik niet meer nu. Maar ik vind het wel uitmaken of je tot de risicogroep behoort.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ging gisteren naar de supermarkt want ik vond een komkommer echt noodzakelijk
Dat lijkt me ook beangstigend. (Ik ben alleen maar dik en dat is een risico voor alles, so I am used to that)quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elkaar sowieso. Andere alleen als ze ook voor de overheid werken. Geen financiėle zorgen overigens, maar wel om gezondheid. Van personeel of mijzelf. Ik tik wel alle checkboxes aan als het gaat om verhoogd risico. Ondanks mijn leeftijd. Ondanks het feit dat ik sport. En ondanks dat het onder controle is. En dat maakt mij het meest bang.
Hij is ook onlangs gestopt met roken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op 1,5 meter, zonder sigaretten. Dat was toch net an legaal?
Verplicht, tot 1 juni waarschijnlijk. Maar zij niet. En allerlei volk uit zo ongeveer elke EU lidstaat waar ze mee om moet gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook beangstigend. (Ik ben alleen maar dik en dat is een risico voor alles, so I am used to that)
Mag/kan jij thuis werken? Doe je dat al? Anna kan natuurljik niet thuis werken.
Die risicogroep is niet iets om je blind op te staren, geloof ik. Ook als je daar niet in valt kan je heel erg ziek worden of doodgaan, als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik niet meer nu. Maar ik vind het wel uitmaken of je tot de risicogroep behoort.
Ja, precies. Ik dacht al dat het hem daarin zat. Dat maakt het wel lastig. En spannend.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verplicht, tot 1 juni waarschijnlijk. Maar zij niet. En allerlei volk uit zo ongeveer elke EU lidstaat waar ze mee om moet gaan
Als we nul inkomen hebben, kunnen we nog 6 maanden vooruit. Dus die zorgen zijn wel relatief. We zijn nu natuurlijk ook aan het bezuinigen. Maar we moeten het wel echt goed in de gaten blijven houden. We proberen nieuwe diensten te ontwikkelen, nieuwe markten aan te boren, etc. En dat is ook wel weer leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, echte financiele onzekerheid lijkt me ook echt de hel hoor. Dat zit hier nog niet echt in het verschiet. Tenzij de tent waar F. werkt dicht moet. Dat zou wel eens het einde kunnen betekenen. En gezien ik probeer dag-voor-dag te leven om de zorgen overzichtelijk te houden en het me zo min mogelijk naar de keel te laten grijpen denk ik daar maar even niet over na.
Wij hebben hier van supermarkt bezoek echt even een soort ritueel gemaakt:quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die risicogroep is niet iets om je blind op te staren, geloof ik. Ook als je daar niet in valt kan je heel erg ziek worden of doodgaan, als ik het goed heb.
Anyway, beter had ik dat ook niet gedaan. Want ik kan best morgen mijn platbrood met adana kebab eten zonder komkommer. En die zak chips had ik ook niet per se hoeven eten, vanavond.
Heb me dan ook echt voorgenomen de supermarktbezoekjes te beperken.
6 maanden is wel een fllinke buffer, dat is fijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als we nul inkomen hebben, kunnen we nog 6 maanden vooruit. Dus die zorgen zijn wel relatief. We zijn nu natuurlijk ook aan het bezuinigen. Maar we moeten het wel echt goed in de gaten blijven houden. We proberen nieuwe diensten te ontwikkelen, nieuwe markten aan te boren, etc. En dat is ook wel weer leuk natuurlijk.
Woah. Ik uh ben er niet zo goed in.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij hebben hier van supermarkt bezoek echt even een soort ritueel gemaakt:
- 1 persoon
- artikelen overladen in schoon krat
- bovenkleding uit
- handenwassen
- waar mogelijk verpakkingen even schoonmaken / artikel invriezen
- handen wassen
- schone bovenkleding
Vast vreselijk overdreven, maar vooral mijn uk werd er een stuk rustiger van.
Ik snap dat wel. Ik vond het gisteren ook echt ellendig om in de Lidl te lopen. Ik had handschoentjes bij me maar kon daar niet mijn mobiele boodschappenlijst bedienen dus ik heb ze niet gebruikt. In de auto gelijk desinfecterende gel gebruikt. Thuis de tas met houdbare producten niet uitgepakt maar dat vandaag pas gedaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
- 1 persoon
- bovenkleding uit
- handenwassen
- handen wassen
- schone bovenkleding
Mjah 3 personen in huis met long-aandoening-historie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:07 schreef Aure het volgende:
Slaap lekker Lonaa
En wauw wat een ritueel fiets! Hier niet zo, maar probeer de supermarkt ook zoveel mogelijk te vermijden. Als het lukt bestel ik de meeste boodschappen online en sommige dingen haal ik bij de kleine lokale ondernemers.
Poeh, dat zijn veel dingen waar ik niet bij nadenk. Handen wassen ja (de vellen hangen er ondertussen bij). Verpakkingen schoonmaken (met de franse slag). Maar ik geloof dat ik als ik donderdag boodschappen ga doen/heb gedaan, toch even flink aan jou denken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
- 1 persoon
- bovenkleding uit
- handenwassen
- handen wassen
- schone bovenkleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |