Het kabinet luistert naar de experts van het RIVM om het beleid te bepalen.quote:
Gast..quote:Op maandag 23 maart 2020 06:32 schreef Predator40 het volgende:
best gek om te beseffen als de hele wereld "gewoon" 1 maand op de pauze knop drukt en iedereen thuis blijft en alleen noodzakelijke boodschappen doet en de regels van afstand en hygiene in acht neemt dat het virus al grotendeels uitgedoofd is.....nog een extra 2 weken en er kan langzaam aan opgestart worden ( wel volop blijven testen ).
p.s economie boeit toch al niet meer.....die gaat overal al naar de klote
En dan hadden we miljarden uitgegeven aan preventieve maatregelen en was het virus toch uitgedoofd zoals sars toen, dan zouden hier veel van dezelfde mensen die het RIVM incompetent noemen dat ook gedaan hebben dat ze zoveel geld verbrast hebben. Die partij kan het nooit perfect goed doen bij onbekende ziektes bij een subgroep mensen Die altijd iets op overheden te kankeren moeten hebben.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:49 schreef Noek het volgende:
We hadden die itjd moeten gebruiken om voorbereid te zijn. Ziekenhuizen, testen, materiaal, clusteren, alles.
Heb jij toen gevolgd wat er in Wuhan/China gebeurde?quote:Op maandag 23 maart 2020 07:51 schreef -XOR- het volgende:
Niemand zag dit in januari aankomen, daarvoor is dit veel te uitzonderlijk.
Bron?quote:Op maandag 23 maart 2020 07:55 schreef Sunri5e het volgende:
Vanmiddag is dus de kans groot dat ze niet essentiële winkels gaan sluiten. Ik ben benieuwd wat daar dan onder valt.
Doe er dan gewoon een bron bij.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:55 schreef Sunri5e het volgende:
Vanmiddag is dus de kans groot dat ze niet essentiële winkels gaan sluiten. Ik ben benieuwd wat daar dan onder valt.
Stel je niet zo aan.quote:
Ik doe geen bewering dat doe jij bij wetenschap wordt je dan om bewijs gevraagd. Maar blijkbaar zijn de pseudowetenschapschreeuwer weer eens in de meerderheid hier.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Er werd heel veel bezorgdheid hier uitgesproken daar waar het RIVM zei dat de kans nihil was en dat het niet zo besmettelijk was.
Maar zoek het anders zelf lekker op want jij wil bewijzen. Duik maar fijn zelf het archief in van 420 topics geleden. Succes!
Eigen keus vs verplicht...quote:Op maandag 23 maart 2020 07:56 schreef Noek het volgende:
Als imensen roepen om een lockdown en je al een week in een lockdown zit.
Dat moet een belangrijke order geweest zijn dan. Inmiddels ontvangen?quote:Op maandag 23 maart 2020 07:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb jij toen gevolgd wat er in Wuhan/China gebeurde?
Ik bijv wel want ik wilde nl een order plaatsen in China en opeens ging daar iets ontzettend mis en ben elke dag gaan volgen wat daar gaande was.
Dit is inderdaad oprecht bijna het meest irritante nog aan de hele situatie. Mensen die moord en brand schreeuwen dat we naar een lockdown moeten, terwijl iedereen een andere definitie hanteert en we volgens de meeste definities allang in lockdown zitten.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:56 schreef Noek het volgende:
Als imensen roepen om een lockdown en je al een week in een lockdown zit.
Eerdere uitbraken van virussen waar ook het einde der tijden voor was afgekondigd (ebola, sars) bleken uiteindelijk ook mee te vallen en vooral zeer regionaal te zijn. Ik, en met mij 99% van alle Europeanen hield dit toen nog voor een Chinees fenomeen dat vanzelf wel zou uitdoven. Eenieder die voorspeld had dat het EK voetbal en de tour niet door zouden gaan zou voor gek verklaard zijn geweest. Achteraf gezien hebben de waakzamen gelijk gehad.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb jij toen gevolgd wat er in Wuhan/China gebeurde?
Ik bijv wel want ik wilde nl een order plaatsen in China en opeens ging daar iets ontzettend mis en ben elke dag gaan volgen wat daar gaande was.
Nee, die hebben al 1000x eerder iets voorbij zien komen wat helemaal niet aan de orde bleek te zijnquote:Op maandag 23 maart 2020 07:57 schreef DustPuppy het volgende:
Ik snap de mensen in dit topic die bij de meest voor de hand liggende opmerkingen al 'Bron?' roepen niet zo goed.
Leven die onder een steen?
Nee, je kunt gewoon een link kopiëren ipv zomaar iets roepen.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:57 schreef DustPuppy het volgende:
Ik snap de mensen in dit topic die bij de meest voor de hand liggende opmerkingen al 'Bron?' roepen niet zo goed.
Leven die onder een steen?
Zijn die de mensen die dat roepen nog aan het boksen op het strand ofzo?quote:Op maandag 23 maart 2020 07:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit is inderdaad oprecht bijna het meest irritante nog aan de hele situatie. Mensen die moord en brand schreeuwen dat we naar een lockdown moeten, terwijl iedereen een andere definitie hanteert en we volgens de meeste definities allang in lockdown zitten.
Gaat niet om wat er voorbij komt in dit topic, maar op landelijke media.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Nee, die hebben al 1000x eerder iets voorbij zien komen wat helemaal niet aan de orde bleek te zijn
Maar dat zeg ik ook niet. En dat we er niets tegen kunnen doen in grote lijnen, ben ik ook met je eens. Dat het gros van de mensen in een categorie valt die al zou komen te overlijden in hetzelfde tijdsvak zie ik ook.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
Er is nu geen goed en geen fout. Dat weten we pas dit achter de rug is..
Doden gaan er toch vallen.
Dan heb je toch een bron? Wat is er vervelend aan om die te plaatsen?quote:Op maandag 23 maart 2020 08:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Gaat niet om wat er voorbij komt in dit topic, maar op landelijke media.
NOS, RTL, Nu.nl hebben het er al dagen over.
Check de liveblogs daar even, zou ik zeggen.
Die heb ik je nu toch gegeven?quote:Op maandag 23 maart 2020 08:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan heb je toch een bron? Wat is er vervelend aan om die te plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |