Lees je überhaupt wat er hier in dit topic voorbij komt?quote:Op zondag 22 maart 2020 11:01 schreef roos94 het volgende:
Verwachten jullie vandaag een toename of afname in de cijfers van rivm, of zal het gelijk blijven. Is nu weekje geleden dat de horecas gingen sluiten.
Ja, als je serieus denkt dat Van Dissel gelijk heeft omdat FoK-users onzin lullen, is er iets zwaar mis met je.quote:
Toch allang duidelijk dat dit niet het geval isquote:Op zondag 22 maart 2020 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lees je überhaupt wat er hier in dit topic voorbij komt?
30cm extra afstand heb ik hier ook wel nodig.quote:
Graag niet reageren op mij, want als ik de naam jordi zie in mn notificatie weet ik al hoe laat het is. Heb jou nog nooit 1 neutral ding tegen mij horen zeggen Bedankt!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lees je überhaupt wat er hier in dit topic voorbij komt?
Nee blijkbaar, vreselijk irritant die naïviteit van sommige hier.. lees je nou eens in!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:05 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Toch allang duidelijk dat dit niet het geval is
Ga nou maar aan je scriptie, bedankt!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Graag niet reageren op mij, want als ik de naam jordi zie in mn notificatie weet ik al hoe laat het is. Heb jou nog nooit 1 neutral ding tegen mij horen zeggen Bedankt!
Dankjewel.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:59 schreef _I het volgende:
[..]
Dat doe je goed!
Maar dit blijft een discussieplatform. Met meningen. En het speelt en overal zijn virologen, epidemiologen, artsen, IC verpleegkundigen, Italianen en WHO sprekers te zien. Met allemaal een ander verhaal. Laat iedereen zelf kiezen aan wie diegene waarde hecht.
Daarnaast heeft iedereen een eigen intelligentie, kennisniveau en beredeneringsvermogen. En allemaal mogen ze er zijn.
Nee, dat komt het niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:05 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken. Het komt goed
Sterker nog, er zijn grote congreslocaties die zich al hebben gemeld bij de veiligheidsregio's voor beschikbaarheid in dit soort scenario's.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet echt eerst de noodtoestand hier worden uitgeroepen voordat dat kan hier? Maar ik ga er van uit dat dat niet nodig zal zijn en zulke locaties gewoon vrijwillig meewerken in geval van nood.
quote:Op zondag 22 maart 2020 11:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ga nou maar aan je scriptie, bedankt!
Waar is hier?quote:Op zondag 22 maart 2020 11:08 schreef Pumpalov het volgende:
Dag 9 zware maatregelen alhier. Procentueel grootste stijging. Van 128 naar 174.
Die komt hier enkel maar om te trollen joh. Best negeren.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee blijkbaar, vreselijk irritant die naïviteit van sommige hier.. lees je nou eens in!
Geen EU land die nu personeel en apparatuur over heeft ter beschikking nee, die gaan ze zelf nodig hebben.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:53 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
China en Rusland die hulp bieden,... hier lijkt toch wel meer aan de gang te zijn.. EU is blijkbaar niet in staat om iets te doen.
Hoor heel vaak het woord veiligheidsregio, maar het nu niet het idee dat die veel maatregelen nemen..quote:Op zondag 22 maart 2020 10:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zie link van Trouw. De regering kan ook gewoon een avondklok instellen, leger op straat en bevoegdheden van het decentrale gezag afpakken. Zelfs gedwongen evacuatie is mogelijk. Wel is het zo dat niet per se een beperkte of algemene noodtoestand afgekondigd hoeft te worden. Ze kunnen ook per maatregel een bepaald artikel bij koninklijk besluit activeren.
Tot nu toe wordt het overgelaten aan de 25 veiligheidsregios.
http://www.rivm.nlquote:Op zondag 22 maart 2020 11:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Bron?
[..]
Absoluut. Maar niet meer dan de WHO.
Wat goed!quote:Op zondag 22 maart 2020 10:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bron: melding van Marktplaats
Netjes van ze
Ophitser.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat komt het niet.
Oh leuk nieuwtje: niet iedereen komt nog op de IC waarvan we de kansen te laag achten. Of de patiënt nou zelf wil of niet. Wij bepalen of je dood gaat of dat je nog mag vechten voor je leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |