Jup, maar leg dat de gemiddelde tokkie maar eens uit XDquote:Op zondag 22 maart 2020 13:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Voor 2 tientjes meer vlieg je met een blauwe zwaan met bagage en lunch
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:41 schreef Smack10 het volgende:
Dezetwitter:RoelMaalderink twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 20:19:24Webwinkels met mondmaskers proberen een slaatje te slaan uit de coronacrisis. Ik belde er eentje. https://t.co/dicI4kdQjH reageer retweet
Irritant dat mensen met een andere mening direct troll worden genoemd.quote:Op zondag 22 maart 2020 04:31 schreef Chokeme het volgende:
Rustig momenteel met trollen trouwens, leest een stuk prettiger zo
Dat betwijfel ik eigenlijkquote:
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef nils7 het volgende:
Heb een plaatje op Facebook gezien over de aantallen van NL vs Italië, helaas “hep op Feesboek gestaan” gehalte dus weet niet of het klopt.
Maar als we vandaag rond de 4400 besmettingen en 180+ doden zitten over een kwartier (als de cijfers uit komen) dan zitten we nog op de lijn van Italië
We zullen het over een kwartier zienquote:Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef nils7 het volgende:
Heb een plaatje op Facebook gezien over de aantallen van NL vs Italië, helaas “hep op Feesboek gestaan” gehalte dus weet niet of het klopt.
Maar als we vandaag rond de 4400 besmettingen en 180+ doden zitten over een kwartier (als de cijfers uit komen) dan zitten we nog op de lijn van Italië
Ik denk dat het zal meevallen. Gelukkig komen we niet zo erg op die lijn van Italië zoals veel mensen hier beweren.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef nils7 het volgende:
Rivm cijfers.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is het begin van het Duitse overleg toch?
Doet me denken aan dat akkefietje met condooms destijdsquote:Paus kondigt ingelast Urbi et Orbi aan
VATICAANSTAD - Paus Franciscus zal komende week het ’Urbi et Orbi’ uitspreken in verband met de coronacrisis. Het is bijzonder dat de kerkvader deze zegening ’van stad en land’ zal geven, want die is normaal gereserveerd voor Pasen en Kerstmis. De paus kondigde dit aan tijdens zijn zondagsgroet.
Franciscus zal de Urbi et Orbi zegening aanstaande vrijdagavond geven. Hij riep gelovigen verder op, om komende woensdag om 12.00 uur Italiaanse tijd gezamenlijk het Onze Vader te bidden. „We willen de pandemie beantwoorden met de eensgezindheid van het gebed, met compassie en met tederheid. Laten we verenigd blijven”, zei de kerkvader vanuit de bibliotheek in het Vaticaan.
Precies, datzelfde geldt hier in Brabant uiteraard. Luxemburg is vanuit Eindhoven dichterbij dan Groningen.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Of in Noord-Italië. Veel buurlanden zijn dichterbij dan Zuid-Italië.
je bedoelt 180 doden erbij?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef nils7 het volgende:
?? 800 besmettingen en 45 doden is onmogelijk?quote:
Ooh, ik dacht 180 in de afgelopen 24 uur. Nevermind.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
?? 800 besmettingen en 45 doden is onmogelijk?
-nee-quote:Op zondag 22 maart 2020 13:52 schreef LTVDK het volgende:
Kwam net met buiten lopen ook al weer hele roedels wielrenners tegen die gezellig knus in een pelotonnetje schouder aan schouder aan het fietsen waren
Ja dat is prima, maar je zegt:quote:Op zondag 22 maart 2020 03:09 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Een bacterie kan je bestrijden met antibiotica een virus reageert daar niet op. Daarom is er ook een grote roep uit de medici wereld om te stopen met antibiotica in de veeteelt omdat we zo langzaam aan bacteriën resistent aan het maken zijn. Een virus zal het lichaam altijd zelf moeten verwerken soms met behulp van een medicijn.
Wie zijn die 'veel mensen' dan? Ik zie dat op dit moment nl. helemaal nergens gebeuren. Dus vroeg me even af wat ik gemist heb.quote:Op zondag 22 maart 2020 03:01 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Niet alleen dat maar veel mensen halen op dit moment een bacteriële infectie en een virus infectie door elkaar.
Tja dat haddden ze ook/wel in Frankrijk... 11 miljoen stuks n.a.v. de Mexicaanse griep (2008/2009), bleek bij openen van de plakketjes, naast overschijding (THT 2014), dat de elastieken waren vergaan. En zo kan je wel wat willen maar het volhouden zonder snelle beparingen........quote:Op zondag 22 maart 2020 13:23 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Miljoenen kun je inderdaad op voorraad hebben zonder problemen. Ik kan daar ook niet bij met m'n gedachten
Langzamer dan wat nu met losgeslagen gedrag daardoor kan/zal gebeuren.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:24 schreef Harmankardon het volgende:
Sterk staaltje kutcommunicatie van de overheid de afgelopen week.
Een lockdown is niet de oplossing, we moeten dus groepsimmuniteit opbouwen maar tegelijkertijd mogen mensen niet met elkaar in aanraking komen. Hoe komt die groepsimmuniteit dan tot stand?
ja stom gewoon. Bied ze gratis aan. Winwin: jij als webshop free publicity, veel nieuwssites die naar jou verwijzen (goed voor de autoriteit van je shop en SEO) en je laat zien dat je betrokken bent ipv dat je over lijken gaat. Lijkt mij alleen maar winstgevend op den duur. Als je toch alleen maar commercieel wilt denken.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:41 schreef Smack10 het volgende:
Dezetwitter:RoelMaalderink twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 20:19:24Webwinkels met mondmaskers proberen een slaatje te slaan uit de coronacrisis. Ik belde er eentje. https://t.co/dicI4kdQjH reageer retweet
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef nils7 het volgende:
Snap de verwarringquote:Op zondag 22 maart 2020 13:51 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht 180 in de afgelopen 24 uur. Nevermind.
En in Italië kwam de lock-down pas bij 400 doden, hier veel eerder. Houdt daar ook rekening mee.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:49 schreef nils7 het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk alleen maar een webshop voor die maskers opgezet.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja stom gewoon. Bied ze gratis aan. Winwin: jij als webshop free publicity, veel nieuwssites die naar jou verwijzen (goed voor de autoriteit van je shop en SEO) en je laat zien dat je betrokken bent ipv dat je over lijken gaat. Lijkt mij alleen maar winstgevend op den duur. Als je toch alleen maar commercieel wilt denken.
Natuurlijk is het wel zo dat Italië pas veel later in dit proces maatregelen nam dan Nederland. Dus in Nederland zal het al eerder tot een beperking moeten komen van de uitbreiding.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, van WNL vanochtend.
Ik gok dat dit gewoon handige Harry is geweest die even snel een webshopje heeft opgezet om kapjes tegen woekerprijzen te slijten. Die geeft echt geen ene neuk om naamsbekendheid, zodra de kapjes op zijn gaat de site de lucht uit en springt die weer op het volgende 'hot item'.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja stom gewoon. Bied ze gratis aan. Winwin: jij als webshop free publicity, veel nieuwssites die naar jou verwijzen (goed voor de autoriteit van je shop en SEO) en je laat zien dat je betrokken bent ipv dat je over lijken gaat. Lijkt mij alleen maar winstgevend op den duur. Als je toch alleen maar commercieel wilt denken.
Ze verkochten alleen niet veilige mondmasker voor woekerprijzen volgens mij..quote:Op zondag 22 maart 2020 13:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
twitter:SBergsma twitterde op zondag 22-03-2020 om 13:26:33Ik heb aanwijzingen dat een lockdown wordt besproken in Catshuis nu. reageer retweet
Die hij waarschijnlijk ook nooit heeft gehad..quote:Op zondag 22 maart 2020 13:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk alleen maar een webshop voor die maskers opgezet.
Niet gezien maar schakel ook net pas weer in hier.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:56 schreef Schuimpjes het volgende:
Geen idee of deze al voorbijgekomen istwitter:SBergsma twitterde op zondag 22-03-2020 om 13:26:33Ik heb aanwijzingen dat een lockdown wordt besproken in Catshuis nu. reageer retweet
Nee die is niet voorbij gekomen omdat TWITTER GEEN BRON IS!quote:Op zondag 22 maart 2020 13:56 schreef Schuimpjes het volgende:
Geen idee of deze al voorbijgekomen istwitter:SBergsma twitterde op zondag 22-03-2020 om 13:26:33Ik heb aanwijzingen dat een lockdown wordt besproken in Catshuis nu. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |