Ja, een jaar of 5.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
De regering snapt er natuurlijk niks van. Die spreken ook niet dagelijks de experts fok.nl.
Die spullen zijn maar beperkt houdbaar, je kan wel 50 miljoen paar mondkapjes ergens opslaan. Maar dan komen er weer klachten uit het land over kansloze geldverkwisting als er geen virus uitbreekt en die dingen moeten vernietigd worden.
opgeofferd voor groepsimmuniteit volgens sommigenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En al die mensen die dan familie hebben verloren of geliefden? Of voor wie er straks wellicht geen IC bed meer is? Of die nu bloed kotsen?
Heb ik nooit gezegd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Is toch volgens jou niet zo serieus allemaal?
Ja ik volg iemand op FB die haar ziekte per dag update...heftig om te zien en te lezenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dank je wel. Ze was eerst blij dat de koorts een beetje zakte en vervolgens gaat die temperatuur weer heel hard omhoog.
Het is echt geen griepje.
Ook weer eens, dat klopt. Maar persoonlijk leed it is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd.
Het is een nasty virus.
Maar ook niet het einde vd wereld.
Hele dagen roep je hier dat het kabinet het goed doet, maar nu had je het nog niet zo bekeken. Duidelijker ga je ze niet krijgen hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:35 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Inderdaad Elan, het kabinet doet het inderdaad juist aanpakken. Zo had ik het nog niet bekeken.
Dus datquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd.
Het is een nasty virus.
Hmmmmm..... griep is dat ook en laten we proberen het niet vice versa te downplayen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit snappen mensen met een beperkt vermogen vaak niet, dat dit een longvirus is.
quote:bron: wiki
Griep of influenza is een ziekte die door het influenzavirus wordt veroorzaakt.[1] Dit virus infecteert de luchtwegen.
Dat is niet het gros hè. De meeste mensen komen hier ongeschonden uit, ook hun familie. En ik weet dat jij je zorgen maakt voor jezelf, geheel terecht. Dat doe ik ook voor mijn vader. Maar het leven gaat door, ook gewoon nu.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En al die mensen die dan familie hebben verloren of geliefden? Of voor wie er straks wellicht geen IC bed meer is? Of die nu bloed kotsen?
Einde van de wereld niet nee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd.
Het is een nasty virus.
Alsjeblieft, stop hiermee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens bloedkotsen is helemaal niet raar ofzo heb je ook bij een longontsteking.
Ja, dus? Dus moet iedereen het maar lekker krijgen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens bloedkotsen is helemaal niet raar ofzo heb je ook bij een longontsteking.
Waar wordt dat precies ontkend?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Einde van de wereld niet nee.
Een grote impact op de samenleving? Ja.
Klopt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:36 schreef Lospedrosa het volgende:
ik werd in een facebook groep zelfs nog paniekzaaier genoemd gister.....toen ik ze erop wees wat er gebeurd in italie en spanje en dat dat in nederland ook eraan komt gingen ze maar de groep uit....en dat is dan een hoog geplaatste pipo bij bloedbank Sanquin.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Echt, ziekenhuizen slaan alarm, maar hier willen nog steeds mensen doen alsof het wel mee valt allemaal, niets aan de hand, blablablabla. Ontzettend bijzonder. Los van die schade, je bent echt een boon als je denkt dat je hier economisch niet veel van gaat merken, en ook daar kan je je best zorgen over maken.
Dit heeft wel iets meer impact op de longen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hmmmmm..... griep is dat ook en laten we proberen het niet vice versa te downplayen.
[..]
Zo gewoon vind ik het leven op dit moment anders niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:37 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is niet het gros hè. De meeste mensen komen hier ongeschonden uit, ook hun familie. En ik weet dat jij je zorgen maakt voor jezelf, geheel terecht. Dat doe ik ook voor mijn vader. Maar het leven gaat door, ook gewoon nu.
Was bij Op1 meen ik. Werd twee keer aan hem gevraagd of er genoeg capaciteit was. Hij zei nog net niet dat ie daar z'n hand voor in het vuur zou stoppenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Bron? Want hij zei op tv toch echt iets heel anders volgens mij.
Ik ben nu 35 en heb dat nog nooit gehad. Zodra mij dit overkomt is het 112.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet als het veroorzaakt wordt door het hoesten
Wanneer een dergelijke extremiteit je (letterlijk) persoonlijk raakt is dat kut-erg. Maar het kan geen kwaad om dit in het perspectief van de mensheid en onze werkelijkheid te blijven beschouwen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |