Klopt.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:19 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit is toch NIETS
Op een bevolking van 18.000.0000
Mensen - wat een hysterie. Serieus. Nog steeds.
Alles ligt plat hé. En we praten over 34 doden. Met de griep zijn er minstens 100 doden per dag. Dit zijn allemaal oudere mensen, vaak al met iets onder de leden.
Dit is geen troll, maar ik ben realistisch. Dit zijn echt MINIMALE aantallen voor een samenleving als de onze.
Ziekenhuisopnames zijn naar mijn idee de betrouwbaarste cijfers om te toetsen hoe we er voor staan. Aantal nieuwe gevallen zijn inmiddels geen goede graadmeter meer aangezien we gewoon aan de maximale testcapiciteit zitten en aantal doden loopt natuurlijk een behoorlijke tijd achter want je gaat niet meteen de eerste dag dat je ziek wordt dood.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Groei van 25% (t.o.v. 18% van gisteren) in aantal ziekenhuisopnames, maar het gaat goed verder volgens sommigen.
Dat getal bij cumulatief lijkt de laatste dagen dichter bij het daadwerkelijke aantal te liggen dan het 'actuele' cijfer dat als eerste genoemd wordt...quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 15:19 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit is toch NIETS
Alles ligt plat hé. En we praten over 34 doden. Met de griep zijn er minstens 100 doden per dag. Dit zijn allemaal oudere mensen, vaak al met iets onder de leden.
Dit is geen troll, maar ik ben realistisch. Dit zijn echt MINIMALE aantallen voor een samenleving als de onze.
Stuur een brief naar de WHO dat ze zich niet zo moeten aanstellen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:19 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit is toch NIETS
Je doet te opzichtig.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:21 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik wilde eigenlijk straks naar decathlon om wat sport spulletjes te halen voor thuis. Dat raden jullie ook af?
Gewoon anderhalve meter afstandquote:Op maandag 23 maart 2020 15:21 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik wilde eigenlijk straks naar decathlon om wat sport spulletjes te halen voor thuis. Dat raden jullie ook af?
Niet zo negatief! Zeg je netquote:Op maandag 23 maart 2020 15:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou op met je gejank. Ik ben niet blij met 35 doden lulhannes
Moeten we nu echt honderdduizend keer herhalen dat de IC capaciteit het grootste probleem is met deze virus?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:19 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit is toch NIETS
27 april Jaap van Disseldagquote:Op maandag 23 maart 2020 15:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als dit doorzet mag Jaap een standbeeld
Mooi begin van de week, op naar morgen! (En kijk eens buiten, wat een prachtige zonnestralen)quote:Op maandag 23 maart 2020 15:20 schreef Newone82 het volgende:
Wat wel duidelijk is na vandaag. Flatten the curve is goddelijk effectief. Mooie dag vandaag.
Nee in de winkel rondlopen is prima verantwoord.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:21 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Kap nou eens aandachtstrekker.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:21 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Als je gaat voorhuid joggen van tevoren mag jij gaan joggie.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:21 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Dat geldt ook voor ziekenhuisopnames. Waarbij zou kunnen gelden dat er kritischer of minder kritisch naar ziekenhuisopnames wordt gekeken wordt, dus dat in nog wel confounding. Ik zou naar beide kijken, en naar percentage positieve testen in onafhankelijke steekproeven.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:20 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Ziekenhuisopnames zijn naar mijn idee de betrouwbaarste cijfers om te toetsen hoe we er voor staan. Aantal nieuwe gevallen zijn inmiddels geen goede graadmeter meer aangezien we gewoon aan de maximale testcapiciteit zitten en aantal doden loopt natuurlijk een behoorlijke tijd achter want je gaat niet meteen de eerste dag dat je ziek wordt dood.
JaapGod, RIVMGod, RutteGod, die dit bagatelliseerde /niet zagen aankomen waardoor medisch personeel nu via Twitter oproepjes moet doen voor beschermende materialen.twitter:ZaansMC twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 16:03:57We hebben nog nodig:
•Vuurwerkbrillen
•FFP2 maskers (3M)
•Handschoenen latex M en L
Kunt u ons hiermee helpen? Stuur een mail naar: servicedeskHRM@zaansmc.nl. Heel hartelijk dank namens onze patiënten en medewerkers! https://t.co/TAF0kEHeMQ reageer retweet
quote:Three senior health officials failed to meet World Health Organization (WHO) standards while addressing the press on public failure to adhere coronavirus guidelines when removing their masks to speak into microphones.
Dr Adham Rashad Ismail, WHO head of mission in Iraq was speaking at a press conference alongside UNAMI chief Jeanine Hennis-Plasschaert and Iraqi health minister Alaa Alwan.
All three failed to meet WHO guidelines on taking masks off, which advise wearers to "not touch the front but remove the lace from behind." Both Abdel Moneim and Hennis-Plasschaert removed their masks from their mouths, while Alwan pulled his mask off from his chin.
Wat?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:22 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Als je gaat voorhuid joggen van tevoren mag jij gaan joggie.
Schitterende dag. Proost!quote:Op maandag 23 maart 2020 15:22 schreef Poepewapper het volgende:
[..]
Mooi begin van de week, op naar morgen! (En kijk eens buiten, wat een prachtige zonnestralen)
Ja!quote:Op maandag 23 maart 2020 15:23 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
We willen Jaap als bondscoach
Hebben ze daar ook een apparaat voor bij de decathlon? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op maandag 23 maart 2020 15:22 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Als je gaat voorhuid joggen van tevoren mag jij gaan joggie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |