SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom relaxen op het paleis van Stokj:![]()
![]()
Grenzen zijn dicht.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga je naar Pakistan fietsen om hem te troosten?Gelieve verwijderen![]()
werkvoorraad droogt ook op hier. Gelukkig ben ik nu alweer vrij en krijg wel voor 8 uur betaald,t/m 6 april. Zolang de voorraad strekt. Op ? = Vrij.quote:dat vind ik dan wel weer goed geregeld.
Ook in moeilijke tijden.![]()
NicePquote:Op maandag 23 maart 2020 14:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
werkvoorraad droogt ook op hier. Gelukkig ben ik nu alweer vrij en krijg wel voor 8 uur betaald,t/m 6 april. Zolang de voorraad strekt. Op ? = Vrij.dat vind ik dan wel weer goed geregeld.
Zonder wrijving geen glans![]()
ik heb al een week vrij zonder reden, de lol is er wel af nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Eensquote:Op maandag 23 maart 2020 14:21 schreef sp3c het volgende:
ik heb al een week vrij zonder reden, de lol is er wel af nuZonder wrijving geen glans![]()
Je kan jezelf altijd nog als medisch vrijwilliger inzetten, die hulp zal altijd welkom zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:21 schreef sp3c het volgende:
ik heb al een week vrij zonder reden, de lol is er wel af nu![]()
ik ben vrij omdat ik een risicogroep ben oidquote:Op maandag 23 maart 2020 14:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan jezelf altijd nog als medisch vrijwilliger inzetten, die hulp zal altijd welkom zijn.
als ik dan als medisch vrijwilliger aan de slag gaan kan ike beter gewoon bij de baas melden denk ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben vrij omdat ik een risicogroep ben oid
als ik dan als medisch vrijwilliger aan de slag gaan kan ike beter gewoon bij de baas melden denk ikZonder wrijving geen glans![]()
Aan je UI te zien: overgewicht?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik dan als medisch vrijwilliger aan de slag gaan kan ike beter gewoon bij de baas melden denk ik![]()
![]()
Wanneer ben je eigenlijk precies een risicogroep?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik dan als medisch vrijwilliger aan de slag gaan kan ike beter gewoon bij de baas melden denk ik
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nee oets met de longenquote:
gek genoeg voel ik me nu beter dan de afgelopen paar jaar maar zit ik thuis
Zekere voor het onzekere nemenquote:Op maandag 23 maart 2020 14:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee oets met de longen
gek genoeg voel ik me nu beter dan de afgelopen paar jaar maar zit ik thuisZonder wrijving geen glans![]()
Oeffffff ja dan ben je idd wel een risicogroep!quote:Op maandag 23 maart 2020 14:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee oets met de longen
gek genoeg voel ik me nu beter dan de afgelopen paar jaar maar zit ik thuis![]()
![]()
Echt wel !!quote:Op maandag 23 maart 2020 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeffffff ja dan ben je idd wel een risicogroep!
Ik begreep auto immuun ziektes ook , maar weet niet zeker of dat zo isMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Sowieso voorlopig geen afspraken meer met mijn internist , en ik kan voorlopig ook fluiten naar mijn vitamine B12 injectie
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja afgelopen jaren een paar keer de ambulance moeten bellen omdat ik geen adem meer kon halen enzo en griep is dan sowieso linkquote:Op maandag 23 maart 2020 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeffffff ja dan ben je idd wel een risicogroep!
maar nu niets aan de hand en ook niets te doen
Verplicht thuis zuipen dus !!quote:Op maandag 23 maart 2020 14:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee oets met de longen
gek genoeg voel ik me nu beter dan de afgelopen paar jaar maar zit ik thuisIk zwaai naar dieren.![]()
betaald ookquote:
en ik maak mijn eigen uren
Heb zojuist mijn huisarts gevraagd of ik geen risico ben.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel !!
Ik begreep auto immuun ziektes ook , maar weet niet zeker of dat zo is
Gelieve verwijderen![]()
Wat dan?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Heb zojuist mijn huisarts gevraagd of ik geen risico ben.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als ik een bloedtransfusie krijg kom ik in een anafylactische shock en ga ik of dood of overleef ik het, als ik een tweede transfusie krijg ben ik sowieso dood. Mijn bloed mist een bepaald aantal immuun stoffen.quote:Gelieve verwijderen![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 15:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als ik een bloedtransfusie krijg kom ik in een anafylactische shock en ga ik of dood of overleef ik het, als ik een tweede transfusie krijg ben ik sowieso dood. Mijn bloed mist een bepaald aantal immuun stoffen.
Oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Maar inderdaad. Ik weet niet wat voor werk je doet maar kleine klusjes vanuit huis lukt niet?![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 15:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als ik een bloedtransfusie krijg kom ik in een anafylactische shock en ga ik of dood of overleef ik het, als ik een tweede transfusie krijg ben ik sowieso dood. Mijn bloed mist een bepaald aantal immuun stoffen.let extra goed op en als zo een oudje bij je komt snotteren gewoon weglopen.
![]()
Ja ik moet een beetje uitkijken.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:07 schreef stokj het volgende:
[..]let extra goed op en als zo een oudje bij je komt snotteren gewoon weglopen.
Gelieve verwijderen![]()
Staat hier een snerpend ijskoude wind dus idd.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een weer om binnen te zitten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Beter binnen dan buiten in de kou.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een weer om binnen te zitten
Ik heb trek in haring en sushi.![]()
Ja das minder.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Staat hier een snerpend ijskoude wind dus idd.Zonder wrijving geen glans![]()
sierteelt feitelijkquote:Op maandag 23 maart 2020 15:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.
Maar inderdaad. Ik weet niet wat voor werk je doet maar kleine klusjes vanuit huis lukt niet?
sowieso teveel werknemers voor de hoeveelheid werk atm, sector is echt dood nuOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als je baan maar behouden blijftquote:Op maandag 23 maart 2020 15:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
sierteelt feitelijk
sowieso teveel werknemers voor de hoeveelheid werk atm, sector is echt dood nuZonder wrijving geen glans![]()
zit wel goedquote:Op maandag 23 maart 2020 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je baan maar behouden blijft
tenzij het hele Westland failliet gaat maar dan zijn er grotere problemen denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2020 15:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit wel goed
tenzij het hele Westland failliet gaat maar dan zijn er grotere problemen denk ik
Brrrr, maar echt!quote:Op maandag 23 maart 2020 15:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Staat hier een snerpend ijskoude wind dus idd.
Is jouw zus nog aan het werk? Hoorde vandaag dat de medische thuiszorg hun zorg drastisch gaat verminderen.....![]()
![]()
Die heeft werk zatquote:Op maandag 23 maart 2020 16:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Brrrr, maar echt!
Is jouw zus nog aan het werk? Hoorde vandaag dat de medische thuiszorg hun zorg drastisch gaat verminderen.....Maar ze zijn idd aan het afschalen om verspreiding van het virus zoveel mogelijk tegen te gaan.
Dat betekent in de praktijk een groot beroep op de mantelzorg en dat ze alleen nog maar komen voor ingewikkelde medische handelingen die voor leken niet te doen zijn."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kom je de weekenden een beetje door zonder voetbalquote:Op maandag 23 maart 2020 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die heeft werk zatMaar ze zijn idd aan het afschalen om verspreiding van het virus zoveel mogelijk tegen te gaan.
Dat betekent in de praktijk een groot beroep op de mantelzorg en dat ze alleen nog maar komen voor ingewikkelde medische handelingen die voor leken niet te doen zijn.Zonder wrijving geen glans![]()
Heb je concurrentie van gastarbeiders?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
sierteelt feitelijk
sowieso teveel werknemers voor de hoeveelheid werk atm, sector is echt dood nu
Wel wat Haga zegt: zolang jij je jobba maar behoudt!![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 16:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je concurrentie van gastarbeiders?
Wel wat Haga zegt: zolang jij je jobba maar behoudt!
Ik had gisteren een lange frikandel gedraaid.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cliënt waar ik vanmorgen was kreeg dat nieuws deze ochtend, ze werd gewoon in haar pyjama achtergelaten en moest het zelf maar oplossen hoe ze zich ging wassen en aankleden....quote:Op maandag 23 maart 2020 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die heeft werk zatMaar ze zijn idd aan het afschalen om verspreiding van het virus zoveel mogelijk tegen te gaan.
Dat betekent in de praktijk een groot beroep op de mantelzorg en dat ze alleen nog maar komen voor ingewikkelde medische handelingen die voor leken niet te doen zijn.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 16:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had gisteren een lange frikandel gedraaid.Pics?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Het voetbal an sich kan ik prima missen, het sociale aspect ervan mis ik 100x meer.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom je de weekenden een beetje door zonder voetbal
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Klote jaquote:Op maandag 23 maart 2020 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het voetbal an sich kan ik prima missen, het sociale aspect ervan mis ik 100x meer.
Hmm doe maar niet danquote:Op maandag 23 maart 2020 16:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Mag dat wel, straks krijg ik een note of ban.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, sommige mensen kunnen er niet tegen als ze een verse dralla zien (vooral als ze net hebben ontbeten).quote:![]()
Geen last van.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen kunnen er niet tegen als ze een verse dralla zien (vooral als ze net hebben ontbeten).Zonder wrijving geen glans![]()
Gaat goed hoor.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:36 schreef stokj het volgende:
Hoe ben je de dag verder doorgekomen?
Heb jij je spelers op OSM weer getraind?Zonder wrijving geen glans![]()
Daar worden (als het goed is) natuurlijk wel afwegingen over gemaakt. Heeft ze een partner die nog iets kan, kinderen, de buurvrouw. En ja, wassen en aankleden gaat gewoon lager op het prioriteitenlijstje. Het is triest maar je kan in deze situatie niet doorgaan alsof er niks aan de hand is.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Cliënt waar ik vanmorgen was kreeg dat nieuws deze ochtend, ze werd gewoon in haar pyjama achtergelaten en moest het zelf maar oplossen hoe ze zich ging wassen en aankleden....![]()
Doe je dat wel, dan is de realiteit gewoon dat je binnen de kortste keren zit met een personeelsbestand wat grotendeels ziek is (en waar er ook gewoon mensen van zullen overlijden) en met een cliëntenbestand waar de één na de andere ziek wordt, en daar zullen er dan heel veel van overlijden aangezien dat allemaal risicogroep is."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 16:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had gisteren een lange frikandel gedraaid.Poooh lekker manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik heb er ook geen last van. Die 2 girls 1 cup scheen ook ranzig te zijn maar vond het wel meevallen.quote:![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 16:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van. Die 2 girls 1 cup scheen ook ranzig te zijn maar vond het wel meevallen.
Ze zijn allemaal 85+ op haar verdieping.....ze is weduwe en kinderen wonen buiten de stad......bovendien werd ze vanmorgen gewoon voor het blok gezet met deze beslissing en ik mocht dat opvangen.....quote:Op maandag 23 maart 2020 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar worden (als het goed is) natuurlijk wel afwegingen over gemaakt. Heeft ze een partner die nog iets kan, kinderen, de buurvrouw. En ja, wassen en aankleden gaat gewoon lager op het prioriteitenlijstje. Het is triest maar je kan in deze situatie niet doorgaan alsof er niks aan de hand is.
Doe je dat wel, dan is de realiteit gewoon dat je binnen de kortste keren zit met een personeelsbestand wat grotendeels ziek is (en waar er ook gewoon mensen van zullen overlijden) en met een cliëntenbestand waar de één na de andere ziek wordt, en daar zullen er dan heel veel van overlijden aangezien dat allemaal risicogroep is.![]()
ik zelf niet maar ze komen bij ons ook niet zo heel veel meer binnen omdat ze echt Nederlands moeten lerenquote:Op maandag 23 maart 2020 16:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je concurrentie van gastarbeiders?
Wel wat Haga zegt: zolang jij je jobba maar behoudt!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Werk je in de kassen of zo?quote:Op maandag 23 maart 2020 16:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zelf niet maar ze komen bij ons ook niet zo heel veel meer binnen omdat ze echt Nederlands moeten lerenZonder wrijving geen glans![]()
Het is enorm kut om te horen natuurlijk. Dat snap ik. Weet ook niet hoe het beleid verder is maar ik neem aan dat ze haar niet een hele maand in haar pyjama ongewassen zullen laten rondlopen.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal 85+ op haar verdieping.....ze is weduwe en kinderen wonen buiten de stad......bovendien werd ze vanmorgen gewoon voor het blok gezet met deze beslissing en ik mocht dat opvangen....."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee maar vanmorgen dus wel, als je dan toch daar bent help haar dan nog één keer denk ik dan......quote:Op maandag 23 maart 2020 16:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is enorm kut om te horen natuurlijk. Dat snap ik. Weet ook niet hoe het beleid verder is maar ik neem aan dat ze haar niet een hele maand in haar pyjama ongewassen zullen laten rondlopen.![]()
veilingquote:Op maandag 23 maart 2020 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werk je in de kassen of zo?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Even een bedankje voor alle vuilnismannen en vrouwen die gewoon ons huisvuil ophalen![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Even een bedankje voor alle vuilnismannen en vrouwen die gewoon ons huisvuil ophalen![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ja toch ? Deze mensen worden wel een beetje overgeslagen vind ik. Zou 's moeten gebeuren dat, bijvoorbeeld, morgen de containers niet geleegd worden. Dan in Nederland te klein.quote:Ook in moeilijke tijden.![]()
Oh jawel hoorquote:Op maandag 23 maart 2020 18:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja toch ? Deze mensen worden wel een beetje overgeslagen vind ik. Zou 's moeten gebeuren dat, bijvoorbeeld, morgen de containers niet geleegd worden. Dan in Nederland te klein.
Eens!
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
![]()
Ik kwam deze aankondiging zaterdag tijdens het lopen tegen![]()
Bobbi's feestje gaat niet door
Wat jammer nou![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
stevig balenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:30 schreef puzziepie het volgende:
Wat jammer nou![]()
![]()
[ afbeelding ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Snap het ja, sommige vertikken het om dat te doen en willen gewoon makkelijk geld verdienen.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zelf niet maar ze komen bij ons ook niet zo heel veel meer binnen omdat ze echt Nederlands moeten leren![]()
Denk dat die feestjes in Wieringerwerf ook niet doorgaan elke vrijdag van de maand.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:30 schreef puzziepie het volgende:
Wat jammer nou![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Geen idee wat voor feestjes dat zijnquote:Op maandag 23 maart 2020 21:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Denk dat die feestjes in Wieringerwerf ook niet doorgaan elke vrijdag van de maand.Ik weet niet eens wat Loversland is
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Een of andere vrouw organiseert elke vrijdag van de maand feestjes bij haar thuis met haar vriendinnen. Als je een vriend of vriendin bent mag je daar langskomen. En dan geniet men van en met elkaar.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee wat voor feestjes dat zijnIk weet niet eens wat Loversland is
Er was ooit een topic in ONZ erover.
![]()
Wat @engine zegtquote:Op maandag 23 maart 2020 21:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Keiharde orgies op tiroler muziek en halve liters bierquote:Op maandag 23 maart 2020 21:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Nooit over gelezen maar thnx..quote:Op maandag 23 maart 2020 21:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Een of andere vrouw organiseert elke vrijdag van de maand feestjes bij haar thuis met haar vriendinnen. Als je een vriend of vriendin bent mag je daar langskomen. En dan geniet men van en met elkaar.Er was ooit een topic in ONZ erover.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 21:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Keiharde orgies op tiroler muziek en halve liters bier![]()
![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb geen feest of orgie gezien /meegemaakt sinds dit topic werd geopendquote:Op maandag 23 maart 2020 21:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat Geerdje zegt ONZ / DAGBAGGER#351 Fernweh kouder dan de ijszee en de koude wind
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Denk dat het voorlopig ook niet zal plaatsvinden. Heb je het weleens gezien zo een orgie?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen feest of orgie gezien /meegemaakt sinds dit topic werd geopend![]()
Je denkt dat ik niet weet wat een orgie is?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Denk dat het voorlopig ook niet zal plaatsvinden. Heb je het weleens gezien zo een orgie?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee, natuurlijk weet ik dat jij weet wat het is. Maar het ging meer om of je het met eigen ogen in het echt hebt aanschouwtquote:Op maandag 23 maart 2020 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je denkt dat ik niet weet wat een orgie is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zoiets jaquote:Theo en Thea was een VPRO serie vroeger
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ken het van naam verder niet..Laatste trein!!!!! Bijna pils!!!quote:Op maandag 23 maart 2020 23:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoiets jaTheo en Thea was een VPRO serie vroeger
Ik zwaai naar dieren.![]()
Yeahhhquote:Op maandag 23 maart 2020 23:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ken het van naam verder niet..Laatste trein!!!!! Bijna pils!!!![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dat is hem idd he, in het begin deden ze het wel en die gasten die daarvan over zij zijn prima collega's maar er zijn teveel bedrijven met lage eisen of standaarden en dan is het voor de meesten gewoon echt makkelijker om elders geld te verdienenquote:Op maandag 23 maart 2020 21:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Snap het ja, sommige vertikken het om dat te doen en willen gewoon makkelijk geld verdienen.
kan het ze ook nauwelijks kwalijk nemen maar je staat in de maatschappij wel 1-0 achterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Alles goed vriendDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Niemand vroeg jou wat wandelende hamburgerfabriekquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ja man, lekker. met jou dan ?quote:quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand vroeg jou wat wandelende hamburgerfabriekIk moest lachen !
Over hamburgers gesproken. Ik moest opeens denken aan een hamburgerposter, jaaaaaren geleden. Was een jaar of 14. Vd Mac, leek op kattenvoer dat vlees
Ja wel prima.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja man, lekker. met jou dan ?
[..]Ik moest lachen !
Straks overleg hoe we omgaan met de uitbreiding van de maatregelen. Ik zit echt niet te wachten om tot 1 juni thuis te werken maar ja het zal wel moeten.
Misschien pak ik nog wel een week vrij tussendoorDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Mattiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Over hamburgers gesproken. Ik moest opeens denken aan een hamburgerposter, jaaaaaren geleden. Was een jaar of 14. Vd Mac, leek op kattenvoer dat vleesZonder wrijving geen glans![]()
Nou DAT dus. Tering. Voel me een gevangene.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja wel prima.
Straks overleg hoe we omgaan met de uitbreiding van de maatregelen. Ik zit echt niet te wachten om tot 1 juni thuis te werken maar ja het zal wel moeten.
Misschien pak ik nog wel een week vrij tussendoorOok in moeilijke tijden.![]()
Gibsiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
BlubberbuikAlles wel jongen ?
[..]
Mogguh !![]()
![]()
Mogguhh mensen
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
Het is toch wel anders dan twee dagen in de week thuiswerken. Maar ja we gaan het belevenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou DAT dus. Tering. Voel me een gevangene.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Jawelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
BlubberbuikAlles wel jongen ?
[..]
Mogguh !Zonder wrijving geen glans![]()
Als ze de scholen ook tot 1 juni dicht gaan houden gaat zoonlief ook nog wel een probleem krijgen denk ik samen met zijn medestudenten.....![]()
![]()
Tsja, gaat wel flink ruk worden. Maar goed niks aan te doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is toch wel anders dan twee dagen in de week thuiswerken. Maar ja we gaan het belevenOok in moeilijke tijden.![]()
👊quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
So far so good. Gaat allemaal primaZonder wrijving geen glans![]()
In de AH tijd hadden we ook zo een figuur. Deed zijn werk goed maar had veel stront om te regelen. Mocht toen hij 18 was taxi examen doen en slaagde en had nieuwe jobba.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is hem idd he, in het begin deden ze het wel en die gasten die daarvan over zij zijn prima collega's maar er zijn teveel bedrijven met lage eisen of standaarden en dan is het voor de meesten gewoon echt makkelijker om elders geld te verdienen
kan het ze ook nauwelijks kwalijk nemen maar je staat in de maatschappij wel 1-0 achter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: