Milieucrisis vergelijken met dit?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bullshit. Die gast heeft gisteren nog gezegd dat het sneller gaat dan verwacht. Kappen met leugens verspreiden.
Dit.
Maar de dag daarvoor zei hij nog dat ze het makkelijk aankonden, voor het debat.[quote]Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles heeft impact.
Er volgen altijd dalen na pieken. Virussen, terrorisme, aanslagen oorlogen, millieucrisisen, economische malaise, honger, gaten in ozenlagen enz.
En we lossen het op tot een piek en we gaan weer door.
IT gaet oan!
Ja, dat gaan ze hier nooit halen.quote:
Nee bij griep, bronchitis of een longontsteking is dat redelijk normaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Dus moet iedereen het maar lekker krijgen?
en dat is denk ik het verschil. tijd genomen om andere ziekenhuizen voor te laten bereiden. tot op het randje tijd gemaakt. nu zoveel mogelijk verspreiden over de ruimte van grotere ziekenhuizen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef tesssssssss het volgende:
Hier in Brabant hebben de ziekenhuizen nu al om hulp gevraagd.
Maar ff.. Zelfs jij moet toch toegeven dat ziekenhuizen nu echt niet fake gillen dat ze overspoeld raken en hulp nodig hebben en patiënten moeten verplaatsen en gebrek aan materialen etc etc. Het is toch echt niet zo gek dat mensen bang zijn dat zij of hun familie op de IC komen te liggen hierdoor? Het aantal loopt best rap op en als we hier de curve van Italië blijven volgen is het niet te overzien. Dat is gewoon beangstigend voor velen. Hoe vaak jij ook roept dat het allemaal wel meevalt. Heb je niemand in je familie die oud of zwakker is waar je voor vreest nu?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is maar een Ieniemienie percentage dat moet vechten voor zijn leven. Men doet hier met de meest vreselijke verhalen alsof het de norm is dat je aan de beademing moet en doodziek zou worden.
En het is allemaal zonder bronvermelding van horen zeggen en heb op Facebook gestaan.
veelal het rhinovirus, oftewel een normale verkoudheid wel een corona variant zeg maar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, klopt. veel mensen zeggend at ze griep hebben terwijl ze een bovenste luchtweginfectie hebbenDan lijkt het wel een simpel griepje. Maar dat is geen griep.
Die chaos die er misschien wel van gaat komen zou ook nog maar eens zomaar voor meer doden kunnen gaan zorgen dan dit virus.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:44 schreef Ericr het volgende:
Dan ligt iedere economie plat en heerst chaos.
Ok wat moet ik nu doen? Ik probeer een discussie te voeren, maar je reacties lijken elke keer niet aan te sluiten bij waarop je reageert.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ik heb precies 2 jongere mensen zien vechten tegen influenza het afgelopen half jaar. Nu jij.
Milieucrisis vergelijken met dit?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bullshit. Die gast heeft gisteren nog gezegd dat het sneller gaat dan verwacht. Kappen met leugens verspreiden.
Dit.
Maar de dag daarvoor zei hij nog dat ze het makkelijk aankonden, voor het debat.[quote]Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles heeft impact.
Er volgen altijd dalen na pieken. Virussen, terrorisme, aanslagen oorlogen, millieucrisisen, economische malaise, honger, gaten in ozenlagen enz.
En we lossen het op tot een piek en we gaan weer door.
IT gaet oan!
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef -0- het volgende:
[..]
Nog zo'n bijeffect wat laat zien dat zware maatregelen voor het een ook nadelige effecten hebben op andere gebieden. Dat wordt met een lockdown alleen maar erger, dat moet allemaal meegenomen worden in de besluitvorming.
Zonder lockdown gaan er ook kritische oncologische operaties niet meer door, dus wat is je punt?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef -0- het volgende:
[..]
Nog zo'n bijeffect wat laat zien dat zware maatregelen voor het een ook nadelige effecten hebben op andere gebieden. Dat wordt met een lockdown alleen maar erger, dat moet allemaal meegenomen worden in de besluitvorming.
twitter:canokar twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 23:43:48Turkey’s older generation are literally not listening to COVID-19 warnings and are refusing to stay in their homes. Like teenagers.
So we’ve had to start dismantling their benches.
I may disagree with Turkish governance most of the time but: BRAVO!
https://t.co/tYAdyt5r2r reageer retweet
Mijn ziekenhuis neemt 10 patienten over.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef tesssssssss het volgende:
Hier in Brabant hebben de ziekenhuizen nu al om hulp gevraagd.
Griep kan je inderdaad doodziek van worden en kost ook duizenden levens per jaar. Gelukkig het merendeel paar dagen op bed en je kunt er weer tegenaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendin van mij, in de 30, werd op een gegeven moment met een ambu afgevoerd en kan zich een paar dagen niet meer herinneren omdat ze gewoon helemaal van de wereld was met hallucineren. Was een griepje.
Klasse, dankjewelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
!
On a different note, nogmaals: heb OP bijgewerkt. Iemand suggesties of gedachten erbij?
Ik stop met reageren nu.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef Montagui het volgende:
[..]
Al meer dan 100 jaar geen pandemie.....wat is de regelmaat?
mensen vergeten dat echtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Die chaos die er misschien wel van gaat komen zou ook nog maar eens zomaar voor meer doden kunnen gaan zorgen dan dit virus.
Het is maar een dun lijntje tussen beschaving en totale anarchie
Je hoeft niets te doen. Chill, dat schijn je goed te kunnen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok wat moet ik nu doen? Ik probeer een discussie te voeren, maar je reacties lijken elke keer niet aan te sluiten bij waarop je reageert.
Owh, das hartstikke goedquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ziekenhuis neemt 10 patienten over.
Ja, wie zegt dat je met een griep gewoon kan doorwerken, die heeft nooit een échte griep gehad.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendin van mij, in de 30, werd op een gegeven moment met een ambu afgevoerd en kan zich een paar dagen niet meer herinneren omdat ze gewoon helemaal van de wereld was met hallucineren. Was een griepje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |