quote:
Op maandag 23 maart 2020 08:14 schreef Tuindier het volgende:Oe, toch wel lekkere spierpijn van de bodypump van gisteren. Ik heb besloten een van de sportschema's van Les Mils te gaan volgen, want iedere dag die discussie met mezelf wat ik vandaag ga doen word ik niet blij van. En sporten is voor mij echt goed om mijn hoofd even leeg te maken, wat ik nu kan gebruiken. Het schema gaat wel uit van 6 dagen in de week sporten, maar omdat ik nu niet veel meer beweeg dan dat ga ik het toch proberen.
Lijstje:
O: havermout, lijnzaad, melk, bosbessen
B: halfuurtje wandelen
T: appel
L: knackebrod of brood met houmous of cottage cheese
D: zoeteaardappelsoep met bonen en een broodje of wrap
S: 45 min body attack
Same here. Het is voor mij echt even een moment voor mezelf. Althans, dat probeer ik. Want met een vierjarige die op het matje in je ruimte mee staat te 'oefeningen' is dat gevoel wat minder.
Afgelopen vrijdag heb ik overdag vrij weinig gegeten, om 's avonds los te gaan met veel friet met mayo en hot chickens wings. Hoewel veel koolhydraten in de friet natuurlijk, zat ik die dag totaal op 1800 calorieen. Best te overzien dus.
ZaterdagOntbijt:
Proteineshake met amandelmelk
Gekookt ei
Snacktomaatjes
Een avocado met huttenkase
Lunch:
Verse haring met uitjes
Twee glazen volle melk
Diner:
Runderhamburger gebakken in roomboter met cheddar, champignons, sla, komkommer, tomaat en augurk.
Drie Sauvignons blanc
In de ochtend een stuk gefietst en gewandeld in het bos (een rustig bos, twee andere mensen tegengekomen.)
ZondagOntbijt:
Lunch:
Komkommer met volle brie
Twee glazen volle melk
Tussendoor:
Twee handjes walnoten
Sour cream & Onion proteine chips
Zakje Atkins Chocolate Candies (M&M's)
Diner:
Biefstuk gebakken in roomboter met champignons
Sport:
De workout die ik hierboven postte.
VandaagOntbijt:
Geen
Lunch:
Avocado met eiersalade
Gekookt ei
Lindahls Kvarg Stracciatella met walnoten, chiazaad, gebroken lijnzaad en kokossnippers
Tussendoor:
Halve komkommer
Twee blokjes chocola 85%
Diner:
Spinaziesoep met nog een overgebleven biefstukje van gisteravond. Met champignons.
[ Bericht 1% gewijzigd door -Spring op 23-03-2020 12:30:08 ]