Misschien 200.000quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:20 schreef Arkai het volgende:
Halen we over 5 dagen de 10.000 in Nederland?
[ afbeelding ]
Juli.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
Als ik jullie nou vraag : wanneer kan ik weer mijn eerste biertje bestellen en deze in een kroeg aan een bar opdrinken? Wat zouden jullie, gezien de huidige omstandigheden, denken? Qua datum.
6 aprilquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
Als ik jullie nou vraag : wanneer kan ik weer mijn eerste biertje bestellen en deze in een kroeg aan een bar opdrinken? Wat zouden jullie, gezien de huidige omstandigheden, denken? Qua datum.
5 meiquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
eind augustusquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
Wanneer Rutte en Van Dissel zeggen dat de kroegen weer open mogenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
1 en 2 vind ik overtrokken - veel mensen hebben een tuin en een lockdown houd in dat je wel boodschappen mag blijven doen, waardoor je vanzelf buiten komt. Relaties die hierdoor op knappen komen te staan.. tja sorry maar dan ben je samen gewoon niet uit het juiste hout gesneden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
1.- Veel gezinnen kampen nu al met problemen binnenshuis. Vaak ontluchtte die gezinsleden dan even buiten, echter zodra je binnen moet blijven zal zoiets erg lastig gaan.
2.- Scheidingen op de loer, kan je trouwens ook met 1 vergelijken.
3.- Veel mensen zullen hun baan verliezen, gebleken uit onderzoek is dat bij 1 op de 6 mensen met geldproblemen gedachten voor zelfmoord opkomen.
4.- Binnenblijven verlaagt je weerstand, niemand weet tot hoe lang de lockdown gaat duren. En als je mensen voor een vaccin weer naar buiten haalt zullen er dus meer doden vallen.
Er zijn vast nog wel wat maatregelen, en je kan denken "Ach zelfmoord, zovaak komt dat niet voor..", nou dat zul je dan wel zien zodra er een lockdown is. En op zelfmoord na heb je dan natuurlijk te maken met overstreste vaders die gezinsgenoten gebruiken om hun woede op te uiten.
Is dat wat je wilt?
En nee, dit is niet overtrokken.
Ik hoop dat die werkgevers gewoon diegene zijn die doodgaan aan coronaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:04 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Mijn zwager mag niet thuiswerken als hij zijn baan wilt behouden, letterlijk die woorden
Over 4 maandenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
Omg, zulke werkgevers moesten ze echt afvoeren. Op een gegeven moment heb je als werknemer zo weinig te verliezen dat je net zo goed kunt lekken naar de media. Namen en shamen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:24 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Het beleid is daar dat iedereen op kantoor werkt, omdat ze de productiviteit willen monitoren ofzo.
Motivatie is zoals het in de app staat, thuisblijven = werkweigering.
4 aanwezigen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Arkai het volgende:
[..]
Bizar zeg. Gewoon de horecavergunning afnemen. Onverantwoordheid ten top.
Ik hoop snel! Maar ik denk zelf ná de meivakantiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
Of je snapt geen kont van wat hij schrijft.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lolomdat je een kut gezin hebt moeten anderen maar besmet gaan worden. Man man man
Dit was de eerste maatregel volgens mij, dus verwacht ook een van de laatste die weer komt te vervallen. Denk nog wel een paar maanden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
Bij mij werd er ook echt heel moeilijk over gedaan eerst... bij vele vorige werkgevers is het verboden. Niet komen is ontslagen worden bij deze werkgevers. Het zijn btw gewoon kantoorbanen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die werkgevers gewoon diegene zijn die doodgaan aan corona
Mooi dat dat in de app staat. Dat zal een rechter heel erg leuk vinden bij een eventuele ontslagzaak.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:24 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Het beleid is daar dat iedereen op kantoor werkt, omdat ze de productiviteit willen monitoren ofzo.
Motivatie is zoals het in de app staat, thuisblijven = werkweigering.
jan 2021quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:28 schreef Kalgoorlie het volgende:
Gewoon even benieuwd,
probeer in deze tijd maar eens nieuw werk te vinden....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mooi dat dat in de app staat. Dat zal een rechter heel erg leuk vinden bij een eventuele ontslagzaak.
Mijn statement staat nog steeds.. echt viezerikken die mensenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Bij mij werd er ook echt heel moeilijk over gedaan eerst... bij vele vorige werkgevers is het verboden. Niet komen is ontslagen worden bij deze werkgevers. Het zijn btw gewoon kantoorbanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |