SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op zondag 22 maart 2020 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
HondepoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zag vandaag zijn docu.Deze kwam wel even aan,vooral dat met zijn vader.quote:
Het is heel raar, maar zijn teksten komen wel echt binnen ofzoquote:Op zondag 22 maart 2020 01:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag vandaag zijn docu.Deze kwam wel even aan,vooral dat met zijn vader.
Tranen in mijn ogen.quote:
Deze wilde ik eerst posten.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:10 schreef skysherrif het volgende:
dit nummer vind ik ook onironisch goed
Zit wel een verhaal achter,dan begrijp je het mss beter.quote:
Steenpuist.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat wil je niet tegen je hoofd hebben
Verhaal of niet.. 't mag best een boodschap hebben maar dit wil je niet dat je kinderen het meezingen..quote:Op zondag 22 maart 2020 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zit wel een verhaal achter,dan begrijp je het mss beter.
Hou je bek en bef me ,of Drank en drugs ook niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:15 schreef aKboR het volgende:
[..]
Verhaal of niet.. 't mag best een boodschap hebben maar dit wil je niet dat je kinderen het meezingen..
FOK stats.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:16 schreef skysherrif het volgende:
waar kan je ook alweer zien welke users dit jaar het meest gepost hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |