Ik hoor meer mensen over dit bandje, hebben ze verder nog wat gemaakt?quote:
Nicequote:Op zondag 3 mei 2020 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
Vanaf volgende week komt er op het zo-ma 00-02 tijdslot een ''Verrukkelijke 15'' gepresenteerd door Rob Stenders en Leo Blokhuis. Samengesteld door 'ons' en suggesties van DJ's of zo. Het concept zal vast nog verder worden uitgelegd, maar tof.
en ik kon al zo moeilijk slapen op dat tijdstipquote:Op zondag 3 mei 2020 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
Vanaf volgende week komt er op het zo-ma 00-02 tijdslot een ''Verrukkelijke 15'' gepresenteerd door Rob Stenders en Leo Blokhuis. Samengesteld door 'ons' en suggesties van DJ's of zo. Het concept zal vast nog verder worden uitgelegd, maar tof.
Niet 'een Verrukkelijke 15', maar DE Verukkelijke 15, befaamd programma uit de 80/90'er jaren :-)quote:Op zondag 3 mei 2020 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
Toen was Stijn nog niet geboren.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:12 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Niet 'een Verrukkelijke 15', maar DE Verukkelijke 15, befaamd programma uit de 80/90'er jaren :-)
yupquote:
3FM draait hem al sinds begin maartquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Weer zo'n nummer dat totaal niet bij de zender en de doelgroep past.
Wel een heerlijk nummertje andersquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:49 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Sofie Tukker is 'gloedjenieuw'
Sander H zou zeggen: ok, boomers!
Wat is er niet nieuw aan dan?quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:49 schreef Pino112 het volgende:
De nieuwe Sofie Tukker is 'gloedjenieuw'
Sander H zou zeggen: ok, boomers!
Ik heb gegoogled en het is twee weken geleden uitgebracht dus feit dat een marginale zender het toen al draaide maakt het er niet minder nieuw op vind ik.quote:
🔥🔥🔥quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled en het is twee weken geleden uitgebracht dus feit dat een marginale zender het toen al draaide maakt het er niet minder nieuw op vind ik.
Niet zo gek dat hij dat idee heeft. Het liedje staat op een album dat op 1 februari 2019 is uitgebracht, dus het is al bijna anderhalf jaar oud. Leuk liedje hoor, daar niet van. Ik heb het destijds ook in m'n Spotify-playlist gezet.quote:Achter Big Wild gaat de 29-jarige Amerikaanse producer Jackson Stell schuil. De muzikale duizendpoot heeft deze week de TopSong te pakken met zijn dansbare ‘6’s to 9’s’. Big Wild is vrij nieuw op NPO Radio 2, maar de dj’s zijn fan! Onder anderen Wout is liefhebber van het nummer: "Wat ik te gek aan de plaat vind, is dat het een nieuw liedje is waarvan ik het idee heb dat hij al heel lang bestaat. Hij voelde vanaf het eerste moment dat ik hem hoorde al heel vertrouwd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |