Misschien handig dit en al of niet met het onderliggende probleem over te laten aan medici, geldt ook voor de "poster" die ik aanraad, de huisarts te bellen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoe komt dat? Ontkenners zoals de mensen in dit topic, het is maar een griepje.
Ondertussen kotsen er FOK!kers, of geliefden daarvan, bloed. Maar niets aan de hand.
Ik hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:30 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Over een paar maanden denken we allemaal, hebben we hier ons zo zorgen over gemaakt.
Daarom deze topics altijd opslaan, die massahysterie is leuk om over een half jaar nog eens terug te lezen. De mensheid slaat onnodig helemaal door.
Ik heb ook bloed opgespuugd en ze kunnen er niets mee, noteren, je saturatie opnieuw checken en je longen beluisteren..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ff 112 bellen, volgens mij is er iemand er erg slecht aan toe
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het is geen griepje. Ik ken iemand ie momenteel met hoge koorts in bed ligt naar adem te happen.
Het is weer 24.00 geweest, dan zijn de ouders naar bed en mogen ze trollen op FOK!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Is er ineens weer een troll-blik ontkenners opengetrokken? wat is dit?
Uhm bloedspugen? Dat is 112quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:23 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Bizar..
Ja het valt echt tegen..zelfs manlief heeft bloedgespuugd. En de jongste van 2jr heeft nu ook rode ogen, maar gelukkig op verhoging na nog niets engs.
De regering snapt er natuurlijk niks van. Die spreken ook niet dagelijks de experts fok.nl.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als de regering het niet had gedownplayed, zoals jij nu, hadden we nu wel genoeg spullen hier.
Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik doe toch geen diagnose, ik laat alleen zien hoe ontwetend, kansloos en debiel de mensen zijn die onder de ogen van mensen die ziek zijn blijven vertellen dat het allemaal niets voorstelt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Misschien handig dit en al of niet met het onderliggende probleem over te laten aan medici, geldt ook voor de "poster" die ik aanraad, de huisarts te bellen.
Zoals ze ook zeiden dat het niet in Nederland kwamquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zeiden ze in italie en spanje ook waarschijnlijk, ik geloof het echt niet....
Dank je wel. Ze was eerst blij dat de koorts een beetje zakte en vervolgens gaat die temperatuur weer heel hard omhoog.quote:
Nogmaals, zie jij mensen vechten voor hun leven?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:33 schreef erkel het volgende:
[..]
Het influenza virus is ook een luchtweginfectie. Daar zit dus geen verschil in
Whehehequote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou mooi zijn als die empathie ook na deze crisis doorzet.
Bron? Want hij zei op tv toch echt iets heel anders volgens mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:25 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Nee, de voorzitter van de IC-vereniging heeft vorige week gezegd dat ze nooit de maximale capaciteit nodig zullen hebben
Ja, een jaar of 5.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
De regering snapt er natuurlijk niks van. Die spreken ook niet dagelijks de experts fok.nl.
Die spullen zijn maar beperkt houdbaar, je kan wel 50 miljoen paar mondkapjes ergens opslaan. Maar dan komen er weer klachten uit het land over kansloze geldverkwisting als er geen virus uitbreekt en die dingen moeten vernietigd worden.
opgeofferd voor groepsimmuniteit volgens sommigenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En al die mensen die dan familie hebben verloren of geliefden? Of voor wie er straks wellicht geen IC bed meer is? Of die nu bloed kotsen?
Heb ik nooit gezegd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is toch volgens jou niet zo serieus allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |