Knokkelkoorts vergeten?quote:Op maandag 23 maart 2020 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet dat ze alles eten wat beweegt, zijn nog net geen kannibaal, dat vind ik ook verder prima maar dan weet je als land wel wel dat je dit soort gevaren loopt
Omdat het aantal mensen dat dood gaat geen rekening houdt het met aantal ervoor.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Van 30 naar 8 en nu 13... Hoe kan dat?
Duizenden mensen vlakbij een boot, waar en hoe woon jij in godsnaam?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
DIe slijpers zijn helemaal verschrikkelijk, was er hier 1 ze boot aan het doen, bleek een vrouw te zijn, ik zeg: Mevrouw, heeft u enigszins idee, dat nu duizenden mensen last van u hebben? Stond ze me echt zo schaapachtig aan te kijken
feit is dat ze nu al human trials gaan doen....en het in dieren al wel werkt.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:11 schreef funnywell het volgende:
[..]
Het is wel wat complexer dan een vaccin uitpoepen. Want je zit met een SARS virus die verspreid wordt als de normale griep. Die griepsymptomen kun je vergeten, doe je niks tegen. Griepvaccinatie haalt vaak nog niet eens de 50%. Waar ze zich op concentreren is het SARS gedeelte en men was na 2003 bezig met SARS blockers, die er dus voor zorgen dat het niet op je longen/ingewanden slaat. Maar dat is allemaal de plank opgegaan. En de link met HIV is er ook nog, niet dat het door een lab is gemaakt. Maar het is wel geconstateerd. En al tijdens de SARS uitbraak sprak men over dat de HIV medicijnen ook bij SARS bruikbaar waren.
dat was toen... dit is 2020quote:Op maandag 23 maart 2020 11:00 schreef raptorix het volgende:
Trouwens voor de jongeren ons, Amsterdam jaren 80
[ afbeelding ]
Zoals die vent in het Journaal... met z'n vieren in de auto, om twee verblikken naar de Millieustraat brengen op zaterdag in de rij en dan schaapachtig.... Tja ik heb nu tijd en we wilden er even uit.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
DIe slijpers zijn helemaal verschrikkelijk, was er hier 1 ze boot aan het doen, bleek een vrouw te zijn, ik zeg: Mevrouw, heeft u enigszins idee, dat nu duizenden mensen last van u hebben? Stond ze me echt zo schaapachtig aan te kijken
De krakers in Amsterdam weten altijd wel grote panden te vindenquote:Op maandag 23 maart 2020 10:36 schreef funnywell het volgende:
[..]
Werd eens tijd, ergens een coronakamp. Echt wel ergens een groot leegstaand pan.
bron graag. Sws is die hotshot nergens in dieren getest, ze hebben die highlight fase als shortcut overgeslagen. Stelletje malloten.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
feit is dat ze nu al human trials gaan doen....en het in dieren al wel werkt.
maar dan nog duurt het 12-18 maanden
Dat is de theorie die ook gevolgd wordt, die bedenk je niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:09 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep... maar dat willen we niet echt horen.
Ik zie de maatregelen van nu nog steeds in het kader van reguleren verspreidingssnelheid zodat die onder de opvangcapaciteit van de zorg blijft en er gelijktijdig stapsgewijs groepimmuniteit (van 60-70%) wordt opgebouwd.
In theorie, die ik hier beden, zou je wanneer iedereen thuiszit; zou je de "gezonde" bevolking opzettelijk moeten besmetten. Dat was (d8 ik) ook het niet vertelde iedee om de scholen open te houden die dan keurig - kinderen hebben veelal jonge ouders < 50 - konden dienen als infectiehaard.
In zeg een overlappende periode van 2-3 weken heb je dan vrij snel 50% immuun gemaakt. Elk persoon is dan 2-5 dagen grieperig maar kan snel weer aan de gang. Je moet die mensen - in de ziekte periode - alleen uit de buurt houden van de kwetsbaren.
Spanje update de hele dag door. Ze hebben al eerder aangegeven dat het erger gaat worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:12 schreef Nober het volgende:
Spanje nog maar 41 doden Iran komt bijna weer op drie.
Ik begrijp dan niet dat ze dat niet simultaan doen. Dat testen op dieren.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:16 schreef Vallon het volgende:
[..]
bron graag. Sws is die hotshot nergens in dieren getest, ze hebben die highlight fase als shortcut overgeslagen. Stelletje malloten.
Spanje staat normaal rond de 20 op dit tijdstip. Dus dat is wel flink wat hoger dan normaal.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:12 schreef Nober het volgende:
Spanje nog maar 41 doden Iran komt bijna weer op drie.
Het was weekend, niet alle cijfers worden even snel doorgegeven/verwerkt. Ook groeperen ze eerst alle data om ze te controleren/bevestigen alvorens ze te publiceren.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:10 schreef Nober het volgende:
[..]
die 8 was idd erg laag. Een toeval.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb die melding uitgezet ben vast niet de enige.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:19 schreef Jojoke het volgende:
Het lijkt er sterk op dat er vanavond in ieder geval een samenscholingsverbod komt. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan handhaven.
Als ze slim zijn sturen ze iedereen een NLalert om nog even flink de schrik aan te jagen.
Dat mag ook wel na wat we hebben gezien dit weekend. Gewoon politie de straat op en maar mensen beboeten die zich er niet aan kunnen houden.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:19 schreef Jojoke het volgende:
Het lijkt er sterk op dat er vanavond in ieder geval een samenscholingsverbod komt. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan handhaven.
Als ze slim zijn sturen ze iedereen een NLalert om nog even flink de schrik aan te jagen.
Hornbach komen nog aardig wat zzp klussers. Die komen dan ook in de knoei. En ze hebben toch al eigen maatregelen genomen, met aantal beperkingen enzo.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die bouwmarkten mogen ze wel dicht tyfen, al was het maar dat het ontzettend veel overlast veroorzaakt voor mensen die thuis werken of hun rust nodig hebben.
Opvallend inderdaad, dit is echt een enorme daling ineensquote:Op maandag 23 maart 2020 11:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Belgie wel fors minder cases zeg! zo dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |