Dat is idd afwachten, aan de andere kant, de discipline is in H-K heel anders dan hier, en ik denk ook wel dat men iets meer doordrongen is van de ernst van SARS...quote:Op zondag 22 maart 2020 06:59 schreef Maikuuul het volgende:
Alleen jammer dat de grens met China weer openstaat nu. Eens zien wat dat gaat veroorzaken.
Daar hebben ze zeker van geleerd. Wellicht in een volgend virus reageert Europa hetzelfde als HK...quote:Op zondag 22 maart 2020 07:03 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dat is idd afwachten, aan de andere kant, de discipline is in H-K heel anders dan hier, en ik denk ook wel dat men iets meer doordrongen is van de ernst van SARS...
Ik zie mensen in het nieuws op het strand, in de bossen, allemaal zonder bescherming.quote:
Nou als H-K reageren zal niet snel gebeuren, de gehele volksaard is hier anders.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daar hebben ze zeker van geleerd. Wellicht in een volgend virus reageert Europa hetzelfde als HK...
Maar ik denk het niet.
Dat komt omdat Nederlanders te dreigen niet serieus nemen.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zie mensen in het nieuws op het strand, in de bossen, allemaal zonder bescherming.
Jammer dat er nog zulke werkgevers bestaanquote:Op zondag 22 maart 2020 07:10 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat komt omdat Nederlanders te dreigen niet serieus nemen.
Kijk maar naar het voorbeeld van die vakkenvuller die geen mondkapje mocht dragen van zijn baas.
De manager van de winkel biedt Maarten ook geen beschermende kleding aan.
De klanten hebben er geen last van, hooguit profijt.
Die manager wil kennelijk alleen goedkope 17-jarige arbeidskrachten en of die voldoende beschermd zijn zal hem niet veel interesseren.
Prima initiatief van Maarten!
Volgens de ARBO wet zijn werkgever en werknemer samen aansprakelijkheid voor de veiligheid van de werkplek.
Maarten heeft zijn verantwoordelijkheid genomen, de manager is alleen maar bezig met de gedachte dat klanten bang worden en wegblijven.
Met de cijfers van gisteren verbaast het me niet als ze zeggen dat het zo mooi stabiliseertquote:Op zondag 22 maart 2020 07:15 schreef asco het volgende:
Benieuwd wat de regering gaat besluiten vandaag.
quote:Op zondag 22 maart 2020 07:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met de cijfers van gisteren verbaast het me niet als ze zeggen dat het zo mooi stabiliseert
Ja ik weet het. Maar hetzelfde aantal doden enzo. Op naar groepsimmuniteit!quote:Op zondag 22 maart 2020 07:19 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit hou je natuurlijk niet lang vol... dus nee... dat verwacht ik niet
quote:Op zondag 22 maart 2020 07:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar hetzelfde aantal doden enzo. Op naar groepsimmuniteit!
Je probeert de verkeerde te overtuigenquote:
Puur om die Duitsers weg te houdenquote:Kein Warenmarkt in Enschede am Samstag und Dienstag
quote:Op zondag 22 maart 2020 07:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Als ze dat nou 80 jaar terug hadden bedacht...
Tenminste, als het werkt he...
Dat zie ik in NL dan weer niet snel gebeurenquote:Op zondag 22 maart 2020 07:28 schreef kwiwi het volgende:
Hier (in CH) werkt het samenscholingsverbod prima heb ik het idee. Zwitsers bellen de politie eigenlijk altijd al heel snel als iemand een van de vele regels overtreedt, maar nu dus ook als mensen met meer dan 5 samen zijn. Met zulke NSB'ers hoef je niet eens te patrouilleren
Niet? Open er een telefoonlijn voor en ik denk dat die al snel roodgloeiend staat. Vergeet niet dat mensen in zo'n geval ook ineens niks meer te doen hebben hequote:Op zondag 22 maart 2020 07:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zie ik in NL dan weer niet snel gebeuren
Lockdown denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:15 schreef asco het volgende:
Benieuwd wat de regering gaat besluiten vandaag.
Ja true, maar zit het in de aard van de Nederlander om elkaar erbij te naaien? Misschien ben ik daar heel anders in hoor, maar ik ben niet zoquote:Op zondag 22 maart 2020 07:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet? Open er een telefoonlijn voor en ik denk dat die al snel roodgloeiend staat. Vergeet niet dat mensen in zo'n geval ook ineens niks meer te doen hebben he
Reken maar...quote:Op zondag 22 maart 2020 07:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
maar zit het in de aard van de Nederlander om elkaar erbij te naaien?
dat moet ik ook nog zien, en tot hoe ver die gaatquote:Op zondag 22 maart 2020 07:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, oké.
We gaan het zien. Eerst eens zien of die lockdown er komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |