Watquote:Op zondag 22 maart 2020 11:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
2. Dat is al sinds jaar en dag beleid. Al ver voor corona.
Belgische balansquote:Er zijn in ons land de voorbije 24 uur in totaal 586 nieuwe gevallen van besmetting met het coronavirus gemeld. Het aantal bevestigde overlijdens klimt tot 75.
Je moet mijn verhandeling opnieuw lezen, en daarna je eigen reactie. Dan zal je zien dat je door een ondergrens van intelligentie aan het zakken bent.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, als je serieus denkt dat Van Dissel gelijk heeft omdat FoK-users onzin lullen, is er iets zwaar mis met je.
Er is geen enkele relatie tussen die twee gegevens.
1. Uh, okequote:Op zondag 22 maart 2020 11:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ophitser.
1. Het komt altijd goed
2. Dat is al sinds jaar en dag beleid. Al ver voor corona.
Bron?quote:Op zondag 22 maart 2020 11:10 schreef Nielsch het volgende:
ICs weigeren al bepaalde groepen zeer zwakke ouderen.
Ja, precies dus. En het RIVM zegt doodleuk die gegevens van de WHO te hebben. Maar dat is pertinent onjuist; de WHO heeft zich nooit uitgesproken over 'het feit' dat kinderen minder kans hebben om te besmetten, 24 uur symptoomvrij betekent dat je genezen bent, of mensen die geen symptomen hebben niet besmet kunnen zijn. Allemaal zaken die ze niet of verkeerd uit data van de WHO gehaald denken te hebben.quote:
Okequote:Op zondag 22 maart 2020 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
1. Uh, oke
2. Nee. De keuze ligt altijd bij de patiënt.
Er zijn ook verschillende meningen onder de experts.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:56 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Een user als Arts-Assistent neem ik heel serieus. Weet je waarom? Hij werkt in een ziekenhuis, dus zijn mening is relevant voor mij.
Heel veel mensen werken niet in een ziekenhuis, hebben geen geneeskunde gestudeerd (laat staan virologie), maar zijn ineens de grootste experts op dit forum met hun doemscenario's. Dan heb je inderdaad een kneus die gaat roepen dat corona HIV geladen is. Hoe moet ik dat serieus nemen?
Dat wil niet zeggen dat Van Dissel onaantastbaar is. Het wil zeggen dat ik meer waarde hecht aan zijn mening dan menig ander hier op dit forum.
Dan begrijp je ze denk ik verkeerd.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Aldus de mensen die ik spreek die op ic's en in ziekenhuizen werken.
Waar werkt? Om welk ziekenhuis hebben we het?quote:Op zondag 22 maart 2020 11:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Schoonzus die er werkt... En zelf ook op instorten staat na 11 dagen extreem lange diensten.
+20% besmettingen, zoals altijd.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:01 schreef roos94 het volgende:
Verwachten jullie vandaag een toename of afname in de cijfers van rivm, of zal het gelijk blijven. Is nu weekje geleden dat de horecas gingen sluiten.
Hier zul je het mee moeten doen. We gaan het volgende week vanzelf steeds meer horen.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar werkt? Om welk ziekenhuis hebben we het?
Dank voor de update. Nogmaals sterkte.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat komt het niet.
Oh leuk nieuwtje: niet iedereen komt nog op de IC waarvan we de kansen te laag achten. Of de patiënt nou zelf wil of niet. Wij bepalen of je dood gaat of dat je nog mag vechten voor je leven.
Lijkt me valide verhaal.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hier zul je het mee moeten doen. We gaan het volgende week vanzelf steeds meer horen.
Echt he.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, als je serieus denkt dat Van Dissel gelijk heeft omdat FoK-users onzin lullen, is er iets zwaar mis met je.
Er is geen enkele relatie tussen die twee gegevens.
Krimp In het verleden:quote:Op zondag 22 maart 2020 10:22 schreef RamboDirk het volgende:
7% krimpende economie door alleen al deze maatregelen. Italie & Spanje richting 30% krimp. Man man man, bloedbad.
Heftig! Ik las dat corona pas op 8 maart voor het eerst in Bulgarije is waargenomen. Toch zijn de maatregels bij jullie veel zwaarder dan bij ons.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:08 schreef Pumpalov het volgende:
Dag 9 zware maatregelen alhier. Procentueel grootste stijging. Van 128 naar 174.
En hebben veel eerder maatregelen genomen dan Nederland. Wordt een slachtveld en het halve land wil het niet zienquote:
Dat is inderdaad irritant. Daardoor krijg je een hoop 'cojboj' verhalen welke kant dan ook opquote:Op zondag 22 maart 2020 11:14 schreef VacaLoca het volgende:
Blijf vervelend vinden dat niemand die in bezit is van alle testdata, data van ziekenhuizen, data van huisartsen, meldpunten etc een op die data gebaseerde indicatie kan geven van hoeveel mensen er nu besmet zijn.
Of sterftecijfer 10% is of 0.01% maakt nogal een verschil
Jaaa iedereen failliet.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:14 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Krimp In het verleden:
[ afbeelding ]
![]()
Bron: CBS
Dat kunnen we nooit meer weten omdat er niet word getest.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:14 schreef VacaLoca het volgende:
Blijf vervelend vinden dat niemand die in bezit is van alle testdata, data van ziekenhuizen, data van huisartsen, meldpunten etc een op die data gebaseerde indicatie kan geven van hoeveel mensen er nu besmet zijn.
Of sterftecijfer 10% is of 0.01% maakt nogal een verschil
Get your shit together dan. Voor wie ben je bang?quote:
Waar werkt ze?quote:Op zondag 22 maart 2020 11:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Schoonzus die er werkt... En zelf ook op instorten staat na 11 dagen extreem lange diensten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |