abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192177380
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Bullshit. Die gast heeft gisteren nog gezegd dat het sneller gaat dan verwacht. Kappen met leugens verspreiden.
Dit.

Maar de dag daarvoor zei hij nog dat ze het makkelijk aankonden, voor het debat.[quote]1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Alles heeft impact.
Er volgen altijd dalen na pieken. Virussen, terrorisme, aanslagen oorlogen, millieucrisisen, economische malaise, honger, gaten in ozenlagen enz.
En we lossen het op tot een piek en we gaan weer door.

IT gaet oan!
Milieucrisis vergelijken met dit?

Jij bent iemand die serieus denkt dat wij het weer kunnen beïnvloeden enzo? :')
pi_192177381
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:43 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en de piek moet nog beginnen
Ja, dat gaan ze hier nooit halen.

Mijn nichtje moet 24 mei bevallen in het ziekenhuis. Nou. Ik heb er helemaal geen prettig gevoel bij.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_192177386
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dus? Dus moet iedereen het maar lekker krijgen?
Nee bij griep, bronchitis of een longontsteking is dat redelijk normaal.
Bij een massieve bloedstroming vanuit de maag moet je wel naar de eerste hulp rijden.
Vakman pur sang
pi_192177387
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef tesssssssss het volgende:
Hier in Brabant hebben de ziekenhuizen nu al om hulp gevraagd.
en dat is denk ik het verschil. tijd genomen om andere ziekenhuizen voor te laten bereiden. tot op het randje tijd gemaakt. nu zoveel mogelijk verspreiden over de ruimte van grotere ziekenhuizen.
Ik heb het recht om te bepalen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 maart 2020 @ 00:45:40 #245
163650 Greys
pi_192177389
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is maar een Ieniemienie percentage dat moet vechten voor zijn leven. Men doet hier met de meest vreselijke verhalen alsof het de norm is dat je aan de beademing moet en doodziek zou worden.

En het is allemaal zonder bronvermelding van horen zeggen en heb op Facebook gestaan.
Maar ff.. Zelfs jij moet toch toegeven dat ziekenhuizen nu echt niet fake gillen dat ze overspoeld raken en hulp nodig hebben en patiënten moeten verplaatsen en gebrek aan materialen etc etc. Het is toch echt niet zo gek dat mensen bang zijn dat zij of hun familie op de IC komen te liggen hierdoor? Het aantal loopt best rap op en als we hier de curve van Italië blijven volgen is het niet te overzien. Dat is gewoon beangstigend voor velen. Hoe vaak jij ook roept dat het allemaal wel meevalt. Heb je niemand in je familie die oud of zwakker is waar je voor vreest nu?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192177390
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ok, klopt. veel mensen zeggend at ze griep hebben terwijl ze een bovenste luchtweginfectie hebben :Y Dan lijkt het wel een simpel griepje. Maar dat is geen griep.
veelal het rhinovirus, oftewel een normale verkoudheid wel een corona variant zeg maar.
2 weken terug gehad
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_192177393
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:44 schreef Ericr het volgende:
Dan ligt iedere economie plat en heerst chaos.
Die chaos die er misschien wel van gaat komen zou ook nog maar eens zomaar voor meer doden kunnen gaan zorgen dan dit virus.

Het is maar een dun lijntje tussen beschaving en totale anarchie :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192177395
^O^
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 21 maart 2020 @ 00:46:11 #249
75556 erkel
back from Dagestan
pi_192177396
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef LaCatastrophe het volgende:

[..]

Ik heb precies 2 jongere mensen zien vechten tegen influenza het afgelopen half jaar. Nu jij.
Ok wat moet ik nu doen? Ik probeer een discussie te voeren, maar je reacties lijken elke keer niet aan te sluiten bij waarop je reageert.
Weisst
pi_192177400
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Bullshit. Die gast heeft gisteren nog gezegd dat het sneller gaat dan verwacht. Kappen met leugens verspreiden.
Dit.

Maar de dag daarvoor zei hij nog dat ze het makkelijk aankonden, voor het debat.[quote]1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Alles heeft impact.
Er volgen altijd dalen na pieken. Virussen, terrorisme, aanslagen oorlogen, millieucrisisen, economische malaise, honger, gaten in ozenlagen enz.
En we lossen het op tot een piek en we gaan weer door.

IT gaet oan!
Milieucrisis vergelijken met dit?

Jij bent iemand die serieus denkt dat wij het weer kunnen beïnvloeden enzo? :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef -0- het volgende:

[..]

Nog zo'n bijeffect wat laat zien dat zware maatregelen voor het een ook nadelige effecten hebben op andere gebieden. Dat wordt met een lockdown alleen maar erger, dat moet allemaal meegenomen worden in de besluitvorming.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef -0- het volgende:

[..]

Nog zo'n bijeffect wat laat zien dat zware maatregelen voor het een ook nadelige effecten hebben op andere gebieden. Dat wordt met een lockdown alleen maar erger, dat moet allemaal meegenomen worden in de besluitvorming.
Zonder lockdown gaan er ook kritische oncologische operaties niet meer door, dus wat is je punt?
pi_192177402
In Turkije hebben ze banken gesloopt vanwege hangouderen.

Zie video in link. Ouderen zijn niet blij. Er wordt "zoon van een ezel" geroepen door een van de ouderen.

canokar twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 23:43:48 Turkey’s older generation are literally not listening to COVID-19 warnings and are refusing to stay in their homes. Like teenagers.

So we’ve had to start dismantling their benches.

I may disagree with Turkish governance most of the time but: BRAVO!

https://t.co/tYAdyt5r2r reageer retweet
pi_192177403
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef tesssssssss het volgende:
Hier in Brabant hebben de ziekenhuizen nu al om hulp gevraagd.
Mijn ziekenhuis neemt 10 patienten over.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192177406
Ik heb in 27 dienstjaren nog niet eerder meegemaakt dat 18 patiënten gelijkertijd aangemeld werden. Dus nee, dit is geen griepje.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_192177412
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vriendin van mij, in de 30, werd op een gegeven moment met een ambu afgevoerd en kan zich een paar dagen niet meer herinneren omdat ze gewoon helemaal van de wereld was met hallucineren. Was een griepje.
Griep kan je inderdaad doodziek van worden en kost ook duizenden levens per jaar. Gelukkig het merendeel paar dagen op bed en je kunt er weer tegenaan.
blablablabla
pi_192177416
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
!

On a different note, nogmaals: heb OP bijgewerkt. Iemand suggesties of gedachten erbij?
Klasse, dankjewel
pi_192177417
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef Montagui het volgende:

[..]

Al meer dan 100 jaar geen pandemie.....wat is de regelmaat?
Ik stop met reageren nu.
pi_192177418
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:45 schreef vosss het volgende:

[..]

Die chaos die er misschien wel van gaat komen zou ook nog maar eens zomaar voor meer doden kunnen gaan zorgen dan dit virus.

Het is maar een dun lijntje tussen beschaving en totale anarchie :X
mensen vergeten dat echt :Y
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_192177420
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:46 schreef erkel het volgende:

[..]

Ok wat moet ik nu doen? Ik probeer een discussie te voeren, maar je reacties lijken elke keer niet aan te sluiten bij waarop je reageert.
Je hoeft niets te doen. Chill, dat schijn je goed te kunnen.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_192177423
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ziekenhuis neemt 10 patienten over.
Owh, das hartstikke goed ^O^
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_192177425
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 00:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vriendin van mij, in de 30, werd op een gegeven moment met een ambu afgevoerd en kan zich een paar dagen niet meer herinneren omdat ze gewoon helemaal van de wereld was met hallucineren. Was een griepje.
Ja, wie zegt dat je met een griep gewoon kan doorwerken, die heeft nooit een échte griep gehad.

Maar toegegeven, meestal blijft het ook wel bij wat spierpijn, keelpijn, hoesten, 's avonds wat extra ziek, 's ochtends een paracetamol er in en weer doorgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')