abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_208282775
Dat zijn wel hele mooie berichten! Ik ben laatst weer eens bij de Trappers geweest, na zo'n bezoekje denk ik altijd 'kon ik maar vaker'. Helaas zorgt werk en reisafstand (plusminus een uur) altijd voor uitdaging. Zuid-west Nederland is zo groot en dan toch geen ijshockey ;(

Weet iemand trouwens wat er gebeurd is in Nijmegen, ik heb toch wat nieuws gemist. Het laatste wat ik meekreeg was dat de naam Nijmegen Wolves werd i.p.v. Devils i.v.m. faillissement en nu is het toch weer gewoon Nijmegen Devils?
  Moderator donderdag 9 maart 2023 @ 19:44:29 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_208304534
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 21:36 schreef Azijnplasser het volgende:
Dat zijn wel hele mooie berichten! Ik ben laatst weer eens bij de Trappers geweest, na zo'n bezoekje denk ik altijd 'kon ik maar vaker'. Helaas zorgt werk en reisafstand (plusminus een uur) altijd voor uitdaging. Zuid-west Nederland is zo groot en dan toch geen ijshockey ;(

Weet iemand trouwens wat er gebeurd is in Nijmegen, ik heb toch wat nieuws gemist. Het laatste wat ik meekreeg was dat de naam Nijmegen Wolves werd i.p.v. Devils i.v.m. faillissement en nu is het toch weer gewoon Nijmegen Devils?
volgens mij kreeg Nijmegen Wolves geen licentie meer voor de Beneliga vanwege het faillissement en nog steeds wat schimmige geldstromen, daarna was er nog wat gemopper en gedreig met rechtzaken en daarna heb ik er nooit meer wat van gehoord

Nijmegen Devils is volgens mij feitelijk het eerste team van de jeugdorganisatie

denk dat er niet teveel spelers zijn blijven hangen want heel bijzonder doen ze het niet en ik zag bv Levi Houkes met het tweede van Tilburg meedraaien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_208355799
quote:
88s.gif Op donderdag 9 maart 2023 19:44 schreef sp3c het volgende:

[..]
volgens mij kreeg Nijmegen Wolves geen licentie meer voor de Beneliga vanwege het faillissement en nog steeds wat schimmige geldstromen, daarna was er nog wat gemopper en gedreig met rechtzaken en daarna heb ik er nooit meer wat van gehoord

Nijmegen Devils is volgens mij feitelijk het eerste team van de jeugdorganisatie

denk dat er niet teveel spelers zijn blijven hangen want heel bijzonder doen ze het niet en ik zag bv Levi Houkes met het tweede van Tilburg meedraaien
Ah thanks voor de info! Wel jammer dat er zo weer een team van het toneel verdwijnt.

Zaterdag hoop ik naar Groningen - Tilburg te gaan, hopelijk kan ik morgenochtend kaarten bemachtigen. Het beloofd in ieder geval een mooie wedstrijd te worden. Zeker nu Groningen een doelpunt onthouden is gisteren tijdens de wedstrijd zullen ze extra gemotiveerd zijn om het in een uitverkocht Kardinge recht te zetten!
pi_208378431
Kaarten in the pocket en een uitverkocht Kardinge. Het belooft een mooie pot te worden! Hopelijk zonder arbitrale missers en gewoon een heerlijke pot ijshockey.
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:05:23 #255
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_208378608
Mooi dat de Eredivisie weer zo leeft. w/ Beneliga was in Geleen matig dit jaar, ben voor het eerst in 10 jaar maar een stuk of 8 wedstrijden geweest. :X
Heb bij die wedstrijden overigens nooit meer dan een man of 600 op de tribune gezien, dat was vroeger ook wel anders :{

Afsluiten nu met een best of 3 (als ze er niet weer een best of 2 + 1 periode van maken zoals in de vorige ronde :') ) tegen Leuven voor de troostprijs.

[ Bericht 13% gewijzigd door Gezicht op 14-03-2023 22:10:40 ]
Flesje bier
  dinsdag 14 maart 2023 @ 22:29:01 #256
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_208378956
Larry van Wieren cup perikelen. Gaat helemaal nergens meer over.

Uit in Eindhoven verliezen met 9-0 en daags later thuis winnen met 10-0 :7 :7
Tics van je petten.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')