Is dat die aftrek-beweging?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heeft iemand gifje van "ik spreek mijn waardering uit"?
Schitterend van doventolk
Dat is er vrijwel nergens, dus nee, ook niet hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hè 😂quote:Op maandag 23 maart 2020 19:06 schreef Janetje het volgende:
Alsof het jongeren zijn die in de auto stappen naar stranden...
Wat een ander doet is niet zo relevantquote:Op maandag 23 maart 2020 19:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is er vrijwel nergens, dus nee, ook niet hier.
Ditquote:Op maandag 23 maart 2020 19:07 schreef Doublepain het volgende:
Ze geven de schuld aan jongeren, terwijl boomers massaal naar stranden, bouwmarkten etc. gaan
asociale klootzakkenquote:Op maandag 23 maart 2020 19:08 schreef tralalala het volgende:
Het waren toch echt vooral babyboomers op de stranden.
Nee die generatie kan niets fout doen.
Hij heeft het ook de hele tijd over afspraken. Zo werkt het niet, je doet een oproep of je neemt maatregelen die je kunt handhaven.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:05 schreef Zorro het volgende:
Aan ergerde Mark, aan ergerde. Niet "aan irriteerde"
Valt me tegen.
Nee ja die zijn nu de gebeten hond qua ziek worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:08 schreef tralalala het volgende:
Het waren toch echt vooral babyboomers op de stranden.
Nee die generatie kan niets fout doen.
Zodra er een vierde persoon binnenstapt gaat er een alarm af.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:08 schreef Newone82 het volgende:
Gewoon foei het mag niet. Ten hoogste 3 mensen op bezoek😂
Ja. Helaas.quote:
Heb je toch een plaat voor je hoofd, niet?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:10 schreef Kyran het volgende:
Mensen die dachten dat het 6 april afgelopen zou zijn....
Tja, dan hadden die tokkies zich maar moeten gedragen dit weekendquote:Op maandag 23 maart 2020 19:09 schreef Brembo het volgende:
Pff, wel erg overdreven tot 1 juni.
Met uitzonderingen! Allemaal trouwen!!!
Jammer dat mensen niet naar die afgelaste wedstrijden kunnen inderdaad.quote:
Echt he.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:10 schreef Kyran het volgende:
Goed nieuws. Kan iedereen nog lekker samen sporten in het Vondelpark.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:10 schreef HeatWave het volgende:
Burgemeesters KUNNEN handhaven.
Amsterdam is fucked met Halsema, die wil het niet.
Dat lijkt me wel jaquote:
Wat een onzin.quote:
Denk niet dat dat er veel waren.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:10 schreef Kyran het volgende:
Precies.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tja, dan hadden die tokkies zich maar moeten gedragen dit weekend
Jup... Kreator, Amenra ook al,...quote:
Ik verstond juloquote:Op maandag 23 maart 2020 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
JUNO ZODAT JE GEEN JULI VERSTAAT STELLETJE STROOPKOEKEN
Echt he...quote:Op maandag 23 maart 2020 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Klopt, ook horeca gaat dan dicht tot 1 juni.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:11 schreef Landgeld het volgende:
Horeca dicht tot 1 juni
Kantoren dicht tot 1 juni
Sluiten van stranden
Ongelooflijk dit
Zou dat de reden zijn?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2020 19:10 schreef Kyran het volgende:
Prima maatregelen dit.
In Belgie nog steeds 5/4.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:12 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Inderdaad
Alhoewel, als je streng bent, gaat dit specifiek over met groepen bijeenkomen (wellicht kan je een kantoor nog op een bepaalde manier inrichten..)
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:12 schreef _I het volgende:
Moet je nou wel of niet werken? Of is werken geen bijeenkomst.
wel werken..quote:Op maandag 23 maart 2020 19:12 schreef _I het volgende:
Moet je nou wel of niet werken? Of is werken geen bijeenkomst.
En als ik dan julo versta?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
collega van me in meiquote:Op maandag 23 maart 2020 19:11 schreef alors het volgende:
Nou leuk dan als je net een bruiloft had gepland...
Ze weten het zo inderdaad mooi minder te maken. Reken er maar goed opquote:Op maandag 23 maart 2020 19:12 schreef -Chakotay- het volgende:
Dus geen 4 en 5 mei
zeg maar doei tegen vrijheid!
Ik verstond juloquote:Op maandag 23 maart 2020 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat zegt hij niet, maar gaat zo gevraagd worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:13 schreef Mar_an het volgende:
Dat betekent inderdaad toch ook thuis werken tot juni?
Echt heel sneu... En alles wat gepland is van nu t/m juni moet allemaal in het najaar worden gepropt...quote:
Nee hoor. Kijk eens naar andere delen v/d wereld, dit stopt niet opeens.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:13 schreef Durmada het volgende:
Hoezo opeens juni? Dat is wel een vrij grote stap opeens.
In China kwam het virus in november op. Nu pas eind maart dalen de cijfers in China = 4 maanden. Als je het dus met China vergelijkt is het best logisch dat het nu tot juni verlengt wordquote:Op maandag 23 maart 2020 19:13 schreef Durmada het volgende:
Geeft iets meer zekerheid dan elke keer met één of twee weken verlengen.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:13 schreef Durmada het volgende:
Maar als je met 4 man op kantoor zit, is het toch ook een groepsvorming.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:13 schreef MissHobje het volgende:
wel werken..
Ik moet ook gewoon naar werk toe.. en risico wordt steeds groter daar
Omdat 6 april een lachertje is.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:13 schreef Durmada het volgende:
#Belacheloosquote:
Van 6 april naar 1 juni vind ik een grote stap, prima als jij dat het daar mee oneens bent.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee hoor. Kijk eens naar andere delen v/d wereld, dit stopt niet opeens.
het is niet zomaar ff weg ...quote:Op maandag 23 maart 2020 19:13 schreef Durmada het volgende:
Hoezoquote:Op maandag 23 maart 2020 19:15 schreef Newone82 het volgende:
Ik kan dus nu mijn ouders niet meer zien tot aan 1 juni of familie. Vindt dit toch wel wat.
Ik zou inderdaad eerder een verscherping van de maatregelen "voor onbepaalde tijd" hebben verwacht.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Juni slaat nergens op, is alleen maar voor de beeldvorming, om mensen te doordringen van de ernst. Maar het kan natuurlijk heel goed dat het weken eerder afgelopen is.
Is maar 2 maandjes, is zo om.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Juni slaat nergens op, is alleen maar voor de beeldvorming, om mensen te doordringen van de ernst. Maar het kan natuurlijk heel goed dat het weken eerder afgelopen is.
Captain hindsightquote:Op maandag 23 maart 2020 19:17 schreef Kyran het volgende:
Dit zeiden we verdomme al drie weken geleden....
Ik wil mijn vrije dag terug...quote:Op maandag 23 maart 2020 19:16 schreef -Chakotay- het volgende:
mensen.. bedenk dit.. geen 4 en 5 mei vieringen
Wel een dag vrij! Wat een feestquote:Op maandag 23 maart 2020 19:16 schreef -Chakotay- het volgende:
Zoals normaal maar je moet wel afstand houden, tis geen hogere wiskunde mensenquote:
Het is geen hindsight als ik het drie weken geleden zei he schatquote:
Mensen die 4 mei vierenquote:Op maandag 23 maart 2020 19:16 schreef -Chakotay- het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:16 schreef -Chakotay- het volgende:
Nouja, 4 mei vieren is sowieso al niet gepast.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:16 schreef -Chakotay- het volgende:
4 mei heb ik sowieso nog nooit gevierd.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:16 schreef -Chakotay- het volgende:
Dit is voorbereidquote:Op maandag 23 maart 2020 19:17 schreef KingRadler het volgende:
Ik ga alleen boodschappen doen, in het laatste half uur als winkel open is.
Wat vier jij op 4 mei?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:16 schreef -Chakotay- het volgende:
je bent inmiddels kaal geworden?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
Kappers sluiten. Ach, toch al anderhalf jaar niet heen geweest.
ja wel van mijn moeder/vader ben ik nog steeds haar kind en dat blijf ik heel mijn levenquote:
Ik vierde dan vooral de omgekomen moffen.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
4 mei heb ik sowieso nog nooit gevierd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |