Laatst had iemand heel lekkere broccoli roosjes uit de oven...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:08 schreef Lonaa het volgende:
CUL-vraag:
Ik heb nog een aantal groentes zonder bestemming.
Te weten:
- een rode kool
- 3 wortels
- een broccoli
Wat ik niet wil maken/eten:
- Coleslaw
Dus, wat doe ik er wel mee? Het hoeft niet allemaal tegelijk. Maar inspiratie voor bijgerechten/hele gerechten of hoe-eet-ik-dit zijn welkom.Plz.
Jij ook!! Jammer van je zieke begin van je nieuwe huis! Maar top van je exquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat erg van je moeder Isa..![]()
Ja, moest mij melden hè? Het hoesten, iets mínder, hoofdpijn nog steeds ruk maar ik ben er heel duizelig bij geworden, zo erg dat ik bijna niet kan lopen ben bang dat ik val.
Blij dat ex gisteravond nog paracetamol door de brievenbus heeft gegooid .
Woon hier nu een week en ok heb nog niet gekookt.
Straks maar thuisbezorgd.
Wie appte mij?![]()
Jongens, rustig aan![]()
.
Alles kan klein gesneden in een stoofpot met rund/draadjesvleesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:08 schreef Lonaa het volgende:
CUL-vraag:
Ik heb nog een aantal groentes zonder bestemming.
Te weten:
- een rode kool
- 3 wortels
- een broccoli
Wat ik niet wil maken/eten:
- Coleslaw
Dus, wat doe ik er wel mee? Het hoeft niet allemaal tegelijk. Maar inspiratie voor bijgerechten/hele gerechten of hoe-eet-ik-dit zijn welkom.Plz.
Pfff... beterschap! Fijn dat je je even meldt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, moest mij melden hè? Het hoesten, iets mínder, hoofdpijn nog steeds ruk maar ik ben er heel duizelig bij geworden, zo erg dat ik bijna niet kan lopen ben bang dat ik val.
Wie appte mij?![]()
Jongens, rustig aan![]()
.
Darrrrrrrrling laiverd, ik heb m'n appje notabene ondertekend met mn foknaamquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie appte mij?![]()
Jongens, rustig aan![]()
.
Ja maar met wat. En hoe.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Laatst had iemand heel lekkere broccoli roosjes uit de oven...
Oh, dat is op zich best een goed idee.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Alles kan klein gesneden in een stoofpot met rund/draadjesvlees
Als echt trek hebt, overslaan, want 40 min bereidingstijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, dat is op zich best een goed idee.
Dat hoor ik morgen, vandaag vrij. Voorlopig werk ik niet meer extra. Krachten sparen voor mss later in de maanden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik las net van het gedoe op jouw werk. Kan er nog wel bij, onhandige en lompe communicatie
Zijn de gemoederen inmiddels bedaard?
Oja, suf.. bedanktquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Darrrrrrrrling laiverd, ik heb m'n appje notabene ondertekend met mn foknaam
Blijf melden! Ik kom aan de deur rammelen als je je niet meldt, denk erom!
Groot gelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat hoor ik morgen, vandaag vrij. Voorlopig werk ik niet meer extra. Krachten sparen voor mss later in de maanden.
Ik heb voor nu mijn eten al opquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als echt trek hebt, overslaan, want 40 min bereidingstijd.
Ook rode kool https://www.hellofresh.nl(...)58aac5759d4ff95e94a3 met witte balsamico?
Heb je nog een eens een hf box besteld? Viavia
@:Uniek ...goed dat je je even meldt! En ook nog eten! behalve slapen.
Gelukkig heb je al je eigen onderdak. Stel je voor dat je nog moest verhuizen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Darrrrrrrrling laiverd, ik heb m'n appje notabene ondertekend met mn foknaam
Blijf melden! Ik kom aan de deur rammelen als je je niet meldt, denk erom!
Rode kool kan je makkelijk in 4en doen; 4x pret.quote:
Krea-hoepel dus morgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:12 schreef Candaasje het volgende:
Ik ging net naar de Jumbo...
Goed, laten we zeggen dat de meeste klanten best hun best deden elkaar te ontwijken. (Echt bij een gangpad blijven wachten enzo).
Wel jammer dat ik eerst een nummertje moest aanpakken van een medewerker net buiten de winkel; (hij droeg wel handschoenen, en er stond een flesje ontsmettingsmiddel, maar er zat echt geen 1,5m tussen ons), en dat er ongeveer 15 vakkenvullers vlak om me heen bleven dansen. Elk gangpad stond er wel iemand, en ze liepen ook voortdurend langs.
Tot zover missie 'Blijf uit mijn aura'
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rode kool kan je makkelijk in 4en doen; 4x pret.
Gestoofd, met stukjes peer (net iets korter koken dan appel), stukjes ontbijtkoek er door aan het eind, na voor 3/4 afgegoten te hebben
Gekookt, met stukjes appel (die dan appelmoes worden), kruidnageltje erbij vanaf het begin
In een coleslaw![]()
euh gekookt.. (maar ik ben dus gek op gekookte rode kool)
Beterschap; klinkt echt heel erg als die griep die hier 2 weken terug rondwaarde rond huis.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie appte mij?![]()
Jongens, rustig aan![]()
I know, er liggen er hier 2 in de schuur op hun beurt te wachten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was wel van plan om een deel van de kool te stoven met appel, omdat ik dat ook in kan vriezen. En ik overweeg iets van kimchi. Maar een rode kool is uh, groot
Heb vorige week al coleslaw gehad. Daar zijn de wortels ook van.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
I know, er liggen er hier 2 in de schuur op hun beurt te wachten.
Ik vond tussen de BBC recepten wel echt aansprekende zitten:quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb vorige week al coleslaw gehad. Daar zijn de wortels ook van.Wortels had ik ook nog door een prakje gedaan met uh worst en couscous.
Wortels gaan hier vrijwel altijd met of vissticks (uk) of een gehaktbalquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb vorige week al coleslaw gehad. Daar zijn de wortels ook van.Wortels had ik ook nog door een prakje gedaan met uh worst en couscous.
Het kan alitjd nog allemaal in de diepvries bij gebrek aan inspiratie.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wortels gaan hier vrijwel altijd met of vissticks (uk) of een gehaktbal
ohhh uit de tijd dat ik nog tegen vis kon...wortels,, gekookte aardappels en een gebakken schol gemaakt door mijn moederquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat voor beroerde gehaktballendraaier ben je dan als de uk ze niet lust?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
twitter:andriesgknevel twitterde op maandag 23-03-2020 om 22:34:46Ik hoop niet dat er een uitzondering gemaakt wordt voor kerkdiensten of andere religieuze bijeenkomsten. Gelijke monniken, gelijke kappen. En via internet is er genoeg te volgen. reageer retweet
Is 1 juli iets realistischer?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:30 schreef fietsie het volgende:
Echt, nu zijn ze in de media aan het roeptoeteren dat alles op 6 april weer los kan.
Luisteren ze zelf niet naar hun collega's van de Brabantse en Europese pers of zo? 1 juni is al enorm optimistisch....
Niet doodgaan aan een long ontsteking vind ik toch wel onder iets leuks vallen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is 1 juli iets realistischer?![]()
Hoop toch wel iets leuks te kunnen doen in de zomer of ergens heen te kunnen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet doodgaan aan een long ontsteking vind ik toch wel onder iets leuks vallen.
Ik ben een huismus hoor. Ik zit al zo ongeveer 350 dagen thuis of op het werk. En dat is heerlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Je snapt toch ook wat ik bedoel? Jij gaat anders toch ook de deur uit, of zijn de bezoekjes aan de slager en de Jumbo altijd het hoogtepunt van je week?![]()
Het maakt me niet zo veel uit om nu gewoon mensen/plekken met veel mensen te ontwijken. Maar als ik over een maand of drie een dagje er tussenuit mag, zou ik het echt niet erg vinden
Een dag je naar het bos/de heide zonder dat gelijk half NL er loopt, zou wel fijn zijn, zeker met beter weer. Maar goed, ik vermoed dat dat op z'n vroegst in het najaar wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Je snapt toch ook wat ik bedoel? Jij gaat anders toch ook de deur uit, of zijn de bezoekjes aan de slager en de Jumbo altijd het hoogtepunt van je week?![]()
Het maakt me niet zo veel uit om nu gewoon mensen/plekken met veel mensen te ontwijken. Maar als ik over een maand of drie een dagje er tussenuit mag, zou ik het echt niet erg vinden
Bargerveen liepen meer mensen dan gebruikelijk. Maar echt druk was het gelukkig niet. Een foto nemen zonder mensen was niet moeilijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:42 schreef Candaasje het volgende:
Een dag je naar het bos/de heide zonder dat gelijk half NL er loopt, zou wel fijn zijn, zeker met beter weer. Maar goed, ik vermoed dat dat op z'n vroegst in het najaar wordt.
Prima hoor, ik hoef ook echt niet áltijd weg. Maar niet belemmerd worden door omstandigheden is toch wel fijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben een huismus hoor. Ik zit al zo ongeveer 350 dagen thuis of op het werk. En dat is heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |