Nee, ik ga gewoon morgen de boel laten bezorgen. Had een dikke overwaarde en ook nog 1,64 % in plaats van 2,3 % rente. Dus ik dok wel wat extra en blijf lekker binnen met mijn gezin de aankomende weken.quote:Op maandag 23 maart 2020 03:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
een drukke supermarkt....ben je toch ook zelf ook bij ?
keer je toch lekker om
ik neem altijd hand sanitizer mee, eigen tas, self checkout, tap and go.
als het te druk is keer ik om en ga ik een andere keer of ergens anders.
mensen hebben totaal geen eigen verantwoordelijkheid meer lijkt het.
Ze hebben hem het ook nog niet verteld want hij heeft zware hartklachten...quote:Op maandag 23 maart 2020 03:27 schreef Predator40 het volgende:
Karma is a bitch !
https://www.telegraaf.nl/(...)smet-met-coronavirus
Ik zie het nut van een avondklok niet echt in moet ik zeggen.quote:Op maandag 23 maart 2020 05:13 schreef nixxx het volgende:
https://www.spa.gov.sa/vi(...)wsid=2050402#2050402
Ik krijg een avondklok zo te zien..
Ik ook niet... ik woon al heel afgelegen op een afgesloten compound..quote:Op maandag 23 maart 2020 05:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie het nut van een avondklok niet echt in moet ik zeggen.
JIJ........lekker belangrijkquote:Op maandag 23 maart 2020 05:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik woon al heel afgelegen op een afgesloten compound..
Voor mij wel ja..quote:
Het enige wat nog telt is hrt aantal doden. Het aantal zieken weten we totaal niet wegens veel te weinig testen.quote:Op maandag 23 maart 2020 05:49 schreef houdafstand het volgende:
Weer een ander artikel:
https://www.trouw.nl/binn(...)-taferelen~b2cbb8ab/
Samenvatting:
Frits Rosendaal, hoogleraar epidemiologie van het LUMC, denkt dat de cijfers hier niet zo uit de hand zullen lopen als nu in Italië. De Nederlandse maatregelen (zes dagen na de eerste dode) zijn minder streng dan de Italiaanse maatregelen (zeventien dagen na de eerste dode), maar hij verwacht niet dat dat veel uitmaakt voor het effect.
Jacco Wallinga (rekenmeester van het RIVM) verwacht deze week al wel effect te zien van de maatregelen: niet op het sterftecijfer, maar wel op het aantal nieuwe zieken.
Laten we het hopen!
ik hoop het maar er is totaal geen bewijs dat we NIET de kant van italie/spanje opgaanquote:Op maandag 23 maart 2020 06:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Het enige wat nog telt is hrt aantal doden. Het aantal zieken weten we totaal niet wegens veel te weinig testen.
Bovendien gaat dat aantal juist sneller oplopen, alleen al vanwege het feit dat ze in het noorden heel veel gaan testen.
Ik hoop en vrees met je mee.. het enige wat Nederland voor heeft op Spanje en Italië is de gemiddeld lagere leeftijd. Dus hopelijk vertaalt dat zich in minder opnames/sterftes per aantal inwoners.quote:Op maandag 23 maart 2020 06:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik hoop het maar er is totaal geen bewijs dat we NIET de kant van italie/spanje opgaan
Plus dat veel al ernstig zieke mensen zich in Nederland niet eens laten opnemen, scheelt IC bedden, personeel etc.quote:Op maandag 23 maart 2020 06:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik hoop en vrees met je mee.. het enige wat Nederland voor heeft op Spanje en Italië is de gemiddeld lagere leeftijd. Dus hopelijk vertaalt dat zich in minder opnames/sterftes per aantal inwoners.
Waarom niet?quote:Op maandag 23 maart 2020 06:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Plus dat veel al ernstig zieke mensen zich in Nederland niet eens laten opnemen, scheelt IC bedden, personeel etc.
Volgende week begint de zomertijd.. mensen blijven dan automatisch langer actief ‘s avondsquote:Op maandag 23 maart 2020 05:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie het nut van een avondklok niet echt in moet ik zeggen.
Omdat ze het hoogstwaarschijnlijk niet zouden overleven of geen kwaliteit van leven overhouden, waardoor met de familie en patient wordt afgesproken dat die mensen gewoon thuis blijven/sterven. Is sowieso iets dat in Nederland vaak gebeurd, niet alleen nu.quote:
Dat denk ik ook. Sociale gelegenheden zoals kroegen en evenementen lijken samen met reizen de allergrootste verspreiders. Die 2 zaken zijn over heel Europa vrijwel gestopt.quote:Op maandag 23 maart 2020 05:49 schreef houdafstand het volgende:
Weer een ander artikel:
https://www.trouw.nl/binn(...)-taferelen~b2cbb8ab/
Samenvatting:
Frits Rosendaal, hoogleraar epidemiologie van het LUMC, denkt dat de cijfers hier niet zo uit de hand zullen lopen als nu in Italië. De Nederlandse maatregelen (zes dagen na de eerste dode) zijn minder streng dan de Italiaanse maatregelen (zeventien dagen na de eerste dode), maar hij verwacht niet dat dat veel uitmaakt voor het effect.
Jacco Wallinga (rekenmeester van het RIVM) verwacht deze week al wel effect te zien van de maatregelen: niet op het sterftecijfer, maar wel op het aantal nieuwe zieken.
Laten we het hopen!
Behalve in Nederland ....quote:Op maandag 23 maart 2020 06:32 schreef Predator40 het volgende:
best gek om te beseffen als de hele wereld "gewoon" 1 maand op de pauze knop drukt en iedereen thuis blijft en alleen noodzakelijke boodschappen doet en de regels van afstand en hygiene in acht neemt dat het virus al grotendeels uitgedoofd is.....nog een extra 2 weken en er kan langzaam aan opgestart worden ( wel volop blijven testen )
Tja, die moeten zo nodig naar het strand en de bouwmarkten.....is ook echt van levensbelangquote:
Zelfde hier in de straten van Scheveningen. Mogen dan allerlei dagjesmensen op de boulevard zitten, de straten zijn rustig en als e iemand ziet houden ze ruim voldoende afstand.quote:Op maandag 23 maart 2020 06:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zaterdag twee uur lang rondgelopen in Ockenburgh hierachter. Ik vond het opvallend rustig. Was het druk dan zou ik omkeren en de tuin in duiken. De mensen die er liepen, deze kon je vaak op 1 hand tellen, hielden eerder 5 meter afstand dan de voorgeschreven 1.5. Mooi en tegelijkertijd best een gek gezicht. Zeker geen strand en boulevard taferelen
De WHO heeft ook al een heel lijstje met mythes die ze delen. Toch mooi ook om te zien wat mensen bedenken tegen een virusquote:Op maandag 23 maart 2020 06:28 schreef kwiwi het volgende:
Coronavirus: More myths to ignore
https://www.bbc.com/news/(...)more-myths-to-ignore
Weet niet wie hier laatst zei dat z'n buurvrouw wodka als desinfectiemiddel gebruikt, maar dat bevat dus niet genoeg alcohol.
Is XTC al getest?quote:Op maandag 23 maart 2020 07:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De WHO heeft ook al een heel lijstje met mythes die ze delen. Toch mooi ook om te zien wat mensen bedenken tegen een virus.
Als de druk van alle kanten hoog genoeg wordt moeten ze wel.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:17 schreef Messina het volgende:
[..]
Er is momenteel geen steun voor verdere maatregelen
Dus Nee
En dan is nog maar de vraag wat mensen onder 'lockdown' verstaan.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:20 schreef houdafstand het volgende:
Maurice de Hond (gisteren):
Een kwart van de Nederlanders wil een lock-down. De kiezers van PVV en FVD vinden dat het meest. Maar ook bij die kiezers overtreft het percentage de 50% niet.
https://www.maurice.nl/peilingen/2020/03/22/lock-down-of-niet/
Zelfs bij FvD'ers en PVV'ers geen meerderheid voor een lock-down.
Overal gepantserde voertuigen en wegblokkades, straten die ontsmet worden, verbod op autorijden, platleggen OV. Dat soort dingen denk ik. Waarom je daar nu zo op zou moeten gaan zitten hopen.. geen idee.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan is nog maar de vraag wat mensen onder 'lockdown' verstaan.
Denk dat er meer succes geboekt zal worden als ze eens flinke boetes gaan uitdelen aan mensen die samenscholen.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als de druk van alle kanten hoog genoeg wordt moeten ze wel.
Nee joh.quote:
Dan moet je het wel eerst strafbaar maken.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Denk dat er meer succes geboekt zal worden als ze eens flinke boetes gaan uitdelen aan mensen die samenscholen.
Zoals dat boksgroepje op de boulevard, wandelclubjes. Gewoon kappen, afstand houden.
Vanweer deze reclamecampagne?quote:Op maandag 23 maart 2020 07:16 schreef houdafstand het volgende:
@:kyran
Professor Jacco Wallinga (rekenmeester van het RIVM) weet in ieder geval dat er mogelijk "pre-symptomatic transmission" plaatsvindt. Hij is co-auteur van het volgende artikel (van een paar weken geleden al):
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.03.03.20029983v1
Hij is ook co-auteur van dit artikel in het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde (9 maart 2020):
https://www.ntvg.nl/artik(...)n-afvlakken/volledig
Hij deed in januari 2020 al onderzoek naar de incubatietijd:
https://www.eurosurveilla(...)ES.2020.25.5.2000062
Ik denk trouwens dat het aantal dagen op de IC ("gemiddeld 10 dagen") gebaseerd is op dit onderzoek:
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)30566-3/fulltext
Ja ditquote:Op maandag 23 maart 2020 07:29 schreef -XOR- het volgende:
Een totale lockdown is helemaal niet zinvol. Hoogstens zouden er wat extra maatregelen kunnen komen als samenscholingen van meer dan een bepaald aantal mensen verbieden.
"Handhaving is gewoon niet zo moeilijk"quote:Op maandag 23 maart 2020 07:11 schreef Ambrosius het volgende:
Daar hebben we Ab weer bij Goedemorgen NL.
En wat voor indrukwekkend schreeuw cv heb jij dat we hier überhaupt iets van jou zouden moeten geloven.quote:Op maandag 23 maart 2020 03:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vergeet niet dat het RIVM/GGD er ook heel erg naast zat afgelopen weken.....
die hebben ook indrukwekkende CV's
Bron?quote:Op maandag 23 maart 2020 07:33 schreef -XOR- het volgende:
O ja, overigens gokken alle landen die niet in volledige lockdown zitten op herd immunity, om van dat misverstand af te zijn. Dus ook Belgie en Duitsland.
Kyran is op dit forum degene die zich het meest heeft verdiept in de materie. Ik ben gewoon benieuwd naar zijn visie.quote:Maar wat maakt het uit wat Kyran van een of andere rekenmeester van het RIVM vindt?
Wat denk je anders? Herd immunity is niets meer dan de piek onder controle houden in de hoop op een vaccin of immuniteit na besmettingen. Zonder totale lockdown ga je het virus niet uitbannen, maar voor uitbanning met lockdown moet je ongeveer je totale economie laten crashen. Van alle Europese landen die niet in lockdown zitten is alleen Nederland hier open over.quote:
Geen bron dusquote:Op maandag 23 maart 2020 07:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat denk je anders? Herd immunity is niets meer dan de piek onder controle houden in de hoop op een vaccin of immuniteit na besmettingen. Zonder totale lockdown ga je het virus niet uitbannen, maar voor uitbanning met lockdown moet je ongeveer je totale economie laten crashen. Van alle Europese landen die niet in lockdown zitten is alleen Nederland hier open over.
Duitsland en Belgie hebben een hogere besmettingsgraad dan NL. Ik zeg niet dat een lockdown niet werkt, maar dat een een lockdown alleen werkt als die zo lang duurt dat je totale economie naar de klote is en zelfs dan kan het weer opnieuw oplaaien. Met alleen 'meer testen' krijg je de epidemie er niet onder. Belgie en Duitsland doen precies hetzelfde, alleen zijn daar wat rigoreuzer en doortastender in.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen bron dus
Zeg dan niets.
Je doet nu al 2 nogal boude uitspraken; Lockdown werkt niet (oke, expert -XOR-) en België en Duitsland doen aan groepsimmuniteit. België geeft gister nog aan dat wij met onze groepsimmuniteit gevaarlijk bezig zijn, Duitsland doet veel meer aan testen, duidelijke verschillen met onze strategie, maar omdat user -XOR- zegt dat ze aan groepsimmuniteit doen, is dat zo.
Voortschrijdend inzicht mag bij nieuwe ziektes niet bestaan men moet perse het meteen goed hebben. Wat een onzin redenering dan.quote:
En wie had dat serieus genomen in Januari/Februari? Toen was het in Italie nog niet eens zo ernstig dus echt een ver van mijn bed show op dat moment.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:44 schreef _I het volgende:
Alles wat het RIVM heeft gedaan, was om het proces te versnellen. Als ze er alles aan gedaan hadden om de volksgezondheid te garanderen waren ze gelijk gestart met de maatregelen die nu getroffen worden.
Nee, geen lockdown, maar handen wassen/schudden, thuiswerken, afstand houden etc Dat hadden ze gelijk in januari kunnen doen, of februari. Maar nee, we moesten meedoen aan de kuddeimmuniteit van het RIVM.
Dat mag zeker. Maar voorzichtigheid staat voorop en de eerste onderzoeken waren er al eind jan/begin feb. Daarna kwam Duitsland met onderzoeken, wat bevestigd werd door Italië.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht mag bij nieuwe ziektes niet bestaan men moet perse het meteen goed hebben. Wat een onzin redenering dan.
ha ha dan had de hele wereld dat moeten gaan doen, wat een onzin om dit het RIVM aan te willen rekenen. Zoals ik al zei voortschrijdend inzicht, wat snap je daar niet aan.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:44 schreef _I het volgende:
Nee, geen lockdown, maar handen wassen/schudden, thuiswerken, afstand houden etc Dat hadden ze gelijk in januari kunnen doen, of februari. Maar nee, we moesten meedoen aan de kuddeimmuniteit van het RIVM.
Als ze toen in elk interview serieus waren geweest, dan je het in de tweede week van februari wel serieus had genomen.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wie had dat serieus genomen in Januari/Februari? Toen was het in Italie nog niet eens zo ernstig dus echt een ver van mijn bed show op dat moment.
Heel veel users hier bijv. Die werden wel steeds weggelachen maar als ik (IQ van Bonnie st Claire) dit zag aankomen, hoe in de hel konden deskundigen dat niet zien?quote:Op maandag 23 maart 2020 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wie had dat serieus genomen in Januari/Februari? Toen was het in Italie nog niet eens zo ernstig dus echt een ver van mijn bed show op dat moment.
Het WHO gaf al weken een ander advies. Het RIVM zei gewoon "we zijn een beetje stout" op nationale tv.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
ha ha dan had de hele wereld dat moeten gaan doen, wat een onzin om dit het RIVM aan te willen rekenen. Zoals ik al zei voortschrijdend inzicht, wat snap je daar niet aan.
Hopelijk een les voor de toekomst, als je het niet weet, zeg dat gewoon. Geen uitspraken als:quote:Op maandag 23 maart 2020 07:44 schreef _I het volgende:
Alles wat het RIVM heeft gedaan, was om het proces te versnellen. Als ze er alles aan gedaan hadden om de volksgezondheid te garanderen waren ze gelijk gestart met de maatregelen die nu getroffen worden.
Ze gingen er in alles van uit dat het een griepjes was, die zo snel mogelijk door het volk moest trekken. Een grote fout!
Juist.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Hopelijk een les voor de toekomst, als je het niet weet, zeg dat gewoon. Geen uitspraken als:
"Het is onwaarschijnlijk dat het virus hier komt"
"Het is niet heel besmettelijk"
Etc.
Users hier laat ons dan eens een topic van eind januari zien waar die werden weggelachen en met zulke draconische maatregelen die we hier nu hebben al aan kwamen zetten.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Heel veel users hier bijv. Die werden wel steeds weggelachen maar als ik (IQ van Bonnie st Claire) dit zag aankomen, hoe in de hel konden deskundigen dat niet zien?
Virus ergens, onwijs besmettelijk, overal vliegverkeer, kut kut kut, boom, te laat!
Misschien hebben wij binnenkort weer 15 miljoen mensen in dit landquote:Op maandag 23 maart 2020 07:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:
"Geen chef die echt de baas is....."
"Geen uniform is heilig......"
We kunnen met 15 miljoen de mensen nog niet eens 1,5 meter van elkaar houden, laat staan nu met 17 miljoen.....
RIVM bepaalt niet het beleid.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:36 schreef houdafstand het volgende:
[..]
Kyran is op dit forum degene die zich het meest heeft verdiept in de materie. Ik ben gewoon benieuwd naar zijn visie.
En de "een of andere rekenmeester" bepaalt nu wel (samen met zijn team) het beleid in Nederland. Dus zijn zienswijze lijkt mij erg relevant.
De wereld bestaat al uit oorlogen, vluchtelingen, watersrampen, natuurrampen etc. en mensen blijven daar niet vrijwillig thuis op zolder maar omdat het al langer moet.quote:Op maandag 23 maart 2020 06:32 schreef Predator40 het volgende:
best gek om te beseffen als de hele wereld "gewoon" 1 maand op de pauze knop drukt en iedereen thuis blijft en alleen noodzakelijke boodschappen doet en de regels van afstand en hygiene in acht neemt dat het virus al grotendeels uitgedoofd is.....nog een extra 2 weken en er kan langzaam aan opgestart worden ( wel volop blijven testen ).
p.s economie boeit toch al niet meer.....die gaat overal al naar de klote
Er werd heel veel bezorgdheid hier uitgesproken daar waar het RIVM zei dat de kans nihil was en dat het niet zo besmettelijk was.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Users hier laat ons dan eens een topic van eind januari zien waar die werden weggelachen en met zulke draconische maatregelen die we hier nu hebben al aan kwamen zetten.
Het kabinet luistert naar de experts van het RIVM om het beleid te bepalen.quote:
Gast..quote:Op maandag 23 maart 2020 06:32 schreef Predator40 het volgende:
best gek om te beseffen als de hele wereld "gewoon" 1 maand op de pauze knop drukt en iedereen thuis blijft en alleen noodzakelijke boodschappen doet en de regels van afstand en hygiene in acht neemt dat het virus al grotendeels uitgedoofd is.....nog een extra 2 weken en er kan langzaam aan opgestart worden ( wel volop blijven testen ).
p.s economie boeit toch al niet meer.....die gaat overal al naar de klote
En dan hadden we miljarden uitgegeven aan preventieve maatregelen en was het virus toch uitgedoofd zoals sars toen, dan zouden hier veel van dezelfde mensen die het RIVM incompetent noemen dat ook gedaan hebben dat ze zoveel geld verbrast hebben. Die partij kan het nooit perfect goed doen bij onbekende ziektes bij een subgroep mensen Die altijd iets op overheden te kankeren moeten hebben.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:49 schreef Noek het volgende:
We hadden die itjd moeten gebruiken om voorbereid te zijn. Ziekenhuizen, testen, materiaal, clusteren, alles.
Heb jij toen gevolgd wat er in Wuhan/China gebeurde?quote:Op maandag 23 maart 2020 07:51 schreef -XOR- het volgende:
Niemand zag dit in januari aankomen, daarvoor is dit veel te uitzonderlijk.
Bron?quote:Op maandag 23 maart 2020 07:55 schreef Sunri5e het volgende:
Vanmiddag is dus de kans groot dat ze niet essentiële winkels gaan sluiten. Ik ben benieuwd wat daar dan onder valt.
Doe er dan gewoon een bron bij.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:55 schreef Sunri5e het volgende:
Vanmiddag is dus de kans groot dat ze niet essentiële winkels gaan sluiten. Ik ben benieuwd wat daar dan onder valt.
Stel je niet zo aan.quote:
Ik doe geen bewering dat doe jij bij wetenschap wordt je dan om bewijs gevraagd. Maar blijkbaar zijn de pseudowetenschapschreeuwer weer eens in de meerderheid hier.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Er werd heel veel bezorgdheid hier uitgesproken daar waar het RIVM zei dat de kans nihil was en dat het niet zo besmettelijk was.
Maar zoek het anders zelf lekker op want jij wil bewijzen. Duik maar fijn zelf het archief in van 420 topics geleden. Succes!
Eigen keus vs verplicht...quote:Op maandag 23 maart 2020 07:56 schreef Noek het volgende:
Als imensen roepen om een lockdown en je al een week in een lockdown zit.
Dat moet een belangrijke order geweest zijn dan. Inmiddels ontvangen?quote:Op maandag 23 maart 2020 07:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb jij toen gevolgd wat er in Wuhan/China gebeurde?
Ik bijv wel want ik wilde nl een order plaatsen in China en opeens ging daar iets ontzettend mis en ben elke dag gaan volgen wat daar gaande was.
Dit is inderdaad oprecht bijna het meest irritante nog aan de hele situatie. Mensen die moord en brand schreeuwen dat we naar een lockdown moeten, terwijl iedereen een andere definitie hanteert en we volgens de meeste definities allang in lockdown zitten.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:56 schreef Noek het volgende:
Als imensen roepen om een lockdown en je al een week in een lockdown zit.
Eerdere uitbraken van virussen waar ook het einde der tijden voor was afgekondigd (ebola, sars) bleken uiteindelijk ook mee te vallen en vooral zeer regionaal te zijn. Ik, en met mij 99% van alle Europeanen hield dit toen nog voor een Chinees fenomeen dat vanzelf wel zou uitdoven. Eenieder die voorspeld had dat het EK voetbal en de tour niet door zouden gaan zou voor gek verklaard zijn geweest. Achteraf gezien hebben de waakzamen gelijk gehad.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb jij toen gevolgd wat er in Wuhan/China gebeurde?
Ik bijv wel want ik wilde nl een order plaatsen in China en opeens ging daar iets ontzettend mis en ben elke dag gaan volgen wat daar gaande was.
Nee, die hebben al 1000x eerder iets voorbij zien komen wat helemaal niet aan de orde bleek te zijnquote:Op maandag 23 maart 2020 07:57 schreef DustPuppy het volgende:
Ik snap de mensen in dit topic die bij de meest voor de hand liggende opmerkingen al 'Bron?' roepen niet zo goed.
Leven die onder een steen?
Nee, je kunt gewoon een link kopiëren ipv zomaar iets roepen.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:57 schreef DustPuppy het volgende:
Ik snap de mensen in dit topic die bij de meest voor de hand liggende opmerkingen al 'Bron?' roepen niet zo goed.
Leven die onder een steen?
Zijn die de mensen die dat roepen nog aan het boksen op het strand ofzo?quote:Op maandag 23 maart 2020 07:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit is inderdaad oprecht bijna het meest irritante nog aan de hele situatie. Mensen die moord en brand schreeuwen dat we naar een lockdown moeten, terwijl iedereen een andere definitie hanteert en we volgens de meeste definities allang in lockdown zitten.
Gaat niet om wat er voorbij komt in dit topic, maar op landelijke media.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Nee, die hebben al 1000x eerder iets voorbij zien komen wat helemaal niet aan de orde bleek te zijn
Maar dat zeg ik ook niet. En dat we er niets tegen kunnen doen in grote lijnen, ben ik ook met je eens. Dat het gros van de mensen in een categorie valt die al zou komen te overlijden in hetzelfde tijdsvak zie ik ook.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
Er is nu geen goed en geen fout. Dat weten we pas dit achter de rug is..
Doden gaan er toch vallen.
Dan heb je toch een bron? Wat is er vervelend aan om die te plaatsen?quote:Op maandag 23 maart 2020 08:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Gaat niet om wat er voorbij komt in dit topic, maar op landelijke media.
NOS, RTL, Nu.nl hebben het er al dagen over.
Check de liveblogs daar even, zou ik zeggen.
Die heb ik je nu toch gegeven?quote:Op maandag 23 maart 2020 08:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan heb je toch een bron? Wat is er vervelend aan om die te plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |