Die worden uitgeladen in Amersfoort en gaan dan naar de respectievelijke basisquote:
Ah ok. Sorry voor de verwarring.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die worden uitgeladen in Amersfoort en gaan dan naar de respectievelijke basis
Dat doen ze altijd na een oefening
je klinkt best gestressedquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de supermarkt voor het eerst in 2 weken of iets. Ik zie daar echt tegenop. Ik ga vlak voor sluit, dan zal het wel rustig zijn.
Verder ben ik alleen buiten voor met de hond te lopen en dan hou ik iedereen op afstand. En op mn werk, maar daar houdt ook niemand zich aan die anderhalve meter. Daar ben ik de hele week al aan het zeggen afstand houden. Gisteren ben ik flink uit mn slof geschoten omdat men weer vrolijk vlakbij kwam staan nadat ik voor de zoveelste keer gezegd had dat men afstand moest bewaren. GODVERODMME OPTIEFEN!!! ANDERHALVE METER!!! WEG!!!!
Mensen snappen het niet en hebben geen idee.
Haha netjes, misschien alleen Brabant op slot bruggen bewakenquote:
Grenzen zijn dicht. Ook voor tankmeneren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:57 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Vroegah reden ze nog het land binnen
Heul veul testenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd dus waardoor dit opmerkelijke verschil ontstaat.
quote:
Nee hoor. Ik wil me gewoon aan de maatregelen houden. Dat ik die maatregelen bij lange na niet ver genoeg vind gaan doet daar niets aan af. Wat er is wil ik mij aan houden.quote:
ja!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:59 schreef wokkelfok het volgende:
Haha prachtig, dit gaat natuurlijk als een lopend vuurtje over Twitter nu.
Zijn kappers nog open?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:00 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik moet eigenlijk echt dringend naar de kapper. Nog eventjes en ik kan een paardenstaart draaien
Neenquote:
Kunnen we straks een muur van lijken bouwen om ons te beschermen of bedoelde Rutte iets anders.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)jd-afstand~a5e3b8f4/
en maandag je manager spreken?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wil me gewoon aan de maatregelen houden. Dat ik die maatregelen bij lange na niet ver genoeg vind gaan doet daar niets aan af. Wat er is wil ik mij aan houden.
Als ik dan letterlijk elk uur op mn werk minstens 8x moet zeggen dat men afstand moet houden dan is de maat een keer vol.
Ik kijk het komende week nog aan en als men daar dan nog niet de ernst van de situatie in ziet een als men dan nog steeds om de haverklap pal naast mij komt staan dan meld ik mij gewoon ziek. Klaar. Doei.
Cijfer klopt niet, ze hebben er slechts 383.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Huh
Slovakia: totaal: 995 , +858 vandaag.
Die zijn opeens gaan testen ofzo?
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Verstandig, de maatregelen worden gewoon slecht nageleefd en als je er mensen op wijst dan overdrijf jequote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wil me gewoon aan de maatregelen houden. Dat ik die maatregelen bij lange na niet ver genoeg vind gaan doet daar niets aan af. Wat er is wil ik mij aan houden.
Als ik dan letterlijk elk uur op mn werk minstens 8x moet zeggen dat men afstand moet houden dan is de maat een keer vol.
Ik kijk het komende week nog aan en als men daar dan nog niet de ernst van de situatie in ziet een als men dan nog steeds om de haverklap pal naast mij komt staan dan meld ik mij gewoon ziek. Klaar. Doei.
Die doet daar vrolijk aan mee en heb ik ook al tig keer aan moeten spreken.quote:
ooh, dan konden ze de touwtyfus krijgenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Die doet daar vrolijk aan mee en heb ik ook al tig keer aan moeten spreken.
Wat doe jij voor werk?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat later op de avond.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:57 schreef Chia het volgende:
[..]
En wat is dan het is maar een griepje tijdstip?
Ik had die van mij van de week afgezegd omdat ik aan het hoesten en niezen was, vond ik wel zo eerlijk. Ze wist me te vertellen dat het ook hun laatste dag was omdat ze tot 6 april dicht gingen.quote:
Pallets sorterenquote:
Mijn zwager mag niet thuiswerken als hij zijn baan wilt behouden, letterlijk die woordenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Die doet daar vrolijk aan mee en heb ik ook al tig keer aan moeten spreken.
https://www.korona.gov.sk/quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Huh
Slovakia: totaal: 995 , +858 vandaag.
Die zijn opeens gaan testen ofzo?
https://www.worldometers.info/coronavirus/
Haha hier ook. Mijn haar word echt te lang en zit totaal niet meer in model. Maar wil het risico niet lopen dat ik door een kapster besmet raak doordat je moeilijk vanaf 1,5 meter kan knippen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:00 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik moet eigenlijk echt dringend naar de kapper. Nog eventjes en ik kan een paardenstaart draaien
Zeggen dat je koorts of last van je keel hebtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:04 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Mijn zwager mag niet thuiswerken als hij zijn baan wilt behouden, letterlijk die woorden
Tering.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:04 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Mijn zwager mag niet thuiswerken als hij zijn baan wilt behouden, letterlijk die woorden
Ja nogal, tandartsen zijn toch ook al dicht.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:03 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik had die van mij van de week afgezegd omdat ik aan het hoesten en niezen was, vond ik wel zo eerlijk. Ze wist me te vertellen dat het ook hun laatste dag was omdat ze tot 6 april dicht gingen.Vraag me af of anderen nog wel open zijn. Lijkt me nu echt een business die beter even kan stoppen nu.
Bovenstaande is waarom mensen nog in groepen buiten staan, het zijn (tot nu toe) met name mensen die oud/ziek zijn die overlijden en dat ze meehelpen aan de besmetting dringt nog niet echt door.quote:Het Verenigd Koninkrijk voert de maatregelen verder op om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. De overleden patiënten waren tussen de 41 en 94 jaar oud en hadden allemaal al gezondheidsproblemen, zei de Nationale Gezondheidsdienst.
New. Heel kut. Was al 2 maand niet geweest.kan nu wel mooi aan mn matje gaan werken like Nathan Rutjesquote:
ff hard hoesten bij die managerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:04 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Zou me gewoon ziekmelden dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:04 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Mona zegt dat ze open mogen blijven.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:03 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik had die van mij van de week afgezegd omdat ik aan het hoesten en niezen was, vond ik wel zo eerlijk. Ze wist me te vertellen dat het ook hun laatste dag was omdat ze tot 6 april dicht gingen.Vraag me af of anderen nog wel open zijn. Lijkt me nu echt een business die beter even kan stoppen nu.
Afgelopen donderdag nog geknipt!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:04 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha hier ook. Mijn haar word echt te lang en zit totaal niet meer in model. Maar wil het risico niet lopen dat ik door een kapster besmet raak doordat je moeilijk vanaf 1,5 meter kan knippen.
Nee, dan moet hij zich ziek melden. En dat heeft die baas gewoon te accepteren. En als niet dan verwijs je hem naar de website van het RIVM en de Rijksoverheid. Klaar. Tief op.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeggen dat je koorts of last van je keel hebt
Dan moet hij wel thuiswerken
Gewoon ziekmelden en wijzen op de richtlijnen. Thuiswerken kan die vergeten, dan zou ik geen geschikte thuiswerkplek hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeggen dat je koorts of last van je keel hebt
Dan moet hij wel thuiswerken
Ja,quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:06 schreef -XOR- het volgende:
Dacht de 'maar een griepje'-crew eigenlijk dat tijdens een normale griepgolf de ziekenhuizen ook uitpuilden?
Ik denk dat Nederland nu niet met het vingertje kan wijzen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is vooral een culture war dingetje om af te leiden van zijn gefaal van een maand lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |