quote:Op zondag 22 maart 2020 07:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zou hij weten dat die lui naar afloop door een speciale douchestraat heen moeten
Iedereen heeft nu toch gewoon een desinfectieruimte/douche in de hal achter de voordeur?quote:Op zondag 22 maart 2020 07:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]geen deco-unit in de hal hebben ingericht
___!
pruts-prepper
Uiteraard, ben hier alleen niet helemaal tevreden met de douche in de meterkastquote:Op zondag 22 maart 2020 07:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen heeft nu toch gewoon een desinfectieruimte/douche in de hal achter de voordeur?
Die krijgen de klap natuurlijk wel, net zoals de staat de klap krijgt.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zie mensen in het nieuws op het strand, in de bossen, allemaal zonder bescherming.
Ik kan er gewoon niet bij hoe dom mensen kunnen zijn. Echt gewoon niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Die krijgen de klap natuurlijk wel, net zoals de staat de klap krijgt.
Elegant verborgen zelfspot is goud waardquote:Op zondag 22 maart 2020 07:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet bij hoe dom mensen kunnen zijn. Echt gewoon niet.
https://en.wikipedia.org/wiki/Vaccinequote:Op zondag 22 maart 2020 07:44 schreef Eendenkooi het volgende:
Is een vaccin niet gewoon het virus zonder het interne dna bij mensen inspuiten? Dus alleen de sarcofaag? Het afweermechanisme gaat dan wel zijn werk doen en het virus herkennen maar het virus zelf kan slechts minimale schade aan cellen aanrichten.
Mensen denken gewoon dat zij wel 1.5 meter afstand houden. Is het even 1.0 meter, oeps, nouja ze hebben toch geen corona dus zo'n vaart zal het niet lopen. Ze zien het grotere plaatje niet van als iedereen zich risicovol gedraagt, dat de verspreiding veel sneller gaat.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet bij hoe dom mensen kunnen zijn. Echt gewoon niet.
Ach, zo lang hij maar niet per ongeluk op de gaskraan is aangesloten.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Uiteraard, ben hier alleen niet helemaal tevreden met de douche in de meterkast
ligt aan de mate van lockdown.. wellicht enkel woon-werkverkeer mogelijk bijvoorbeeldquote:Op zondag 22 maart 2020 07:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben wel een beetje huiverig naar die hele lockdown. Ben net vorige week begonnen bij een nieuwe werkgever en zit in m'n proeftijd. Als ik nu twee weken thuis moet blijven zitten kan dat niet heel positief werken
Het is nog te vroeg om te zeggen wat de aangescherpte regels van 15 maart doen. De incubatietijd is 2 weken en eigenlijk kennen we de duur van de incubatietijd helemaal niet exact. Dus je zit nu ook nog met besmettingen van toen alles nog open was. Ik denk dat we nog een dikke week moeten wachten voor we kunnen zeggen of de aangescherpte regels effect hebben gehadquote:Op zondag 22 maart 2020 07:15 schreef asco het volgende:
Benieuwd wat de regering gaat besluiten vandaag.
Bron?quote:Op zondag 22 maart 2020 08:10 schreef pmponer het volgende:
Een aantal werkgevers heeft zich al voorbereid en personeelsleden een brief gestuurd, met een verklaring waarom het personeelslid zich op straat bevind. Dit omdat het bedrijf verwacht niet snel genoeg pasjes/vergunningen te kunnen krijgen. Zouden ze meer weten
Ja, dat kan natuurlijk. Maar ik werk bij klanten thuisquote:Op zondag 22 maart 2020 08:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
ligt aan de mate van lockdown.. wellicht enkel woon-werkverkeer mogelijk bijvoorbeeld
Alle dagjesmensen weer naar het strand.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nog een mooie dag. Dat zal wel weer kneiterdruk worden op verschillende plaatsen in het land.
Maar dan zitten we al minimaal op 15000 geregistreerde besmettingen en 600 doden. Beetje laat dan voor een volledige lockdown.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:12 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg om te zeggen wat de aangescherpte regels van 15 maart doen. De incubatietijd is 2 weken en eigenlijk kennen we de duur van de incubatietijd helemaal niet exact. Dus je zit nu ook nog met besmettingen van toen alles nog open was. Ik denk dat we nog een dikke week moeten wachten voor we kunnen zeggen of de aangescherpte regels effect hebben gehad
Gemiddelde incubatietijd is 5-6 dagen, range 1-14. Nuanceverschil. (WHO, 2020. https://www.who.int/docs/(...)-19-final-report.pdf)quote:Op zondag 22 maart 2020 08:12 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg om te zeggen wat de aangescherpte regels van 15 maart doen. De incubatietijd is 2 weken en eigenlijk kennen we de duur van de incubatietijd helemaal niet exact. Dus je zit nu ook nog met besmettingen van toen alles nog open was. Ik denk dat we nog een dikke week moeten wachten voor we kunnen zeggen of de aangescherpte regels effect hebben gehad
Ze zullen het vooral af laten hangen van de capaciteit op de ic's. Zolang daar ruimte blijft zal er geen volledige lockdown komen.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Maar dan zitten we al minimaal op 15000 geregistreerde besmettingen en 600 doden. Beetje laat dan voor een volledige lockdown.
Goed punt er ligt hier idd maar 1, maar ik ga ervan uit dat de andere morgen op de mat ligtquote:
1 is in principe ook een aantalquote:Op zondag 22 maart 2020 08:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Goed punt er ligt hier idd maar 1, maar ik ga ervan uit dat de andere morgen op de mat ligt
*Zolang de voorspelling is dat daar over twee weken nog ruimte is.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze zullen het vooral af laten hangen van de capaciteit op de ic's. Zolang daar ruimte blijft zal er geen volledige lockdown komen.
Ik denk dat ze daar al zijn in Brabant aangezien ze de patiënte al over het land verspreiden.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze zullen het vooral af laten hangen van de capaciteit op de ic's. Zolang daar ruimte blijft zal er geen volledige lockdown komen.
Je mag hopen van wel inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
*Zolang de voorspelling is dat daar over twee weken nog ruimte is.
Ze gaan niet op de dag dat er te weinig bedden zijn maatregelen nemen - die komen eerder.
Dat hoeft niet per definitie te betekenen dat Brabant vol ligt. Spreiding kan ook zijn ter voorbereiding.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar al zijn in Brabant aangezien ze de patiënte al over het land verspreiden.
Dannn wordt het lastig iddquote:Op zondag 22 maart 2020 08:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk. Maar ik werk bij klanten thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |