abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192221625
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Is al lang bekend dat die van de oefening terugkwamen, en tanks sturen ze echt niet de straten in hoor, bovendien kunnen die de meeste steden niet eens in.
Tanks kunnen iedere stad in, kost wat schieten maar uiteindelijk
  maandag 23 maart 2020 @ 10:58:29 #252
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192221633
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Is al lang bekend dat die van de oefening terugkwamen, en tanks sturen ze echt niet de straten in hoor, bovendien kunnen die de meeste steden niet eens in.
Lekker de bootcamps platwalsen _O_
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192221634
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:57 schreef funnywell het volgende:

[..]

Tanks kunnen iedere stad in, kost wat schieten maar uiteindelijk
In Amsterdam kunnen ze niet over de meeste bruggen omdat die dan instorten :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192221643
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:38 schreef Fer het volgende:

[..]

Volk krijgt de laatste waarschuwing
~O>
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 23 maart 2020 @ 10:59:53 #255
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192221658
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die bouwmarkten mogen ze wel dicht tyfen, al was het maar dat het ontzettend veel overlast veroorzaakt voor mensen die thuis werken of hun rust nodig hebben.
Yep dat zegt mijn zwager ook... ziet (als ZZPl aannemer) z'n handel wegvloeien naar tijdhebbbende bijklussers. Als de Bouwmaat maar openblijft.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_192221661
Trouwens voor de jongeren ons, Amsterdam jaren 80 :)

pi_192221662
Are you fucking kidding me..? :')

Canada en Australië houden sporters thuis van de Olympische Spelen. Op dit moment wordt er gvd een wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld in Australië. Wat een stelletje hypocrieten daar zeg.. |:(
pi_192221673
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192221677
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 11:00 schreef HulkHeld het volgende:
Are you fucking kidding me..? :')

Canada en Australië houden sporters thuis van de Olympische Spelen. Op dit moment wordt er gvd een wedstrijd op het hoogste niveau gespeeld in Australië. Wat een stelletje hypocrieten daar zeg.. |:(
Hoe is het wat Australie in hun eigen land doet relevant aan de olympische spelen in Japan?
pi_192221679
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:55 schreef raptorix het volgende:
Dat was wel bekend, uit eerdere onderzoeken bleek dat Corona vooral verspreid werd door niesende/hoestende mensen, kortom mondkapjes werken niet zo tegen het oplopen, maar wel tegen het verspreiden.
Nee hoor ademen is al voldoende

quote:
Net als met de normale griep
pi_192221690
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 11:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Hoe is het wat Australie in hun eigen land doet relevant aan de olympische spelen in Japan?
alle competities zijn gewoon geschrapt hoor....
rugby, football, cricket
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_192221693
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 11:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Waarom zou je wedstrijden spelen, zonder publiek, als je daar verder geen waarde aan hecht?
  maandag 23 maart 2020 @ 11:02:48 #263
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192221700
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die bouwmarkten mogen ze wel dicht tyfen, al was het maar dat het ontzettend veel overlast veroorzaakt voor mensen die thuis werken of hun rust nodig hebben.
Zo'n doe-het-zelver heb ik hier schuin boven me. Hij heeft volgens mij een nieuwe boor gekocht.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_192221701
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 11:02 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Waarom zou je wedstrijden spelen, zonder publiek, als je daar verder geen waarde aan hecht?
Dat moet je aan hun vragen, niet aan mij. Feit blijft; wat er in Australie gebeurt heeft geen enkele relevantie met hun standpunt met betrekking tot de Olympische spelen.
pi_192221704
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 11:02 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

TV rechten.....$$$
maar wat ik al zei, 99.9% is geschrapt
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_192221707
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:55 schreef raptorix het volgende:
Dat was wel bekend, uit eerdere onderzoeken bleek dat Corona vooral verspreid werd door niesende/hoestende mensen, kortom mondkapjes werken niet zo tegen het oplopen, maar wel tegen het verspreiden.
Maar je huis een goeie lenteschoonmaak geven is nog niet genoemd. En daar is het wel weer voor.

Zeker als je kinderen hebt die nog buitenspelen met andere kinderen, lijkt me dit een doeltreffend iets.
pi_192221733
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 11:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Dat moet je aan hun vragen, niet aan mij. Feit blijft; wat er in Australie gebeurt heeft geen enkele relevantie met hun standpunt met betrekking tot de Olympische spelen.
Als je dus zo bang bent dat je sporters worden besmet, dan vind ik het heel hypocriet dat overal ter wereld, op een paar landen na, je sport door laat gaan en dat terwijl er andere sporten in Australië gewoon zijn geschrapt.
pi_192221754
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 11:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Zo'n doe-het-zelver heb ik hier schuin boven me. Hij heeft volgens mij een nieuwe boor gekocht.
DIe slijpers zijn helemaal verschrikkelijk, was er hier 1 ze boot aan het doen, bleek een vrouw te zijn, ik zeg: Mevrouw, heeft u enigszins idee, dat nu duizenden mensen last van u hebben? Stond ze me echt zo schaapachtig aan te kijken |:(
pi_192221772
brekend

Belgie +13 doden
pi_192221782
quote:
14s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:26 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld. maar het sterfte percentage tgv Covid19 is afhankelijk van de "diagnosegroep" en de verhouding tussen "besmet" met hoeveel je er positief test.
Bij ons wordt je niet getest igv milde symptomen hebt en (onzichtbaar) hersteld, elders wordt je wel (extra/vaker?) getest waardoor de cijfers flink kunnen variëren.

Het aantal doden tgv Covid19 kan je statistisch opvoeren/drukken door andere (hoofd)oorzaken als doodsoorzaak op te nemen..... immers 90% van de overledenen heeft onderliggende complicaties. Er is geen concensus tussen landen hoe deze processen (testen/doodsoorzaak) verloopt.

Covid19 zelf is vooral dodelijk voor kwetsbaren die (tijdig) geen immuniteit meer kan ontwikkelen en simpelweg je luchtwegen worden aangedaan en je sterft aan zuurstofgebrek. Die mensen zouden in theorie nog kunnen in leven worden gehouden dmv Hart/Long machines wat het leed alleen maar verlengd.
Mwah het komt bij mij meer over als de zoveelste paniekpost. En uit jouw opmerking lijkt door te sijpelen dat je de hoogste sterftecijfers voor zoete koek slikt, en de lagere sterftecijfers toeschrijft aan een verkeerde telling. Dat is nergens op gebaseerd.

Het blijkt vooral dat de landen die zeer veel testen, ook onder de bevolking zonder symptomen, dat het cijfer stukken lager ligt dan 3 of 4%.
Alpha kenny one
  maandag 23 maart 2020 @ 11:08:34 #271
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192221783
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 11:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

DIe slijpers zijn helemaal verschrikkelijk, was er hier 1 ze boot aan het doen, bleek een vrouw te zijn, ik zeg: Mevrouw, heeft u enigszins idee, dat nu duizenden mensen last van u hebben? Stond ze me echt zo schaapachtig aan te kijken |:(
Ik wens al dat soort mensen de coronadood of nog erger, John Williams, toe.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_192221791
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:14 schreef ZwangerPetro het volgende:
Reactie van de bedreigde pillendraaier uit Zeewolde:

https://eenvandaag.avrotr(...)age-types-op-bezoek/
[..]

Wat voor gasten zouden hier achter zitten?
dure auto's en jong, weet je genoeg
pi_192221795
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 11:07 schreef riazop het volgende:
brekend

Belgie +13 doden
Bron?
  maandag 23 maart 2020 @ 11:09:25 #274
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192221800
quote:
10s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:53 schreef _I het volgende:
Evidence does not indicate that frequent visits to crowded places were associated with a higher likelihood of community-acquired infection. This finding may remove panic that arose during the epidemic, and daily life need not change as much as it had. Hong Kong is a densely populated city, and it had a large number of SARS cases. The number of community-acquired cases in less populated cities should be much lower than that of Hong Kong. This finding should be interpreted with care as >90% of the general public wore face masks in public places, and >85% avoided visits to public places during the epidemic in Hong Kong (5). Although visiting the Amoy Gardens was a risk factor, Amoy Gardens might be the only place where such a large-scale SARS outbreak was attributable to contamination of the environment.

We now have some empirical evidence to suggest that wearing a face-mask frequently in public places, frequent handwashing, and disinfecting one's living quarter were effective public health measures to reduce the risk for transmission (adjusted OR 0.58 to 0.36). The effectiveness of mask use was controversial (6). In another study, the prevalence of these three public health preventive public health measures increased significantly from March 21, 2003, to April 1, 2003, (i.e., wearing masks 11.5%–84.3%; frequent hand washing 61.5%–95.1%; home disinfection 36.4%–80%) (5). These practices played an essential role in limiting the spread of the virus in the community in Hong Kong.

Bron

Dit gaat over SARS 2003. Mondkapjes, handen wassen en je huis goed schoonmaken werken goed tegen een virusuitbraak.

Thuisblijven en andere mensen vermijden blijkbaar niet. Thuisbesmetting en besmetting via zorgverleners is blijkbaar een veel groter risico.

Soppuh!! *O*
Yep... maar dat willen we niet echt horen.

Ik zie de maatregelen van nu nog steeds in het kader van reguleren verspreidingssnelheid zodat die onder de opvangcapaciteit van de zorg blijft en er gelijktijdig stapsgewijs groepimmuniteit (van 60-70%) wordt opgebouwd.

In theorie, die ik hier beden, zou je wanneer iedereen thuiszit; zou je de "gezonde" bevolking opzettelijk moeten besmetten. Dat was (d8 ik) ook het niet vertelde iedee om de scholen open te houden die dan keurig - kinderen hebben veelal jonge ouders < 50 - konden dienen als infectiehaard.
In zeg een overlappende periode van 2-3 weken heb je dan vrij snel 50% immuun gemaakt. Elk persoon is dan 2-5 dagen grieperig maar kan snel weer aan de gang. Je moet die mensen - in de ziekte periode - alleen uit de buurt houden van de kwetsbaren.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 23 maart 2020 @ 11:09:30 #275
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192221802
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 11:07 schreef riazop het volgende:
brekend

Belgie +13 doden
Duitsland zou dan weer een ernstige toename van het aantal gevallen laten zien.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')