Hier wandel je toch zo omheenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:56 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
België hekelt ’gevaarlijke aanpak Nederland’ en plaatst betonblokken
Als ik het zo zie plaatst Belgie illegaal spullen op ons grondgebied.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:56 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Nope. Je zult ze via die route maar besmetten.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:56 schreef leolinedance het volgende:
Repost ivm vol topic:
Laten jullie je ouders nog oppassen op je kind(eren)?
quote:Op zondag 22 maart 2020 19:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Als ik het zo zie plaatst Belgie illegaal spullen op ons grondgebied.
Ook in je auto?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hier wandel je toch zo omheen
Ze hadden die zooi dan godverdomme wel op hun eigen grond moeten zetten!!!quote:Op zondag 22 maart 2020 19:56 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Tanken wordt wel lastiger.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Hier wandel je toch zo omheen
Ik wil ze graag thuis houden maar weet bijna zeker dat mijn moeder hier echt verdrietig om gaat zijn. Maja dat is dan maar zo...quote:Op zondag 22 maart 2020 19:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nope. Je zult ze via die route maar besmetten.
Grote kans dat ze dan in grote gezondheidsproblemen komen. Wie wil dat op zijn geweten hebben?
Dat is idd helaas zo. Waarom hekelen ze onze aanpak overigens? Verschil is niet super groot ofzoquote:
Dan he je toch de normale wegenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:59 schreef hollandia02 het volgende:
Maar ook met een noodzakelijke reis kan je lastig door die container heen rijden.
Hij is ook elke keer andersquote:Op zondag 22 maart 2020 20:00 schreef Zeroku het volgende:
Mooi dat ik overal op social media nu die vergelijkende tabel voorbij zie komen tussen Italië en Nederland die voor geen meter klopt.
Wat klopt er niet aan?quote:Op zondag 22 maart 2020 20:00 schreef Zeroku het volgende:
Mooi dat ik overal op social media nu die vergelijkende tabel voorbij zie komen tussen Italië en Nederland die voor geen meter klopt.
Thx ook om landen te vergelijken. OP @Gehrman waardig ?quote:
Hier al ruim 2 weken videobellen. Normaliter iedere zondag op de koffie. Ze wonen in Venhorst (Boekel .. Uden .. brandhaard). En zijn risicopatient. Beter niet dus...quote:Op zondag 22 maart 2020 19:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wil ze graag thuis houden maar weet bijna zeker dat mijn moeder hier echt verdrietig om gaat zijn. Maja dat is dan maar zo...
Daarom werd al weken geleden gezegd dat je vitamine D moest halen, schijnt ook goed te zijn voor het sterk houden van celwanden in de longen.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:00 schreef MakkieR het volgende:
Op CNN hoorde ik een probleem waar ik eigenlijk niet zo snel aan had gedacht. Daar zeggen ze dat een lock down er voor zorgt dat je een gebrek krijgt aan vitamine D. Ik vroeg mij af in hoever dit schadelijk is voor de volksgezondheid?
Vitaminepillen Dquote:Op zondag 22 maart 2020 20:00 schreef MakkieR het volgende:
Op CNN hoorde ik een probleem waar ik eigenlijk niet zo snel aan had gedacht. Daar zeggen ze dat een lock down er voor zorgt dat je een gebrek krijgt aan vitamine D. Ik vroeg mij af in hoever dit schadelijk is voor de volksgezondheid?
Omdat we anders allemaal de grens overgaan om goedkoop te tanken. Die Belgen willen hun goedkope benzine zelf houdenquote:Op zondag 22 maart 2020 20:00 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Dat is idd helaas zo. Waarom hekelen ze onze aanpak overigens? Verschil is niet super groot ofzo
Heel veel mensen hebben hier een vitamine D tekort in de herfst/winter. Gewoon supplementen nemen.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:00 schreef MakkieR het volgende:
De meetmomenten zijn niet gelijkquote:
Gewoon in je tuin, op je balkon of zelfs achter een open raam wat zon meepakken.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:00 schreef MakkieR het volgende:
Ook dat nog ja. Echt tenenkrommend.quote:
Ze hebben ook altijd van die mooie tabakspottenquote:Op zondag 22 maart 2020 20:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat we anders allemaal de grens overgaan om goedkoop te tanken. Die Belgen willen hun goedkope benzine zelf houden
Nee geen lockdown. Dank je.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:01 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zolang het domme schapenvolk nog met z'n allen in de rij voor de Gamma gaat staan wel.
BBQ komt op de tijdlijn voorbij met een vuurkorf. Verder heb ik hier van de week al ruzie over gehad. als je goed kijkt zie je dat ze een aangepaste profielfoto heeft met ‘ik werk in de apotheek’quote:Op zondag 22 maart 2020 19:40 schreef leolinedance het volgende: [..] Ik ook. Sowieso het verhaal. En wie gaat er nu met dit weer bbqen. En dan zit deze user blijkbaar ook nog de gesprekken af te luisteren. Nepnieuws!
Ga dat niet hamsteren, want ik heb ze voor medische redenen nodig. Zal ontzettende balen als ik het niet kan halen.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom werd al weken geleden gezegd dat je vitamine D moest halen, schijnt ook goed te zijn voor het sterk houden van celwanden in de longen.
Ik heb hem erbij gezet.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:01 schreef Vallon het volgende:
[..]
Thx ook om landen te vergelijken. OP @:Gehrman waardig ?
FF maar herhalen zodat die in dit topic kan vegen of ondersneeuwen
https://covid19graph.work(...)e=infected&a=compare
No worries, ik ben half februari begonnen met alles halen wat ik nodig had, dus dat ook.Ik heb al weken alles wat ik nodig heb ik huisquote:Op zondag 22 maart 2020 20:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ga dat niet hamsteren, want ik heb ze voor medische redenen nodig. Zal ontzettende balen als ik het niet kan halen.
Kwartiertje in de zon zitten joh. Meer is niet nodig.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:00 schreef MakkieR het volgende:
Topquote:
Thanksquote:Op zondag 22 maart 2020 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No worries, ik ben half februari begonnen met alles halen wat ik nodig had, dus dat ook.Ik heb al weken alles wat ik nodig heb ik huis.
Met de Nederlandse zonquote:Op zondag 22 maart 2020 20:07 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kwartiertje in de zon zitten joh. Meer is niet nodig.
Geen jaarvoorraad Vitamine D hebbenquote:Op zondag 22 maart 2020 20:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ga dat niet hamsteren, want ik heb ze voor medische redenen nodig. Zal ontzettende balen als ik het niet kan halen.
Je kunt het ook online kopen.quote:Op zondag 22 maart 2020 20:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik heb op dit moment sowieso genoeg voor een maandje, maar de vraag is hoeland deze corona gedoe ga duren
Anders vrij druk op de stations overal...quote:Op zondag 22 maart 2020 20:06 schreef littlemindy het volgende:
Liep tegen sluitingstijd even langs de supermarkt en het was hier echt doodstil op straat, geen hond te zien. In de supermarkt buiten de vakkenvullers ook maar een handjevol mensen. Het kan dus wél. Tenzij iedereen op weg van strand naar huis was natuurlijk.
Overal nog welquote:Op zondag 22 maart 2020 20:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Anders vrij druk op de stations overal...
Ik heb zo'n potje A tot Z met veel D erin..quote:Op zondag 22 maart 2020 20:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Geen jaarvoorraad Vitamine D hebben
Gewoon potje met 300 pillen, klaar is Klara.
Je krijgt er broze botten van, maar dat krijg je ook niet zomaar na een paar maandenquote:Op zondag 22 maart 2020 20:00 schreef MakkieR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |