Mee eensquote:Op maandag 23 maart 2020 15:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Máár een stijging van 2 dagen op rij was meteen reden genoeg voor velen hier om verder in paniek te schieten. Twee dagen redelijk ''goed'' nieuws en dan nog kunnen sommigen niet accepteren dat er iets van goed nieuws geweest is. Maakt niet uit als er morgen weer een stijging komt. We zouden elk stukje positief nieuws gewoon aan moeten grijpen imo.
Gekkigheid?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nee niet strenger er is al meer dan genoeg gekkigheid bedacht
We zijn voor onze economie grotendeels afhankelijk van het buitenland.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
We zouden toch eens het enige land zijn dat dalijk weer economisch gaat draaien. #geldgraaigenot
Er is zo goed als geen testapparatuur. Ik denk dat Nederland bovenaan staat als het gaat om gebrek aan testen. Zelfs als ze zo goed als zeker weten dat je Corona hebt dan wordt je nog niet getest.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mensen 'juichen' vanwege de daling in overledenen en nieuwe patienten, al hangt dat laatste af van hoeveel er getest wordt.
Hquote:Op maandag 23 maart 2020 15:10 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Maikuul, oude sjeespater. Limbo der Limbo’s.
Als dit doorzet mag Jaap een standbeeldquote:Op maandag 23 maart 2020 15:13 schreef Poepewapper het volgende:
[..]
Zitten we straks met z'n allen op het terras en half Europa zit dan nog binnen. Dan vraagt Belgie, "Mogen wij misschien Jaap van Dissel lenen?" Waarop wij de halve oppervlakte van Belgie eisen.
GEKOLONISEERD!!!
Gewoon dezelfde lijn blijven volgens als je bent ingezet. Niet nu opeens strenger omdat je inschat dat mensen raar gaan reageren op weinigzeggende cijfers.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou die strengere maatregelen gewoon aankondigen vanavond, voordat iedereen denkt dat ze zich meer kunnen permitteren omdat er een kleine stabilisatie aftekent en we over 14 dagen sowieso het ravijn indonderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groei van 25% (t.o.v. 18% van gisteren) in aantal ziekenhuisopnames, maar het gaat goed verder volgens sommigen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er is geen sprake van afgevlakte groei. Er is 1 meting waarop er minder groei was dan de dag ervoor maar dat zegt niks over de trend. Voordat je van afgezwakte groei kunt spreken moet dit nog een paar dagen doorzetten en daar reken ik niet op.
Liveblog NOSquote:1230 coronapatiënten in Nederland opgenomen
Van de 4749 coronapatiënten in Nederland zijn er 1230 opgenomen in het ziekenhuis, meldt het RIVM. De meeste opgenomen patiënten vallen in de leeftijdscategorie van 75 tot 79 jaar oud. Overlijdensgevallen komen tot nu toe het meest voor in de leeftijden van 80 tot 84 jaar. De meeste zieken zijn tussen de 54 en 60 jaar oud.
Binnen blijvenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Jongens ik heb griep. Ik weet 100% zeker dat het griep is en geen corona. Maar toch zeggen mensen dat ik binnen moet blijven. Maar dat wil ik niet. Wat denken jullie?
Hoe kun je dat zo zeker weten?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Jongens ik heb griep. Ik weet 100% zeker dat het griep is en geen corona. Maar toch zeggen mensen dat ik binnen moet blijven. Maar dat wil ik niet. Wat denken jullie?
Binnen blijvenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
trollquote:Op maandag 23 maart 2020 15:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Dat je een trol bent.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom zou je naar buiten gaan met griepquote:Op maandag 23 maart 2020 15:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Dit ja! Ik zie mensen alweer een buurt bbq organiseren of een tequila partyquote:Op maandag 23 maart 2020 15:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou die strengere maatregelen gewoon aankondigen vanavond, voordat iedereen denkt dat ze zich meer kunnen permitteren omdat er een kleine stabilisatie aftekent en we over 14 dagen sowieso het ravijn indonderen.
Ik zou gewoon een gezellige buurt-bbq organiserenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Doe eens een gok?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:15 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Omdat ik 2 maanden geleden ook griep had en dit voelt PRECIES hetzelfde.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zo zeker weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |