SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
f“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als jullie met samson gaan spelen kan ik gerust slapen.
Truste
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Eindelijkquote:Op zondag 22 maart 2020 00:36 schreef Nizno het volgende:
Truste![]()
Welterusten Niznoquote:Op zondag 22 maart 2020 00:36 schreef Nizno het volgende:
Truste![]()
Deze komt hard binnen Sky.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:36 schreef skysherrif het volgende:
Je kan merken dat FF een jaartje ouder is geworden
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tot morgenquote:Op zondag 22 maart 2020 00:36 schreef Nizno het volgende:
Truste
@Soulravenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
TreurigEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Geen Kuzu meer.
quote:Op zondag 22 maart 2020 00:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waarom praat je, ik probeer punten te scoren.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HondepoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
HondepoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Zag vandaag zijn docu.Deze kwam wel even aan,vooral dat met zijn vader.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is heel raar, maar zijn teksten komen wel echt binnen ofzoquote:Op zondag 22 maart 2020 01:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag vandaag zijn docu.Deze kwam wel even aan,vooral dat met zijn vader.
Steen is ook echt hard![]()
Tranen in mijn ogen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze wilde ik eerst posten.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:10 schreef skysherrif het volgende:
dit nummer vind ik ook onironisch goed“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zit wel een verhaal achter,dan begrijp je het mss beter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen YT!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Steenpuist.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat wil je niet tegen je hoofd hebben“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verhaal of niet.. 't mag best een boodschap hebben maar dit wil je niet dat je kinderen het meezingen..quote:Op zondag 22 maart 2020 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zit wel een verhaal achter,dan begrijp je het mss beter.![]()
Hou je bek en bef me ,of Drank en drugs ook niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:15 schreef aKboR het volgende:
[..]
Verhaal of niet.. 't mag best een boodschap hebben maar dit wil je niet dat je kinderen het meezingen..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
FOK stats.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:16 schreef skysherrif het volgende:
waar kan je ook alweer zien welke users dit jaar het meest gepost hebben?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.thuisserver.n(...)cfjcfg&tab=tab_table ??quote:Op zondag 22 maart 2020 01:16 schreef skysherrif het volgende:
waar kan je ook alweer zien welke users dit jaar het meest gepost hebben?![]()
aKboR,ik vond de vader/zoon klik in de docu heel mooi.
Dat deed me iets.
Lastig uit te leggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar heb ik 't ook niet over maar als "muziek" is het niet om aan te horen.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
aKboR,ik vond de vader/zoon klik in de docu heel mooi.
Dat deed me iets.
Lastig uit te leggen.![]()
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Nog een lijstje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is een ander verhaal,al kan ik een hardcorefeest wel aan.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Daar heb ik 't ook niet over maar als "muziek" is het niet om aan te horen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaan we een keer samen.quote:![]()
Lijstje staat hier,zal toch wel up to date zijn?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar is een overall lijstje. niet vanaf 1 januari tot nu denk ik. dat is bij Fok!stats wel te filterenquote:Op zondag 22 maart 2020 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaan we een keer samen.![]()
[ afbeelding ]
Lijstje staat hier,zal toch wel up to date zijn?![]()
Die heeft devzero vast wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:35 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja maar is een overall lijstje. niet vanaf 1 januari tot nu denk ik. dat is bij Fok!stats wel te filteren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Top 100 van forum Onzin voor je leven! van 01-01-2020 t/m 22-03-2020
nr / aantal posts / gebruiker
001 24840 haags_kwartiertje
002 16800 Dotteke
003 16098 aKboR
004 14776 dud0r
005 11681 Jippie68
006 11392 mario390
007 09859 PlymouthFury
008 09728 Dr.Mikey
009 09011 InverHouse
010 08119 FreshFruit
011 08009 engine
012 07872 skysherrif
013 06605 hemarookworst
014 06265 madam-april
015 06202 Filosoofert
016 06020 Nizno
017 06002 devzero
018 04782 PoezeligDing
019 04200 puzziepie
020 03949 ToT
021 03573 Pumpalov
022 03551 Mrsloveable
023 03244 noodgang
024 03142 Fernweh
025 03067 Grrrrrrrr![]()
Ik hou van lijstjes.
Die heb ik al.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik was even snelle.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Idioten die gewoon nog naar het strand gaan enzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Negers"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
RegensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je dat gezien? En ook bij die viskraam? Of in het bos?quote:Op zondag 22 maart 2020 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Idioten die gewoon nog naar het strand gaan enzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slipe neger.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Top tt trouwens @FF ik lees het net.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze TT is niet van mij .quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Staat los van elkaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heyquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Thanks to Sky.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hallon
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Hoi skeet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-03-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1297 / 7413
2. PlymouthFury / 896 / 5573
3. devzero / 663 / 2730
4. FreshFruit / 629 / 4682
5. skysherrif / 529 / 4685
6. aKboR / 494 / 2858
7. Dr.Mikey / 465 / 3130
8. dud0r / 463 / 3556
9. Nizno / 459 / 5084
10. engine / 448 / 2599
11. Jippie68 / 365 / 3496
12. mario390 / 318 / 2830
13. Mrsloveable / 262 / 2173
14. madam-april / 218 / 2938
15. Mickytjuh / 168 / 1815
16. PoezeligDing / 162 / 1181
17. 88-4 / 161 / 1534
18. Filosoofert / 104 / 898
19. hemarookworst / 100 / 1025
20. SoS87 / 96 / 393SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mariootjeeeeequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
03:32"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ga hard.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stad is afgesloten
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Goedenacht heren Pump en Dev.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien moeten we even vrede maken in deze tijdenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
![]()
Voor nu wel. Maar de stad is afgesloten dus geen idee wat te verwachten.quote:Op zondag 22 maart 2020 02:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je internet het maar blijft doen toch"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het instagram blur filter. Alleen echte bazen weten hoe ze het moeten gebruiken om hun plaatjes blurry te makenquote:![]()
![]()
Iedereen was haske lief hier,dat deed me goed.En met de kids van mijn broertje en zus gaat het ook goed.Dus ik ben blij.quote:Op zondag 22 maart 2020 02:37 schreef devzero het volgende:
Hallo FreshFruit. Leuke verjaardag gehad?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is normaal niet zo?quote:Op zondag 22 maart 2020 02:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iedereen was haske lief hier,dat deed me goed.Dat is wel zo belangrijk. Rare tijden.quote:En met de kids van mijn broertje en zus gaat het ook goed.Dus ik ben blij.![]()
Complot van de joden. Heb in ultraHD geuploadquote:Op zondag 22 maart 2020 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Het instagram blur filter. Alleen echte bazen weten hoe ze het moeten gebruiken om hun plaatjes blurry te maken
Je zusje zag ook helemaal blurry na mijn bezoekquote:Op zondag 22 maart 2020 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Het instagram blur filter. Alleen echte bazen weten hoe ze het moeten gebruiken om hun plaatjes blurry te maken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je zag zelf blurryquote:Op zondag 22 maart 2020 02:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zusje zag ook helemaal blurry na mijn bezoekDat was mijn oma
![]()
Wat is dit nou voor een vraag?quote:Op zondag 22 maart 2020 02:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is normaal niet zo?
[..]
Dat is wel zo belangrijk. Rare tijden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze had tranen van het kokken*
Dat was mijn broertje.Hij heeft je cockring nogquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op gehoestquote:Op zondag 22 maart 2020 02:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was mijn broertje.Hij heeft je cockring nog"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je ging heel diep.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moest kokken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij vond het wel fijn.Ietwat klein en kort.Maar je deed je best.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom heb jij nog geen vrede met mij geslotenquote:
Misschien is hij jaloersquote:Op zondag 22 maart 2020 02:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog geen vrede met mij gesloten![]()
ja is goed maar heeft niks met nick tschiller te doenquote:Op zondag 22 maart 2020 02:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog geen vrede met mij gesloten![]()
Goeie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
JAAAAA VREDEquote:Op zondag 22 maart 2020 02:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is goed maar heeft niks met nick tschiller te doen![]()
Naaier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wel vreemd bulgarije hoorde toch altijd al bij de asmogendheden vreemd dat jullie dan vrede moeten sluiten![]()
Ik heb 3 broers.quote:Op zondag 22 maart 2020 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Op de mooie relatie van pumpalov en de broer van freshfruit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DNkkequote:Op zondag 22 maart 2020 02:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is goed maar heeft niks met nick tschiller te doen
En 2 zussen.die zijn helemaal baas.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tsja,wel gezellig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent de oudste?quote:Op zondag 22 maart 2020 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond 2 broertjes al te veel, maar ik kan me voorstellen dat het soms wel gezellig is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee,ook de eerste.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
The leader of the packquote:De oudste zijn heeft altijd wel zijn charmes gehad, je moet nog voor alle 'privileges' (uitgaan etc) vechten.
![]()
Is bij mij een apart iets geworden sinds het verlies van heit en mem.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dat heb ik zeker gedaan.quote:Op zondag 22 maart 2020 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
The leader of the packDe oudste zijn heeft altijd wel zijn charmes gehad, je moet nog voor alle 'privileges' (uitgaan etc) vechten.
Hoe oud waren jullie toen? <20 jaar?quote:Op zondag 22 maart 2020 03:10 schreef FreshFruit het volgende:
Is bij mij een apart iets geworden sinds het verlies van heit en mem.![]()
Truequote:Op zondag 22 maart 2020 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
The leader of the packDe oudste zijn heeft altijd wel zijn charmes gehad, je moet nog voor alle 'privileges' (uitgaan etc) vechten.
![]()
en de jongste krijgt het gewoon op een dienstblaadje (en doet er dan niets mee)quote:
tegen devzero: 'voor 23:00 thuis komen hoor', komt om 3:00 thuis
tegen jongste: 'liefst wel voor 2 uur thuis komen en hier is wat extra geld', komt om 23:00 thuis![]()
Gelukkig niet zeg.Nee,hoe moet ik zeggen. 2jaar geleden binnen een jaar gegaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt als de ouders van mijn moeder, die stierven ook kort achter elkaar (vlak voor ik geboren was, dus nooit gekend).quote:Op zondag 22 maart 2020 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.Nee,hoe moet ik zeggen. 2jaar geleden binnen een jaar gegaan.
Mijn ouders leven nog, maar dat zal ook niet voor eeuwig zijn. Op een gegeven moment gaan we er allemaal aan![]()
Jjij en FF waren er alquote:Op zondag 22 maart 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat een verjaardagsfeestje organiseren en je nodigt mij niet eens uit![]()
![]()
Het is allemaal zo betrekkelijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Klinkt als de ouders van mijn moeder, die stierven ook kort achter elkaar (vlak voor ik geboren was, dus nooit gekend).
Mijn ouders leven nog, maar dat zal ook niet voor eeuwig zijn. Op een gegeven moment gaan we er allemaal aan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is goed. Als ik het niet vergeetquote:Op zondag 22 maart 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
ik zou het waarderen als jullie mij over 15 minuten taggen anders vergeet k hem![]()
![]()
Soul en ik hebben geen kinderen,de dieren zijn onze kids.quote:Op zondag 22 maart 2020 03:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb jij kinderen? als ik dat vragen mag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is het alweer bijna zover?quote:Op zondag 22 maart 2020 03:17 schreef skysherrif het volgende:
@:killemwieft @:moemoe @:plymouthfury @:limoentjuh @:poezeligding @:mario390
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
In dat geval heb ik 2 kinderenquote:Op zondag 22 maart 2020 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul en ik hebben geen kinderen,de dieren zijn onze kids.![]()
![]()
Vertel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat plymouthfury zijn wekker heeft gezet, dus zo ook wel weer langs zal komenquote:Op zondag 22 maart 2020 03:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het lijkt rustig vanvond dus dit moet een eitje voor je zijn![]()
gister was het het waardquote:Op zondag 22 maart 2020 03:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat plymouthfury zijn wekker heeft gezet, dus zo ook wel weer langs zal komen
gaat limoen haar wekker weer zetten?![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 03:24 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Een 15 jarige cyperse/roodharige en een 9 jarige blond harige.![]()
![]()
Volgens mij niet, maar je weet maar nooitquote:Op zondag 22 maart 2020 03:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
gister was het het waard
gaat limoen haar wekker weer zetten?alleen is die geen 15 jaarquote:![]()
![]()
![]()
Deze mis ik nog steeds,was echt mijn vriend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je was zeker aan het hopen van niet hequote:Op zondag 22 maart 2020 03:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
gister was het het waard
gaat limoen haar wekker weer zetten?![]()
![]()
Je bent er.quote:
Welquote:Op zondag 22 maart 2020 03:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar je weet maar nooit
[..]
alleen is die geen 15 jaar![]()
Hallo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Focus op 38.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ging net een post maken dat je vast te pussy was om nog te komenquote:Op zondag 22 maart 2020 03:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je was zeker aan het hopen van niet he![]()
![]()
Ello Marioquote:Op zondag 22 maart 2020 03:34 schreef mario390 het volgende:
geen idee waarom ze altijd zoveel opbouwen
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 03:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik ging net een post maken dat je vast te pussy was om nog te komenDAN HAD JE JEZELF MOOI VOOR SCHUT GEZET.
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 03:34 schreef skysherrif het volgende:
Als limoentjuh mijn voornaamste tegenstand is wordt dit vanavond een EITJEkom maar op lammetje
![]()
De enige die zich voor schut zet ben jij als je voor de 2e keer al de downtime misloopt terwijl je je wekker zetquote:Op zondag 22 maart 2020 03:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]DAN HAD JE JEZELF MOOI VOOR SCHUT GEZET.
![]()
@murp geef sky eens een ban voor in de nachtquote:Op zondag 22 maart 2020 03:35 schreef skysherrif het volgende:
@:bondage zet die downtime punten maar bij mij alvast![]()
ze is bangquote:Op zondag 22 maart 2020 03:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:murp geef sky eens een ban voor in de nacht![]()
![]()
We zullen zien cowboyquote:Op zondag 22 maart 2020 03:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De enige die zich voor schut zet ben jij als je voor de 2e keer al de downtime misloopt terwijl je je wekker zet![]()
![]()
Deze gaat mooi worden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Feli,gut gemacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is met de dommen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Luv you.quote:
Zo dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hij was wel erg vroeg beetje een anticlimaxquote:Op zondag 22 maart 2020 04:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet nodig.Zolang jij hem niet pakt ben ik tevreden
ik dacht de downtime kan nooit zo vroeg zijn, helemaal in stress 100x refreshen![]()
Jammer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2020 04:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hij was wel erg vroeg beetje een anticlimax
ik dacht de downtime kan nooit zo vroeg zijn, helemaal in stress 100x refreshenja zelfde hier, maar dat is ook wel leuk dat het iedere keer op een iets ander tijd is. Blijft het spannend
![]()
![]()
Ik dacht laat jullie maar lekker spammen ik ga rond 37:58 een mooie geplaatste BOLKquote:Op zondag 22 maart 2020 04:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja zelfde hier, maar dat is ook wel leuk dat het iedere keer op een iets ander tijd is. Blijft het spannend
doen en pak jullie allemaal
is die mario ons toch te slim af![]()
Leuk dat jij er bent.quote:
37:58quote:Op zondag 22 maart 2020 04:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik dacht laat jullie maar lekker spammen ik ga rond 37:58 een mooie geplaatste BOLKdoen en pak jullie allemaal
is die mario ons toch te slim afja sky want dat is een tijdstip
![]()
Soms ben je zo’n kwibus he![]()
3:37:58 natuurlijk he wijsneusquote:Op zondag 22 maart 2020 04:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
37:58ja sky want dat is een tijdstip
![]()
Soms ben je zo’n kwibus he
SOMS HE![]()
![]()
lekker slipe jullie beidequote:Op zondag 22 maart 2020 04:10 schreef Limoentjuh het volgende:
Jullie krijgen de groeten van devzero, hij is gaan slapen. En ik zal zijn voorbeeld volgen![]()
Jaja, volgens mij kan die kat beter overweg met een laptop dan jijquote:Op zondag 22 maart 2020 04:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
3:37:58 natuurlijk he wijsneus
SOMS HE
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kus voor Dev,en een knuffel voor jou.Ik ga ook strekkenquote:Op zondag 22 maart 2020 04:10 schreef Limoentjuh het volgende:
Jullie krijgen de groeten van devzero, hij is gaan slapen. En ik zal zijn voorbeeld volgen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een rust hierDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hoe opquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dat is het achterlijke broertje van Darth maulquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
haags dusquote:Op zondag 22 maart 2020 04:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is het achterlijke broertje van Darth maul![]()
Hoe op.quote:Op zondag 22 maart 2020 04:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
laat me gewoon eens puntjes pakken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: