Is dat die aftrek-beweging?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heeft iemand gifje van "ik spreek mijn waardering uit"?
Schitterend van doventolk
Dat is er vrijwel nergens, dus nee, ook niet hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hè 😂quote:Op maandag 23 maart 2020 19:06 schreef Janetje het volgende:
Alsof het jongeren zijn die in de auto stappen naar stranden...
Wat een ander doet is niet zo relevantquote:Op maandag 23 maart 2020 19:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is er vrijwel nergens, dus nee, ook niet hier.
Ditquote:Op maandag 23 maart 2020 19:07 schreef Doublepain het volgende:
Ze geven de schuld aan jongeren, terwijl boomers massaal naar stranden, bouwmarkten etc. gaan
asociale klootzakkenquote:Op maandag 23 maart 2020 19:08 schreef tralalala het volgende:
Het waren toch echt vooral babyboomers op de stranden.
Nee die generatie kan niets fout doen.
Hij heeft het ook de hele tijd over afspraken. Zo werkt het niet, je doet een oproep of je neemt maatregelen die je kunt handhaven.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:05 schreef Zorro het volgende:
Aan ergerde Mark, aan ergerde. Niet "aan irriteerde"
Valt me tegen.
Nee ja die zijn nu de gebeten hond qua ziek worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:08 schreef tralalala het volgende:
Het waren toch echt vooral babyboomers op de stranden.
Nee die generatie kan niets fout doen.
Zodra er een vierde persoon binnenstapt gaat er een alarm af.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:08 schreef Newone82 het volgende:
Gewoon foei het mag niet. Ten hoogste 3 mensen op bezoek😂
Ja. Helaas.quote:
Heb je toch een plaat voor je hoofd, niet?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:10 schreef Kyran het volgende:
Mensen die dachten dat het 6 april afgelopen zou zijn....
Tja, dan hadden die tokkies zich maar moeten gedragen dit weekendquote:Op maandag 23 maart 2020 19:09 schreef Brembo het volgende:
Pff, wel erg overdreven tot 1 juni.
Met uitzonderingen! Allemaal trouwen!!!
Jammer dat mensen niet naar die afgelaste wedstrijden kunnen inderdaad.quote:
Echt he.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:10 schreef Kyran het volgende:
Mensen die dachten dat het 6 april afgelopen zou zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |