Over 4 maandenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
Als ik jullie nou vraag : wanneer kan ik weer mijn eerste biertje bestellen en deze in een kroeg aan een bar opdrinken? Wat zouden jullie, gezien de huidige omstandigheden, denken? Qua datum.
Omg, zulke werkgevers moesten ze echt afvoeren. Op een gegeven moment heb je als werknemer zo weinig te verliezen dat je net zo goed kunt lekken naar de media. Namen en shamen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:24 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Het beleid is daar dat iedereen op kantoor werkt, omdat ze de productiviteit willen monitoren ofzo.
Motivatie is zoals het in de app staat, thuisblijven = werkweigering.
4 aanwezigen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Arkai het volgende:
[..]
Bizar zeg. Gewoon de horecavergunning afnemen. Onverantwoordheid ten top.
Ik hoop snel! Maar ik denk zelf ná de meivakantiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
Als ik jullie nou vraag : wanneer kan ik weer mijn eerste biertje bestellen en deze in een kroeg aan een bar opdrinken? Wat zouden jullie, gezien de huidige omstandigheden, denken? Qua datum.
Of je snapt geen kont van wat hij schrijft.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lolomdat je een kut gezin hebt moeten anderen maar besmet gaan worden. Man man man
Dit was de eerste maatregel volgens mij, dus verwacht ook een van de laatste die weer komt te vervallen. Denk nog wel een paar maanden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
Bij mij werd er ook echt heel moeilijk over gedaan eerst... bij vele vorige werkgevers is het verboden. Niet komen is ontslagen worden bij deze werkgevers. Het zijn btw gewoon kantoorbanen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die werkgevers gewoon diegene zijn die doodgaan aan corona
Mooi dat dat in de app staat. Dat zal een rechter heel erg leuk vinden bij een eventuele ontslagzaak.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:24 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Het beleid is daar dat iedereen op kantoor werkt, omdat ze de productiviteit willen monitoren ofzo.
jan 2021quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
probeer in deze tijd maar eens nieuw werk te vinden....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mooi dat dat in de app staat. Dat zal een rechter heel erg leuk vinden bij een eventuele ontslagzaak.
Mijn statement staat nog steeds.. echt viezerikken die mensenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Bij mij werd er ook echt heel moeilijk over gedaan eerst... bij vele vorige werkgevers is het verboden. Niet komen is ontslagen worden bij deze werkgevers. Het zijn btw gewoon kantoorbanen.
1 juniquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
Ook fijn. Zal een mooie bende worden bij de mensen thuisquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
Oud papier wordt in sommige gemeentes ook al niet meer opgehaald omdat het virus een tijdje op papier en karton kan overleven.
daar weet een advocaat wel raad mee, met zulke appjesquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:24 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Die zijn er al lang natuurlijk, alleen niet officieel getest.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:20 schreef Arkai het volgende:
Halen we over 5 dagen de 10.000 in Nederland?
[ afbeelding ]
30 aprilquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
Kunnen we de post ook maar stoppen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
Oud papier wordt in sommige gemeentes ook al niet meer opgehaald omdat het virus een tijdje op papier en karton kan overleven.
Over 6 maanden gaat het wellicht losser worden, als in de horeca mogen terrassen organiseren waar mensen op 1.5 meter van mekaar kunnen zitten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
Dat hij eerst die servers maar eens laat fixen dan. Geld genoeg nu.quote:
Ja en echt niet een heel klein bedrijf, staat goed aangeschreven hier in de Drechtsteden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:30 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Omg, zulke werkgevers moesten ze echt afvoeren. Op een gegeven moment heb je als werknemer zo weinig te verliezen dat je net zo goed kunt lekken naar de media. Namen en shamen.
1 mei.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
Laat ik als voorbeeld stellen dat er bijv in 2018 30.729 scheidingen plaats vonden, (Dus per 2 personen, in totaal 61.458 personen. (https://opendata.cbs.nl/s(...)ed/table?fromstatweb)quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, er wordt hier over de ruggen van bejaarden en zwakkeren ook gewoon keihard gezegd dat die lekker pech hebben.
Waarom zouden de belangen van mensen die blijkbaar geestelijk niet zo sterk zijn (geen flame) zwaarder wegen dan die van de andere groep?
Als ouderen en zwakkeren besmet worden is de kans op sterven behoorlijk groot, de voorbeelden die jij aanhaalt zijn zeker geen onzin, dat beweer ik niet, maar het is iig nog wel een soort "keuze" ipv zonder dat je er iets aan kan doen besmet worden.
Ik heb bij genoeg grote bedrijven >2000 werknemers gewerkt waarbij thuiswerken verboden is voor kantoormensen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:33 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja en echt niet een heel klein bedrijf, staat goed aangeschreven hier in de Drechtsteden.
Je zou het bijna willen laten lekken aan de media, maar dat is aan hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |