Waarom heb jij nog geen vrede met mij geslotenquote:
Misschien is hij jaloersquote:Op zondag 22 maart 2020 02:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog geen vrede met mij gesloten
ja is goed maar heeft niks met nick tschiller te doenquote:Op zondag 22 maart 2020 02:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog geen vrede met mij gesloten
Goeie.quote:
JAAAAA VREDEquote:Op zondag 22 maart 2020 02:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is goed maar heeft niks met nick tschiller te doen
Ik heb 3 broers.quote:Op zondag 22 maart 2020 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Op de mooie relatie van pumpalov en de broer van freshfruit
DNkkequote:Op zondag 22 maart 2020 02:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is goed maar heeft niks met nick tschiller te doen
Tsja,wel gezellig.quote:
Je bent de oudste?quote:Op zondag 22 maart 2020 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond 2 broertjes al te veel, maar ik kan me voorstellen dat het soms wel gezellig is.
Nee,ook de eerste.quote:
The leader of the packquote:
En dat heb ik zeker gedaan.quote:Op zondag 22 maart 2020 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
The leader of the packDe oudste zijn heeft altijd wel zijn charmes gehad, je moet nog voor alle 'privileges' (uitgaan etc) vechten.
Hoe oud waren jullie toen? <20 jaar?quote:Op zondag 22 maart 2020 03:10 schreef FreshFruit het volgende:
Is bij mij een apart iets geworden sinds het verlies van heit en mem.
Truequote:Op zondag 22 maart 2020 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
The leader of the packDe oudste zijn heeft altijd wel zijn charmes gehad, je moet nog voor alle 'privileges' (uitgaan etc) vechten.
en de jongste krijgt het gewoon op een dienstblaadje (en doet er dan niets mee)quote:
Gelukkig niet zeg.Nee,hoe moet ik zeggen. 2jaar geleden binnen een jaar gegaan.quote:
Klinkt als de ouders van mijn moeder, die stierven ook kort achter elkaar (vlak voor ik geboren was, dus nooit gekend).quote:Op zondag 22 maart 2020 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg.Nee,hoe moet ik zeggen. 2jaar geleden binnen een jaar gegaan.
Jjij en FF waren er alquote:Op zondag 22 maart 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat een verjaardagsfeestje organiseren en je nodigt mij niet eens uit
Het is allemaal zo betrekkelijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Klinkt als de ouders van mijn moeder, die stierven ook kort achter elkaar (vlak voor ik geboren was, dus nooit gekend).
Mijn ouders leven nog, maar dat zal ook niet voor eeuwig zijn. Op een gegeven moment gaan we er allemaal aan
Is goed. Als ik het niet vergeetquote:Op zondag 22 maart 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
ik zou het waarderen als jullie mij over 15 minuten taggen anders vergeet k hem
Soul en ik hebben geen kinderen,de dieren zijn onze kids.quote:Op zondag 22 maart 2020 03:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb jij kinderen? als ik dat vragen mag
Is het alweer bijna zover?quote:Op zondag 22 maart 2020 03:17 schreef skysherrif het volgende:
@:killemwieft @:moemoe @:plymouthfury @:limoentjuh @:poezeligding @:mario390
In dat geval heb ik 2 kinderenquote:Op zondag 22 maart 2020 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul en ik hebben geen kinderen,de dieren zijn onze kids.
Vertel?quote:
Ik denk dat plymouthfury zijn wekker heeft gezet, dus zo ook wel weer langs zal komenquote:Op zondag 22 maart 2020 03:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het lijkt rustig vanvond dus dit moet een eitje voor je zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |