We zitten nog aan dezelfde testcapaciteit, maar testen daarmee nu stevig zieken en zorgpersoneel. Op zich zou je hem dus misschien nog wel hoger verwachten.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Minder gevallen zegt nou precies helemaal niks omdat er bijna niet wordt getest. Minder doden is pas 1 dag en de trendlijn is nog steeds opwaarts.
Zij zullen voor eeuwig de zondagsrust respecteren. Mooier kun je niet gaan me dunkt.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het voor hen niet extra mooi om dood te gaan op de dag des heeres?
Niet dat dat cijfergegeil mij interesseert, maar er is geen daling. Er is een afgevlakte groei.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:05 schreef falling_away het volgende:
Het RIVM is kut, heel Europa is boos op ons, en alsnog zetten wij als een van de eersten de daling in.*
De Fokkers op dit forum weten niet hoe snel ze "ja maar het RIVM is nog steeds kut" moeten roepen
* wel nog even onder voorbehoud natuurlijk.. kan nog veranderen de komende dagen.
Dit en het aantal ziekenhuisopnames stijgt nog steeds significant... Maar mensen hier willen graag Jaapgod roepenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Minder gevallen zegt nou precies helemaal niks omdat er bijna niet wordt getest. Minder doden is pas 1 dag en de trendlijn is nog steeds opwaarts.
Zij wij niet relatief gezien eerder begonnen met maatregelen dan Italie?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Met nadruk op het laatste. Ik hoop het echt. Alles beter dan Italië 2.0 of erger
quote:Op maandag 23 maart 2020 15:06 schreef kibo het volgende:
De "methode Jaap" lijklt dus te werken.
Inmiddels heeft de WHO zijn visie ook overgenomen.
Goede kans dat Jaap straks op het schild gehesen wordt als opvolger van de huidige WHO direkteur-generaal. Die Tedros heeft er tot nu toe weinig van gebakken.
Hebben we iig toch ff een feesie gehadquote:Op maandag 23 maart 2020 15:07 schreef Zeroku het volgende:
Mooi om te zien dat iedereen al aan het JUICHEN is. Wellicht even afwachten of de stagnering doorzet de komende dagen.
Je hebt gelijk inderdaad, foutje in mijn post.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet dat dat cijfergegeil mij interesseert, maar er is geen daling. Er is een afgevlakte groei.
Die gaat in de corona bingo.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet dat dat cijfergegeil mij interesseert, maar er is geen daling. Er is een afgevlakte groei.
Die kanttekening is wel een beetje slap van je dan.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:05 schreef falling_away het volgende:
Het RIVM is kut, heel Europa is boos op ons, en alsnog zetten wij als een van de eersten de daling in.*
De Fokkers op dit forum weten niet hoe snel ze "ja maar het RIVM is nog steeds kut" moeten roepen
* wel nog even onder voorbehoud natuurlijk.. kan nog veranderen de komende dagen.
Aantal doden: 19-15-18-30-30-43-34quote:Op maandag 23 maart 2020 15:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Deze cijfers geven geen enkele reden tot vreugde en zijn ook verre van representatief. Het enige cijfer dat representatief is is het aantal sterfgevallen. En daar kun je nog niet spreken van trendbreuk.
Kortom, de juichreacties zijn van mensen die het nog steeds niet begrijpen.
Sommige mensen hier kunnen niet leven als ze niks te mopperen hebbenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja serieus, daar mag je toch best blij mee zijn? Is beter dan wanneer het gestegen zou zijn he?
Wat een negativiteit zeg...
Blij met 35 dodenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja serieus, daar mag je toch best blij mee zijn? Is beter dan wanneer het gestegen zou zijn he?
Wat een negativiteit zeg...
1 zwaluw maakt nog geen zomer. 1 meting breekt nog geen trend.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:05 schreef falling_away het volgende:
en alsnog zetten wij als een van de eersten de daling in
Fotos van mijn collegas laten hetzelfde zienquote:Op maandag 23 maart 2020 15:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geloof ik gewoon geen fuck van. Er wonen 1.3 miljard mensen in dat land.
Met die 34 zijn we gewoon 6e vd wereld vandaagquote:Op maandag 23 maart 2020 15:05 schreef falling_away het volgende:
Het RIVM is kut, heel Europa is boos op ons, en alsnog zetten wij als een van de eersten de daling in. ....
Sommige mensen😂quote:Op maandag 23 maart 2020 15:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Die gaat in de corona bingo.
Er is geen daling maar een afgevlakte groei.
Volgens mij was er gisteren ook al hiervan iets te zien?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:09 schreef zoost het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer. 1 meting breekt nog geen trend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |