abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 22 maart 2020 @ 18:33:34 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192210295






Devils
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIJS
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flyers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Phantoms
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sharks
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eaters
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Panters
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bulldogs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tigers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HYC
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kyle Brothers


Chiefs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trappers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlanders in het buitenland
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 16:17:00 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192249745
het is niet allemaal koek en ei in ijshockeybelarussia

quote:
Contractmatch Dynamo Molodechno: zeven hockeyspelers gediskwalificeerd voor een jaar
Een van de trainers is voor onbepaalde tijd verboden. De tuchtcommissie van de FCB oordeelde over een spraakmakende zaak.
Vorige week ontving de Wit-Russische Hockeyfederatie een officiële inzending van het hoofddirectoraat voor onderzoek naar misdaden in de sfeer van georganiseerde misdaad en corruptie van het centrale apparaat van het onderzoekscomité (hierna de IC genoemd) in verband met de voltooiing van het vooronderzoek naar een poging om illegale vergoeding te krijgen voor onrechtmatige invloed op het resultaat de wedstrijd Dynamo Molodechno - Mogilev, met andere woorden, over de organisatie van een contractuele wedstrijd. In de indiening vroeg de IC om de oorzaken en omstandigheden te begrijpen die hebben bijgedragen aan het plegen van de misdaad, en om de oorzaken van schendingen te elimineren.

Dit maakte het mogelijk om de FCB-tuchtcommissie bijeen te roepen om een ​​beslissing te nemen over een spraakmakende zaak.

Om ervoor te zorgen dat de leden van het Comité een volledig en volledig beeld hadden van wat er gebeurde, vóór het begin van de vergadering, werden al hun vragen beantwoord door de senior onderzoeker van het VK voor bijzonder belangrijke gevallen, Evgeny Popov, evenals de directeur van Dynamo Molodechno Igor Nikolaychik en het hoofd van het Molodechen-team Dmitry Melnik.

De indiening van de IC gaf aan dat volgens de resultaten van het onderzoek het Dynamo Molodechno-team was belast met deel 1 van artikel 14, deel 1, artikel 253 van het Wetboek van Strafrecht van de Republiek Wit-Rusland, volgens welke Ivanov A.M., Sheleg S.I., Lisichkin V.I. een beslissing genomen om een ​​illegale vergoeding een onwettige invloed te laten hebben op de resultaten van de wedstrijd Dynamo Molodechno - Mogilev, waardoor de nederlaag van het team dat ze vertegenwoordigden, werd verzekerd. Lisichkin V.I. probeerde het optreden van het overeengekomen resultaat te garanderen. en Sheleg S.I. betrokken bij het plegen van onwettige acties Kuchkina S.A., Boyarchuk P.V. en Syreya A.A.

Syrey A.A. betrokken bij een criminele samenzwering Ustinenko NL, en hoorde ook van zijn vrienden over hun bereidheid na het veiligstellen van de nederlaag van het Dynamo Molodechno-team in de wedstrijd tegen het Mogilev-team om, afhankelijk van de behaalde winsten, van 500.000 naar 1 over te dragen 000 000 Russische roebels voor verdeling tussen deelname aan onwettige samenzweringsspelers.

Ivanov A.M., Ustinenko N.L., Syrey A.A., Sheleg S.I., Kuchkin S.A., Boyarchuk P.V. en Lisichkin V.I. zorgden, op basis van de beschreven huurslachtige motieven, voor de nederlaag van het Dynamo Molodechno-team dat ze vertegenwoordigen in de wedstrijd tegen Mogilev 5/6 op 12/12/2019.

Dankzij de effectieve gezamenlijke acties van de wetshandhavingsinstanties en de Wit-Russische Hockeybond werden verdere illegale acties stopgezet en kregen de beklaagden geen illegale compensatie.

Al deze personen pleitten schuldig aan het plegen van een misdaad en bekeerden zich van hun daden.

De zaak tegen Ivanov A.M., Ustinenko N.L., Syreya A.A. en Sheleg S.I. verwezen naar de aanklager. Met betrekking tot Lisichkin V.I., Boyarchuk P.V. en Kuchkina S.A. er is besloten om de strafvervolging te beëindigen op niet-rehabiliterende gronden (in verband met actieve bekering).

Ook tijdens het onderzoek bleek dat de coach van het Dynamo Molodechno-team Krivoshlyk I.A. Tussen augustus en november 2019 heeft hij, persoonlijk en via derden, meer dan 20 weddenschappen geplaatst op de wedstrijden van de beker en het kampioenschap van Wit-Rusland met deelname van de pasgetrouwden.

Naast de informatie die de basis voor de aanklacht werd, werd vastgesteld dat de atleten Ambrozheichik D.I., Feoktistov N.D. onmiddellijk op de dag van de wedstrijd het contractuele karakter van de wedstrijd leerden kennen. en Volkov A.L., die weigerden persoonlijk deel te nemen aan het plegen van de misdaad, maar geen melding maakten van aanstaande illegale acties bij het management van de club en de FCB.

Na alle omstandigheden van de zaak te hebben overwogen en na te hebben geluisterd naar de uitleg van de onderzoeker van het VK en de vertegenwoordigers van de club, heeft de tuchtcommissie, in overeenstemming met de tuchtcode van de FCB, de volgende beslissingen genomen:

1. Annuleren van de uitslag van de Extra League-wedstrijd van kampioenschap nr. 92 tussen de teams Dynamo Molodechno - Mogilev op 11/12/2019.

2. In de Extra League-wedstrijd van kampioenschap nr. 92 tussen de teams Dynamo Molodechno - Mogilev, die plaatsvond op 11/12/2019:

2.1. het Dynamo Molodechno-team een ​​technische nederlaag rekenen (-: +),

2.2. om de technische overwinning voor het Mogilev-team te tellen (+ :-).

3. Om de statistieken van de Dynamo Molodechno en Mogilev-teams en de individuele statistieken van de hockeyspelers van beide teams uit te sluiten, de verlaten en toegekende doelpunten van de Extra League Championship ı92 Dynamo Molodechno - Mogilev-wedstrijd op 12/12/2019, evenals andere indicatoren (schoten, face-offs, strafminuten en meer).

4. Op grond van artikel 77 van het Tuchtreglement, goedgekeurd bij Besluit nr. 54 van het Uitvoerend Comité van 30 juli 2019, wegens overtreding van artikel 1.8 van artikel 74 van het Reglement, wordt aan GU “Hockey Club Molodechno 2018” een disciplinaire boete van 400 basiseenheden opgelegd.

5. Geleid door de presentatie van het centrale bureau van het Onderzoekscomité van de Republiek Wit-Rusland van 16.03.2020 nr. 3/4889, op basis van artikel 29 van de tuchtregeling goedgekeurd door het Uitvoerend Comité van 30 juli 2019 nr. 54, voor het hebben van onwettige invloed op de resultaten van het Extra League Championship Championship nr. 92 tussen teams Dynamo Molodechno - Mogilev op 12 november 2019

5.1. Het opleggen van een disciplinaire boete van 300 basiseenheden aan de hockeyspeler van het Dynamo Molodechno-team Ivanov AM

5.2. Een disciplinaire boete van 300 basiseenheden opleggen aan de hockeyspeler van het Dynamo Molodechno-team N. Ustinenko

5.3. Een disciplinaire boete van 300 basiseenheden opleggen aan de hockeyspeler van het Dynamo Molodechno-team Syreya A.A.

5.4. Een disciplinaire boete van 300 basiseenheden opleggen aan de hockeyspeler van het Dynamo Molodechno-team Shelega S.

5.5. Een disciplinaire boete van 300 basiseenheden opleggen aan de hockeyspeler van het Dynamo Molodechno-team S. Kuchkin

5.6. Het opleggen van een disciplinaire boete van 300 basiseenheden aan de hockeyspeler van het Dynamo Molodechno-team Boyarchuk P.V.

5.7. Een disciplinaire boete van 300 basiseenheden opleggen aan de hockeyspeler van het Dynamo Molodechno-team V. Lisichkina

6. Geleid door de presentatie van het centrale bureau van het Onderzoekscomité van de Republiek Wit-Rusland van 16.03.2020 nr. 3/4889, op basis van artikel 29 van de tuchtregeling goedgekeurd door het Uitvoerend Comité van 30 juli 2019 nr. 54, voor deelname aan wedwinkels en sweepstakes door wedden (weddenschappen) een disciplinaire boete opleggen van 300 basiseenheden op de resultaten van wedstrijden van het vertegenwoordigde team op de coach van het Dynamo Molodechno-team Krivoshlyk I.A.

7. Geleid door artikel 4, lid 4, van de tuchtregels die zijn goedgekeurd bij besluit van het Uitvoerend Comité van 30 juli 2019 nr. 54, voor een huursoldaat door een groep personen in een voorlopige samenzwering om de nederlaag van het Dynamo Molodechno-team te verzekeren, naast een disciplinaire boete, wordt een sportopschorting opgelegd 23-03-2020 tot 31-05-2021 voor de volgende hockeyspelers:

7.1. Ivanova A.M.,

7.2. Ustinenko N.L.,

7.3. Syreya A.A.,

7.4. Sheleg S.I.,

7.5. Kuchkina S.A.,

7.6. Boyarchuk P.V.,

7.7. Lisichkina V.I.

8. Geleid door artikel 4, lid 4, van de tuchtregeling, goedgekeurd door het besluit van het directiecomité van 30 juli 2019 nr. 54, voor de deelname van de Dynamo Molodechno-teamcoach aan bookmakers en sweepstakes door te wedden (weddenschappen) op de resultaten van wedstrijden van het vertegenwoordigde team naast de disciplinaire om een ​​boete op te leggen aan coach I. Krivoshlyk sportdiskwalificatie voor onbepaalde tijd.

9. Op basis van lid 5 van artikel 3 van de tuchtregeling, goedgekeurd door het Uitvoerend Comité besluit van 30 juli 2019 nr. 54, wegens overtreding van paragraaf 1.18 van artikel 21 van de status van de hockeyspeler, manifesteerde zich in het niet melden van een dreigende overtreding:

9.1. Om een ​​disciplinaire boete van 50 basiseenheden op te leggen aan de hockeyspeler van het Dynamo Molodechno-team Ambrozheychik D.I.

9.2. Een disciplinaire boete opleggen van 50 basiseenheden aan de hockeyspeler van het Dynamo Molodechno-team Feoktistova ND

9.3. Een disciplinaire boete van 50 basiseenheden opleggen aan de hockeyspeler van het Dynamo Molodechno-team A. Volkova

10. Geleid door clausule 7 van artikel 8 van de tuchtregels die zijn goedgekeurd bij besluit van het Uitvoerend Comité van 30 juli 2019 nr. 54, betaalt GU Molodechno Hockey Club 2018 de disciplinaire boetes die zijn gespecificeerd in de clausules 5, 6 en 9 voor onrechtmatig handelen van clubvertegenwoordigers.

Merk op dat deze diskwalificaties volledig in overeenstemming zijn met de praktijk van de IIHF. Dus in 2014 werden drie Deense Esbjerg-spelers gediskwalificeerd voor een soortgelijke overtreding. Kirill Starkov en Tyler Mosienko betaalden een boete en werden geschorst voor vijf wedstrijden, en de hoofdbeklaagde, doelman Dennis Jensen kreeg een schorsing van een jaar.

Volgens clausule 2 van artikel 10 van de tuchtregels kan tegen sportdiskwalificatie geen beroep worden aangetekend bij de rechtbank of anderszins, maar kan het worden verminderd of geannuleerd wanneer de tuchtcommissie een verzoek van een belanghebbende overweegt om sportdiskwalificatie te verminderen of te annuleren, rekening houdend met alle omstandigheden van de zaak, vrijwillige uitvoering van straf, berouw van de dader.

Tags: Sergei sheleg , Vyacheslav Lisichkin , Alexander Syrey , Alexei Ivanov , Paul Boyarchuk , Stanislav Kuchkin , Igor Krivoshlykov , Extraliga En , FHB , Artem Volkov , Dmitry Ambrozheychik , Nikita Feoktistov , Dinamo Maladzyechna
https://hockey.by/news/sobytie/news99660.html

MATCHFIXED!!!

niet doen kids, kan je zomaar 500 basiseenheden kosten!!!!

vanavond game 7, game on *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_192250023
Lekker dan _O-
Flesje bier
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 maart 2020 @ 16:45:13 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192250318
Waar kijk je die halve finale straks ook alweer?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 17:23:23 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192250973
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2020 16:45 schreef heywoodu het volgende:
Waar kijk je die halve finale straks ook alweer?
https://hockey.by/news/video/news99717.html

hij is wel geregioblokt

deze volgens mij niet
https://sport-tv.by/

maar dat weet ik niet want ik ben tegenwoordig een Witrus

sp3covitch sp3ctrovitch
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 maart 2020 @ 17:39:24 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192251237
Ik kijk *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 maart 2020 @ 17:48:53 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192251413
Burn it to the ground op de achtergrond _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 17:48:58 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192251418
we zijn wel voor mijnwerkers met zijn allen

das leuk voor alle limburgers hier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 maart 2020 @ 17:49:47 #9
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192251429
Gezellig druk wel
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 18:12:51 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192251892
al de hele week :Y

scoren blijft wel lastig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 18:47:14 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192252578
gaat wel mooi twee kanten op deze wedstrijd, dat was de vorige wat minder
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 18:49:23 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192252623
pauze
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 18:53:25 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192252678


hier worden de meeste keepers wel boos van weet ik uit ervaring _O-

HET IS MIJN HOOFD, NIET JE STOEL GODVERDOMME!!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 18:59:39 #14
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192252784


de rookworsten worden nog steeds duur verkocht

0-0 in de Hema
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 19:22:00 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192253248
gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

0-1 mijnwerkers/mollen/muisratten *O*

eerste goed uitgewerkte aanval met een man meer van de wedstrijd ook, het was een kwestie van tijd denk ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 19:22:26 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192253260
ook pas de derde pp van de wedstrijd volgens mij maar ze waren allemaal matig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 19:37:33 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192253554


complete lockdown in belarussia
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 24 maart 2020 @ 19:39:36 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192253591
afgelopen, mijnwerkers door naar de finale *O*

0-1 voor 2427 toeschouwers _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 25 maart 2020 @ 11:31:52 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192264459
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

quote:
2020 SEASON IS SUSPENDED
NZIHL admin March 19, 2020 63
The 2020 New Zealand Ice Hockey League (NZIHL) season is suspended until further notice.

The New Zealand Ice Hockey Federation has made the decision to suspend the 2020 New Zealand Ice Hockey League (NZIHL) season until further notice.

The NZIHL is New Zealand’s premier ice hockey league with five teams competing around New Zealand annually. The 2020 NZIHL season was scheduled to start with pre-season games in April, with the regular season running between May and July, followed by a play-offs series.

This decision to suspend the 2020 season was not made lightly, however the health and safety of all players, volunteers and fans during the current COVID-19 situation is paramount. The decision was also made based on the financial implications of holding the season, disruptions to travel and accommodation and the Government’s instruction to cancel all public gatherings of 500 or more people.

NZIHF President Andy Mills said that the decision to suspend the season was a difficult one, however in line with current Government regulations, putting health and safety first and the financial risk of holding the season at this time, it was the right decision and one that was unanimously backed by the NZIHF Management Committee.

While discussions were held to consider the running of the league with limited spectator attendance or without spectators entirely, Mills added that spectator attendance was crucial to the financial viability of the league and its franchises, and with the current guidelines published by the Government restricting mass gatherings, it could not guarantee the financial success of running the league in 2020.
Planning for the 2021 NZIHL season was already underway prior to the decision to suspend the 2020 season and preparation will continue with the intention to resume regular NZIHL activity in 2021.

The NZIHF will continue to do the very best it can to bring New Zealand’s elite ice hockey leagues throughout all age groups back to an ice rink near its members as soon as possible.

In addition, the NZIHF has decided to suspend its U20 Training Camps & National Development Camps, as well as its NZPIHL, NZBIHL and NZMIHL seasons of representative ice hockey for its junior players until further notice, which would have seen the top junior players from its regional clubs travel around the country to compete in their representative ice hockey tournaments. This decision was made in line with the decision to suspend the NZIHL season, with particular consideration on the financial implications of holding these programmes as well as travel and accommodation disruptions that would have likely occurred.

At this time, the NZIHF encourages its members to follow the instructions of their local ice hockey club, as well as guidelines and recommendations provided by the Government and Ministry of Health.

This situation serves as a reminder that the health and safety of ice hockey participants at all levels is a priority. The following are recommendations that should be considered at all times during ice hockey activity:
Any individual who is currently ill (regardless of the symptoms) should refrain from coming to any trainings, games or events. If in doubt, consult a medical professional and stay home.
No spitting, spraying of water or similar within the ice rink’s facilities (eg: on ice or on benches)
Wash hands often with soap and water for at least 20 seconds. Use an alcohol‐based hand sanitizer if soap and water are not available.
Avoid contact with sick people, including avoiding close contact with people suffering from acute respiratory infections
Players should not share items such as water bottles, towels, clothing, bar soap or other personal items such as razors
Cover your mouth and nose with a tissue or your sleeve (not your hands) when coughing or sneezing. Practice cough etiquette (maintain distance, cover coughs and sneezes with disposable tissues or clothing, wash hands)
Fist bump with hockey gloves on, instead of shaking hands at the conclusion of games
https://nzihl.com/2020/03/19/2020-season-is-suspended/

een zomer zonder Nieuw Zeelands ijshockey is als Vegetarische rookworst ... geen reet aan!!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 maart 2020 @ 10:41:33 #20
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192299866
Vanavond 18:00 onze tijd, game 1 van de finale tussen Yunost Minsk en Shakhtar Soligorsk AKA de mijnwerkers :B
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 27 maart 2020 @ 10:47:58 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192299929
zou eigenlijk gister al beginnen maar men heeft de teams een dag extra gegeven om te herstellen enzo

ja je kunt niet zwggen dat ze de situatie niet 110% serieus nemen in Belarussia _O_

go mijnwerkers!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 maart 2020 @ 19:50:25 #22
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192308247
Goddomme vergeten -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 27 maart 2020 @ 20:21:55 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192308948
game1 is toch nooit boeiend

kansloze missie voor onze mijnwerkende vrienden, hebben behoorlijk moeite met scoren de laatste tijd terwijl ze in hey reguliere seizoen de meeste doelpunten maakten

ook min of meer de meeste goals tegen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 28 maart 2020 @ 19:44:36 #24
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192324970
Mijnwerkers winnen game twee, in Minsk, met 2-3 *O*

Dinsdag de derde wedstrijd om 18.30 uur.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zaterdag 28 maart 2020 @ 21:31:03 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192327284
vandaag al??

pittig!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 maart 2020 @ 19:36:37 #26
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192377575
Game 3 is ondertussen bezig in (ik neem aan) de mijn in Soligorsk. 1-1, vijf minuten in de tweede te gaan
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 maart 2020 @ 19:41:11 #27
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192377713
Prima cheerleaders
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 31 maart 2020 @ 19:54:23 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192378053
cheerleaders bij ijshockey kan ik niet aan wennen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 maart 2020 @ 19:59:46 #29
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192378169
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 19:54 schreef sp3c het volgende:
cheerleaders bij ijshockey kan ik niet aan wennen
Al staan ze naast het schaakbord, ze mogen er zijn hoor
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 maart 2020 @ 20:05:25 #30
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192378290
Oh shit, die ligt er niet best bij man :{

Helemaal te shaken en alles
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 maart 2020 @ 20:06:50 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192378334
Nou, hij staat (en zit), gelukkig. Dacht even dat 'ie daar kapot lag te gaan, die kwam echt smerig hard met z'n hoofd tegen de boarding waarbij zijn nek een potentieel bijzonder gevaarlijke klap maakte
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 maart 2020 @ 20:33:23 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192378973
We gaan verlengen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 31 maart 2020 @ 20:34:10 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192378997
doelpunten blijven schaars
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 maart 2020 @ 20:52:15 #34
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192379384
Verdorie, Minsk wint -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 31 maart 2020 @ 21:17:56 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192379942
thuisvoordeel betekend helemaal niets in belarussia!!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 10:41:16 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192386911
896, 880 en 850 toeschouwers is nog niet heel erg veel hoor, begint men de corona crisis dan toch te voelen daar?

hier zijn we in de eerste divisie in Nederland zelfs niet heel erg blij mee voor een finale serie, vanavond game 4!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2020 @ 10:42:26 #37
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192386935
Dat hol van de mijnwerkers biedt ook niet echt veel meer plaats volgens mij, de helft (minstens) is gewoon een muur ipv tribune :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 10:58:11 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192387250
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:42 schreef heywoodu het volgende:
Dat hol van de mijnwerkers biedt ook niet echt veel meer plaats volgens mij, de helft (minstens) is gewoon een muur ipv tribune :+
is wel een behoorlijke tribune hoor
cap is 1759 volgens het altijd betrouwbare Eurohockey.com

Yunost speelt helemaal in een groot stadion


beide ploegen zitten gemiddeld sowieso rond die aantallen, Shaktar Soligorsk op 910 en 810 voor Yunost Minsk

dan verwacht je toch wat meer drukte in de finale, zeker nu Dinamo Minsk (KHL) niet speelt)

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 01-04-2020 11:11:21 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 11:01:37 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192387320
geeft je wel hoop als je naar dit soort cijfers kijkt want in Nederland doen we het niet heel veel slechter en blijkbaar kun je toch een mooie volwassen competitie draaien op die manier :)

veel is natuurlijk de erfenis van de Sovjets maar dat is ook al een tijdje geleden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 11:09:51 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192387477
ligt wel mooi dicht bij elkaar

Yunost Minsk (810)
Neman Grodno (879)
Shakhtar Soligorsk (904)
Dinamo Maladzyechna (955)
HK Gomel (1100)
Metallurg Zhlobin (693)
HK Mogilev (1668)
HK Lida (260)
http://www.eurohockey.com(...).html?id_season=2020

dat zijn voor Nederland geen onhaalbare aantallen maar wel met veel grotere verschillen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 12:17:47 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192388840
top 8 in Nederland (exclusief trappers 1)

Heerenveen Flyers (1753)
HIJS Hokij (1553)
Amsterdam Tigers ((eerste divisie (900))
Nijmegen Devils (629)
GIJS Groningen ((eerste divisie (519))
Zoetermeer Panters (425)
Eaters Limburg (413)
Eindhoven Kemphanen ((eerste divisie (402))

verschilt toch wel wat met de kanttekening dat ik vermoed dat Geleen en Groningen het beter doen dan ze opgeven maar dat zal overal wel het geval zijn

Eindhoven en Nijmegen doen het gezien hun resultaten ook wel heel slecht hoor

moet toch wat moois mogelijk zijn als die figuren een keer normaal samen gaan werken

[ Bericht 5% gewijzigd door sp3c op 01-04-2020 13:10:02 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 17:47:30 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192395271
doen die figuren eigenlijk aan zomer/wintertijd?

nothin happens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 18:43:18 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192396216
nou we zijn onderweg hoor, 0-0

maar het internet is weer kut daaro volgens mij, of hier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 18:56:27 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192396438
0-1, met twee mijnwerkers op de strafbank -O-

waarschijnlijk voor drinking
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 18:57:30 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192396453
0-2 tijdens de tweede straf -O-

mijnwerkers weer compleet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 19:00:22 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192396497
pauze
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 19:13:59 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192396755
zitten nu twee roeskies al een kwartier tegen elkaar te babbelen

ik heb geen idee waar het over gaat maar niet over Corona denk ik en dat is wel weer eens wat anders, ik geniet er wel van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 19:17:43 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192396831
weer ee nstraf, de mijnwerkers weten nu precies wat ze te doen staat

niet nog een straf krijgen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 19:19:01 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_192396861
Ik ben gewoon voor de Jeugd, go jeugd *G*
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 19:25:43 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192396990
speciaal voor @heywoodu



[ Bericht 23% gewijzigd door sp3c op 01-04-2020 19:38:22 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 19:44:45 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192397375
pauze

nog steeds 0-2

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 20:08:42 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192398005
0-3



als Jeugd de volgende wint is het wederom helemaal niets in Soligorsk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 20:25:37 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192398345
uitgevallen, afgelopen ook denk ik, 0-3 voor Jeugd

880 toeschouwers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 11:11:55 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192427441
KHL Admiral Vladivostok stopt ermee, de regionale regering heeft alle subsidies aan sportclubs stopgezet ivm eventuele economische maatregelen na het coronadrama

zouden er best nog wat kunnen volgen want er zit sowieso veel subside in de KHL en geld zal atm wel nodig zijn voor andere zaken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 15:49:33 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192432027
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:17 schreef sp3c het volgende:
top 8 in Nederland (exclusief trappers 1)

Heerenveen Flyers (1753)
HIJS Hokij (1553)
Amsterdam Tigers ((eerste divisie (900))
Nijmegen Devils (629)
GIJS Groningen ((eerste divisie (519))
Zoetermeer Panters (425)
Eaters Limburg (413)
Eindhoven Kemphanen ((eerste divisie (402))

verschilt toch wel wat met de kanttekening dat ik vermoed dat Geleen en Groningen het beter doen dan ze opgeven maar dat zal overal wel het geval zijn

Eindhoven en Nijmegen doen het gezien hun resultaten ook wel heel slecht hoor

moet toch wat moois mogelijk zijn als die figuren een keer normaal samen gaan werken
zou toch een mooie competitie zijn jongons

ik noem het FHL, FOK! hockey league


829 toeschouwers gemiddeld

sta je ineens op plaats 16 ipv 19 in Europa
https://www.iihf.com/en/n(...)d-in-attendance-high

DAN ZIT HET OLYMPISCHE TICKET WEL IN DE POCKET JONGONS!!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 15:49:43 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192432030
ja ik heb geen reet te doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:02:15 #57
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_192432230
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:49 schreef sp3c het volgende:
ja ik heb geen reet te doen
:D !
Tics van je petten.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 18:47:44 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192434896


volle bak jongons
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 19:08:19 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192435214
goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

2-1, schien gaat er een keer een thuisteam winnen



nette beker
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 19:52:35 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192435989
Minsk valt iig niet meer aan iig

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 19:53:04 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192435995
goooooooooooooooooooooool mijnwerkers, 2-2, 4 minuten en 20 seconden te gaan w/ w/ w/ *O* *O* *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 april 2020 @ 19:55:32 #62
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192436044
Oh kut ja, snel ff inschakelen nog :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 april 2020 @ 19:56:43 #63
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192436071
Mijnwerkers in het wit toch? Ik ben steeds in de war
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 19:57:42 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192436086
ja mijnwerkers in wit, Russen in rood

overtime zometeen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 19:57:57 #65
9859 crew  Karina
Woman
pi_192436088
Ik hoop op penalty shots natuurlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 april 2020 @ 19:58:10 #66
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192436093
Gaat Mike Tyson ineens ijshockeyen of wat doet die daar in beeld met een stick bij de bookmakerreclame?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 april 2020 @ 19:58:54 #67
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192436103
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik hoop op penalty shots natuurlijk.
Als de mijnwerkers maar winnen, anders is dit ook al voorbij en is er écht niks meer tenzij je livestreams kunt vinden van Nicaraguaans voetbal. Maar ja, voetbal :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 19:59:19 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192436111
dat klinkt godverdomme epic _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 20:00:21 #69
9859 crew  Karina
Woman
pi_192436127
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Als de mijnwerkers maar winnen, anders is dit ook al voorbij en is er écht niks meer tenzij je livestreams kunt vinden van Nicaraguaans voetbal. Maar ja, voetbal :')
Wat is er mis met voetbal? CL gaat ook al niet door -O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 april 2020 @ 20:01:31 #70
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192436142
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat is er mis met voetbal? CL gaat ook al niet door -O-
Ik kan me geen suffere, overgewaardeerde sport bedenken dan voetbal.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 april 2020 @ 20:01:39 #71
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192436145
Mythbusters :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 20:03:09 #72
9859 crew  Karina
Woman
pi_192436177
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik kan me geen suffere, overgewaardeerde sport bedenken dan voetbal.
Ok moet jij weten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 april 2020 @ 20:03:56 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192436188
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Ok moet jij weten.
Zeker. Gelukkig hebben we ijshockey en is het nog spannend ook O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 20:07:17 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192436265
hoop wel dat er een eind komt aan de overtime op een gegeven moment want ik heb geen zin om nog 4 uur te kijken hoe deze figuren over de puck heen maaien _O-

niveau daalt snel tijdens zo'n best-of-7
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 20:07:21 #75
9859 crew  Karina
Woman
pi_192436266
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zeker. Gelukkig hebben we ijshockey en is het nog spannend ook O+
Ik had liever de kampioenswedstrijd van Amstel Tijgers gezien ;(
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 20:08:39 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192436289
hoop ook gewoon 3v3 maar ik weet niet wat voor regels ze hier volgen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 20:08:49 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192436293
kan het ook niet vinden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 20:10:22 #78
9859 crew  Karina
Woman
pi_192436341
Die pauze duurt ook eeuwen zeg.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 april 2020 @ 20:11:11 #79
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192436353
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:07 schreef sp3c het volgende:
hoop wel dat er een eind komt aan de overtime op een gegeven moment want ik heb geen zin om nog 4 uur te kijken hoe deze figuren over de puck heen maaien _O-

niveau daalt snel tijdens zo'n best-of-7
Geen score in overtime is, zo te zien, shootouts en niet oneindige overtimes :P
https://www.flashscore.com/match/6NpjHM3p/#match-summary
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 20:11:40 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192436365
239 toeschouwers op de sheet

das wel een beetje sip kampioen worden hoor, dat moet je niet willen met zijn allen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 20:13:14 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192436385
zijn iig begonnen, 20 minuten en 5 tegen 5
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 20:24:47 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192436554
ze fluiten wel echt voor alles hier hoor

86 minuten voor Amstel tijgers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 20:24:50 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_192436556
afgelopen
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 20:24:59 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192436566
goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 20:26:04 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192436584
Minsk kampioen

ijshockey officieel afgelopen vanaf nu is het zomer jongons *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 3 april 2020 @ 20:26:56 #86
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192436598
RIP live sport :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 20:30:27 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192436651
Yunost Minsk



Kampioen van de wereld ... _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 7 april 2020 @ 17:14:05 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192498116


lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 11 april 2020 @ 19:18:05 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192571355
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 13 april 2020 @ 02:09:24 #90
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_192591633
Hoop niet dat deze crisis roet in het eten gaat gooien voor seizien 20/21, er kunnen best wel eens wat sponsordeals en daarmee clubs gaan sneuvelen met al deze maatschappelijke onzekerheid. -O-
Flesje bier
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 13 april 2020 @ 10:02:49 #91
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192592947
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator maandag 13 april 2020 @ 11:14:35 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192593995
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 02:09 schreef Gezicht het volgende:
Hoop niet dat deze crisis roet in het eten gaat gooien voor seizien 20/21, er kunnen best wel eens wat sponsordeals en daarmee clubs gaan sneuvelen met al deze maatschappelijke onzekerheid. -O-
ik ben er bang voor maar oktopber is nog ver weg dus wie weet

denk dat ze hem bij Tilburg nog het meeste knijpen, die zijn echt de Sjaak als de grenzen nog steeds dicht zitten en als ze zonder publiek moeten spelen gaan ze het ook niet lang redden lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 13:59:28 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192766921
lang verhaal maar ik vind het wel leuk om te lezen ... 100 jaar olympisch ijshockey vanaf vandaag
eerste keer was in Antwerpen :)

quote:
On this day 100 years ago ice hockey history was written when the puck was dropped at 21:00 in Antwerp, Belgium, for the first Olympic ice hockey tournament that at the same time was the first IIHF Ice Hockey World Championship.

The young sport that had been played in leagues in North America and Europe, and had a European Championship in place for just a few years, grew global in the picturesque city in the north of Belgium with the voyage of teams from Canada and the United States to join their European counterparts for the first time in an official event.

Belgium is not as well-known in ice hockey anymore but was a founding member of the IIHF and competed for the European and World titles during several decades before moving down the ranking in the modern times when ice hockey became a professional sport elsewhere.

OLYMPIC WINTER GAMES
100 years of Olympic and World Championship ice hockey
“The Olympic Games in 1920 were a present to Belgium from the World War I allied forces for its many casualties during that war, so the country got granted the rights to host the 7th Olympiad, at that time a combination of the Summer and Winter Games,” said Jan Casteels at his home in Heist op den Berg outside of Antwerp.

The former Vice President of the Royal Belgian Ice Hockey Federation is retired but still well-known in Belgian hockey circles as a hockey historian with an impressive collection of hockey artifacts that were entrusted to him by former players. He came to hockey through his son Stefan, who played the sport for local club Olympia Heist op den Berg and the Belgian national team.

Originally ice hockey was expected to make its debut already at the 1916 Olympics in Berlin. The venue was chosen in 1912 with the idea to promote better relations among European countries, but then came World War I and the Olympics had to be cancelled. Badly affected by the war, hosting the Olympic Games was not that easy for Antwerp. That was one reason the various sports that comprised the 1920 Games were spread out over several months.

Ice hockey and figure skating made the start in late April. It was the first time the Olympic flag and logo with the five rings were used and the first Olympic medals were handed before the summer sports began. These were played in July, August and September while the opening ceremony you could see in the beginning of the video took place on 14 August.
Early days of international ice hockey
23 April 1920 was the historic day. Host nation Belgium, the European champion of 1913, played the newcomers from Sweden. Unfortunately for the hosts they lost 8-0 and it remained their first and last game of the tournament.

Playing the tournament was already a first in Olympic and IIHF history. The first official Olympic Winter Games took place four years later. The tournament in Antwerp 1920 was later also recognized as the first IIHF Ice Hockey World Championship.

The International Ice Hockey Federation was founded earlier, in 1908 in Paris, as Ligue Internationale de Hockey sur Glace (LIHG) during a time the sport became more organized outside of the motherland of Canada with the founding of national ice hockey bodies in Europe. Belgium, Bohemia (later Czechoslovakia), France, Great Britain and Switzerland were the founding members in 1908 and all but Great Britain took part at the first Olympic ice hockey tournament twelve years later.

Before that, European Championships were organized that also included Austria and Germany, who were among the countries banned from participating at the 1920 Olympics after World War I.

Three new countries entered the stage in Antwerp 1920 for the first time, making it the first global IIHF-sanctioned ice hockey tournament: Canada and the United States from North America, and Sweden as first Northern European nation.

Two periods, a small rink but seven players on the line-up
The Palais de Glace at Rue de la Sante 9 in the city centre was the venue to write history. It was built in 1910 and stood in the street that is now called Henri van Heurckstraat.

The tournament was different compared to ice hockey today. Although it was – opposed to most IIHF tournaments of that period – played in an indoor arena, the ice was narrow at 56 on 18 metres but had one more position on the ice. The “rover” position was eliminated from the rule book after 1920.

The games were played in two periods (“half times”) of 20 minutes but the players didn’t leave the ice during the periods but played the full 40 minutes. If a player of a team was injured, the other team would have to take out one player as well. The referees were players or coaches appointed from the teams.

The tournament format used for ice hockey, football, water polo and tug-of-war was special too –the “Bergvall System” (also called Vancouver System in Canada). Teams played in a knockout stage to determine the winner. The teams who lost against the winner would then determine the silver medallist. And the remaining teams who lost to the silver medallists would determine the bronze medallist. Like that the medallists should be selected with a minimum number of games.
Shaping the teams for the global premiere
While most of the European teams had a history from the previous European Championships, forming the teams was special for the three other countries at their IIHF debut.

Canada started the tradition of those days of not forming a classic national team at IIHF events, but rather sending the best amateur team of the country instead. For Antwerp, that team was the Winnipeg Falcons, the winner of the Allan Cup.

The club was originally founded by immigrants from Iceland who were not welcome by the local ice hockey teams and thus founded their own team to play Canada’s game. That’s why you will find many Icelandic names on the roster. The falcon was chosen as a symbol from the Arctic island they came from and if you look at today’s logo of Ice Hockey Iceland, you will see a falcon and a small maple leaf commemorating that Icelanders wrote hockey history for Canada in 1920. You can find a story on the Falcons published in 2010 here and a lot of old material on this website commemorating the Winnipeg Falcons at the 1920 Olympics.

The Americans on the other hand decided to play games to select an all-star roster with players from clubs in Boston, Pittsburgh and St. Paul and used exhibition games to collect money for the trip – including a 3-2 loss to the Winnipeg Falcons, who would also travel to Antwerp by ship. The roster also included U.S.-based players originating from Canada, who were allowed to represent the United States.

Another team with a notable background was Sweden. The Swedes joined the IIHF in 1912 but made their debut only in 1920. Sure, there was enough ice in Sweden to play the sport but until then hockey on the ice was predominantly played with the sport of bandy, on a field of play the size of a football field, with eleven players each side like in football and two halftimes of 45 minutes. Bandy is played with a ball and when Sweden’s first national ice hockey team arrived in Antwerp, they for the first time played an official game with a puck while players from other teams were surprised about their short and curved sticks. The Swedes eventually bought new equipment in Belgium.

But the Swedes were convinced they could win Olympic points in the sport new to them. That’s why the football (!) federation of Sweden decided to send an ice hockey team to Antwerp coached by American Raoul Le Mat and with bandy players including three with ice hockey experience in Berlin and England. According to the paper “The Birth of Swedish Ice Hockey” by Kenth Hansen, newspaper Stockholms-Tidningen wrote: “With the experience and training that our bandy players have, there is hardly any question that in a very short time we can create a team, that can represent us in ice hockey with the utmost success.” It was the birth of Swedish ice hockey.
The seeding of the gold medal tournament in the official program on the opening day.

Opposed to today there was no seeding so the seven teams were drawn into the quarter-final brackets the day before the opening game at the club house of the Royal Yacht Club of Belgium. France received a bye in the first round.

Despite being rookies, the Swedes showed their medal ambitions in the 8-0 opening victory against Belgium with an Erik Burman hat trick.

One day later the North American teams impressively entered the stage. The United States beat Switzerland 29-0 with Tony Conroy as the top goal scorer with eight markers. Canada followed with a 15-0 blanking of Czechoslovakia. Slim Halderson impressed with seven markers.
Canada’s “Falcons” en route to gold
The semi-finals on the next day saw teams from their continents drawn to play against each other. Sweden beat France 4-0 while Canada opened its rivalry against the United States with a 2-0 victory thanks to goals from Frank Fredrickson, who broke a scoreless first-period tie by scoring on his own rebound, and Konnie Johannesson. It was the game of the most skilled and toughest teams.

On the next day the Canadians lived up to their role as tournament favourites. Slim Halderson and Chris Fridfinnson scored quick goals in the second minute of play en route to a 12-1 victory. Frank Fredrickson shone with seven markers while Einar Svensson scored the 3-1 consolation goal for Sweden with a deflected shot that the Swedes celebrated as a miracle. It would be the only goal Wally Byron conceded en route to gold for Canada.

More games to decide silver & bronze
A “Tournament B” for the silver medals between the teams losing to Canada continued the following two days and was easily won by the United States, 7-0 against Sweden and 16-0 against Czechoslovakia, and the New York Times headlined: “United States is second at hockey.”

The tournament ended with the games for bronze against the remaining teams who lost to the United States. Sweden beat Switzerland 4-0 in the first game but faced tougher opposition in the deciding game for bronze against Czechoslovakia. The Czechoslovaks hadn’t scored a goal in their other two attempts but captain Josef Sroubek netted the puck early in the game with a long shot. The Swedes tried hard but Sroubek’s 1-0 goal remained as the game winner and the Czechoslovaks secured the bronze medals with just one win and one goal scored during the entire tournament.

Sweden as well as France, Switzerland and Belgium left the tournament empty-handed but with new experiences from the first Olympic ice hockey tournament.
Congress in Antwerp paved way for Worlds
This first tournament changed a lot in international ice hockey as it paved the way for the Olympic Winter Games and the IIHF Ice Hockey World Championship in the years to come.

The IIHF held its first Congress in six years and after World War I during the afternoon of the gold medal game day at the Palais de Glace in Antwerp and adjusted its rule book “to adopt entirely the new Canadian game rules” as it was written in French in the minutes while also paving the way in the statutes to hold World Championships.

On the field of play there were now a goaltender and five skaters like we know it today, and two replacement players were allowed to substitute other players. The game would now be played in three periods of 20 minutes in World Championships (but after a protest from the Czechoslovak delegation remained at two periods of 20 minutes in European competitions at that time).

At that congress the Canadian Amateur Hockey Association and the United States International Skating Union of America formally joined the IIHF by acclamation to represent the two North American countries in the IIHF.

The “Championship of 1921” was awarded to the new-born hockey nation of Sweden. It didn’t become a World Championship yet as hoped because Canada and the U.S. eventually didn’t travel to Stockholm but one year after Antwerp host Sweden avenged the loss against Czechoslovakia to win the European title.

The first Olympic Winter Games were played four years later so that Chamonix 1924 and St. Moritz 1928 were the second and third World Championships. The first stand-alone World Championship was played in 1930 and started in Chamonix but due to issues at the natural ice rink ended with medal games in Berlin and Vienna (see story). That’s when the Worlds became – with a few exceptions – an annual event.

Canada won the first six world titles (including three at Olympics) until 1932. In Prague in 1933 the United States became world champions and at the 1936 Olympics, Great Britain was the first European team to win gold.

Belgium lost momentum
Host Belgium was led on and off the ice by Paul Loicq, who was a player, captain, coach and referee at the 1920 Olympics and later entered the IIHF’s history books as its long-time President from 1922 to 1947.

However, on the ice Belgium wasn’t able to capitalize on hosting ice hockey’s Olympic debut.

“These Games didn’t attribute much to ice hockey in Belgium. The next years ice hockey was only played in Antwerp as the rink in Brussels folded,” Casteels explained the bad fortune for Belgium. In 1930 also the Palais de Glace was given up. It served as a car park under the original roof until the building was demolished in 2019 to make space for apartment buildings.

Belgium remained a World Championship participant but never managed to finish better than seventh, last time in 1950. In 1951 the IIHF introduced a B-Pool with the growing number of members. Belgium played that year in the B-Pool and has never made it back to the top level since. Today Belgium is 37th in the IIHF Men’s World Ranking.

Hockey still alive in Antwerp
Today the highest level of competition in the country is the BeNeLiga that includes the top teams from Belgium and from the Netherlands (apart from the Tilburg Trappers, who play in the German third-tier Oberliga). Some teams and players can be called semi-professional, some amateur. The local Antwerp Phantoms belong to the latter group and keep ice hockey in Antwerp alive. With the closure of the downtown rink, ice hockey is now played at the southeast border of Antwerp in the district of Deurne.

“Antwerp remained kind of a hotbed for hockey. In the ‘30s, ‘40s, ‘50s, ‘60s ice hockey was primarily played in the Sports Palace, which still exists, but the ice rink disappeared. When that happened, the clubs went to two new ice rinks built in the ‘70s, one here in Deurne and one a little bit further away in Heist op den Berg,” said Christian Pierre, Secretary of the Antwerp Phantoms.

This month members of the club should have joined a parade with representatives of the other sports to commemorate Antwerp 1920 and an exhibition was planned at the national sports museum. The COVID-19 pandemic unfortunately foiled such plans at least for now.

There would be other reasons to be worried as well for hockey in the city. The old ice rink in Deurne was destructed as the roof could have collapsed. The Phantoms now play at a temporary rink with a tent to keep ice hockey alive. But the regular season ended with games during two weekends being cancelled due to strong winds.

An oasis for the future
However, there’s hope at the big construction side next to the rink where soon a building named Sportoase (“sport oasis”) should come into existence at the site of the old ice rink.

“It’s going to be a huge sports complex. It’s going to be an aquatic centre for swimming and diving as well as an ice sports centre with two ice pads,” Pierre said. One with a full-size ice rink and a tribune will be used for the Phantoms games, the smaller one for the kids. “In the fall of 2021 we will be happy to play and skate in the new ice facility here in Antwerp-Deurne.”

And that’s good news for the future of ice hockey in the region. Kids in Antwerp can again dream big in the city where Canada became the first Olympic and World Champion in ice hockey 100 years ago.

We celebrate this big anniversary today with this story and video and will show you during the next weeks the top moments of 100 years of the IIHF Ice Hockey World Championship on IIHF.com and our social media channels. Stay tuned!
https://www.iihf.com/en/n(...)-world-championships

of als je geen zin hebt om te lezen:
met wat beelden van hoe het nieuwe stadion eruit moet gaan zien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 14:20:27 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192767188
over Belgie gesproken, Kortrijk Spurs had 327 toeschouwers gemiddeld in de Belgische eerste divisie wat nog best knap is voor een Belgische ploeg zeker omdat het het eerste seizoen ooit (?) in de stad was _O_


was vroeger Gullegem Jets meen ik maar die zijn verhuisd naar een verbouwde loods in Kortrijk

filmpje

zou er ook een loods ofzo beschikbaar zijn in Rotterdam??

O-)

[ Bericht 23% gewijzigd door sp3c op 23-04-2020 14:35:41 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 23 april 2020 @ 14:38:09 #95
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192767412
Damn, 1920. Zweden verloor de strijd om goud van Canada met 12-1, moest daarna de halve finale in de zilverenmedailleronde spelen (ja, goud werd als eerste beslist) en verloor van de VS, waarna ze de halve finale in de bronzenmedailleronde moesten spelen, wonnen, en de strijd om brons óók verloren (van Tsjechoslowakije). Dan zit het niet mee :X
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 14:50:59 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192767551
Zwitserland had ook geen goed toernooi

29-0 tegen de VS en gelijk weer naar huis _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 14:53:43 #97
9859 crew  Karina
Woman
pi_192767587
Helaas voor de spelers van Belarus...

quote:
Wit-Russische ijshockeyers besmet met corona, ook al 'is sport beste medicijn'
Volgens president Aleksandr Loekasjenko liepen ze geen enkel risico, maar in Wit-Rusland zijn 23 spelers van ijshockeyclub Neman Grodno besmet geraakt met het coronavirus.

Wit-Rusland is een van de weinige landen waar ondanks de uitbraak van het virus nog wordt gesport. Zo komen ook de voetballers gewoon in actie. President Loekasjenko acht het nemen van strenge maatregelen in zijn land onnodig. https://nos.nl/collectie/(...)sport-beste-medicijn
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 23 april 2020 @ 14:57:31 #98
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192767639
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:53 schreef Karina het volgende:
Helaas voor de spelers van Belarus...
[..]

Lekker doorspelen in die playoffs |:)

Het A-team, farm team en juniorenteam lees ik, lekker bezig.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 23 april 2020 @ 14:58:08 #99
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192767653
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 14:50 schreef sp3c het volgende:
Zwitserland had ook geen goed toernooi

29-0 tegen de VS en gelijk weer naar huis _O-
Niet gelijk, ze speelden nog tegen Zweden in de halve finale van de bronzenmedailleronde :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 14:58:12 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192767654
HEMA is gewoon zuur omdat ze van de mijnwerkers verloren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 23 april 2020 @ 14:59:14 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_192767667
#ismaareengriepje
#alleenbejaardem
#endikkies
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 23 mei 2020 @ 18:35:24 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193276960
lol wat is dit dan :D

quote:
New 3-on-3 hockey league, '3ICE,' set to debut in 2021 with star-studded group of coaches
Chris Bumbaca USA TODAY
Published 9:41 AM EDT May 20, 2020
A few years ago at Pittsburgh Penguins rookie camp, E.J. Johnston observed the delight among a couple thousand fans as they watched a tournament of 3-on-3 contests.

"It was electric," Johnston recalled. "It was end-to-end action. It was all the creativity, and goal-scoring and tic-tac-toe passing that hockey fans love."

The NHL's five-minute, 3-on-3 overtime period, instituted in 2015, gained almost immediate popularity and praise from hockey fans. Johnston — whose father Eddie won two Stanley Cups as a goaltender with the Boston Bruins and is a longtime member of the Penguins' front office — had an idea. If unknown prospects could entertain a crowd like that, Johnston thought, it could be hockey's next innovation.

Johnston is now the CEO and founder of "3ICE," a new 3-on-3 hockey league set to debut next year across North America, with several big-name coaches (six of them Hockey Hall of Famers) serving as the coaches of the eight inaugural teams. Craig Patrick, the assistant to Herb Brooks on the 1980 U.S. men's Olympic gold squad, is the league's commissioner.

WHEN WILL SPORTS BE BACK: Get the latest news and information right in your inbox. Sign up here.

'NOBODY SAW THIS COMING': Mega-complexes desperate to welcome youth sports back

“A conversation I had with my dad was, ‘We’re going to need somebody at the top of this,’" Johnston said. "And his first answer was Craig Patrick.”

Patrick's excitement was evident from the start; he played with Johnston's father before E.J. was even born, and their own relationship goes back 30 years. The founders are confident the breakneck style of play will attract both prospects and a fanbase.

"We’re anticipating that we’re going to be able to have a lot of exciting hockey," Patrick said, "even more than the NHL’s overtime format, because we’re going to go for a lot of speed and skill throughout and we’re going to look at different rules that enable that to happen more frequently in our game. It’s just an exciting venture for me."

The eight coaches are: four-time Stanley Cup winner Grant Fuhr; six-time Cup winner Bryan Trottier; three-time champion Guy Carbonneau; five-time All-Star John LeClair; four-time Olympian Angela Ruggiero; four-time Stanley Cup winner Larry Murphy; three-time champion Joe Mullen; and Ed Johnston. Johnston and LeClair are the only members of the group not selected to the Hockey Hall of Fame.

Who, exactly, these coaches will have on their rosters remains to be seen, but Johnston thinks assembling the player pool will be one of the easier aspects of the launch. Johnston points to specific body type — shorter, faster players, with elite hands and stick speed — and age (mid-20s to early to mid-30s) when describing a typical 3ICE player.

"These guys will have NHL pedigree. If the NHL was overtime all the time, they’d still be playing in the league," Johnston said. "The creativity is really what we’re looking for.”

Patrick said the goalies will need to fit that mold, too, since they will be handling the puck more often than the game is accustomed to. 3ICE will consist of 56 players — eight teams of seven individuals, with six skaters and one goaltender per squad.

The 3ICE schedule begins in June and lasts nine weeks, with all eight teams traveling to a different location each week. Currently, the league has whittled the list down to 15-20 metropolitan candidates, primarily in the Northeastern U.S. and Canada, but also the Midwest.

"We want the fans to chime in and make the case for their city," Johnston said. "So if we get an overwhelming response in Columbus or Pittsburgh or Erie or Toronto, that will obviously tip the scales."

Each stop will essentially be a different tournament — seven games total, bracket-style and single-elimination. The eight-minute halves will have a running clock. Faceoffs are discouraged. There are no penalties, only penalty shots.

"We're out to promote and sell hockey at its purest," Trottier said.

"It's gonna have its audience," he added. "In today’s wham-bam attention span world, I think the quickness, the idea of multiple games, the idea of short periods, action action, boom boom, it’s gonna grab a lot of eyeballs."

To help grab those eyeballs, 3ICE partnered with TSN in Canada and CBS Sports in the U.S. to broadcast games. Johnston reached out to nearly every major network's sport properties, but, "CBS just had the enthusiasm and the capability. Quite honestly, they have the brand and the assets that they’re going to put behind this that made us really excited," he said.

Ruggiero doesn't put much stock in being the lone female coach. It's nothing new for the first woman to play in a men's pro hockey league in the U.S. (outside of the goalie position).

"Hockey's hockey," she said. "It's the same game regardless of gender."

Among the challenges she expects is how much she will actually be able to coach in-game, given the frenetic environment 3-on-3 provides. In her opinion, nailing the draft and the conditioning aspect of coaching will translate to success.

Because teams are guaranteed one game per weekend, the magnitude of each game will naturally be more intense, Ruggiero said. The novelty of the league should largely mitigate most competitive advantages.

“Everyone’s going to be competitive," said Ruggiero, who recently had her first child. "Every one of these eight coaches is going to want to win this thing. But it’ll be fun. It definitely raises the profile, having so many Stanley Cup winners, gold medalists, behind the bench.”

Ruggiero spent 2010-18 as a member of the International Olympic Committee. Shortly after being elected, she attended the Youth Olympics in Singapore. There, 3-on-3 basketball became, "literally, overnight, the most popular event."

In 2016, Ruggiero founded her company, Sports Innovation Lab — a market research company focused on the intersection of sports, technology and the future of sport. The company's findings revealed younger generations being drawn to shorter formats with more engagement.

So when Johnston asked Ruggiero to come aboard 3ICE, it was an easy yes.

"I love the fact that we’ve already had some exposure at the NHL level in overtime," she said. "Now, it’s kind of taking that one step further.

“Hockey’s got to do things differently to keep the next generation engaged.”

Published 9:41 AM EDT May 20, 2020
https://eu.usatoday.com/s(...)e-coming/5209480002/

dus vanaf zomer 2021 gaat een stel ex NHL'ers 3tegen3 ijshockey spelen in een nieuwe competie ?

voor mijn gevoel vanuit het niets maar ik ben hyped _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 23 mei 2020 @ 18:37:59 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193276994
hopelijk zit de NIJB IJShockey Nederland op te letten want ik wil het!

voor mijn part als house league binnen de verenigingen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 4 juli 2020 @ 14:47:04 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193923459
quote:
TWEEDE IJSHAL IN AANTOCHT OP JAAP EDENBAAN

Goed nieuws voor Amsterdam Tigers. Er komt een tweede ijshal op de huidige locatie van de Jaap Edenhal. De ­gemeente wil het nieuwe ijscomplex in 2023 gerealiseerd hebben rond de Jaap Edenbaan. Daarmee komt er, na jaren geneuzel in de ruimte, eindelijk een oplossing voor het structurele ijstekort in de hoofdstad. In het recente verleden dreigde Amsterdam Tigers al eens uit de hoofdstad te vertrekken.

NAAST DE HUIDIGE BAAN
Vooralsnog is het de bedoeling dat de nieuwe ijshal naast de huidige hal komt. Een hal die tot op het bot versleten is, tot ergernis van onder meer Amsterdam Tigers. Al jaren is er sprake van schandalig achterstallig onderhoud in een hal, waar niet alleen de ijshockeyers actief zijn. Diverse teams van Tigers moeten nu gebruik maken van het krabbelbaantje, verre van ideaal. Uiteindelijk zal de huidige locatie tegen de vlakte gaan.

TWEE HALLEN
In het plan wat er nu ligt wordt uitgegaan van twee hallen: één met alle voorzieningen en een trainingshal. Dat de Jaap Edenbaan nu ­extra ijs krijgt, maakt dat het ­complex net iets ruimer in zijn jasje zit. Het onderzoek dat recent is uitgevoerd onder verenigingen die van de hal gebruik maken, maakt duidelijk dat er vooral behoefte is aan véél meer vierkante meters ijs. Het blijkt dat er behoefte is aan ongeveer bijna twee ­ijsvloeren van 30 bij 60 meter. Nu moet de Edenbaan het doen met één zo’n ijsvloer.

Dat de gemeente er nu naar streeft het aantal vierkante meters ijsvloer te verdubbelen is heel goed nieuws, zegt Joris Wouters, directeur van de ijsbaan. “Wij zitten regelmatig helemaal vol. Dit onderzoek bevestigt dat er een enorme behoefte is aan meer ijs, we hoeven ons niet langer te baseren op aannames.”
https://www.face-off.nl/2(...)t-op-jaap-edenbaan2/

klinkt goed

dat weten ze bij Amsterdam Amstel Tijgers gelijk wanneer ze klaar moeten zijn voor de Beneliga ... 2023 :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 14 juli 2020 @ 22:05:33 #105
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_194091767
Vind het maar weer stil in Ijshockeyend Nederland
Flesje bier
  Moderator woensdag 15 juli 2020 @ 16:45:11 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194102303
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2020 22:05 schreef Gezicht het volgende:
Vind het maar weer stil in Ijshockeyend Nederland
behoorlijk ja, stiller dan normaal zelfs terwijl je nu met alle onzekerheid wat meer van jezelf zou moeten laten horen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 19:19:12 #107
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_194257154
Sprong in de playoff-selectie van de Washington Capitals _O_ w/ w/
Flesje bier
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 20:46:54 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194258134
*O* *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 5 augustus 2020 @ 17:12:28 #109
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_194414810
Wie gelooft nog in een ijshockeyseizoen 2020-2021?

Ikke niet :+
Tics van je petten.
  Moderator woensdag 19 augustus 2020 @ 14:00:03 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_194632395
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 17:12 schreef nattermann het volgende:
Wie gelooft nog in een ijshockeyseizoen 2020-2021?

Ikke niet :+
Nou het is iig uitgesteld.
quote:
De Nederlandse deelnemers aan de Beneliga hebben hun seizoenstart met enkele maanden uitgesteld. De grensoverschrijdende competitie begint daardoor op zijn vroegst op 1 december. https://www.ijshockeynede(...)len-seizoenstart-uit
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194640327
Wordt niet veel ben ik bang nee.
Flesje bier
  Moderator vrijdag 21 augustus 2020 @ 05:23:36 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194657581
eerste divisie lijkt wel van start te gaan

voor 100 toeschouwers max om te beginnen ... oude tijden herleven in Jaap Eden _O-

vraag me af of het niet slimmer is om een jaartje in de Beneliga mee te draaien, die begint toch pas in December
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 06:26:34 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194877145
lol

https://www.eaters.nl/sna(...)t-ex-nhl-khl-speler/

lang geleden dat we twee NHL'ers in de competitie hadden (Weise en Selivanov?) _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194879786
Mooie aanwinst voor Geleen ja _O_ Nu nog kijken of en wanneer er überhaupt (met publiek) gehockeyd kan worden.
Flesje bier
  Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 18:46:41 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194888074
eerste divisie gaat wel gewoon van start

quote:
NIEUWE OPZET VOOR EERSTE DIVISIE BEKEND
IJshockey Nederland heeft de nieuwe opzet voor de Eerste Divisie gepubliceerd. Na een halve regionale competitie wordt de liga opgesplitst in de nieuwe Eredivisie en de Eerste Divisie.

Daarmee keert de naam Eredivisie terug in de structuur van het Nederlandse ijshockey. De oude Eredivisie verdween enkele jaren geleden bij het ontstaan van de grensoverschrijdende Beneliga. Waar het vooralsnog onduidelijk is wanneer en of de Nederlandse Beneliga-teams aan het seizoen beginnen, gaat de Eerste Divisie zoals het er nu voor staat wel op tijd beginnen.

In totaal zijn er veertien deelnemers, waarvan één onder voorbehoud. Het zijn dezelfde teams als vorig jaar. Deze zijn opgedeeld in twee regionale divisies die een halve competitie tegen elkaar spelen. Vervolgens gaan de top 4 teams per divisie door naar de nieuwe Eredivisie, waar ze een volledige competitie spelen. Vervolgens plaatst de top vier zich voor play-offs die in best-of-three worden gespeeld.

Ook in de vernieuwde Eerste Divisie volgt een volledige competitie, waarna de vier bovenste teams van de ranglijst zich plaatsen voor de play-offs om het kampioenschap in de Eerste Divisie.

De regionale indeling:

Noord: Amsterdam, Den Haag, Groningen, Heerenveen, Leeuwarden, Utrecht, Zoetermeer (onder voorbehoud)

Zuid: Breda, Den Bosch, Dordrecht, Eindhoven, Geleen, Nijmegen, Tilburg

https://www.ijshockeynede(...)erste-divisie-bekend

bij Amsterdam mogen maar 100 mensen naar binnen :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 18 september 2020 @ 15:39:47 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195130468
https://www.ijshockeynede(...)-van-het-seizoen-uit

Amstel Tijgers speelt nu dus weer op het hoogste niveau van Nederland jongons *O* w/

voorlopig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 11:25:34 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195160465
nou we zijn weer begonnen hoor, gister Amsterdam vs Leeuwarden ... 12 - 2

Leeuwarden ondanks Tony Demelinne veeeeeeelste zwak, Amsterdam nog steeds met John Versteeg die flink scoorde (3x volgens mij) en weer met Stef Overweg

nieuw was een Finse gast die ze Kamasutra noemde ofzo :') maar naast dat hij halverwege helemaal buiten adem was viel die me nog niet heel erg op terwijl zijn CV toch wel aardig is

het was een uitverkocht huis want er mogen maar 100 toeschouwers naar binnen _O- :') _O-

volgende week tegen Zoetermeer Panters Beneleague
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 20 september 2020 @ 13:31:16 #119
437818 020man
uit Amsterdam
pi_195162227
quote:
83s.gif Op zondag 20 september 2020 11:25 schreef sp3c het volgende:
nou we zijn weer begonnen hoor, gister Amsterdam vs Leeuwarden ... 12 - 2

Leeuwarden ondanks Tony Demelinne veeeeeeelste zwak, Amsterdam nog steeds met John Versteeg die flink scoorde (3x volgens mij) en weer met Stef Overweg

nieuw was een Finse gast die ze Kamasutra noemde ofzo :') maar naast dat hij halverwege helemaal buiten adem was viel die me nog niet heel erg op terwijl zijn CV toch wel aardig is

het was een uitverkocht huis want er mogen maar 100 toeschouwers naar binnen _O- :') _O-

volgende week tegen Zoetermeer Panters Beneleague
Je moet nu ook het hele stadion door vanaf binnenkomst tot vertrek en iedereen zat allemaal door elkaar op andere plekken dan normaal. Waar moest jij plaatsnemen?

Overigens ontbraken nog 4 spelers. Kathan, Barette, Sam van Duin en Mick Vastenhouw deden niet mee. Julian Berteling is gestopt.
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 18:19:47 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195166909
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 13:31 schreef 020man het volgende:

[..]

Je moet nu ook het hele stadion door vanaf binnenkomst tot vertrek en iedereen zat allemaal door elkaar op andere plekken dan normaal. Waar moest jij plaatsnemen?

Overigens ontbraken nog 4 spelers. Kathan, Barette, Sam van Duin en Mick Vastenhouw deden niet mee. Julian Berteling is gestopt.
ja das overal een probleem vrees ik, zelfs op het werk is alles eenrichtingsverkeer

voor zover het dat nog niet was natuurlijk hohoho!!

maar het was wel redelijk te doen eigenlijk, jammer van het machtsverschil
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 22 september 2020 @ 13:08:37 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195197613
flyers start een actie om een kleine 40.000 euro binnen te halen

imports naar huis sturen was geen optie zeker
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 20:54:54 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195273404
Amstel Tijgers verloren met 3-4 van de Beneliga ploeg van de Panters

met Turpijn, de 3 imports en verrassend genoeg met Hrelja op goal

niks mis mee, wel vier scheidsen dus 1 miljoen straffen, bijna allemaal voor Amsterdam

gelukkig was de PP van beide teams compleet waardeloos :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:14:22 #123
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_195395604
Seizoen al afgelopen voordat het zou beginnen.
Tics van je petten.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:26:55 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195398436
allemaal naar de eerste divisie *O* w/


:')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:19:02 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195401659
simpelste oplossing is gewoon alle tweede teams bij de eerste teams in de pot te gooien

schien kun je er zelfs een leuk (online) event van maken waarbij de teamcaptains om beurten spelers kiezen uit de beschikbare groep

heb je 10 teams en slechts 5 stadions en er blijft genoeg over om een fatsoenlijke eerste divisie te draaien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:30:26 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195401834
Amsterdam, Groningen, Dordrecht, Leeuwarden, Utrecht, Eindhoven, Breda blijven dan over

lijkt me niets mis mee, mischien Tilburg erbij nu ze niet meer aan Beneliga mee doen, dan heb je 8 totaal

dan 1x uit en 1x thuis tegen iedereen en best of five in de playoffs
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:28:41 #127
437818 020man
uit Amsterdam
pi_195411539
quote:
83s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 10:30 schreef sp3c het volgende:
Amsterdam, Groningen, Dordrecht, Leeuwarden, Utrecht, Eindhoven, Breda blijven dan over

lijkt me niets mis mee, mischien Tilburg erbij nu ze niet meer aan Beneliga mee doen, dan heb je 8 totaal

dan 1x uit en 1x thuis tegen iedereen en best of five in de playoffs
Gaat zoiets ook worden heb ik gehoord. Je mist trouwens Den Bosch nog. Kom je alsnog uit op 8.

Tilburg gaat meedoen met die nieuwe Dutch Hockey League samen met de BeNe league teams. En die mogen dan 2 teams inschrijven die gemixt worden met 1e divisie en BeNe league spelers.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 21:11:36 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195412352
nice _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 13:34:57 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195423199
hmmm

face-off.nl lijkt het er niet zo mee eens te zijn
https://www.face-off.nl/2(...)mes-en-local-heroes/

apart dat het vertrek van Oosterveld en Borgman en etc. geen probleem was maar een misschien eventuele nergens gebaseerde terugkeer van die heren naar Amsterdam de boel echt wel helemaal op stelten gaat zetten :')

je zou denken dat je bij (top)sport altijd het risico loopt om buiten het team te vallen als er genoeg betere spelers gecontracteerd worden, dat is gewoon de realiteit van het feestje

https://www.face-off.nl/2(...)tegenover-elkaar-in/

Nederlandse BNL clubs vinden het blijkbaar ook niets, geen idee wat hun probleem is

laat ze dan lekker met zijn vijf teams 4x uit en 4x thuis tegen elkaar spelen en dan is het ook opgelost allemaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 21:27:03 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195432995
voorzitter van Zoetermeer heeft ook een goed plan

https://www.ijshockeynede(...)onde-over-competitie

je moet galverwege je pilletjes voor zeeziekte innemen maar als je het daarna nog 10 keer leest klinkt het best tof :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:06:55 #131
299220 Gezicht
Tuut chips
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:08:45 #132
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_195467851
Laat dit jaar maar gewoon de eerste divisie zo goed als mogelijk doorgaan en dan volgend jaar als corona hopelijk offside staat (pun intended) de BeNeleague opnieuw opbouwen op een laag niveau.
Flesje bier
  Moderator dinsdag 6 oktober 2020 @ 21:44:54 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195474159
pas op de plaats?

als ik het goed begrijp wil de eerste divisie ze er niet bij hebben ... ik zeg #fakenews jongons!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 19:50:26 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195552643
Dordrecht Lions is van plan om live te gaan
VANDAAG OM 20:00

https://www.facebook.com/dordrecht.lions

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 20:27:22 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195553223
beelden zijn goed maar het klinkt alsof de microfoon onder water staat :')

en de sheet doet het ook nog niet, het lijkt net alsof niemand dit hele coronaverhaal zag aankomen ofzo _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 01:56:22 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195559068
dordt lijkt te hebben verloren van de yetis maar geen idee

de andere uitslagen vind ik ook nergens

#sad
#mad
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 11 oktober 2020 @ 12:01:41 #137
437818 020man
uit Amsterdam
pi_195563059
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 01:56 schreef sp3c het volgende:
dordt lijkt te hebben verloren van de yetis maar geen idee

de andere uitslagen vind ik ook nergens

#sad
#mad
Dordrecht - Breda 3-6
Geleen - Nijmegen 2-5
Leeuwarden - Utrecht 5-4 na overtime
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 12:19:52 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195563392
ja zag het op ijshockeynederland voorbijkomen in de roundup, faceoff heeft (nog?) helemaal niets

beetje karig verslagje van de start van het seizoen na alle drama :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 12:22:08 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195563435
leeuwarden had trouwens ook een stream ( ¤1,-) dus het lijkt er iig op alsof de meeste eerste teams iig online te volgen zijn (na wat oefenen) dus dat is goed ... tweede teams verwacht ik weinig van, jammer dat ze die er niet uit hebben kunnen filteren -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 11 oktober 2020 @ 12:23:22 #140
437818 020man
uit Amsterdam
pi_195563459
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:19 schreef sp3c het volgende:
ja zag het op ijshockeynederland voorbijkomen in de roundup, faceoff heeft (nog?) helemaal niets

beetje karig verslagje van de start van het seizoen na alle drama :')
Tja en die sheets die het niet doen ook. Maar ik heb ze alle 3 gisteren via livestream zitten kijken. Daarom wist ik de uitslagen gisteravond al. Vandaag ook beide wedstrijden via livestream en volgende week zaterdag de eerste wedstrijd van Amsterdam ook met commentaar van Henk Hille.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 12:24:51 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195563496
die van Dordrecht viel steeds weg bij mij

Amsterdam had vorige week al de u19 met commentaar (replays komen eraan) die is prima te volgen :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 12:27:10 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195563528
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 11 oktober 2020 @ 12:28:01 #143
437818 020man
uit Amsterdam
pi_195563553
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:24 schreef sp3c het volgende:
die van Dordrecht viel steeds weg bij mij

Amsterdam had vorige week al de u19 met commentaar (replays komen eraan) die is prima te volgen :Y
Klopt van Dordrecht, maar de laatste periode deed hij het grotendeels weer.

U19 heb ik vorige week ook zitten kijken ja.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 12:30:31 #144
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195563592
zag er wel mooi uit :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 13:25:34 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_195564584
Die van Dordrecht klonk als onderwaterhockey helaas. En zonder geluid kijken is een beetje matig.

Amsterdam moet zorgen dat er op een of andere manier een goede betaalde stream komt, kunnen ze nog wat verdienen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 11 oktober 2020 @ 15:07:54 #146
437818 020man
uit Amsterdam
pi_195567381
quote:
99s.gif Op zondag 11 oktober 2020 13:25 schreef Karina het volgende:
Amsterdam moet zorgen dat er op een of andere manier een goede betaalde stream komt, kunnen ze nog wat verdienen.
Dan wel met mogelijkheid tot gratis kijken voor seizoenskaarthouders vind ik.
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 15:20:21 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_195567665
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 15:07 schreef 020man het volgende:

[..]

Dan wel met mogelijkheid tot gratis kijken voor seizoenskaarthouders vind ik.
Uiteraard.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zondag 11 oktober 2020 @ 16:26:11 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195569521
sowieso
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 11 oktober 2020 @ 23:50:52 #149
437818 020man
uit Amsterdam
pi_195579802
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 12:01 schreef 020man het volgende:
Dordrecht - Breda 3-6
Geleen - Nijmegen 2-5
Leeuwarden - Utrecht 5-4 na overtime
Vandaag
Den Haag - Groningen 3-4
Tilburg - Eindhoven 8-3
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 05:41:24 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195581292
nette uitslagen

en ook hier weer prima beelden, hopelijk houden ze dit vol *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 20:33:41 #151
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195595631
in Belgie zijn ze voorlopig klaar

quote:
Deze namiddag heeft de overheid beslist om alle binnensporten naar code ORANJE te brengen. Concreet betekent dit voor ons dat contact niet langer toegelaten is en dat wij bij alle activiteiten minstens 1.5m afstand moeten behouden. Ook kleedkamers en douches mogen niet langer meer gebruikt worden.

Jammer genoeg betekent dit dat de competitie vanaf U14 noodgedwongen zal onderbroken worden. De trainingen kunnen in code ORANJE wel doorgaan zonder wedstrijdvormen en contact waarbij we aanbevelen om te trainen in schaatspak, beenstukken, helm en handschoenen. Wanneer 1-stick lengte afstand behouden blijft kan er verder aan skill-development gedaan worden.

Naast de reeds bestaande maatregelen zoals handen wassen en het dragen van mondmaskers blijven ook de regionale/lokale regels die in veel gevallen de maatregelen verder verstrengen.

Voor de development reeksen U12 en jonger laten de nieuwe maatregelen het geplande wedstrijd en trainingsprogramma voorlopig wel gewoon doorgaan, maar wel zonder publiek. Tijdens de trainingen en wedstrijden is de ijs- of sporthal uitsluitend bestemd voor de spelers en coaches (met mondmasker), de toeschouwerszone blijft gesloten.

De RBIHF is zich bewust van het effect dat dit zal hebben voor onze sport en competitie, maar had met dit mogelijke scenario al rekening gehouden bij de opzet van de competitie. Zodra de situatie veranderd of er bijkomend nieuws beschikbaar is zullen wij onze clubs, spelers, ouders en supporters via dit kanaal onmiddellijk inlichten.

Posted on October 12, 2020 at 19:23 by MV
https://www.rbihf.be/node/5822

#viruswaanzin
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 21:27:40 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_195596864
In Nederland ook.
quote:
Het kabinet legt de amateursport aan banden en gaat de toegestane groepsgrootte verder beperken. Boven de 18 jaar mag er door amateurs niet meer in teamverband worden gesport. Dat zijn twee van de maatregelen die het kabinet morgenavond gaat bekendmaken, zeggen Haagse bronnen tegen de NOS.
https://nos.nl/artikel/23(...)-verder-beperkt.html
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 21:55:19 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195597668
snel iedereen een 10tje per week betalen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 22:00:47 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195597831
als we nu stoppen is Groningen kampioen van Noord en Trappers kampioen van Zuid

gefeliciteerd allen, het was een mooi seizoen, tot 2021/2022 :W
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 oktober 2020 @ 14:37:37 #155
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195765945
Trouw over de IJshockeycompetitie
https://www.trouw.nl/spor(...)ttps%3A%2F%2Ft.co%2F
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 16:50:42 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195768490
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 14:37 schreef borisz het volgende:
Trouw over de IJshockeycompetitie
https://www.trouw.nl/spor(...)ttps%3A%2F%2Ft.co%2F
lol

die moet beter factchecken hoor _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 25 november 2020 @ 14:37:32 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196407413
nieuwe imports voor Groningen

quote:
Nieuwe toppers van ijshockeyclub GIJS zweten op de Swapfiets

Midden in de tweede coronagolf strikte ijshockeyclub GIJS naar eigen zeggen twee ver-bovengemiddelde eredivisiespelers, de Canadees Frankie Hart en de Fin Patrick Porkka. ,,Zij gaan ons kampioen maken’’, verwacht voorzitter Jacob van Gelder.

De Groningse ijshockeyclub GIJS is bijzonder ingenomen met de twee nieuwste aanwinsten. Frankie Hart is 28 jaar, Canadees met Nederlandse wortels en vooral ook avonturier. Want zonder het karakter van een globetrotter komt een ijshockeyer van zijn niveau niet in Groningen terecht, zegt GIJS-voorzitter Jacob van Gelder.

Nederlands team
Hij voert het woord namens de twee nieuwe aanwinsten, die beiden telefonisch nog niet goed bereikbaar zijn. ,,Jongens als Hart kunnen moeiteloos meedoen in het eerste van Tilburg Trappers (momenteel een van de beste Nederlandse ijshockeyteams, actief in de Duitse competitie, red). Als Hart alsnog een Nederlands paspoort krijgt, wordt hij waarschijnlijk snel een versterking voor het Nederlands team.’’

Hart trainde vorig seizoen ook al even mee met GIJS, maar kreeg de overschrijving van zijn Zweedse club Hällefors IK niet op tijd rond, waarop hij besloot eerst de competitie in Zweden af te maken. De relatief kleine, 1 meter 73 lange Hart is aanvaller en werd geboren in Timmins, Ontario. Na zijn jeugdjaren in Canada vertrok hij op zijn 21ste naar de Verenigde Staten, waar hij vier seizoen speelde bij SUNY-Fredonia in de NCAA III, een van de klassen voor beloftevolle ijshockeyers.

In 2018 vertrok Hart naar Europa, naar Zweden om precies te zijn. Hij belandde bij Svenstaviks, op het tweede niveau in het Scandinavische ijshockeyland. Daarna volgde nog een korte periode bij Brunflo, waarna Hart naar Maddogs Mannheim in Duitsland verkaste. Het Duitse avontuur duurde slechts een seizoen, want in 2020 tekende hij bij Hällefors.

Opa in Groningen
En nu wordt het dus Groningen, waar volgens Van Gelder Harts opa woont. ,,Frankie heeft Nederlandse roots, maar hoe het allemaal precies zit, weet ik niet’’, zegt Van Gelder. ,,Hij heeft eerder al geprobeerd een Nederlands paspoort te krijgen, maar hij was te laat met het invullen van een formulier. Hij is wel vaker wat te laat, haha.’’

Hoe dan ook, Hart nam zijn ijshockeymaatje Patrick Porkka uit Hällefors mee. De 25-jarige Fin, geboren in Rauma, heeft ook een Amerikaans paspoort en speelde ook lang in de Verenigde Staten. Op zijn achttiende keerde deze globetrotter terug naar Finland, om drie jaar later bij verschillende teams in Canada en de Verenigde Staten te spelen. Sinds 2019 ijshockeyde de Fins-Amerikaanse aanvaller bij Hällefors, waarmee hij vorig seizoen promoveerde naar de tweede Zweedse divisie.

Aankomst per trein
Porkka kwam samen met Hart per trein in Groningen aan. Ze gingen eerst een paar dagen in quarantaine en trainen inmiddels volop mee met het team van coach Csaba Kercso. ,,Ze krijgen natuurlijk een zakcentje van ons’’, zegt Van Gelder, ,,maar deze jongens komen ook vooral omdat wij wel goed bekend staan als club. Hier komt normaal gesproken veel publiek; wat dat betreft horen we echt bij de top van Nederland. Ja, nu even niet, maar straks gaat de competitie weer los en dan komt het publiek op een gegeven moment ook weer.’’

Werken mogen Hart en Porkka niet, maar ze hebben wel vervoer: de twee kregen een zogenaamde Swapfiets (een soort huurfiets) van de club. Van Gelder: ,,Fietsen kunnen ze als de beste, daar maak ik me helemaal geen zorgen over.’’

Gedeeltelijke lockdown
Deze week traint GIJS ook eindelijk weer. Omdat Sportcentrum Kardinge er nadrukkelijk voor koos om tijdens de gedeeltelijke lockdown niet de randjes op te zoeken, was trainen op het ijs lange tijd niet mogelijk. De trainingen zijn wel beperkt: de kleedkamers en dus ook de douches mogen nog niet worden gebruikt. ,,Omkleden doen ze nu thuis of op de tribune’’, meldt Van Gelder. ,,Dus zwetend weer terug in de auto. Of op de Swapfiets, haha.’’

GIJS speelt net als vorig seizoen op het tweede niveau, maar dat zal waarschijnlijk wel iets sterker worden doordat de BeNeLeague, het hoogste Nederlands-Belgische niveau, vooralsnog niet van start lijkt te gaan.
https://www.dvhn.nl/sport(...)pfiets-26216749.html

niet dat we nog gaan spelen dit seizoen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 18:25:05 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_196641241
quote:
Ik zie het niet meer gebeuren dit seizoen.

Laten we hopen dat we in oktober 2021 weer een "gewoon" seizoen kunnen starten met toeschouwers.
Flesje bier
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 19:14:02 #160
9859 crew  Karina
Woman
pi_196641671
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 18:46 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik zie het niet meer gebeuren dit seizoen.

Laten we hopen dat we in oktober 2021 weer een "gewoon" seizoen kunnen starten met toeschouwers.
Ik ook eigenlijk niet. Vind het sowieso een beetje apart: ik lees juist steeds dat er misschien strengere maatregelen komen.

Maar goed mocht het onverhoopt toch doorgaan, dan hopelijk met streams bij elke wedstrijd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 20:24:04 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196643346
voor Amsterdam is dat wel gunstig dat we altijd om 6 uur spelen, dan mag je tenminste nog bier kopen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 20:24:18 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196643349
niet dat je in Jaap Eden makkelijk bier kunt kopen ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_197948267
Ik mis zondagavonden met bier en ijshockey in Glanerbrook ;(
Flesje bier
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 17:52:02 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_197948385
you and me both -O-

ik heb geloof ik in 35 jaar nog nooit zo weinig wedstrijden gezien :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 16 februari 2021 @ 21:50:55 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_198045664
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:55:44 #166
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_198045762
Beetje in de categorie Amsterdam G's, Eaters' beRED-y etc :D
Tics van je petten.
  Moderator dinsdag 16 februari 2021 @ 22:03:45 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_198045942
man man man

gewoon je schulden afbetalen en door ... als Devils

4de divisie wmb
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 16 februari 2021 @ 22:04:07 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_198045951
dat red-y was wel epic trouwens, daar heb ik wel veel lol aan gehad _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_200926999
Er lijkt weer ijshockey te komen dit jaar w/ w/

Geleen heeft de eerste 5 spelers vastgelegd, met o.a. Lukas Bartak en Janis Sprukts

[ Bericht 8% gewijzigd door Gezicht op 15-08-2021 20:54:10 ]
Flesje bier
  Moderator zondag 15 augustus 2021 @ 20:43:11 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200927224
NHL'er in Geleen _O_

En dat terwijl alles volgens Face-Off gierend kut is atm _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 15 augustus 2021 @ 20:45:18 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200927263
Moet trouwens zeggen dat het me laatst opviel dat het al half augustus is en ik voor het eerst in 30 jaar ofzo nog totaal nog niet hyped ben -O-

Clubs moeten wat meer lawaai gaan maken, ze hebben allemaal accounts op alle Social media platformen maar ze doen er geen hol mee :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 9 september 2021 @ 10:03:45 #172
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_201275278
Zondag voor het eerst in 18 maanden weer naar Glanerbrook B:)B
Tics van je petten.
pi_201283829
Wel jammer van het verplicht zitten op de statribune :P
Flesje bier
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 22:07:44 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201285343
Amsterdam zijn de staanplaatsen net terug _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 11 september 2021 @ 23:30:00 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201315595
hockey is back *O*

7-2 winst op Dordrecht

en een stream
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 18 september 2021 @ 16:43:35 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201414866
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 10:03 schreef nattermann het volgende:
Zondag voor het eerst in 18 maanden weer naar Glanerbrook B:)B
en en en?

Amstel Tijgers vs Dordrecht Lions was wel leuk, drukker dan verwacht maar door Covid zit iedereen verspreid dus misschien was het maar 100 man ofzo dat was niet goed te zien _O-

Amsterdam wel sterker maar de goalie (Kevin Riedijk, komt van Panters meen ik) hield ze een tijdlang goed in de wedstrijd maar ze waren maar met 2 lijnen ofzo dus uiteindelijk werd het toch wel redelijk doodgedrukt

2 of 3 (?) nieuwe spelers, AT is daar nooit duidelijk over maar volgens mij deze

https://www.eliteprospects.com/player/340854/xavier-geheniau
https://www.eliteprospects.com/player/10192/robin-arndt

goalie zat op de bank, verwacht ik niet superveel van, die ander zag er wel aardig uit

man of the match John Versteeg wmb @ 50 jaar oud _O-

NHnieuws had er zelfs een stukje over
https://www.nhnieuws.nl/n(...)eg-met-bittere-smaak

vanavond uit tegen Den Bosch ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 19 september 2021 @ 01:38:17 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201422218
0-3 gewonnen

Niet gegaan natuurlijk, klinkt matig
Of Amsterdam was niet compleet of Den Bosch is heftig versterkt

Die zouden een stuk minder moeten zijn als Dotdrecht

Volgende week weer thuis tegen de Beneleague ploeg van Zoetermeer, vorig seizoen werd het 3-4 voor Panters ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_201429942
quote:
83s.gif Op zaterdag 18 september 2021 16:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
en en en?

Amstel Tijgers vs Dordrecht Lions was wel leuk, drukker dan verwacht maar door Covid zit iedereen verspreid dus misschien was het maar 100 man ofzo dat was niet goed te zien _O-

Amsterdam wel sterker maar de goalie (Kevin Riedijk, komt van Panters meen ik) hield ze een tijdlang goed in de wedstrijd maar ze waren maar met 2 lijnen ofzo dus uiteindelijk werd het toch wel redelijk doodgedrukt

2 of 3 (?) nieuwe spelers, AT is daar nooit duidelijk over maar volgens mij deze

https://www.eliteprospects.com/player/340854/xavier-geheniau
https://www.eliteprospects.com/player/10192/robin-arndt

goalie zat op de bank, verwacht ik niet superveel van, die ander zag er wel aardig uit

man of the match John Versteeg wmb @ 50 jaar oud _O-

NHnieuws had er zelfs een stukje over
https://www.nhnieuws.nl/n(...)eg-met-bittere-smaak

vanavond uit tegen Den Bosch ofzo
Sniper Johnny nog steeds aan het spelen ja? _O_

Geleen verloor afgelopen zondag met 4 - 6 van Luik, miste nog een stuk of 5 man. Maar wat was het fijn om weer eens een pot ijshockey te zien in Glanerbrook. En vanaf de 25e ook weer gewoon staan.

Seizoenskaart is besteld ^O^
Flesje bier
  Moderator zaterdag 25 september 2021 @ 17:39:23 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201514013
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:54:30 #180
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_201626157
Oefenpot Geleen - Den Haag is na een stuk of 11 penaltyshots geëindigd in een overwinning voor Den Haag. Niveau was van beide kanten erg matig, helaas moet dat ook (opnieuw) gezegd worden voor de referee die daarmee een stempel op de wedstrijd drukte.

Verder wel weer aardig sfeertje in Glanerbrook, hoop wel dat het in de loop van het seizoen wat drukker gaat worden. Heb nog niet meer dan een man of 600-700 gezien bij de eerste 3 wedstrijden.
Flesje bier
  Moderator zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:19:01 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201691165
Nog steeds geen sheets?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_201692327
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 09:19 schreef sp3c het volgende:
Nog steeds geen sheets?
Geen ouderwetse sheets maar wel timelines op https://www.beneleague-icehockey.com/
Flesje bier
pi_201734573
Er zal eens een seizoen rustig verlopen in Geleen.

Seizoen is amper twee officiële wedstrijden oud of de met veel bravoure gehaalde Janis Sprukts is alweer vertrokken. Ook jeugdspeler Willems komt niet meer terug.

:')
Flesje bier
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:39:44 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201761667
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:58 schreef Gezicht het volgende:
Er zal eens een seizoen rustig verlopen in Geleen.

Seizoen is amper twee officiële wedstrijden oud of de met veel bravoure gehaalde Janis Sprukts is alweer vertrokken. Ook jeugdspeler Willems komt niet meer terug.

:')
In Heerenveen zijn twee overwinningen omgezet naar 5-0 nederlagen omdat ze een speler mee lieten doen die niet mee mocht doen van Beneleague

Verklaring?
Van ijshockey Nederland mocht het!

Wat begrijp je dan niet aan ijshockey Nederland trekt zich terug uit de Beneleague???

Bizar dat je na anderhalf jaar coronalockdown een groter zootje lijkt dan voorheen -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 17:30:26 #185
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201766859
En wat is een student import nou weer?

Ik gok een buitenlandse student die kan ijshockeyen maar sinds wanneer is daar een regel voor :?

Daar had Amsterdam er ook wel een paar van op kunnen stellen toen ze nog Beneleague speelden _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_201770405
Teringzooi is het weer ja, Heerenveen slachtoffer van discussie tussen IJshockeyNL en BeNeLeague over wie de grootste piemel heeft.

Al komt het Geleen wel goed uit :X
Flesje bier
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 21:04:24 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201770516
Ja dat maakt Heerenveen ervan

Ijshockey Nederland gaat er niet meer over, als bnl dan zegt, neemagnie

Dan moet je het niet toch doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_201816640
Lijkt toch anders te liggen als je dit leest ja;

https://www.beneleague-icehockey.com/node/4560
Flesje bier
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:57:55 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201818046
ah

Flyers probeerde vals te spelen!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_201819994
Geleen overigens twee keer verloren van HIJS afgelopen weekend, vrijdag in Den Haag kansloos met 9 - 1 afgeschoten, zondag in Glanerbrook nipt verloren met 3 - 5 na een empty netter (nadat de gelijkmaker bij Den Haag op een haar na van de lijn werd gehaald door een uitstekend keepende Magnus).

Als het geluk wat meer mee had gezeten had Geleen zondag zomaar kunnen winnen. Defensief missen we wel echt nog een a twee man.
Flesje bier
  Moderator zondag 7 november 2021 @ 13:47:23 #191
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202069561
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 17:50 schreef Gezicht het volgende:
Geleen overigens twee keer verloren van HIJS afgelopen weekend, vrijdag in Den Haag kansloos met 9 - 1 afgeschoten, zondag in Glanerbrook nipt verloren met 3 - 5 na een empty netter (nadat de gelijkmaker bij Den Haag op een haar na van de lijn werd gehaald door een uitstekend keepende Magnus).

Als het geluk wat meer mee had gezeten had Geleen zondag zomaar kunnen winnen. Defensief missen we wel echt nog een a twee man.
zijn de refs bij jullie ook zo streng?

het is net vrouwenhockey soms man, echt alles wordt bestraft nu ... ik kijk echt al heel lang ijshockey maar ik zie het minimaal de helft van de tijd gewoon niet meer

gister ook weer een halve wedstrijd powerplay, tegen HIJS 2
wel redelijk druk en HIJS met Claudia van Leeuwen op goal en J.J. Natte (geblesseerd?) en Andri Salomonson in de gelederen _O_

zeer rommelige wedstrijd verder, wel vermakelijk :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 28 november 2021 @ 23:09:19 #192
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_202385449
Vind er geen flikker aan dit seizoen. Wedstrijden van niks. Bekercompetitie met 4 Nederlandse ploegen.

Beter gooien ze de competitie helemaal stop vanwege covid.
Tics van je petten.
  Moderator maandag 29 november 2021 @ 04:59:22 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202386398
het wil nog niet echt boeien allemaal idd

nu ook weer zonder publiek, zonder reden ... bleh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 29 november 2021 @ 11:05:29 #194
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_202388485
Precies. Seizoenskaart gekocht, 2 keer geweest. ¤110 de prullenbak in, dat wordt dit seizoen toch niks meer.
Tics van je petten.
  woensdag 8 december 2021 @ 20:22:15 #195
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_202530445
Competitie opgeschort tot begin januari. Hadden ze 3 weken geleden al moeten doen.
Tics van je petten.
  Moderator woensdag 8 december 2021 @ 20:24:32 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202530489
bij ons ook

maar echt communiceren doen ze ook niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_202532563
Was te verwachten
Flesje bier
pi_203800791
Vanavond maar weer eens naar Glanerbrook, kijken of er nog wat van te bakken valt dit seizoen. Zal wel tegenvallen :P
Flesje bier
  Moderator woensdag 23 februari 2022 @ 20:28:37 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203801424
lekker man *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203801565
Eaters met amper 2 lijnen tegen 4 lijnen van HYC :')

Maar wel op voorsprong komen *O*
Flesje bier
  Moderator woensdag 23 februari 2022 @ 20:40:01 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203801602
waar kan ik de stand eigenlijk vinden :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 23 februari 2022 @ 20:40:50 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203801620
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203804393
Helaas 4 - 5 verloren maar aangezien er slechts een half team stond een geweldige wedstrijd van Geleen gezien.
Flesje bier
pi_203864310
Bekerfinale is zowaar live op NPO1
Flesje bier
pi_203864644
Best spannend nog
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 20:19:41 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203868079
Stream zeg er lekker uit man, wereld van verschil met wat we gewend zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203900688
Rusland en Wit-Rusland doen dus niet mee aan het WK. Oostenrijk en Frankrijk nemen hun plekken in.
pi_203967931
https://www.iihf.com/en/e(...)s_history_for_poland

Cracovia wint als eerste Poolse club de IIHF Continental Cup.
  Moderator zondag 6 maart 2022 @ 13:31:07 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203967941
Netjes _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 6 maart 2022 @ 14:08:46 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203968493
Farzad Houshidari van het altijd lastige Online Tire Teheran _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 10 juni 2022 @ 15:53:18 #212
9859 crew  Karina
Woman
pi_205014002
IJshockeybond 'ziet geen heil meer' in BeNe-League en stopt er per direct mee
De Nederlandse ijshockeybond heeft besloten per direct te stoppen met de BeNe-League, de competitie tussen een aantal Nederlandse en Belgische clubs.

"Ondanks alle inspanningen van de zijde van de bond en de clubbestuurders heeft IJshockey Nederland helaas vast moeten stellen dat de door de Belgische bond verkozen uitgangspunten haaks staan op de normen, waarden en ambitieplannen van IJshockey Nederland", aldus de bond, die zich nu richt op de voorbereidingen van een sterke nationale (beker)competitie.

Bij gebrek aan voldoende draagvlak ziet de bond "geen heil meer" in een verdere samenwerking met de Belgische bond, valt verder te lezen in de verklaring. Wel heeft de BeNe-League de afgelopen jaren een positieve impuls gegeven aan de sportieve ontwikkelingen van het ijshockey in beide landen, vindt IJshockey Nederland.

Dit seizoen werd de BeNe-League voor de zesde keer gehouden. Flyers Heerenveen ging met de laatste titel aan de haal.
Bron
Nou weer wat nieuws verzinnen dan maar.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205014041
Nog altijd dezelfde ellende dus.

Terug weer naar die "ijzersterke" nationale competitie. Benieuwd of ze kiezen voor een format met 'n handvol ploegen die redelijk serieus bezig zijn en waarbij het elk seizoen weer de vroeg is of je met 3, 4 of 5 clubs gaat spelen.

Of dat ze weer kiezen voor een "brede competitie", waarbij allerlei "recreanten" op mogen draven om als competitievulling te dienen. Er worden dan weer allerlei herenafspraken gemaakt over het niet bij elkaar weghalen van spelers e.d., maar daar houdt geen hont zich aan...
pi_205015476
https://nos.nl/artikel/24(...)geen-competitie-meer

Clubs niet blij.
Wat een puinhoop. _O-

BENE-league opzet in handbal en basketbal vind ik wel een vooruitgang, kan me voorstellen dat in het nog kleinere ijshockey dat helemaal nodig is om een enigszins fatsoenlijke competitie te hebben.
  Moderator vrijdag 10 juni 2022 @ 19:30:49 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205015863
Het kan wel ...

Eerste divisie was afgelopen seizoen prima, meer teams, groeiende toeschouwersaantallen

Amsterdam heeft soms meer toeschouwers dan alle Belgen in Beneliga bij elkaar _O-

Het gaat mis zodra teams geld beginnen te verdienen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 12 juni 2022 @ 05:39:48 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205028921
quote:
Seizoen: 2021/2022


Kort na het einde van het seizoen 2021-2022 zijn wij begonnen met gesprekken over de structuur van de BNL. Zoals wellicht bekend, was er geen echte structuur meer in de BNL.

Gedurende het afgelopen seizoen verslechterde de samenwerking tussen KBIJF en IJHNL. De KBIJF wilde alleen verder met BNL als er alleen Belgen in het bestuur van BNL zouden zitten. Zowel IJHNL als de vier Nederlandse teams weigerden al in eerste aanzet met deze optie akkoord te gaan.

IJHNL presenteerde vervolgens acht opties voor een nieuwe structuur aan de NL-teams. In de bijeenkomsten van 20 en 23 april hebben wij (IJHNL+ 4 NL-teams) dit aantal teruggebracht tot drie. IJHNL heeft een presentatie gegeven aan KBIJF over alle mogelijke opties en hoe de drie overgebleven opties tot stand zijn gekomen. De KBIJF bleef echter volharden in het standpunt dat de Nederlandse teams alleen konden aansluiten indien er een Belgisch bestuur zou komen. Merkwaardig genoeg konden de Belgische en Nederlandse teams elkaar best vinden in de gedachten over de opzet van een competitie. Dit werd nogmaals bevestigd in een belronde van Geleen Eaters-voorzitter Ron Lahay met de Belgische voorzitters.

Om de impasse te doorbreken, presenteerde HIJS Hokij-voorzitter Harry Vlaardingerbroek een prima alternatief plan waarbij het bestuur van de BNL zou gaan bestaan uit enkele afgevaardigden van de clubs, met daarbij een faciliterende rol van de beide bonden. Dit plan is in een tweetal sessies besproken, waarbij de laatste sessie door emoties werd beheerst. Toch leek de deur nog op een kleine kier te staan. Wat er de afgelopen dag heeft plaatsgevonden tussen de bonden onderling is de Nederlandse clubs niet bekend. IJHNL gaf gisterenavond in haar persbericht aan dat de door de KBIJF verkozen uitgangspunten haaks staan op de normen, waarden en ambitieplannen van IJHNL.

Wij vonden het spijtig dat het persbericht van IJHNL extreem kort na de telefonische mededeling van de Nederlandse bond werd uitgestuurd. Het gevolg was dat onze spelers het bericht via de IJHNL-website moesten vernemen. Bovendien blokkeert het persbericht verdere besprekingen met de Belgische en Nederlandse clubs om alsnog tot elkaar te komen.

Hoe wij verder moeten, is nog niet bekend. Er wordt gesproken over een kleine competitie met vijf Nederlandse topclubs. Voor de spelers én de Zoetermeer Panters is dit een ongewenste situatie.

To be continued !
https://www.zoetermeerpan(...)key-federatie-kbijf/

Nou en zeg het maar, als je het zo leest kan ik ijnl ook niet echt ongelijk geven

Daarnaast zitten Amsterdam en Eindhoven redelijk op het niveau van Zoetermeer, Groningen wat eronder, Tilburg 2 wat erboven dus je kunt prima een spannende competitie opzetten met deze 8 alleen zit de spanning dan meer in het midden dan bovenin

Nijmegen is dan ook nog een wildcard, geen idee hoelang de bond boos op ze wil blijven maar als daar nog centjes zijn die niet gestolen zijn dit keer moeten ze best iets competenties op kunnen zetten

Krijg je Den Haag, Heerenveen, Geleen en Zoetermeer

Groningen met dispensatie voor extra (Duitse) imports

Amsterdam mits James 'no mercy' Mercer mee kan doen of er geld genoeg is om hem en Versteeg te Vervangen met echte echten

Eindhoven: klaar, gewoon gaan, iedereen meer betalen, evt dmv korting op de contributie

Tilburg2: zo sterk mogelijk, anders, geen Oberliga voor Tilburg1 of anders Nijmegen zonder gestolen geld

Klaar, done, speluuuuuh en als Belgische clubs mee willen doen zijn ze welkom

[ Bericht 2% gewijzigd door sp3c op 12-06-2022 05:48:24 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 12 juni 2022 @ 05:46:53 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205028925
En dan ga ik er vanuit dat Eindhoven, Groningen en Amsterdam mee willen doen met de grote jongons ipv lekker bovenin de eerste divisie mee te draaien

Ik kijk graag in Jaap Eden maat ik weet niet wat ik zou kiezen hier want ED is leuk en BNL was dat (voor ons) niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 23:41:52 #218
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_205115944
Ik hoop dat de clubs hun verstand gebruiken en aansluiting zoeken in Duitsland, zelfde wat België doet. Dit wordt nooit meer iets op deze manier.
Tics van je petten.
  Moderator woensdag 22 juni 2022 @ 04:31:29 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205116302
ook zo lekker transparant weer allemaal

we droppen een dikke bom en zeggen dan weer heel de zomer niks ... komt wel goed jongons

[ Bericht 56% gewijzigd door sp3c op 22-06-2022 04:47:48 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205117486
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 19:30 schreef sp3c het volgende:
Het kan wel ...

Eerste divisie was afgelopen seizoen prima, meer teams, groeiende toeschouwersaantallen

Amsterdam heeft soms meer toeschouwers dan alle Belgen in Beneliga bij elkaar _O-

Het gaat mis zodra teams geld beginnen te verdienen
Ja, Eerste Divisie werkt op zich prima. Maar zoals je zegt, dat gaat fout als de clubs mee moeten gaan doen met de Eredivisie als opvulling of Eredivisie-teams mee willen doen met de 1e divisieclubs, omdat ze te weinig teams voor een competitie hebben.
pi_205117514
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 23:41 schreef nattermann het volgende:
Ik hoop dat de clubs hun verstand gebruiken en aansluiting zoeken in Duitsland, zelfde wat België doet. Dit wordt nooit meer iets op deze manier.
Dat moeten ze wel kunnen. Vergt toch een extra investering om aan te haken bij de Oberliga.
pi_205118250
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 10:04 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat moeten ze wel kunnen. Vergt toch een extra investering om aan te haken bij de Oberliga.
Zitten de Duitsers daar überhaupt op te wachten? Met Tilburg is volgens mij ook niet iedereen blij.
pi_205118286
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 11:17 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Zitten de Duitsers daar überhaupt op te wachten? Met Tilburg is volgens mij ook niet iedereen blij.
Geen idee, maar terechte vraag. Deze teams zijn wel een stuk minder dan Tilburg, waarmee de factor "afgunst" achterwege kan blijven. Wel nemen de reistijden natuurlijk toe vanuit Zuid-Duitsland naar bv. Zoetermeer, Den Haag en Heerenveen.

In Duitsland hangt het er ook altijd wel vanaf hoe het met de Duitse teams gaat. Als ze gewoon zelf zonder gedoe iets kunnen organiseren met voldoende teams, zitten ze niet te wachten op buitenlandse ploegen.

Denk dat er in Nederland ook te weinig ijshockeyers van niveau zijn en die het qua tijd kunnen/willen bolwerken om 3 of 4 Oberliga-ploegen op de been te brengen.

Wat ook precies de oorzaak is van het probleem in de Eredivisie. Te weinig spelers, te weinig ploegen. Die ploegen gaan die paar spelers die een beetje kunnen hockeyen bij elkaar weg proberen te lokken. Een club die er een beetje knaken in steekt maakt van clubs die dat niet doen al snel kanonnenvoer.
  Moderator woensdag 22 juni 2022 @ 11:23:00 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205118299
Das meer omdat Tilburg heel die competitie stukspeelde
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205118413
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 11:23 schreef sp3c het volgende:
Das meer omdat Tilburg heel die competitie stukspeelde
Ja, maar kan me wel voorstellen dat dat een reden is voor Duitse clubs om niet meer NL clubs te willen.
pi_205118430
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 11:32 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Ja, maar kan me wel voorstellen dat dat een reden is voor Duitse clubs om niet meer NL clubs te willen.
Denk niet dat de andere Nederlandse clubs die competitie stuk gaan spelen. Maar bv. reisafstanden zal ook niet alles zijn voor Zuid-Duitse clubs. Dan hebben ze er liever Zuid-Duitse clubs bij.
pi_205118453
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 11:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk niet dat de andere Nederlandse clubs die competitie stuk gaan spelen.
Maar misschien vrezen de Duitse clubs dat, onterecht denk ik, wel.
  Moderator woensdag 22 juni 2022 @ 11:44:55 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205118530
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 11:35 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Maar misschien vrezen de Duitse clubs dat, onterecht denk ik, wel.
Misschien moeten Nederlandse clubs gaan kijken naar hoe Tilburg wordt behandeld in Duitsland en zichzelf afvragen of het wel een goede move is

Vind het sowieso een zwaktebod, een excuus om dingen te blijven doen wat we al doen ipv de problemen eens op te lossen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205118532
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 11:35 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Maar misschien vrezen de Duitse clubs dat, onterecht denk ik, wel.
Hm. Dat weet ik niet. Denk dat die de krachtsverhoudingen ook wel in kunnen schatten. Die Nederlandse teams zijn allemaal een stuk minder dan Tilburg.
'
Sportief voegt het weinig toe aan de Oberliga. Dus als er dan genoeg Duitse clubs zijn die mee willen/kunnen doen...

I.p.v. 2 imports mogen Oberliga-clubs nu 3 imports opstellen.
  Moderator woensdag 22 juni 2022 @ 11:48:51 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205118581
Denk dat het regionalliga gaat worden als je overstapt

Al dan niet met een optie om te promoveren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205118611
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 11:48 schreef sp3c het volgende:
Denk dat het regionalliga gaat worden als je overstapt

Al dan niet met een optie om te promoveren
Ja, niveautje lager dan Tilburg ook daar voor spek en bonen meedoen. Regionalliga zijn overigens ook kleine groepen met vaak enorme niveauverschillen.
pi_205118656
Ik ken de Duitse competities verder niet.

Maar goed het moet toch gewoon mogelijk zijn voor Nederlandse en Belgische clubs om één competitie te vormen? Een eigen organisatie, die losstaat van beide bonden.

De exacte reden wat er nu dus niet goed was vind ik trouwens nog steeds vaag.
  Moderator woensdag 22 juni 2022 @ 12:06:56 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205118804
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 11:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ken de Duitse competities verder niet.

Maar goed het moet toch gewoon mogelijk zijn voor Nederlandse en Belgische clubs om één competitie te vormen? Een eigen organisatie, die losstaat van beide bonden.
kan wel maar dan mogen de internationals niet meer aan internationale toernooien meedoen en je krijgt moeilijkheden met internationale transfers enzo want van de federatie mag het niet zonder toestemming van de lokale sportbond(en)

quote:
De exacte reden wat er nu dus niet goed was vind ik trouwens nog steeds vaag.
welkom in Nederland Ijshockeyland
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 22 juni 2022 @ 12:08:15 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205118819
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 11:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, niveautje lager dan Tilburg ook daar voor spek en bonen meedoen. Regionalliga zijn overigens ook kleine groepen met vaak enorme niveauverschillen.
ja de Duitsers hebben eigenlijk gewoon dezelfde problemen alleen hebben ze veel meer ijsbanen en clubs waardoor het wat minder opvalt

en zo protectionistisch als de pest
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205118840
quote:
88s.gif Op woensdag 22 juni 2022 12:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
ja de Duitsers hebben eigenlijk gewoon dezelfde problemen alleen hebben ze veel meer ijsbanen en clubs
Ja, dat is ook elk jaar gezeik. En dan heb je als Nederlandse club alleen maar het recht om je mond te houden eigenlijk.
pi_205118862
quote:
88s.gif Op woensdag 22 juni 2022 12:06 schreef sp3c het volgende:

[..]
kan wel maar dan mogen de internationals niet meer aan internationale toernooien meedoen en je krijgt moeilijkheden met internationale transfers enzo want van de federatie mag het niet zonder toestemming van de lokale sportbond(en)
Ik bedoel dus een aparte organisatie met toestemming van de bonden.
  Moderator woensdag 22 juni 2022 @ 12:11:45 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205118868
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 12:11 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Ik bedoel dus een aparte organisatie met toestemming van de bonden.
dat was er al
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 22 juni 2022 @ 12:14:08 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205118884
wat dat betreft is het ook niet fair dat alle kritiek nu bij ijshockeynederland ligt want waarom de Belgische bond de boel nu per se wil runnen is me ook niet superduidelijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205118901
quote:
88s.gif Op woensdag 22 juni 2022 12:11 schreef sp3c het volgende:

[..]
dat was er al
Weet ik, maar het zou gewoon mogelijk moeten zijn in het belang van de sport. Ego's van de bobo's zijn weer erg belangrijk heb ik het idee.
  Moderator woensdag 22 juni 2022 @ 12:18:17 #240
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205118931
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2022 12:15 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Weet ik, maar het zou gewoon mogelijk moeten zijn in het belang van de sport. Ego's van de bobo's zijn weer erg belangrijk heb ik het idee.
het zou ook gewoon mogelijk moeten zijn om in Nederland in 2 (8 teams) of 3 (6 teams) lagen fatsoenlijk competetief ijshockey te spelen

maja ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 22 juni 2022 @ 20:30:00 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205123398
ondertussen doet de kampioen van Belgie dit seizoen weer mee aan de continental cup

twitter


lekker tripje naar Barcelona voor Luik *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 23 juni 2022 @ 20:37:45 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205131292
quote:
IJshockey Nederland geeft de 4 voormalige Nederlandse BeNe League clubs de ruimte om deelname aan een Duitse Liga te onderzoeken

De samenwerking in de BeNe League is gestopt, omdat de Belgische Federatie eiste dat de League werd voortgezet zonder bestuurlijke inmenging van IJshockey Nederland. Aan deze eis wilden de 4 Nederlandse clubs en IJshockey Nederland niet voldoen en stopte de samenwerking in de bestaande vorm.

We hebben samen met de 4 Nederlandse clubs en Tilburg Trappers verschillende mogelijkheden onderzocht om een aantrekkelijke competitie op te zetten, met of zonder Belgische deelnemers. IJshockey Nederland werkte bovendien mee aan het plan dat de Belgische en Nederlandse BeNe League clubs zelfstandig eigenaar werden van een nieuwe competitie. Een opzet die ook in andere landen bestaat. Dit plan werd ook ondersteund door de 4 Belgische BeNe League clubs.

Inmiddels blijkt dat plan eenzijdig van tafel te zijn geveegd omdat de Belgische clubs en de Belgische Federatie een akkoord hebben gevonden in de aansluiting bij de Regionalliga West van het Eishockeyverband Nordrhein-Westfalen (NRW).

De vier Nederlandse oud BeNe League deelnemers hebben gevraagd of ze de mogelijkheid mogen onderzoeken om in die liga aan te sluiten. IJshockey Nederland begrijpt die wens en zal haar medewerking verlenen door de clubs te laten onderzoeken of aansluiting mogelijk is. De Nederlandse clubs en IJshockey Nederland zullen nadere afspraken dienen te maken onder welke voorwaarden eventuele aansluiting kan plaatsvinden alvorens de clubs kunnen worden vrijgegeven voor deelname.

IJshockey Nederland geeft de clubs hiermee de ruimte om deelname aan de Duitse Liga te onderzoeken. De clubs kunnen daarvoor nu zelfstandig de gesprekken aangaan.
https://www.ijshockeynede(...)ang-naar-duitse-liga

nu komp het door de Belgiers _O-

daarnaast zet je Beneliga stop omdat je niet wil dat de Belgen het in hun eentje gaan runnen en vervolgens sta je je clubs toe dat ze naar een Duitse competitie vertrekken die logischerwijs volledig door de moffen zelf gerunned wordt _O-

manmanman _O-

manmanmanmanmanman weet iemand het nog?

[ Bericht 5% gewijzigd door sp3c op 23-06-2022 20:45:59 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205131501
Tsja.

Uiteindelijk krijgen de Belgen dus helemaal hun zin, want IJshockey Nederland trekt z'n handen er vanaf. En dan mogen de moffen het gaan regelen. :')

Uiteindelijk kunnen ze ook niet heel veel doen. Want wat wil je met 4 clubs gaan doen? Samen met de 1e divisie, dat is al eens geprobeerd. Dan krijg je over een tijdje weer dezelfde situatie als alle andere keren. De clubs met iets meer geld gaan dan toch weer elders spelers weghalen, verschillende 1e divisieclubs doen als kanonnenvoer mee, etc.
  Moderator vrijdag 24 juni 2022 @ 05:28:24 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205133518
Maja ik weet het ook niet meer hoor, je zou denken dat je net wat fatsoenlijke regels de boel competitief zou moeten kunnen krijgen/houden maar zolang de directeurtjes bij de clubs die voor de prijzen spelen daar niet aan willen zal het er wel nooit van komen

Helpt ook niet dat de rijkste clubs de hele tijd de rand op gaan zitten zoeken omdat de directeurtjes denken dat ze recht hebben op die prijzen (Ik kijk naar jou Flyers)

Schien is dit ook wel een geschenk ofzo, met 6 Duitse, 4 Belgische en 4 Nederlandse teams krijg je daar ineens uit het niets best een leuke competitie en de Nederlandse en Belgische bonden kunnen er niet aankomen _O-

Wel uit complete armoede dus de moffen zullen wel streng gaan onderhandelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205435309
Ik begrijp echt helemaal niks van hoe de nieuwe competitie er nu uit ziet, maar als Yetis supporter lijkt het erop dat we opeens gepromoveerd zijn naar de eredivisie. Hoe die eredivisie er dan uit ziet, dat zien we dan wel weer...
  Moderator zaterdag 23 juli 2022 @ 21:51:58 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205436446
vorig jaar was het in twee fases waarna de besten naar eredivisie gingen en de rest naar eerste divisie

heb je een linkje?
ijshockeynederland is weer stilletjes
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206113415
Gisteren voor het eerst weer in Glanerbrook geweest w/

Zeer matige pot van de Eaters met een 2 - 7 verlies als resultaat, en dat terwijl de Duitsers met amper twee lijnen naar Geleen waren afgereisd. Team ziet er verder wel leuk uit met Verschuren als goaltjesdief en Mollen als puike keeper. Hopen dat de Canadese imports hun draai vinden en dat van Iersel e.e.a. achter de schermen op de rit weet te brengen.

Misschien toch maar weer een seizoenskaart kopen dan. (8>
Flesje bier
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 februari 2023 @ 21:19:48 #248
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207913858
2023 heeft tot nu toe een absolute sensatie: Nela Lopusanova. De Slowaakse maakt al het hele seizoen, en vooral een ruime maand geleden, een bizar goede indruk door onder meer verkozen te worden als MVP van het WK onder-18....als 14-jarige (!). Ze scoort achterlijk veel in de Slowaakse vrouwencompetitie, maar speelt er ook in de Slowaakse mannencompetitie tot 16 jaar, waar ze ook als een van de beteren meedraait in haar team.

Deze week heeft ze gedebuteerd in het nationale seniorenteam als, ik herhaal maar even, 14-jarige. Slowakije verloor met 7-6 van Hongarije, maar Lopusanova - die dus 14 jaar is - scoorde wel een hattrick, tegen de nummer acht van het vorige WK.

Zeker rond het WK junioren vorige maand ontplofte het ijshockeyinternet met filmpjes en dingen over haar, ze wordt wereldwijd wel gezien als misschien wel het grootste talent ooit gezien in het vrouwenijshockey _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208279284
He een ijshockeytopic, wat leuk! Nieuw op het forum, maar leuk om andere ijshockeyfans te ontmoeten.

Ik vind het jammer dat het organisatorisch zo'n bende is betreft ijshockey in Nederland en ook onze Belgische vrienden met hun speciale eisen betreft de BeNeLeague. Zeker omdat het een relatief kleine sport is in Nederland zou je toch juist denken 'samen de schouders eronder', maar om de een of andere reden is er altijd wel 'iets' wat dat zo moeilijk maakt. Of het nou een bond is, of voorzitters, het is echt jammer. Het draagt zeker niet bij aan de groei van de sport.
  Moderator dinsdag 7 maart 2023 @ 17:54:15 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_208279416
eredivisie seizoen was wel echt goed dit jaar man, we zitten nu in de halve finales en ik durf geen geld in te zetten op de winnaar (Amsterdam, Eindhoven, Tilburg, Groningen) en we zitten in Amsterdam echt al maanden met 1000 plus toeschouwers

vorig wekend niet want het was ineens op zondag flopdag maar toch ook 650 man volgens de sheet

niveau is ook aardig, je ziet steeds meer imports en oudgedienden enzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_208282775
Dat zijn wel hele mooie berichten! Ik ben laatst weer eens bij de Trappers geweest, na zo'n bezoekje denk ik altijd 'kon ik maar vaker'. Helaas zorgt werk en reisafstand (plusminus een uur) altijd voor uitdaging. Zuid-west Nederland is zo groot en dan toch geen ijshockey ;(

Weet iemand trouwens wat er gebeurd is in Nijmegen, ik heb toch wat nieuws gemist. Het laatste wat ik meekreeg was dat de naam Nijmegen Wolves werd i.p.v. Devils i.v.m. faillissement en nu is het toch weer gewoon Nijmegen Devils?
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 19:44:29 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_208304534
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:36 schreef Azijnplasser het volgende:
Dat zijn wel hele mooie berichten! Ik ben laatst weer eens bij de Trappers geweest, na zo'n bezoekje denk ik altijd 'kon ik maar vaker'. Helaas zorgt werk en reisafstand (plusminus een uur) altijd voor uitdaging. Zuid-west Nederland is zo groot en dan toch geen ijshockey ;(

Weet iemand trouwens wat er gebeurd is in Nijmegen, ik heb toch wat nieuws gemist. Het laatste wat ik meekreeg was dat de naam Nijmegen Wolves werd i.p.v. Devils i.v.m. faillissement en nu is het toch weer gewoon Nijmegen Devils?
volgens mij kreeg Nijmegen Wolves geen licentie meer voor de Beneliga vanwege het faillissement en nog steeds wat schimmige geldstromen, daarna was er nog wat gemopper en gedreig met rechtzaken en daarna heb ik er nooit meer wat van gehoord

Nijmegen Devils is volgens mij feitelijk het eerste team van de jeugdorganisatie

denk dat er niet teveel spelers zijn blijven hangen want heel bijzonder doen ze het niet en ik zag bv Levi Houkes met het tweede van Tilburg meedraaien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_208355799
quote:
88s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
volgens mij kreeg Nijmegen Wolves geen licentie meer voor de Beneliga vanwege het faillissement en nog steeds wat schimmige geldstromen, daarna was er nog wat gemopper en gedreig met rechtzaken en daarna heb ik er nooit meer wat van gehoord

Nijmegen Devils is volgens mij feitelijk het eerste team van de jeugdorganisatie

denk dat er niet teveel spelers zijn blijven hangen want heel bijzonder doen ze het niet en ik zag bv Levi Houkes met het tweede van Tilburg meedraaien
Ah thanks voor de info! Wel jammer dat er zo weer een team van het toneel verdwijnt.

Zaterdag hoop ik naar Groningen - Tilburg te gaan, hopelijk kan ik morgenochtend kaarten bemachtigen. Het beloofd in ieder geval een mooie wedstrijd te worden. Zeker nu Groningen een doelpunt onthouden is gisteren tijdens de wedstrijd zullen ze extra gemotiveerd zijn om het in een uitverkocht Kardinge recht te zetten!
pi_208378431
Kaarten in the pocket en een uitverkocht Kardinge. Het belooft een mooie pot te worden! Hopelijk zonder arbitrale missers en gewoon een heerlijke pot ijshockey.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:05:23 #255
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_208378608
Mooi dat de Eredivisie weer zo leeft. w/ Beneliga was in Geleen matig dit jaar, ben voor het eerst in 10 jaar maar een stuk of 8 wedstrijden geweest. :X
Heb bij die wedstrijden overigens nooit meer dan een man of 600 op de tribune gezien, dat was vroeger ook wel anders :{

Afsluiten nu met een best of 3 (als ze er niet weer een best of 2 + 1 periode van maken zoals in de vorige ronde :') ) tegen Leuven voor de troostprijs.

[ Bericht 13% gewijzigd door Gezicht op 14-03-2023 22:10:40 ]
Flesje bier
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:29:01 #256
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_208378956
Larry van Wieren cup perikelen. Gaat helemaal nergens meer over.

Uit in Eindhoven verliezen met 9-0 en daags later thuis winnen met 10-0 :7 :7
Tics van je petten.
pi_211448830
Kick w/

Aardig seizoen in de Beneleague tot nu toe, voor het eerst in jaren dat teams echt aan elkaar gewaagd zijn.

Hopelijk een prijsje pakken in Geleen dit jaar *O*
Flesje bier
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 januari 2024 @ 13:34:46 #258
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212129494
Beste @sp3c, @Gezicht, @nattermann, @Azijnplasser (even willekeurig de namen getagd die ik hier zag)

De Jeugdspelen in Zuid-Korea zijn bezig, waar de landen één van de vier toernooien moeten kiezen om een team naar te sturen (3x3 of 6x6), Nederland is bij de vrouwen 3x3 bezig. Dat gaat echt zó bizar slecht....vijf wedstrijden gespeeld, vijf keer gescoord en 76 (!) goals tegen...hoe kan dat? Ik snap dat ze niet bij de favorieten horen, maar 76 tegengoals is echt bizar :o
https://en.wikipedia.org/(...)n%27s_3x3_tournament
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212129563
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:34 schreef heywoodu het volgende:
Beste @:sp3c, @:Gezicht, @:nattermann, @:Azijnplasser (even willekeurig de namen getagd die ik hier zag)

De Jeugdspelen in Zuid-Korea zijn bezig, waar de landen één van de vier toernooien moeten kiezen om een team naar te sturen (3x3 of 6x6), Nederland is bij de vrouwen 3x3 bezig. Dat gaat echt zó bizar slecht....vijf wedstrijden gespeeld, vijf keer gescoord en 76 (!) goals tegen...hoe kan dat? Ik snap dat ze niet bij de favorieten horen, maar 76 tegengoals is echt bizar :o
https://en.wikipedia.org/(...)n%27s_3x3_tournament
Kansloos om geld te steken in dat soort exercities.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 januari 2024 @ 13:51:21 #260
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212129654
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:41 schreef Halcon het volgende:

[..]
Kansloos om geld te steken in dat soort exercities.
Ja, maar dat geldt voor zat andere landen ook. Nederland zal echt niet het enige land zijn dat hier niet al te veel geld in steekt, en bijvoorbeeld op het WK U18 hebben de Nederlandse vrouwen in hun divisie keurig een derde plek gepakt afgelopen week. Het is dus duidelijk niet zo dat Nederland totaal niks kan in het ijshockey bij de vrouwen, maar toch worden ze op dit toernooi nota bene met 17-0 verslagen door China, met 33-0 door Hongarije, terwijl de goals bijna bovenop elkaar staan...hoe krijg je dan geen enkele goal gescoord?

De vraag is dus niet waarom Nederland niet wint he, maar waarom ze vandaag in twee wedstrijden 50 tegengoals krijgen, wat echt bizar is. En 'gebrek aan geld' zal daar dus zeker niet de enige reden voor zijn, en 'gebrek aan talent' ook niet, gezien het brons in hun divisie op het WK U18 :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212129691
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, maar dat geldt voor zat andere landen ook. Nederland zal echt niet het enige land zijn dat hier niet al te veel geld in steekt, en bijvoorbeeld op het WK U18 hebben de Nederlandse vrouwen in hun divisie keurig een derde plek gepakt afgelopen week. Het is dus duidelijk niet zo dat Nederland totaal niks kan in het ijshockey bij de vrouwen, maar toch worden ze op dit toernooi nota bene met 17-0 verslagen door China, met 33-0 door Hongarije, terwijl de goals bijna bovenop elkaar staan...hoe krijg je dan geen enkele goal gescoord?

De vraag is dus niet waarom Nederland niet wint he, maar waarom ze vandaag in twee wedstrijden 50 tegengoals krijgen, wat echt bizar is. En 'gebrek aan geld' zal daar dus zeker niet de enige reden voor zijn, en 'gebrek aan talent' ook niet, gezien het brons in hun divisie op het WK U18 :P
Klopt.

Bij sporten als ijshockey in Nederland zijn de middelen schaars. Om dan naar Zuid-Korea te gaan om er met 33-0 af te gaan tegen Hongarije en met 9-2 te verliezen van Mexico...

Denk dat je dan beter iets selectiever bent met wie je ver weg stuurt en wie niet.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 22 januari 2024 @ 13:55:48 #262
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212129708
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:54 schreef Halcon het volgende:

[..]
Klopt.

Bij sporten als ijshockey in Nederland zijn de middelen schaars. Om dan naar Zuid-Korea te gaan om er met 33-0 af te gaan tegen Hongarije en met 9-2 te verliezen van Mexico...

Denk dat je dan beter iets selectiever bent met wie je ver weg stuurt en wie niet.
Dat lijkt me ook ja....maar ik kan me dus ook écht met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat dit de beste Nederlandse speelsters van deze leeftijd zijn, terwijl de speelsters van grofweg één jaar ouder (in hun divisie, uiteraard) gewoon hartstikke competitief zijn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator maandag 22 januari 2024 @ 14:03:29 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212129781
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, maar dat geldt voor zat andere landen ook. Nederland zal echt niet het enige land zijn dat hier niet al te veel geld in steekt, en bijvoorbeeld op het WK U18 hebben de Nederlandse vrouwen in hun divisie keurig een derde plek gepakt afgelopen week. Het is dus duidelijk niet zo dat Nederland totaal niks kan in het ijshockey bij de vrouwen, maar toch worden ze op dit toernooi nota bene met 17-0 verslagen door China, met 33-0 door Hongarije, terwijl de goals bijna bovenop elkaar staan...hoe krijg je dan geen enkele goal gescoord?

De vraag is dus niet waarom Nederland niet wint he, maar waarom ze vandaag in twee wedstrijden 50 tegengoals krijgen, wat echt bizar is. En 'gebrek aan geld' zal daar dus zeker niet de enige reden voor zijn, en 'gebrek aan talent' ook niet, gezien het brons in hun divisie op het WK U18 :P
U18 dametjes verloren met 0-18 van China op het wk he

waarom krijgen ze zoveel tegengoals?
omdat ze niet goed genoeg zijn

niveauverschillen in de kelder zijn gewoon heel erg groot
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212131218
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook ja....maar ik kan me dus ook écht met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat dit de beste Nederlandse speelsters van deze leeftijd zijn, terwijl de speelsters van grofweg één jaar ouder (in hun divisie, uiteraard) gewoon hartstikke competitief zijn.
Ik weet het niet, maar als je met een of ander C-elftal moet gaan is dat des te meer reden om niet te gaan. Geldverspilling. Nul kans op een resultaat en je leert er helemaal niks van.
  Moderator maandag 22 januari 2024 @ 17:46:54 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212132127
Is ook gewoon vreemd om je hiervoor in te schrijven terwijl je tegelijkertijd een wk organiseert in eigen land in dezelfde leeftijdscategorie waar de spoeling toch al dun is

Eigenaardig zelfs

Maar het zal best een mooie ervaring zijn voor die meiden en ik neem aan dat de ouders voor het Leeuwinnendeel van de kosten opdraaien dus baat het niet, schaad het niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')