Kuchen op oudjes met een mooi koophuisquote:Op maandag 23 maart 2020 15:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Jongens ik heb griep. Ik weet 100% zeker dat het griep is en geen corona. Maar toch zeggen mensen dat ik binnen moet blijven. Maar dat wil ik niet. Wat denken jullie?
Je kunt de richtlijnen van het RIVM toch zelf ook lezen? Troll.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Jongens ik heb griep. Ik weet 100% zeker dat het griep is en geen corona. Maar toch zeggen mensen dat ik binnen moet blijven. Maar dat wil ik niet. Wat denken jullie?
Binnen blijven, maakt niet uit of het griep of corona is. Niemand wil besmet raken met je griep.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Echt niet. Er teugels worden op zeker strakker aangetrokken. Rutte geeft echt niet voor niks een persco; die gaat echt geen fles champagne opentrekken.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond krijgen we dus een verhaal dat de huidige maatregelen werken en dat alles precies zo blijft als het nu is.
Denk ik.
Hoe Corona zich uit verschilt sterk van persoon tot persoon, maar jij weet zonder test zeker dat je het niet hebt.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hou op met je gejank. Ik ben niet blij met 35 doden lulhannesquote:Op maandag 23 maart 2020 15:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Blij met 35 doden
Ik zou pas blii zijn met 0 doden maarja noem mij maar negatief. Krampachtig blij zijn met iets minder doden dan een dag geleden is gekkenwerk.
Wacht het nog een week of 2 af dan weten we meer. Hopelijk blijft iedereen veilig en gezond.
quote:Op maandag 23 maart 2020 15:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hey, een bekend gezicht!quote:Op maandag 23 maart 2020 15:06 schreef kibo het volgende:
De "methode Jaap" lijklt dus te werken.
Inmiddels heeft de WHO zijn visie ook overgenomen.
Goede kans dat Jaap straks op het schild gehesen wordt als opvolger van de huidige WHO direkteur-generaal. Die Tedros heeft er tot nu toe weinig van gebakken.
Precies een maand oud, die post.quote:Op zondag 23 februari 2020 08:05 schreef kibo het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
Over een maand gaat dit topic uit als een nachtkaars en moeten jullie een andere hobby gaan zoeken
Ik zou gewoon lekker ergens naar een plek gaan zoals t strand waar heel veel mensen zijn en iedereen kei hard onderkuchen en hoesten en proestenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Je bent vast een trol.quote:
Had je maar niet ziek moeten worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:18 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik ben geen troll. Ik kan al niet naar werk. Ik word gewoon gek thuis . Wil tenminste een wandeling kunnen maken door het park. Hele dag binnen blijven is voor mij echt een hel.
Corona voor anderen, blijf binnenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:18 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik ben geen troll. Ik kan al niet naar werk. Ik word gewoon gek thuis . Wil tenminste een wandeling kunnen maken door het park. Hele dag binnen blijven is voor mij echt een hel.
Fles champagne vanaf 7 april op het terras ook goed?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Echt niet. Er teugels worden op zeker strakker aangetrokken. Rutte geeft echt niet voor niks een persco; die gaat echt geen fles champagne opentrekken.
je kunt gewoon naar buiten en een wandeling maken, doe alsof je naar de bakker loopt.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:18 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Oké 😔quote:Op maandag 23 maart 2020 15:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je kunt de richtlijnen van het RIVM toch zelf ook lezen? Troll.
Dit is toch NIETSquote:Op maandag 23 maart 2020 15:10 schreef mazaru het volgende:
Ik snap even niet wat hier te juichen valt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je quote de verkeerdequote:Op maandag 23 maart 2020 15:18 schreef LVNL_select het volgende:
[..]
Je bent vast een trol.
Maar je wilt op dit moment ook niet mensen besmetten met griep die ook weer in het ziekenhuis terecht willen komen. Dus lekker binnen blijven
Thanks.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:12 schreef -0- het volgende:
[..]
Iedereen die overlijd wordt wel meegeteld. Doodsoorzaken worden altijd vastgelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |