zou toch een mooie competitie zijn jongonsquote:Op woensdag 1 april 2020 12:17 schreef sp3c het volgende:
top 8 in Nederland (exclusief trappers 1)
Heerenveen Flyers (1753)
HIJS Hokij (1553)
Amsterdam Tigers ((eerste divisie (900))
Nijmegen Devils (629)
GIJS Groningen ((eerste divisie (519))
Zoetermeer Panters (425)
Eaters Limburg (413)
Eindhoven Kemphanen ((eerste divisie (402))
verschilt toch wel wat met de kanttekening dat ik vermoed dat Geleen en Groningen het beter doen dan ze opgeven maar dat zal overal wel het geval zijn
Eindhoven en Nijmegen doen het gezien hun resultaten ook wel heel slecht hoor
moet toch wat moois mogelijk zijn als die figuren een keer normaal samen gaan werken
Als de mijnwerkers maar winnen, anders is dit ook al voorbij en is er écht niks meer tenzij je livestreams kunt vinden van Nicaraguaans voetbal. Maar ja, voetbalquote:
Wat is er mis met voetbal? CL gaat ook al niet doorquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als de mijnwerkers maar winnen, anders is dit ook al voorbij en is er écht niks meer tenzij je livestreams kunt vinden van Nicaraguaans voetbal. Maar ja, voetbal
Ik kan me geen suffere, overgewaardeerde sport bedenken dan voetbal.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er mis met voetbal? CL gaat ook al niet door
Ok moet jij weten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me geen suffere, overgewaardeerde sport bedenken dan voetbal.
Zeker. Gelukkig hebben we ijshockey en is het nog spannend ookquote:
Ik had liever de kampioenswedstrijd van Amstel Tijgers gezienquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker. Gelukkig hebben we ijshockey en is het nog spannend ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |