SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom relaxen op het paleis van Stokj:![]()
![]()
Grenzen zijn dicht.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga je naar Pakistan fietsen om hem te troosten?Gelieve verwijderen![]()
werkvoorraad droogt ook op hier. Gelukkig ben ik nu alweer vrij en krijg wel voor 8 uur betaald,t/m 6 april. Zolang de voorraad strekt. Op ? = Vrij.quote:dat vind ik dan wel weer goed geregeld.
Ook in moeilijke tijden.![]()
NicePquote:Op maandag 23 maart 2020 14:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
werkvoorraad droogt ook op hier. Gelukkig ben ik nu alweer vrij en krijg wel voor 8 uur betaald,t/m 6 april. Zolang de voorraad strekt. Op ? = Vrij.dat vind ik dan wel weer goed geregeld.
Zonder wrijving geen glans![]()
ik heb al een week vrij zonder reden, de lol is er wel af nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Eensquote:Op maandag 23 maart 2020 14:21 schreef sp3c het volgende:
ik heb al een week vrij zonder reden, de lol is er wel af nuZonder wrijving geen glans![]()
Je kan jezelf altijd nog als medisch vrijwilliger inzetten, die hulp zal altijd welkom zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:21 schreef sp3c het volgende:
ik heb al een week vrij zonder reden, de lol is er wel af nu![]()
ik ben vrij omdat ik een risicogroep ben oidquote:Op maandag 23 maart 2020 14:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan jezelf altijd nog als medisch vrijwilliger inzetten, die hulp zal altijd welkom zijn.
als ik dan als medisch vrijwilliger aan de slag gaan kan ike beter gewoon bij de baas melden denk ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben vrij omdat ik een risicogroep ben oid
als ik dan als medisch vrijwilliger aan de slag gaan kan ike beter gewoon bij de baas melden denk ikZonder wrijving geen glans![]()
Aan je UI te zien: overgewicht?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik dan als medisch vrijwilliger aan de slag gaan kan ike beter gewoon bij de baas melden denk ik![]()
![]()
Wanneer ben je eigenlijk precies een risicogroep?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik dan als medisch vrijwilliger aan de slag gaan kan ike beter gewoon bij de baas melden denk ik
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nee oets met de longenquote:
gek genoeg voel ik me nu beter dan de afgelopen paar jaar maar zit ik thuis
Zekere voor het onzekere nemenquote:Op maandag 23 maart 2020 14:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee oets met de longen
gek genoeg voel ik me nu beter dan de afgelopen paar jaar maar zit ik thuisZonder wrijving geen glans![]()
Oeffffff ja dan ben je idd wel een risicogroep!quote:Op maandag 23 maart 2020 14:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee oets met de longen
gek genoeg voel ik me nu beter dan de afgelopen paar jaar maar zit ik thuis![]()
![]()
Echt wel !!quote:Op maandag 23 maart 2020 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeffffff ja dan ben je idd wel een risicogroep!
Ik begreep auto immuun ziektes ook , maar weet niet zeker of dat zo isMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Sowieso voorlopig geen afspraken meer met mijn internist , en ik kan voorlopig ook fluiten naar mijn vitamine B12 injectie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja afgelopen jaren een paar keer de ambulance moeten bellen omdat ik geen adem meer kon halen enzo en griep is dan sowieso linkquote:Op maandag 23 maart 2020 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeffffff ja dan ben je idd wel een risicogroep!
maar nu niets aan de hand en ook niets te doen
Verplicht thuis zuipen dus !!quote:Op maandag 23 maart 2020 14:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee oets met de longen
gek genoeg voel ik me nu beter dan de afgelopen paar jaar maar zit ik thuisIk zwaai naar dieren.![]()
betaald ookquote:
en ik maak mijn eigen uren
Heb zojuist mijn huisarts gevraagd of ik geen risico ben.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel !!
Ik begreep auto immuun ziektes ook , maar weet niet zeker of dat zo is
Gelieve verwijderen![]()
Wat dan?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Heb zojuist mijn huisarts gevraagd of ik geen risico ben.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als ik een bloedtransfusie krijg kom ik in een anafylactische shock en ga ik of dood of overleef ik het, als ik een tweede transfusie krijg ben ik sowieso dood. Mijn bloed mist een bepaald aantal immuun stoffen.quote:Gelieve verwijderen![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 15:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als ik een bloedtransfusie krijg kom ik in een anafylactische shock en ga ik of dood of overleef ik het, als ik een tweede transfusie krijg ben ik sowieso dood. Mijn bloed mist een bepaald aantal immuun stoffen.
Oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar inderdaad. Ik weet niet wat voor werk je doet maar kleine klusjes vanuit huis lukt niet?![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 15:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als ik een bloedtransfusie krijg kom ik in een anafylactische shock en ga ik of dood of overleef ik het, als ik een tweede transfusie krijg ben ik sowieso dood. Mijn bloed mist een bepaald aantal immuun stoffen.let extra goed op en als zo een oudje bij je komt snotteren gewoon weglopen.
![]()
Ja ik moet een beetje uitkijken.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:07 schreef stokj het volgende:
[..]let extra goed op en als zo een oudje bij je komt snotteren gewoon weglopen.
Gelieve verwijderen![]()
Staat hier een snerpend ijskoude wind dus idd.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een weer om binnen te zitten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Beter binnen dan buiten in de kou.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een weer om binnen te zitten
Ik heb trek in haring en sushi.![]()
Ja das minder.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Staat hier een snerpend ijskoude wind dus idd.Zonder wrijving geen glans![]()
sierteelt feitelijkquote:Op maandag 23 maart 2020 15:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.
Maar inderdaad. Ik weet niet wat voor werk je doet maar kleine klusjes vanuit huis lukt niet?
sowieso teveel werknemers voor de hoeveelheid werk atm, sector is echt dood nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als je baan maar behouden blijftquote:Op maandag 23 maart 2020 15:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
sierteelt feitelijk
sowieso teveel werknemers voor de hoeveelheid werk atm, sector is echt dood nuZonder wrijving geen glans![]()
zit wel goedquote:Op maandag 23 maart 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je baan maar behouden blijft
tenzij het hele Westland failliet gaat maar dan zijn er grotere problemen denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2020 15:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit wel goed
tenzij het hele Westland failliet gaat maar dan zijn er grotere problemen denk ik
Brrrr, maar echt!quote:Op maandag 23 maart 2020 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Staat hier een snerpend ijskoude wind dus idd.
Is jouw zus nog aan het werk? Hoorde vandaag dat de medische thuiszorg hun zorg drastisch gaat verminderen.....![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: