abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192249555
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 14:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De andere punten die er in staan doen er niet zoveel toe zie ik. Liever blijven we vallen over het feit dat er minder controle over dat geld is dan wat de Democraten willen zien.

Ik ben maar wat blij dat er aan “eerlijke” verkiezingen en het klimaat word gedacht midden in een crisis.
Waarom haal je als je controle over het geld niet belangrijk is dan de twitter van Don JR aan waar gehuild wordt over geld richting migranten en een kunst ding. Blijkbaar is controle alleen belangrijk als het uitkomt? Verkiezingen of klimaat zijn alleen belangrijk als het goed gaat?
  dinsdag 24 maart 2020 @ 16:13:09 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192249668
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Waarom haal je als je controle over het geld niet belangrijk is dan de twitter van Don JR aan waar gehuild wordt over geld richting migranten en een kunst ding. Blijkbaar is controle alleen belangrijk als het uitkomt? Verkiezingen of klimaat zijn alleen belangrijk als het goed gaat?
Ja, op dit moment wel en ze janken ook over "diversity" en gender equality in deze bill, echt heel erg belangrijk op het moment :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 16:17:16 #153
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_192249748
Allemaal al oud nieuws ondertussen. Ze lijken er bijna uit te zijn: https://www.nbcnews.com/p(...)-deal-close-n1167401

Oa:
* Unemployment insurance benefits that'd give recipients 100% of their salary

* At least $100 billion in assistance for hospitals

* Removal of the phase-in of direct payments, which means lower income people would receive $1200
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_192250526
Jerry Falwell gaat voor thoughts & prayers.

juliaioffe twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:11:05 Liberty University is going back in session. Unreal. https://t.co/wVlObN5p2r reageer retweet
  dinsdag 24 maart 2020 @ 17:50:08 #155
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_192251440
Dus resume, Trump wordt zonder bewijs ervan beschuldigt dat hij quid pro quo handelde met de Oekraïne maar de Dems zelf doen precies dat met de relief bill. Iemand duiding? @Ulx?
2019: The Great Awakening
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 17:53:46 #156
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_192251518
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:50 schreef MangoTree het volgende:
Dus resume, Trump wordt zonder bewijs ervan beschuldigt dat hij quid pro quo handelde met de Oekraïne maar de Dems zelf doen precies dat met de relief bill. Iemand duiding? @:Ulx?
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 18:01:58 #157
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_192251693
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 17:50 schreef MangoTree het volgende:
Dus resume, Trump wordt zonder bewijs ervan beschuldigt dat hij quid pro quo handelde met de Oekraïne maar de Dems zelf doen precies dat met de relief bill. Iemand duiding? @:Ulx?
Ik hoop dat je dit niet serieus meent, want het komt niet heel slim over.

Je snapt toch sowieso wel dat elke bill die door het congres komt een compromis is van de eisen van beide partijen?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 24 maart 2020 @ 18:06:16 #158
426493 crew  PippenScottie
pi_192251768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:56 schreef Ulx het volgende:
Jerry Falwell gaat voor thoughts & prayers.

juliaioffe twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 16:11:05 Liberty University is going back in session. Unreal. https://t.co/wVlObN5p2r reageer retweet
Een groot deel van Amerika is niet wezenlijk anders dan pak hem beet Iran of Pakistan.
My friends all drive horses
pi_192251830
Twitter draadje van de directeur van het John Hopkins Center for Health Security over het idee van Trump en andere Republikeinen dat na 2 weekjes de boel weer open te gooien, omdat anders de economie te hard geraakt zou worden (bold heb ik gedaan):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 18:34:13 #160
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_192252309
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:01 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik hoop dat je dit niet serieus meent, want het komt niet heel slim over.

Je snapt toch sowieso wel dat elke bill die door het congres komt een compromis is van de eisen van beide partijen?
Weinig bipartisan dus en ik ben blijkbaar dus niet de enige die zo denkt.
pi_192252327
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Twitter draadje van de directeur van het John Hopkins Center for Health Security over het idee van Trump en andere Republikeinen dat na 2 weekjes de boel weer open te gooien, omdat anders de economie te hard geraakt zou worden (bold heb ik gedaan):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trump kan roepen wat hij wil, als de Staten besluiten dan de boel dicht blijft dan blijft het dicht.

En het mooiste is natuurlijk dat de staten die geen shutdown doen Republikeinse staten zijn dus dat komt mooi uit voor November.
pi_192252356
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:34 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Weinig bipartisan dus en ik ben blijkbaar dus niet de enige die zo denkt.
Ik hoorde je daarover nooit klagen toen de Republikeinen een meerderheid hadden en de benoeming van rechters tegenhielden. Waarom was dat?
pi_192252358
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trump kan roepen wat hij wil, als de Staten besluiten dan de boel dicht blijft dan blijft het dicht.

En het mooiste is natuurlijk dat de staten die geen shutdown doen Republikeinse staten zijn dus dat komt mooi uit voor November.
Ik zie het eerder gebeuren dat het wel langer op slot blijft en dat er dan gedaan wordt alsof het de schuld van de Democraten zou zijn dat de economie op zijn bek is gegaan.
pi_192252540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik zie het eerder gebeuren dat het wel langer op slot blijft en dat er dan gedaan wordt alsof het de schuld van de Democraten zou zijn dat de economie op zijn bek is gegaan.
Dat is al vanaf het begin de Trump narrative. Je kan er zijn tweets op nalezen.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 19:06:42 #165
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_192252958
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 18:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik hoorde je daarover nooit klagen toen de Republikeinen een meerderheid hadden en de benoeming van rechters tegenhielden. Waarom was dat?
Ja super vergelijkbare situatie.
pi_192253381
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dat zijn geen zaken die je erin gooit in een pakket wat moet dienen als verlichting voor de burgers en bedrijven.
pi_192253409
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 19:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat zijn geen zaken die je erin gooit in een pakket wat moet dienen als verlichting voor de burgers en bedrijven.
Maar controle en transparantie zijn toch helemaal geen probleem?
pi_192253449
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 19:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar dit is wat het volk wil. Of zijn verkiezingen alleen geldig en goed als de Republikeinen winnen?
pi_192253482
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 19:06 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ja super vergelijkbare situatie.
Niet echt. Wat Trump deed mbt Oekraine was gewoon impeachwaardig, het systematisch blokkeren van rechters was gewoon kinderachtige nijd. Dit in tegenstelling tot een politieke partij die graag hun eigen punten vertegenwoordigd willen zien in een bipartisan bill :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 19:52:21 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192253870
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 19:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet echt. Wat Trump deed mbt Oekraine was gewoon impeachwaardig, het systematisch blokkeren van rechters was gewoon kinderachtige nijd. Dit in tegenstelling tot een politieke partij die graag hun eigen punten vertegenwoordigd willen zien in een bipartisan bill :)
Wat heeft 35 miljoen dollar voor het JFK performing arts center te zoeken in een voorstel om nu zo snel mogelijk amerikanen een financiele boost te geven?

1400 pagina indienen vol randzaken over milieu, diversity en inclusion en weet ik wat nog, terwijl de gemiddelde amerikaan gewoon hulp nodig heeft. Nee, er zit maar 1 partij fout en ze weten het.
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 maart 2020 @ 20:00:51 #171
62913 Blik
The one and Only!
pi_192254037
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 19:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat heeft 35 miljoen dollar voor het JFK performing arts center te zoeken in een voorstel om nu zo snel mogelijk amerikanen een financiele boost te geven?

1400 pagina indienen vol randzaken over milieu, diversity en inclusion en weet ik wat nog, terwijl de gemiddelde amerikaan gewoon hulp nodig heeft. Nee, er zit maar 1 partij fout en ze weten het.
Misschien heb je een punt. Maar het zijn niet de democraten die onder tijdsdruk staan, dat zijn de republikeinen. Trump wil een herverkiezing, en die is op dit moment heel erg ver weg. Dus de democraten zien hun kans schoon om het proces te in hun voordeel te draaien en er dus extra eisen aan te verbinden.

Een soort koekje van eigen deeg

(en kom nou niet met dat dit ethisch niet te verantwoorden valt, Trump heeft de afgelopen jaren meer dan eens met mensenlevens en carriëres gespeeld omwille van een treurig politiek spel)
  dinsdag 24 maart 2020 @ 20:02:12 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192254065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 20:00 schreef Blik het volgende:

[..]

Misschien heb je een punt. Maar het zijn niet de democraten die onder tijdsdruk staan, dat zijn de republikeinen. Trump wil een herverkiezing, en die is op dit moment heel erg ver weg. Dus de democraten zien hun kans schoon om het proces te in hun voordeel te draaien en er dus extra eisen aan te verbinden.

Een soort koekje van eigen deeg

(en kom nou niet met dat dit ethisch niet te verantwoorden valt, Trump heeft de afgelopen jaren meer dan eens met mensenlevens en carriëres gespeeld omwille van een treurig politiek spel)
Ik snap je punt. Maar "wij" lezen fora etc, de gemiddelde Yank leest alleen "democraten blokkeren jouw geld".

Op wie gaan die stemmen in November denk je?
Get woke, go broke!
pi_192254163
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 19:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Want culturele instellingen hebben er financieel geen last van als er geen bezoekers mogen komen? Bij dat soort instellingen werken ook niet gewoon mensen zoals bij andere bedrijven?
Voor zover ik zie wordt de creatieve sector ongeloofelijk hard getroffen door dit gebeuren, lijkt me dus niet meer dan logisch daar ook geld heen te pompen.
Als de Republikeinen snel iets willen regelen zijn dit soort kleinigheden toch geen probleem? Als ze een absolute meerderheid hadden kunnen ze gewoon hun eigen ding doen. Dat hebben ze niet dus moet er politiek bedreven worden. Natuurlijk in een dictatuur zou dat niet hoeven maar ik denk dat de meeste mensen wel blij zijn dat ze niet in een dictatuur leven hoewel dat voor veel Trump supporters waarschijnlijk niet geldt.
pi_192254190
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 20:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik snap je punt. Maar "wij" lezen fora etc, de gemiddelde Yank leest alleen "democraten blokkeren jouw geld".

Op wie gaan die stemmen in November denk je?
Hangt af van het aantal doden.
  dinsdag 24 maart 2020 @ 20:08:22 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_192254211
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 20:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Want culturele instellingen hebben er financieel geen last van als er geen bezoekers mogen komen? Bij dat soort instellingen werken ook niet gewoon mensen zoals bij andere bedrijven?
Voor zover ik zie wordt de creatieve sector ongeloofelijk hard getroffen door dit gebeuren, lijkt me dus niet meer dan logisch daar ook geld heen te pompen.
Als de Republikeinen snel iets willen regelen zijn dit soort kleinigheden toch geen probleem? Als ze een absolute meerderheid hadden kunnen ze gewoon hun eigen ding doen. Dat hebben ze niet dus moet er politiek bedreven worden. Natuurlijk in een dictatuur zou dat niet hoeven maar ik denk dat de meeste mensen wel blij zijn dat ze niet in een dictatuur leven hoewel dat voor veel Trump supporters waarschijnlijk niet geldt.
En dan kan het center niet meer open, of iig niet meer zonder subsidie, so? Tuurlijk kost dat een paar banen, maar een museum (oid) is niet van levensbelang, mensen die in retail etc werken wel.

Om maar te zwijgen over de eisen mbt diversiteit en inclusiviteit, alsof die mensen geen cheque zouden krijgen nu. Het is allemaal onnodig geneuzel in de marge en elke dag waarop mensen geen geld zien gaan er stemmen naar Trump.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')