Net zoals de mensen die door het influenza virus een longontsteking oplopen en het niet overleven. Het ziekteverloop verschilt niet zoveel, behalve dat niemand nu immuniteit heeft voor het corona virus. Daar zit het 'm in.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:35 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Nogmaals, zie jij mensen vechten voor hun leven?
En nee, ik ben verre van een paniekzaaier, puur realiteit nu in ziekenhuizen.
Dat zijn dezelfde mensen die 3x per jaar zich 2 of 3 dagen ziek melden want griep. Terwijl ze gewoon verkouden zijn. Met de griep lig je ook gewoon een week plat in bed, maar dat snapt het gros niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat hier veel mesnen zijn die de griep flink onderschatten. En dan maar steeds sarcastisch 'griepje' gebruiken.
Ja, je kan een griep hebben waarbij je de klachten (spierpijn, keelpijn, verkouden) hebt en prima kan werken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat hier veel mesnen zijn die de griep flink onderschatten. En dan maar steeds sarcastisch 'griepje' gebruiken.
Heel veel sterkte gewenst.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Nee het is een symptoom, en ik man je zeggen dat die smaak telkens in je mond echt niet lekker slaapt.. ik heb 2 nachten achter elkaar op de rand van mijn bed zitten huilen bang dat ik dood ging.. maar ik ben daar nu gelukkig doorheen.
Ik heb precies 2 jongere mensen zien vechten tegen influenza het afgelopen half jaar. Nu jij.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Net zoals de mensen die door het influenza virus een longontsteking oplopen en het niet overleven. Het ziekteverloop verschilt niet zoveel, behalve dat niemand nu immuniteit heeft voor het corona virus. Daar zit het 'm in.
Zie je, je hoeft niet meteen in een kramp te schieten bij het woord griep, maar toch de ernst van de situatie in te zien
Wow. Klinkt als een extreem nare tijdquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb in 2010 m'n zwaarste griep met bronchitis ooit gehad (6 weken daarna nog gekneusde longen van het hoesten) en toen kwam er ook bloed vrij bij het hoesten.
Het kan inderdaad door hoesten komen.
Twee weken geleefd op soep, bouillon en thee. Wel goed voor de lijn (niet dat ik het nodig had).
Heeft wel nut! Ik vind het fijn te lezen als mensen tegen de bullshitters in gaan, zoals jij dat ook vast van anderen fijn vindt. Svp door gaan!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:41 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ik ga stoppen met reageren, geen nut.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Snap ik. Heb je weken overgeshift. Wil.je toch lekker kunnen ontspannen en denkt zelf aan mondkapjes.
Ga nou eens ergens anders trollen man. Het is al zo moeilijk om de relevante info te volgen in dit topic en je zit het continu te vergallen door vervelende discussies uit te lokken. Wat doe je hier überhaupt als je je toch nergens druk om maakt.quote:Hihaho-posts en trollpogingen voegen niks toe aan de discussie en verslechteren de leesbaarheid. We begrijpen dat het leeft maar gelieve ontopic en relevant te posten.
ok, klopt. veel mensen zeggend at ze griep hebben terwijl ze een bovenste luchtweginfectie hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef vosss het volgende:
Dat zijn dezelfde mensen die 3x per jaar zich 2 of 3 dagen ziek melden want griep. Terwijl ze gewoon verkouden zijn. Met de griep lig je ook gewoon een week plat in bed, maar dat snapt het gros niet.
Vrijdagavond héquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:39 schreef Kyran het volgende:
Toon eens wat respect mensen. Niet te geloven dit .....
en de piek moet nog beginnenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef tesssssssss het volgende:
Hier in Brabant hebben de ziekenhuizen nu al om hulp gevraagd.
Op zaterdag 21 maart 2020 00:39 schreef Kyran het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Komt door de onnodige massahysterie dat dit virus met ons doet. Doen we onszelf aan.
Inderdaad lekker de griep downplayen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pf heftigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:40 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Nee het is een symptoom, en ik kan je zeggen dat die smaak telkens in je mond echt niet lekker slaapt.. ik heb 2 nachten achter elkaar op de rand van mijn bed zitten huilen bang dat ik dood ging.. maar ik ben daar nu gelukkig doorheen.
Vriendin van mij, in de 30, werd op een gegeven moment met een ambu afgevoerd en kan zich een paar dagen niet meer herinneren omdat ze gewoon helemaal van de wereld was met hallucineren. Was een griepje.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ja, je kan een griep hebben waarbij je de klachten (spierpijn, keelpijn, verkouden) hebt en prima kan werken.
Maar bij die griep lag ik 4 dagen als een zombie, voelde me alsof ik in de mist in een bootje op een meer dobberde. Vaag dromen ook.
Als kind wel vaak bronchitis gehad dus weet wat hoesten is... maar die griep van 2010 vergeet ik niet meer...
Het was niet heel fantastischquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wow. Klinkt als een extreem nare tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |